Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019
#41
(20-04-2019, 09:27 PM)ecoj Έγραψε: Η γαϊδουριά επιβατών και κάποιων οδηγών βέβαια είναι μία πραγματικότητα με την οποία πρέπει να πορευτείς. 

Αυτά που γράφεις για τους οδηγούς είναι απόλυτη ισοπέδωση. Το ότι κάποιοι από αυτούς είναι κακοί επαγγελματίες το δέχομαι αλλά οι περισσότεροι δεν νομίζω να είναι έτσι. Και ξαναλέω ότι στην αρχή αρκετοί (οι περισσότεροι) έκαναν αυτό που τους ζήτησε η εταιρία και προσπάθησαν να το εφαρμόσουν και το πράγμα δεν δούλεψε και δεν είναι καν η πρώτη απόπειρα εφαρμογής του μέτρου. Δηλαδή μιλάμε για ένα μέτρο που έχει γίνει προσπάθεια να εφαρμοστεί χωρίς επιτυχία τουλάχιστον δύο φορές και όχι για κάποιο μέτρο που δεν εφαρμόστηκε ποτέ και απλά αρνούμαστε αν το προσπαθήσουμε γιατί έτσι γουστάρουμε. 

Ε χαίρω πολύ αυτό πάνω κάτω γινόταν και τώρα που σημαίνει ότι πρακτικά πάμε σε μερική εφαρμογή. Βέβαια σε περίπτωση τραυματισμού κανενός θα πάρει ο διάολος τον οδηγό χωρίς να φταίει σε τίποτα. Εδώ οδηγός είχε βρει άσχημα τον μπελά του γιατί δεν επέτρεψε την επιβίβαση καροτσιού με άτομο με κινητικά προβλήματα καθώς υπήρχε ήδη ένα μέσα και κανονικά απαγορεύεται δεύτερο καρότσι.

Η γαϊδουριά των επιβατών και των οδηγών αν θέλει κάποιος να την θεωρήσει δεδομένη να υποστεί και τις συνέπειες που συνεπάγεται. Άλλο το να είναι μια πραγματικότητα (που θα πρέπει να αλλάξεις) και άλλο να θέτεις τους κανόνες με βάση το πώς δεν θα τη διαταράξεις.

Αυτό που γράφω για τους οδηγούς είναι η πραγματικότητα. Υπάρχουν σαφώς εξαιρέσεις σωστών επαγγελματιών αλλά είναι μειοψηφία, άντε να σου πω ότι υπάρχει και μια μερίδα που δεν ενδιαφέρονται για το πώς θα κάνουν τη δουλειά τους σωστά από αγανάκτηση γιατί βαρέθηκαν να το παλεύουν και να μη βρίσκουν ανταπόκριση.

Δεν υπάρχει "το μέτρο δε δούλεψε", το μέτρο ΔΕΝ εφαρμόστηκε! Δεν είναι στην διακριτική τους ευχέρεια αν θα το εφαρμόσουν, είναι στη ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ τους! Αν ο κακομαθημένος επιβάτης θέλει να μπαίνει από πίσω, την μια θα φάει την πόρτα στα μούτρα, την άλλη δεν θα ανοίξει καν και θα περιμένει το επόμενο θα μάθει. Όπως ακριβώς έμαθε να μπαίνει από όλες τις πόρτες που όταν σταμάτησε η υποχρεωτική επιβίβαση από την πρώτη όλοι συνέχιζαν να προσπαθούν να μπουν από μπροστά...

Αυτό πάντως που ακόμα επιμένετε ορισμένοι να δικαιολογείτε τα αδικιολόγητα... Δηλαδή τι παραπάνω περιμένετε σαν επιβάτες από τον συγκοινωνιακό σας φορέα, όταν εσείς ψάχνεστε πώς να δικαιολογήσετε την αυθαιρεσία και στηλιτεύετε κάθε ενέργεια προς τη θετική κατεύθυνση τι διαφορετικό ακριβώς περιμένετε από αυτόν;
#42
(20-04-2019, 09:36 PM)mercedes elbo Έγραψε: Σου έχω συνταρακτικά νέα... Μέσα σε 30 δευτερόλεπτα με όλες τις πόρτες (3 ή 4) μπορώ να επιβιβάσω 80-90 άτομα και σε 1,5 λεπτό συνολικά (το μισό χρόνο απ όσο θέλει να γεμίσεις 12μετρο) θα έχω περάσει και το φανάρι (που διαρκεί 1 λεπτό)...

Σου έχω ακόμα καλύτερα νέα! Για να το κάνεις αυτό πρέπει πρώτα να βρεις 80-90 αναμένοντες και να τους έχεις ήδη κατανεμημένους έτοιμους μόλις σταματήσει μπροστά τους το λεωφορείο να ανέβουν! (που με τρεις πόρτες πάλι θέλεις 60 δευτερόλεπτα αλλά αυτό είναι ψιλά γράμματα) Επίσης πρέπει να περιμένεις πρώτα να κατέβουν αυτοί που ήδη είναι επάνω στο λεωφορείο, να πούμε άλλους τόσους; Άλλο τόσο χρόνο χωρίς να τσακώνονται ποιος θα περάσει την πόρτα πρώτος!
#43
Σε καμία περίπτωση δεν στηλιτεύω κάθε ενέργεια προς την θετική κατεύθυνση αλλά κάθε μέτρο για να εφαρμοστεί χρειάζεται τις κατάλληλες συνθήκες οι οποίες δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή. Η λογική του θα σε κάνω άνθρωπο με το ζόρι δεν πρόκειται να δουλέψει και το μόνο που θα καταφέρει είναι να δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από όσα θα λύσει.
#44
(20-04-2019, 10:01 PM)ecoj Έγραψε: Σε καμία περίπτωση δεν στηλιτεύω κάθε ενέργεια προς την θετική κατεύθυνση αλλά κάθε μέτρο για να εφαρμοστεί χρειάζεται τις κατάλληλες συνθήκες οι οποίες δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή. Η λογική του θα σε κάνω άνθρωπο με το ζόρι δεν πρόκειται να δουλέψει και το μόνο που θα καταφέρει είναι να δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από όσα θα λύσει.
Αν δεχτούμε αυτό που λες τότε η ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας είναι μια χαρά, η απολύτως πρέπουσα... (ευθέως ανάλογη των χρηστών) Δεν πειθαρχεί κανένας από μόνος του, πολύ περισσότερο όταν έχει μάθει να είναι ασύδοτος, του το επιβάλλεις... (και αφορά όλους αυτό, εργαζόμενους και επιβάτες) Εδώ έχουν προσαρμοστεί (θέλουν δε θέλουν) σε σοβαρότερες αλλαγές με καταργήσεις, συγχωνεύσεις γραμμών, περικοπές δρομολογίων κλπ. (όλα τα συγκοινωνιακά "don'ts" με άλλα λόγια), πιστεύεις σοβαρά ότι δεν μπορεί να μάθει να μπαίνει από την πρώτη πόρτα ο Αθηναίος; Όχι όμως όσο βρίσκει και κάνει...
#45
Βρε παιδιά, εξηγήστε μου λίγο γιατί δεν μπορώ να καταλάβω. Από τη στιγμή που δεν συνδυάζετε με κάποιου είδους έλεγχο εισητηρίων, ποιο είναι το όφελος της επιβίβασης μόνο από την πρώτη πόρτα;
#46
(20-04-2019, 09:35 PM)garvanitis Έγραψε: Ότι πω! Τι να κάνουμε, βλέπεις ορισμένοι βλέπουμε λίγο παραπέρα από το τι γίνεται στο χωριό μας... Και ξέρουμε και τι συμβαίνει στο εξωτερικό και δεν μπλέκουμε τα BRT με τις γραμμές των λεωφορείων... Θα μπορούσα να σου πω και τι προβλήματα αντιμετωπίζουν οι συγκοινωνιακοί operators εκεί που αναφέρεις αλλά αφενός δεν σε αφορούν και αφετέρου δεν είναι θέμα του συγκεκριμένου φόρουμ (του autobusy.pl ενδεχομένως να είναι)

Από εκεί και πέρα, επειδή δεν υπάρχουν οι "γελοιότητες με τα πειθαρχικά" γι' αυτό ακριβώς κάνει ο κάθε εργαζόμενος ότι γουστάρει γράφοντας κανονικά τον κανονισμό λειτουργίας εκεί που δεν πιάνει μελάνι και γι' αυτόν το λόγο ακριβώς έχεις το χάλι που βαφτίζεις συγκοινωνία. Όσο για την καραμέλα με το χρόνο των δρομολογίων κούρασε, η διαφορά είναι ελάχιστη και το πολύ πολύ από τα 65 λεπτά να πάει μαξ στα 80.

Η επικύρωση του εισιτηρίου (ακόμη και το ελευθέρας) σου δείχνει τι φορτίο κουβαλάει το λεωφορείο. Και σου έχω νέα, με αυτήν θα υπολογίζεται η πληρότητα, συνεπώς όταν σε ένα ασφυκτικά γεμάτο λεωφορείο έχεις 30% επικυρώσεις τότε θα αραιώσει, δεν θα πυκνώσει.

Το Citybusdrivers είναι γνωστό σε όλους όσους έχουμε ασχοληθεί στοιχειωδώς με συγκοινωνιακά θέματα ότι στερείται σοβαρότητας (για να το πω ευγενικά). Το λεωφορείο δεν σταματάει στο στέγαστρο, σταματάει στον ιστό και αν δεν χωράει τον μεταφέρεις πέντε δέκα μέτρα πιο μπροστά. Σταματήστε ορισμένοι να νομίζετε ότι υποτιμάτε την νοημοσύνη μας, την δική σας υποτιμάτε! Όσο για τα παρκαρισμένα στην στάση αφού πρέπει να τα ανεχτούμε να την καταργήσουμε, εξάλλου στην περίπτωση που σταματήσει δίπλα στο παρκαρισμένο και πέσεις και σπάσεις το πόδι σου για παράδειγμα ο οδηγός είναι ακάλυπτος. Κανονικά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να σταματήσει, εδώ να μην εφαρμόσουμε τον ΚΟΚ;

Κόλλησες μάλλον στο 5 του Αμβούργου.. Στα υπόλοιπα που ανάφερα δηλαδή δεν ισχύει το ότι η επιβίβαση γίνεται από όλες τις πόρτες;;;

Επίσης ξεκολλήστε μερικοί από τη λογική του ότι συμβαίνει στην Ελλάδα είναι λάθος και ότι γίνεται στο εξωτερικό είναι σωστό..

Χάλι έχει η συγκοινωνία όταν δεν γίνεται σωστή αξιοποίηση των πόρων και έχεις ελλιπή δρομολόγια, συχνότητες του στυλ 10'-40'-15', συγκριτικά τεράστικο χρόνο μετακίνησης (ένας από τους βασικότερους λόγους που δεν προτιμάται η συγκοινωνία και εσύ μας λες δεν πειράζει ας τον αυξήσουμε και άλλο...). Επίσης, ενδεικτικά αναφέρω πέρσι το καλοκαίρι σε βραδυνά δρομολόγια στο Α3 (Ακαδημία-Γλυφάδα) η διαφορά στον χρόνο διαδρομής με πλήρη εφαρμογή εισόδου από μπροστά έφτανε στο σύνολο της διαδρομής γύρω στα 8'-10', χωρίς ιδιαίτερη κίνηση ούτε στο δρόμο ούτε στις στάσεις.. Φαντάσου τις υπόλοιπες ώρες.. Στο 608 ήταν και είναι εξ αρχής αδύνατο να εφαρμοστεί αφού αν δεν βγουν άτομα πρώτα δεν χωράνε να μπουν αυτοί που αναμένουν στη στάση (και για να προλάβω την εξυπνάδα περί συχνότητας και με 5λεπτα το 608 παλιότερα τα ίδια θέματα είχε και παρακάτω να πέσει η συχνότητα απλά θα κολλάνε μεταξύ τους)...

Δεν ισχύει... Η επιβατική κίνηση μετριέται και με αυτοψίες και εικόνα υπάρχει και από τα γραφεία κίνησης που διαχειρίζονται τις βάρδιες. Οπότε τίποτα δεν θα αραιώσει γι αυτό το λόγο.. Και ξαναλέμε δεν υπάρχει κανένας τρόπος να υποχρεώσεις κάποιον να επικυρώνει συνέχεια το ελευθέρας, την κάρτα απεριορίστων κλπ.

Τι λέει το άρθρο του citybusdrivers που δεν ισχύει;;;

(20-04-2019, 09:47 PM)garvanitis Έγραψε: Η γαϊδουριά των επιβατών και των οδηγών αν θέλει κάποιος να την θεωρήσει δεδομένη να υποστεί και τις συνέπειες που συνεπάγεται. Άλλο το να είναι μια πραγματικότητα (που θα πρέπει να αλλάξεις) και άλλο να θέτεις τους κανόνες με βάση το πώς δεν θα τη διαταράξεις.

Αυτό που γράφω για τους οδηγούς είναι η πραγματικότητα. Υπάρχουν σαφώς εξαιρέσεις σωστών επαγγελματιών αλλά είναι μειοψηφία, άντε να σου πω ότι υπάρχει και μια μερίδα που δεν ενδιαφέρονται για το πώς θα κάνουν τη δουλειά τους σωστά από αγανάκτηση γιατί βαρέθηκαν να το παλεύουν και να μη βρίσκουν ανταπόκριση.

Δεν υπάρχει "το μέτρο δε δούλεψε", το μέτρο ΔΕΝ εφαρμόστηκε! Δεν είναι στην διακριτική τους ευχέρεια αν θα το εφαρμόσουν, είναι στη ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ τους! Αν ο κακομαθημένος επιβάτης θέλει να μπαίνει από πίσω, την μια θα φάει την πόρτα στα μούτρα, την άλλη δεν θα ανοίξει καν και θα περιμένει το επόμενο θα μάθει. Όπως ακριβώς έμαθε να μπαίνει από όλες τις πόρτες που όταν σταμάτησε η υποχρεωτική επιβίβαση από την πρώτη όλοι συνέχιζαν να προσπαθούν να μπουν από μπροστά...

Είπαμε όλοι οι οδηγοί και οι επιβάτες γαιδούρια... Προφανώς δεν έχεις ιδέα πόση πλάτη έχει βάλει μεγάλη μερίδα οδηγών για να υπάρχει έστω και το σημερινό συγκοινωνιακό έργο.. Το αν γίνεται λανθασμένος προγραμματισμός από τις διοικήσεις των ΟΑΣΑ/ΟΣΥ είναι άλλο θέμα και δεν ευθύνονται εκείνοι.

Επίσης οι οδηγοί έχουν μια πολύ σημαντικότερη υποχρέωση, να τηρήσουν το χρονοδιάγραμμα εργασίας που τους δίνει η υπηρεσία τους... Ακόμα έχουν να αναφέρουν και στους σταθμάρχες/επόπτες όταν το πρόγραμμα τινάζεται στον αέρα καθώς και να αντιμετωπίσουν εξαγριωμένους επιβάτες που αναίτια καθυστερούν να πάνε στις δουλειές, στα ψώνια τους, σπίτι τους, σε κάποιο σταθμό ΚΤΕΛ/τρένου κλπ.

(20-04-2019, 09:54 PM)garvanitis Έγραψε: Σου έχω ακόμα καλύτερα νέα! Για να το κάνεις αυτό πρέπει πρώτα να βρεις 80-90 αναμένοντες και να τους έχεις ήδη κατανεμημένους έτοιμους μόλις σταματήσει μπροστά τους το λεωφορείο να ανέβουν! (που με τρεις πόρτες πάλι θέλεις 60 δευτερόλεπτα αλλά αυτό είναι ψιλά γράμματα) Επίσης πρέπει να περιμένεις πρώτα να κατέβουν αυτοί που ήδη είναι επάνω στο λεωφορείο, να πούμε άλλους τόσους; Άλλο τόσο χρόνο χωρίς να τσακώνονται ποιος θα περάσει την πόρτα πρώτος!

Πώς φαίνεται ότι δεν έχεις καμία επαφή με τα συγκοινωνιακά της Αθήνας.. Μπορείς κάλλιστα να πας στο Ελληνικό (122/171), στο Φιξ (040/Α2), στην Αττική (Α/Β10), στο Νομισματοκοπείο το καλοκαίρι (304/5) και σε άλλα σημεία να δεις πως άδειες νταλίκες φορτώνουν σε μισό λεπτό τέτοιο όγκο επιβατών. Η εί σοδος από μπροστά δοκιμάστηκε στο 100% σε τέτοια σημεία και ΑΠΕΤΥΧΕ παταγωδώς.. Το ίδιο και σε οποιαδήποτε στάση έχει πάνω από 2-3 αναμένοντες.. Επίσης, μάλλον σου διαφεύγει ότι οι νταλίκες στην Αθήνα έχουν 4 πόρτες και όχι 3...

Ακόμα όμως και σε 12μετρα με 3 πόρτες άδεια βάζεις 25-30 άτομα σε 10-12 δευτερόλεπτα... Από μπροστά σε 1-1,5 λεπτό ίσως θα έχουμε τελειώσει..

(20-04-2019, 10:09 PM)garvanitis Έγραψε: Αν δεχτούμε αυτό που λες τότε η ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας είναι μια χαρά, η απολύτως πρέπουσα... (ευθέως ανάλογη των χρηστών) Δεν πειθαρχεί κανένας από μόνος του, πολύ περισσότερο όταν έχει μάθει να είναι ασύδοτος, του το επιβάλλεις... (και αφορά όλους αυτό, εργαζόμενους και επιβάτες) Εδώ έχουν προσαρμοστεί (θέλουν δε θέλουν) σε σοβαρότερες αλλαγές με καταργήσεις, συγχωνεύσεις γραμμών, περικοπές δρομολογίων κλπ. (όλα τα συγκοινωνιακά "don'ts" με άλλα λόγια), πιστεύεις σοβαρά ότι δεν μπορεί να μάθει να μπαίνει από την πρώτη πόρτα ο Αθηναίος; Όχι όμως όσο βρίσκει και κάνει...

Οι καταργήσεις/συγχωνεύσεις/περικοπές που έγιναν σε μεγάλο βαθμό ήταν επιβεβλημένες και αφορούσαν συνδέσεις που μικρή μερίδα του επιβατικού κοινού χρησιμοποιούσε.. Αντιθέτως, η είσοδος από μπροστά αφορά το σύνολό του και δημιουργεί περαιτέρω προβλήματα..
#47
(21-04-2019, 02:19 AM)mercedes elbo Έγραψε: Δεν ισχύει... Η επιβατική κίνηση μετριέται και με αυτοψίες και εικόνα υπάρχει και από τα γραφεία κίνησης που διαχειρίζονται τις βάρδιες. Οπότε τίποτα δεν θα αραιώσει γι αυτό το λόγο.. Και ξαναλέμε δεν υπάρχει κανένας τρόπος να υποχρεώσεις κάποιον να επικυρώνει συνέχεια το ελευθέρας, την κάρτα απεριορίστων κλπ.

Απλώς για να είμαστε και σωστοί στους όρους χρήσης της athena card αναφέρει ξεκάθαρα ότι:

Τις κάρτες και τα πολλαπλά εισιτήρια τα επικυρώνουμε ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που επιβιβαζόμαστε σε όχημα (Λεωφορείο, Τρόλλευ, Τραμ.) και ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που περνούμε από τις πύλες του μετρό, εισερχόμενοι και εξερχόμενοι.

https://www.athenacard.gr/smartafc/gener...rs/FAQ.dev

Άρα όσοι έχουν μηνιαία κάρτα είναι υποχρεωμένοι να την ακυρώνουν πάντα σύμφωνα με την ορθή χρήση της athenacard. Συμφωνώ ότι δεν μπορείς να υποχρεώσεις τον κόσμο να το κάνει από την στιγμή που την ενεργοποίησε την πρώτη φορά αλλά οι σωστοί όροι χρήσης δεν συμφωνούν με αυτό.
#48
(22-04-2019, 03:57 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Απλώς για να είμαστε και σωστοί στους όρους χρήσης της athena card αναφέρει ξεκάθαρα ότι:

Τις κάρτες και τα πολλαπλά εισιτήρια τα επικυρώνουμε ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που επιβιβαζόμαστε σε όχημα (Λεωφορείο, Τρόλλευ, Τραμ.) και ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που περνούμε από τις πύλες του μετρό, εισερχόμενοι και εξερχόμενοι.

https://www.athenacard.gr/smartafc/gener...rs/FAQ.dev

Άρα όσοι έχουν μηνιαία κάρτα είναι υποχρεωμένοι να την ακυρώνουν πάντα σύμφωνα με την ορθή χρήση της athenacard. Συμφωνώ ότι δεν μπορείς να υποχρεώσεις τον κόσμο να το κάνει από την στιγμή που την ενεργοποίησε την πρώτη φορά αλλά οι σωστοί όροι χρήσης δεν συμφωνούν με αυτό.

Έχουμε πει 100 φορές ότι δεν γίνεται να υποχρεώσεις τον άλλον να ξαναεπικυρώνει ενεργό κόμιστρο και είναι και ηλίθιο στην τελική για τον επιβάτη. Και το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα αραιώσει καμία γραμμή επειδή δεν έχει πολλές επικυρώσεις όσο και αν ονειρεύονται μερικοί..

Επίσης, μην ξεχνάμε ότι εύλογα πολλοί αποφεύγουν να ανοίγουν πορτοφόλια/τσάντες στις στάσεις πριν μπουν στο λεωφορείο/τρόλεϊ, ειδικά ηλικιωμένοι οι οποίοι αποτελούν μεγάλη μερίδα του επιβατικού κοινού και είναι αρκετά ευάλωτοι σε απόπειρες κλοπών (που δυστυχώς δεν είναι και τόσο σπάνιες).
#49
(07-04-2019, 12:41 PM)notis Έγραψε: Το 237 σημερα εκτακτως δεν λειτουργουσε για καμια δυό ώρες, λόγω αγώνα στους κεντρικούς δρομους της Ηλιούπολης. Τώρα πρέπει να λειτουργει ... κανονικά.


Καλησπέρα καλή Μεγάλη Εβδομάδα -  Γραμμή : 164 - 23/4/2019 από ώρα 21:00 μέχρι και αυτή τη στιγμή  (βάσει τηλεματικής) 'Ενα και μοναδικό λεωφορείο στο κύκλωμα το "50242" - να περιμένει στο τέρμα τουλάχιστον 50 λεπτά δηλαδή παντελής απουσία λεωφορείων - την ίδια στιγμή στο 237 - κυκλοφορούν 3 λεωφορεία στο κύκλωμα -  Εάν δεν συμβαίνει κάτι πολύ έκτακτο, είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι ο Αγ. Δημήτριος αδυνατεί να εξυπηρετήσει μόνος του την γραμμή.  Τελικά θα πρέπει να γίνει άμεσα η παρέμβαση όσο ψηλά και αν χρειαστεί για να "πάρει" την γραμμή ενισχυτικά και άλλο αμαξοστάσιο μαζί με τον Αγ. Δημήτριο.
#50
(23-04-2019, 09:45 PM)panage_1970 Έγραψε: Καλησπέρα καλή Μεγάλη Εβδομάδα -  Γραμμή : 164 - 23/4/2019 από ώρα 21:00 μέχρι και αυτή τη στιγμή  (βάσει τηλεματικής) 'Ενα και μοναδικό λεωφορείο στο κύκλωμα το "50242" - να περιμένει στο τέρμα τουλάχιστον 50 λεπτά δηλαδή παντελής απουσία λεωφορείων - την ίδια στιγμή στο 237 - κυκλοφορούν 3 λεωφορεία στο κύκλωμα -  Εάν δεν συμβαίνει κάτι πολύ έκτακτο, είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι ο Αγ. Δημήτριος αδυνατεί να εξυπηρετήσει μόνος του την γραμμή.  Τελικά θα πρέπει να γίνει άμεσα η παρέμβαση όσο ψηλά και αν χρειαστεί για να "πάρει" την γραμμή ενισχυτικά και άλλο αμαξοστάσιο μαζί με τον Αγ. Δημήτριο.

Οντως σήμερα το απόγευμα έλειπαν από το 164 2 οχήματα και είχε μείνει με 1 ήδη από τις 19:30-20:00.. Τώρα στις 23:05 από Τερψιθεα μπηκε και το #703 το οποίο πιο πριν δούλευε στα Τοπικά Γλυφάδας.


Μου κάνει εντύπωση πάντως πως και δεν μετακινούν οδηγούς του Βοτανικού (πρώην Ελληνικού) που μένουν νότια με τόσες ελλείψεις στο Μπραχαμι, ειδικά τώρα ενόψει εκλογών...


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 576 77.575 , 04:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.680 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.739 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.376 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.902 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.818 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.117 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.253 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.292 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 483.621 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)