Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(25-05-2019, 11:05 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το Α13 σήμερα με Θερινό Ι ήταν στα Λιόσια και όχι στη Ραλλη.. Τα Iris και το Ν1 που είδες βγαίνουν από Λιόσια.
Χθες είχαμε Θερινό ΙΙ αλλά με αρκετές γραμμές της Ράλλη χωρίς την "προβλεπόμενη" ενίσχυση του καλοκαιριού (Α1, Α2, Χ95, Χ96, 122, 171) και αρα περιθώριο να εχει εξτρα βαρδιες σε 164 και Α13 σε αντίθεση με σήμερα που ειχαμε το κανονικό Θερινό Ι με ενίσχυση στις γραμμές Παραλιας και Αεροδρομίου. Κρίνοντας βεβαια απο τις σημερινες επανδρωσεις ισως ηταν καλυτερα να ειχε εφαρμοστεί Θερινό ΙΙ Σαββατου σήμερα.. Νομίζω Θερινό 2 είχε σήμερα. Πάντως ειναι απαράδεκτο να εφαρμόζεται Θ2 λόγω εκλογών και να μένουν βασικές γραμμές με 2-3 αμάξια όλη μέρα
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(25-05-2019, 11:48 PM)georgio Έγραψε: Νομίζω Θερινό 2 είχε σήμερα. Πάντως ειναι απαράδεκτο να εφαρμόζεται Θ2 λόγω εκλογών και να μένουν βασικές γραμμές με 2-3 αμάξια όλη μέρα
Θερινό Ι ηταν.. Το Έκτακτο Ι είναι το Θερινό Ι και το Έκτακτο ΙΙ το Θερινό ΙΙ.
Στο συγκεκριμένο θεμα δεν μπορεί να γίνει κατι. Οι εκλογικές αδειες ειναι κατι που δικαιούνται από την νομοθεσία οι εργαζόμενοι και δεν μπορεί η Ο.ΣΥ. να αρνηθεί την παροχή τους. Αυτό που πρέπει να γίνεται ειναι η οσο το δυνατόν ορθότερη κατανομή των βαρδιων που διατίθενται και να αποφεύγονται οι ανωμαλίες στις συχνότητες των γραμμών.
Ήδη η εφαρμογή των Θερινών προγραμματων και τώρα και το Πάσχα ειναι ένα θετικό βήμα, δεδομένου των συνθηκών. Αυτό που με προβλημάτιζει είναι οτι μαλλον εφαρμόζουν Θερινό και το διαστημα Τριτη-Πεμπτη της ερχόμενης εβδομάδας που κανονικα θα έπρεπε να ειναι με χειμερινό.
Δημοσιεύσεις: 73
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-10-2018
29-05-2019, 11:44 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-05-2019, 11:47 PM από panage_1970. Edited 2 times in total.)
(26-05-2019, 05:15 AM)mercedes elbo Έγραψε: Θερινό Ι ηταν.. Το Έκτακτο Ι είναι το Θερινό Ι και το Έκτακτο ΙΙ το Θερινό ΙΙ.
Στο συγκεκριμένο θεμα δεν μπορεί να γίνει κατι. Οι εκλογικές αδειες ειναι κατι που δικαιούνται από την νομοθεσία οι εργαζόμενοι και δεν μπορεί η Ο.ΣΥ. να αρνηθεί την παροχή τους. Αυτό που πρέπει να γίνεται ειναι η οσο το δυνατόν ορθότερη κατανομή των βαρδιων που διατίθενται και να αποφεύγονται οι ανωμαλίες στις συχνότητες των γραμμών.
Ήδη η εφαρμογή των Θερινών προγραμματων και τώρα και το Πάσχα ειναι ένα θετικό βήμα, δεδομένου των συνθηκών. Αυτό που με προβλημάτιζει είναι οτι μαλλον εφαρμόζουν Θερινό και το διαστημα Τριτη-Πεμπτη της ερχόμενης εβδομάδας που κανονικα θα έπρεπε να ειναι με χειμερινό.
Την Δευτέρα στο "Θερινό 2" για την γραμμή μας υπήρξε πολύ καλύτερη κάλυψη των δρομολογίων της σε σχέση με την χθεσινή και την σημερινή Ημέρα που ισχύει το "Θερινό 1" - Για παράδειγμα Την Δευτέρα 27/5 στην γραμμή "164" Με "Θ2" υπήρξε πλήρης κάλυψη των δρομολογίων μέχρι και το τέλος της βάρδιας με τα "Iris από Αμ.Ράλλη".
- Στις 28/5/2019 (εχθές) Με "Θ1" ξεκίνησε η Ημέρα με κανονική κάλυψη στα δρομολόγια με τα "Ν1 Αμ/Αγ.Δ." , και ενώ από νωρίς το απόγευμα υπήρξαν αποσύρσεις οχημάτων επιφέροντας κενά στα δρομολόγια, στο τέλος οι βραδυνές βάρδιες βγήκαν κανονικά γιατί "έσωσε" την κατάσταση το "50300" που αποσπάστηκε από το "112" και κάλυψε τα τελευταία δρομολόγια μαζί με το "50704.
- Δυστυχώς σήμερα 29/5/2019 και πάλι με "Θ1" από "Αμ/Αγ. Δημ" , ενώ ξεκίνησαν κανονικά τα δρομολόγια άρχισαν να αποσύρονται και πάλι πολύ νωρίς τα οχήματα με αποτέλεσμα να έχει μείνει από τις 21:00 περίπου μόνο του το "50703" να προσπαθεί να καλύψει τα δρομολόγια , φυσικά και δεν μπορεί να τα καταφέρει μόνο του με αποτέλεσμα η αναμονή να φτάνει στο γνωστό 55 άλεπτο - 1 ώρα - η τελευταία καταγραφή έγινε βάσει τηλεματικής.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(29-05-2019, 11:44 PM)panage_1970 Έγραψε: Την Δευτέρα στο "Θερινό 2" για την γραμμή μας υπήρξε πολύ καλύτερη κάλυψη των δρομολογίων της σε σχέση με την χθεσινή και την σημερινή Ημέρα που ισχύει το "Θερινό 1" - Για παράδειγμα Την Δευτέρα 27/5 στην γραμμή "164" Με "Θ2" υπήρξε πλήρης κάλυψη των δρομολογίων μέχρι και το τέλος της βάρδιας με τα "Iris από Αμ.Ράλλη".
- Στις 28/5/2019 (εχθές) Με "Θ1" ξεκίνησε η Ημέρα με κανονική κάλυψη στα δρομολόγια με τα "Ν1 Αμ/Αγ.Δ." , και ενώ από νωρίς το απόγευμα υπήρξαν αποσύρσεις οχημάτων επιφέροντας κενά στα δρομολόγια, στο τέλος οι βραδυνές βάρδιες βγήκαν κανονικά γιατί "έσωσε" την κατάσταση το "50300" που αποσπάστηκε από το "112" και κάλυψε τα τελευταία δρομολόγια μαζί με το "50704.
- Δυστυχώς σήμερα 29/5/2019 και πάλι με "Θ1" από "Αμ/Αγ. Δημ" , ενώ ξεκίνησαν κανονικά τα δρομολόγια άρχισαν να αποσύρονται και πάλι πολύ νωρίς τα οχήματα με αποτέλεσμα να έχει μείνει από τις 21:00 περίπου μόνο του το "50703" να προσπαθεί να καλύψει τα δρομολόγια , φυσικά και δεν μπορεί να τα καταφέρει μόνο του με αποτέλεσμα η αναμονή να φτάνει στο γνωστό 55 άλεπτο - 1 ώρα - η τελευταία καταγραφή έγινε βάσει τηλεματικής.
Τη Δευτέρα που ήταν από Ράλλη έλειπε μια μεσημεριανή βάρδια και είχε μισάωρα. Σήμερα το βράδυ σύμφωνα με τον Ημερήσιο Προγραμματισμό είχε 2 οχήματα μέχρι τώρα, ανά 30' περίπου.
Όσο για την Ράλλη από 25 του μήνα που έχει ενισχυμένα Χ95/6 (συν τις εκλογικές άδειες που αφορούν όμως όλα τα Α/Σ) έχει μεγάλη δυσκολία στην επάνδρωση. Και χθες και σήμερα με Θερινό Ι (και σε πολλές γραμμές προγραμματισμό αραιότερο του Θερινού Ι, βλ. Α1, Α2, 122, 171) γινόταν χαμός από απόντες βάρδιες στις γραμμές της.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Κατάσταση με Θ1 στο 237... Μεχρι τις 10 το πρωι με 2 οχήματα...δρομολόγια ανά 30’ και το κορυφαίο 8:40-9:10-10:00!!!! 50 λεπτά σε ώρα αιχμής καθημερινή!!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(30-05-2019, 09:33 AM)georgio Έγραψε: Κατάσταση με Θ1 στο 237... Μεχρι τις 10 το πρωι με 2 οχήματα...δρομολόγια ανά 30’ και το κορυφαίο 8:40-9:10-10:00!!!! 50 λεπτά σε ώρα αιχμής καθημερινή!!
Ο ημερήσιος προγραμματισμός πάντως γράφει 09:10 επόμενο 10:15, δηλαδή 65 λεπτά κενό σε εργάσιμη καθημερινή... Φαντάζομαι χώρεσαν όλοι...
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(30-05-2019, 03:42 PM)mercedes elbo Έγραψε: Ο ημερήσιος προγραμματισμός πάντως γράφει 09:10 επόμενο 10:15, δηλαδή 65 λεπτά κενό σε εργάσιμη καθημερινή... Φαντάζομαι χώρεσαν όλοι... Τελικά μετά τις 09:10 το επόμενο έγινε 10:25!!!
Και το Ν1 #238 που είχε διάλειμμα έκλεισε την τηλεματική!!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(30-05-2019, 04:04 PM)georgio Έγραψε: Τελικά μετά τις 09:10 το επόμενο έγινε 10:25!!!
Και το Ν1 #238 που είχε διάλειμμα έκλεισε την τηλεματική!!
Το πρόγραμμα θεωρείται ήταν: Μπλοκ. 1 09:10- 11:10, Μπλοκ. 2 08:40 - 10:45, Μπλοκ. 4 10:15. Δεν αποκλείω να μην βγηκε το 4 εκείνη την ώρα ή να έτυχε κάποια βλάβη.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι την έχουν ξεπατώσει εντελώς την γραμμή. Ακόμα και σήμερα σε σύγκριση με άλλες γραμμές του Α/Σ βάσει ημερήσιου προγραμματισμού έχουμε 237: 47 δρομολόγια, 109: 48, 112: 61, 131: 62, 141: 59, 164: 49, 219/816: 51, 106/26: 73.
Μάλλον τα 112 και 131 έχουν πολύ παραπάνω επιβατική κίνηση.. Είπαμε δεν αρέσει η γραμμή άλλα υπάρχουν και κάποια όρια.
Δημοσιεύσεις: 102
Θέματα: 1
Εγγραφή: 26-11-2018
(30-05-2019, 07:26 PM)mercedes elbo Έγραψε: Μάλλον τα 112 και 131 έχουν πολύ παραπάνω επιβατική κίνηση.. Είπαμε δεν αρέσει η γραμμή άλλα υπάρχουν και κάποια όρια.
Θέλω να ρωτήσω το εξής: τι πάει να πει δεν αρέσει η γραμμή; Και τι κάνει μια γραμμή μη αρεστή στους εργαζόμενους της ΟΣΥ; Δεν ρωτώ προβοκατόρικα, απλά το έχω δει και σε άλλα σημεία του forum και στην τελική να δούμε τι και ποιοι έχουν δίκιο...
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(31-05-2019, 07:34 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Θέλω να ρωτήσω το εξής: τι πάει να πει δεν αρέσει η γραμμή; Και τι κάνει μια γραμμή μη αρεστή στους εργαζόμενους της ΟΣΥ; Δεν ρωτώ προβοκατόρικα, απλά το έχω δει και σε άλλα σημεία του forum και στην τελική να δούμε τι και ποιοι έχουν δίκιο...
Αφορά συνήθως γραμμές με μεγάλο αριθμό δρομολογίων στη βάρδια, σφιχτό χρόνο διαδρομής, πολύ κόσμο, αρκετές στροφές ή διέλευση από στενά σημεία κλπ. Το θέμα είναι ότι αν μια "δύσκολη" γραμμή υποδρομολογείται λόγω του ότι αρκετοί οδηγοί δεν πηγαίνουν καθόλου σ' αυτή για τους υπόλοιπους που δουλεύουν εκεί η κατάσταση γίνεται πολύ χειρότερη..
|