Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(13-11-2013, 03:12 AM)ns_ Έγραψε: Σωστός. Προ Μετρό, το 218 ανέβαινε τη Μεγάλου Αλεξάνδρου, έστριβε δεξιά Αγίας Βαρβάρας, αριστερά Ελ. Βενιζέλου, για να να βγει στην Εθνάρχου Μακαρίου λίγο πριν από την Τσαλαγανίδου, και μετά να στρίψει δεξιά στη Μπουμπουλίνας για να πάρει τη γνωστή πορεία του προς τα σχολεία του Αγίου Γεωργίου...
Επανέρχομαι με την πρότασή μου για ένα νέο 228, ελαφρώς τροποποιημένη, και ελπίζω βελτιωμένη...
Η γραμμή θα είναι:
228 ΣΤ. ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ - ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ - ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ
και θα έχει σχήμα "πετάλου"
Έχουμε και λέμε: αφετηρία έξω από το Μετρό του Ν. Κόσμου και 1η στάση ΙΚΑ (πολύ σημαντική για τα φτωχότερα και πιο ηλικιωμένα άτομα των περιοχών Δάφνης / Φάρου, που υπάγονται σ' αυτό και χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του.
Μετά στροφή αριστερά Μπακνανά, και κάνει τις 3 στάσεις του 137 (3η και 4η Μπακνανά, Προσκόπων - επί της Ακροπόλεως, Πλ. Εθνικής Αντιστάσεως)
Δείτε το ευτράπελο που συμβαίνει τώρα: έστω κάτοικος (Άνω Δάφνης) που μένει στη Ακροπόλεως και θέλει να κατέβει στη στάση Προσκόπων. Με την τωρινή κατάσταση, θα αναγκαστεί να κατέβει στο σταθμό Συγγρού-Φιξ του Μετρό, να πάρει το 137 και να κάνει, προσέξτε πόσες στάσεις: Φιξ, Ολυμπιακή, Γέφυρα, Πάντειος, Αγ. Σώστης, Εφέσου, Δοϊράνης (!), Ευρυδάμαντος, Πύρρας, 1η και 2η Μπακνανά, δηλ. 11+1=12 στάσεις για να φτάσει στο Σκλαβενίτη, τη στιγμή που από τον Στ. Ν. Κόσμου είναι μόλις 2 στάσεις από εκεί! Ταξίδι 10 στάσεων τσάμπα και βερεσέ! Δηλ. ο κάτοικος της Ακροπόλεως του παραδείγματος μας, αντί για 4 στάσεις με την πρότασή μας από Ν. Κόσμο, τώρα κάνει... 14 (!) από Συγγρού-Φιξ.
Μετά, το λεωφορείο αφού βγει από την Πλατεία Φάρου θα κάνει στάση στη Σάμου (νέα) και θα στρίψει στην Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου ("τέρμα Δάφνης") αριστερά και θα διατρέξει την Εθνάρχου Μακαρίου και την Γραβιάς κάνοντας την κλασσική διαδρομή του 228 μέχρι τη Βουλιαγμένης. Θα περάσει απέναντι στη Χίου, αλλά για να μη κάνει κύκλο, καθώς στόχος είναι ο Σταθμός του Αγ. Ιωάννη, και όχι η Ηλιουπόλεως για να βγει κέντρο όπως παλιά, θα στρίψει αριστερά στην Αρτέμωνος, όπου αφού κάνει τις δύο στάσεις Ορφέα και Χρυσίππου θα στρίψει αριστερά στην Αίνου (είναι ο δρόμος μόλις πριν την Καφαντάρη) και θα βγει στην Βουλιαγμένης ακριβώς στον Άγιο Ιωάννη όπου θα κάνει τέρμα.
Από εκεί είναι πιο απλό: Λ. Βουλιαγμένης - Εθνάρχου Μακαρίου - Ακροπόλεως - Μπακνανά - Ηλία Ηλιού (αναστρεφοντας από Κριτίου αριστερά και Ζυγουρη πάλι αριστερα για να βγει στην αφετηρία του στο Στ. Ν. Κόσμου).
Συχνότητα 15'.
Έτσι θα ενδυναμωθουν οι σταθμοί ν. Κόσμου (δεν έχει καμία μετεπιβίβαση σε μέσα Ο.ΣΥ!) και Αγ. Ιωάννη ως σταθμοί μετεπιβίβασης και θα ανακουφισθούν η περιοχή Άνω Δάφνης και όμορες, που μετά το κόψιμο του 228 και την αστοχία στο σχεδιασμό του 202, πάσχουν συγκοινωνιακά.
Μπορεί να έχουν περάσει άπειρα χρόνια από τοτε, αλλά αναφέρω πληροφοριακά πως δεν υπάρχει φανάρι για να στρίψεις από την Ηλία Ηλίου προς την Μπακνανα. Η κίνηση μπορεί να γίνει από Πλατεία Μάχης Αναλατου-Σουλιωτων-Μπακνανα
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
Παρατηρώ εδώ και πολύ καιρό ότι οι επιβάτες του 201 ανήκουν σε 2 κατηγορίες:
1. Αυτοί που βλέπουν τα ακριβή δρομολόγια για να κατέβουν σε στάση επί της Ηρώων Πολυτεχνείου (γίνεται αρκετά πιο γρήγορα σε σχέση με το 237), και
2. Αυτοί που θα το πάρουν για να κατέβουν κάπου στην Αργυρούπολη
Ο αριθμός των επιβατών που κατεβαίνουν/ανεβαινουν από την Ραγκαβη μέχρι τον Άγιο Νικόλαο σπάνια να είναι πάνω από 2/3.
Άρα, προτείνω την αλλαγή διαδρομής του σε Στ. Άγιος Δημήτριος - Αργυρούπολη - Στ. Αργυρούπολη
(ώστε να καταλαβαίνουν οι επιβάτες ότι δεν θα κινείται αποκλειστικά στον άξονα της Λεωφόρου Βουλιαγμένης)
Έτσι, θα εξοικονομηθούν 10 λεπτά τουλάχιστον από την διαδρομή του, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερα δρομολόγια
*Από Άγιο Δημήτριο: https://maps.app.goo.gl/1uLCzq5mTEpzaTBr8
*Από Στ. Αργυρούπολη: https://maps.app.goo.gl/JxW8qCV1V83xH6oHA
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -
Δημοσιεύσεις: 7
Θέματα: 0
Εγγραφή: 02-09-2018
Το 201, μιας και το χρησιμοποιώ καθημερινά, τον τελευταίο χρόνο έχει ανεβάσει κατά πολύ την επιβατική του κίνηση σε σχέση με παλιότερα και συχνά μπαίνει γεμάτο στην Ηλιούπολη. Διαφωνώ με το να ανεβαίνει τη Σοφ. Βενιζέλου μέχρι την κεντρική πλατεία χωρίς το σημερινό του κομμάτι, μπορεί επί της Ηρώς Κωνσταντοπούλου να μην έχει μεγάλη ζήτηση είναι η μοναδική όμως γραμμή που διέρχεται από εκεί και οι κοντινοτερες στάσεις άλλων γραμμών απέχουν αρκετά για κάποιον που δεν μπορεί να περπατήσει μεγάλες αποστάσεις.. +ότι υπάρχουν αρκετά άτομα που το χρησιμοποιούν στο τμήμα αυτό. Εγώ προτείνω (όπως έχει προταθεί και πιο παλιά εδώ) όπως ανεβαίνει την Ηρώς Κωνσταντοπούλου, αντί να κάνει αναστροφή στην Κοτζιά να διέρχεται από τη Μαρίνου Αντύπα μέχρι την κεντρική πλατεία, απ όπου δεν περνάει άλλη γραμμή τώρα. Επίσης συμφωνώ με την επέκταση της γραμμής μέχρι το σταθμό Αργυρούπολη, μέχρι τώρα δεν υπάρχει κάποια που να συνδέει το σταθμό με το εσωτερικό της περιοχής.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(04-05-2019, 02:13 PM)Kostas18 Έγραψε: Εγώ προτείνω (όπως έχει προταθεί και πιο παλιά εδώ) όπως ανεβαίνει την Ηρώς Κωνσταντοπούλου, αντί να κάνει αναστροφή στην Κοτζιά να διέρχεται από τη Μαρίνου Αντύπα μέχρι την κεντρική πλατεία, απ όπου δεν περνάει άλλη γραμμή τώρα.
Είναι μία τροποποίηση λίγο έως πολύ αναμενόμενη, καθώς επίκειται μεταφορά της ΔΟΥ Ηλιούπολης -η οποία εξυπηρετεί και τους κατοίκους της Αργυρούπολης- σε κτήριο στη λεωφόρο Μαρίνου Αντύπα & Αγίου Νικολάου (πρώην ΟΠΕ) και μαζί θα μετεγκατασταθεί και το ΙΝΕΠ (Ινστιτούτο Επιμόρφωσης) των στελεχών του Υπουργείου Οικονομικών.
Επίσης είναι και μία τροποποίηση που θα βοηθούσε στην ομαλή εκτέλεση των δρομολογίων του 201, αφού με τις παρούσες συνθήκες είναι -σχεδόν- αδύνατη η δεξιά στροφή από τη Σοφ. Βενιζέλου στη λεωφ. Μαρίνου Αντύπα προς Αργυρούπολη λόγω στενότητας και η διαδρομή μέσω της Πλατείας Εθνικής Αντιστάσεως (κεντρική πλατεία) είναι επίσης προβληματική, αφού η στάθμευση με γωνία 45° επί της Ηρώων Πολυτεχνείου καθυστερεί και πολλές φορές μπλοκάρει τη διέλευση λεωφορείου.
Δημοσιεύσεις: 224
Θέματα: 6
Εγγραφή: 07-06-2018
Ίσως να υπήρχε γραμμή που να συνδέει το μέτρο της Δάφνης με την Άνω Καισαριανή; Η Άνω Ηλιούπολη έχει, ο Καρέας έχει...ε η Καισαριανή γιατί να μείνει στην απ'έξω; 1 γραμμή έχουν όλη και όλη (το 224 δηλαδή. Τα 732, 140 και το 2 δεν πιάνονται γιατί δεν μπαίνουν μέσα) έτσι και αλλιώς.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(07-05-2019, 08:01 PM)NightLine Έγραψε: Ίσως να υπήρχε γραμμή που να συνδέει το μέτρο της Δάφνης με την Άνω Καισαριανή; Η Άνω Ηλιούπολη έχει, ο Καρέας έχει...ε η Καισαριανή γιατί να μείνει στην απ'έξω; 1 γραμμή έχουν όλη και όλη (το 224 δηλαδή. Τα 732, 140 και το 2 δεν πιάνονται γιατί δεν μπαίνουν μέσα) έτσι και αλλιώς.
Τότε να βάλουμε και μια γραμμή από το μετρό του Ευαγγελισμού στην Άνω Ηλιούπολη. Δεν έχει νόημα να συνδέουμε άκυρες περιοχές με άσχετους σταθμούς του μετρό, αλλά την κάθε περιοχή με τον κοντινότερο, ή εκείνον που προσφέρει μετεπιβιβάσεις.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(07-05-2019, 08:01 PM)NightLine Έγραψε: Ίσως να υπήρχε γραμμή που να συνδέει το μέτρο της Δάφνης με την Άνω Καισαριανή; Η Άνω Ηλιούπολη έχει, ο Καρέας έχει...ε η Καισαριανή γιατί να μείνει στην απ'έξω; 1 γραμμή έχουν όλη και όλη (το 224 δηλαδή. Τα 732, 140 και το 2 δεν πιάνονται γιατί δεν μπαίνουν μέσα) έτσι και αλλιώς.
Δεν υπάρχει κανένας παντελώς λόγος σύνδεσης της Καισαριανής με το μετρό της Δάφνης. Η Καισαριανή εξυπηρετείται πάρα πολύ καλά από τις γραμμές 2 και 224 προς τον πλησιέστερο σταθμό της, δηλαδή τον Ευαγγελισμό. Όσον αφορά την άμεση σύνδεση της με τα νότια προάστια, μπορεί κάποιος να πάρει το 140 από τον Άγιο Νικόλαο Καισαριανής (στο Δημαρχείο, αν δεν κάνω λάθος) και να φτάσει και Γλυφάδα.
Και να δημιουργηθεί η γραμμή αυτή, δεν νομίζω να μαζεύει πάνω από 5-6 άτομα που θα την πάρουν εντελως τυχαία επειδή πέρασε νωρίτερα από άλλο λεωφορείο (όπως συμβαίνει με το 155 ένα πράγμα)
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -
Δημοσιεύσεις: 102
Θέματα: 1
Εγγραφή: 26-11-2018
Πώς θα σας φαίνονταν η ιδέα σύνδεσης του κέντρου - Γουδή μέσω Αλεξάνδρας; Εξ άλλου κανείς δεν είναι ευχαριστημένος με τη λειτουργία του συγκροτήματος 622/815. Και ανάμεσα στις δύο θα έριχνα για αλλαγή πρωτίστως την 815.
Η νέα γραμμή 231 Γουδή - Ιπποκράτους (Κυκλική) πιστεύω θα προσέφερε μια εναλλακτική και συμφέρουσα διαδρομή για το Γουδή και παράλληλα θα προκαλούσε επιπλέον αλλαγές και θα καθιστούσε κάποιες άλλες αχρείαστες, αφού θα έδινε από μόνη της λύσεις.
Διαδρομή: από αφετηρία ως έχει - Φωκίδος - Μεσογείων - Αλεξάνδρας - Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - Χαρ.Τρικούπη - Αλεξάνδρας - Φειδιππίδου - Θηβών - ως έχει.
Εξηγούμαι:
Η θέση του Σταθμού "Αμπελόκηποι" έχει δημιουργήσει μια δυναμική ροή, με διαδρομές που έχουν αποκτήσει ενδιαφέρον (πχ προς Κέντρο) σε σχέση με παλιά, και έναν κόμβο διέλευσης γραμμών προς πολλαπλές κατευθύνσεις. Η νέα 213 θα βοηθούσε στην υποστήριξη αυτής της ροής και θα την αναδείκνυε περισσότερο. Μαζί με το 230 θα έδιναν μια πιο "στιβαρή" εναλλακτική πρόσβασης στο κέντρο, αλλά και προς Μεσογείων (μέσω του Μετρό), με ανταπόκριση σε δύο σταθμούς Μετρό (Αμπελόκηποι - Πανεπιστήμιο) και με διάφορες άλλες γραμμές λεωφορείων/τρόλλεϊ. Επίσης θα ήταν μια καλή σύνδεση για τα Νοσοκομεία και τις Σχολές στο Γουδή αποσυμφορίζοντας την μοναδική εναλλακτική από Ευαγγελισμό.
Επίσης θα βοηθούσε και στα εξής:
1) ενίσχυση του πιο δύσκολου τμήματος της Αλεξάνδρας (από κόμβο Θων ως Χαρ.Τρικούπη),
2) ενίσχυση της Ιπποκράτους που έχει απογυμνωθεί μετά τις καταργήσεις του 2010/2011, καθώς και της Χαρ.Τρικούπη,
3) παραμονή του Α7 ως έχει σε άνοδο & κάθοδο, λήγοντας τη συζήτηση αν πρέπει να εισέρχεται κέντρο μέσω Ιπποκράτους,
4) πρόσβαση για το Γουδή στο κέντρο ακόμη κι αν το Σύνταγμα είναι κλειστό.
Επίσης, θα ανάγκαζε να παρθούν αποφάσεις και για το 622 και τις γραμμές Ζωγράφου. Σαφώς μία λιγότερη γραμμή από Γουδή προς κέντρο μέσω Βασ.Σοφίας σημαίνει μικρότερη εξυπηρέτηση για τα Ιλίσια, καθώς 815 & 622 λειτουργούν και βοηθητικά αν περάσουν νωρίτερα για όσους μένουν Ιλίσια ή χαμηλά Ζωγράφου. Θα μπορούσε να λυθεί αυτό με προτάσεις που ήδη έχουν γίνει στο φόρουμ: 622 ακτινικό ως κέντρο ή ως Ευαγγελισμό (πχ να γίνει 213) με τον κλάδο Άνω Γαλατσίου να εντάσσεται στο 036 ή σε κάποια άλλη γραμμή, τοπικοποίηση 235 ως Ευαγγελισμό.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(30-07-2019, 11:01 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Πώς θα σας φαίνονταν η ιδέα σύνδεσης του κέντρου - Γουδή μέσω Αλεξάνδρας; Εξ άλλου κανείς δεν είναι ευχαριστημένος με τη λειτουργία του συγκροτήματος 622/815. Και ανάμεσα στις δύο θα έριχνα για αλλαγή πρωτίστως την 815.
Η νέα γραμμή 231 Γουδή - Ιπποκράτους (Κυκλική) πιστεύω θα προσέφερε μια εναλλακτική και συμφέρουσα διαδρομή για το Γουδή και παράλληλα θα προκαλούσε επιπλέον αλλαγές και θα καθιστούσε κάποιες άλλες αχρείαστες, αφού θα έδινε από μόνη της λύσεις.
Διαδρομή: από αφετηρία ως έχει - Φωκίδος - Μεσογείων - Αλεξάνδρας - Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - Χαρ.Τρικούπη - Αλεξάνδρας - Φειδιππίδου - Θηβών - ως έχει.
Θα μπορούσες απλά να τραβήξεις το 813 μέχρι Γουδή και... voilá! Άλλωστε, εκεί που είναι η ΑΦ σήμερα δε βολεύει κανέναν.
Δημοσιεύσεις: 102
Θέματα: 1
Εγγραφή: 26-11-2018
31-07-2019, 10:56 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 31-07-2019, 10:57 PM από Achilleas-Lykavittos. Edited 1 time in total.)
(31-07-2019, 08:57 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Θα μπορούσες απλά να τραβήξεις το 813 μέχρι Γουδή και... voilá! Άλλωστε, εκεί που είναι η ΑΦ σήμερα δε βολεύει κανέναν.
Οκ γίνεται αυτό αλλά το point είναι να έχει συχνή και αξιόπιστη λειτουργία. Με τη σημερινή δρομολόγηση του 813 θα γίνει πιο αραιή. Άρα θα πρέπει να καταργήσεις το 815 και να ρίξεις τα οχήματα στο 813. Το οποίο όμως και αυτό είναι διακεντρικό, με ό,τι συνεπάγεται. Άρα πιθανώς ούτε το Γουδή δεν θα βοηθηθεί.
|