Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(07-04-2019, 12:41 PM)notis Έγραψε: Το 237 σημερα εκτακτως δεν λειτουργουσε για καμια δυό ώρες, λόγω αγώνα στους κεντρικούς δρομους της Ηλιούπολης. Τώρα πρέπει να λειτουργει ... κανονικά.
Που πήγαν τα λεωφορεία τις ώρες αυτές; Εντώπισε κανείς;
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(09-04-2019, 03:00 AM)georgio Έγραψε: Που πήγαν τα λεωφορεία τις ώρες αυτές; Εντώπισε κανείς;
Ένα είχε πάει στο 164 (το οποίο κανονικά έχει εδώ και πάνω από χρόνο επίσημα 2 αυτοκίνητα την Κυριακή), ένα άλλο στο 206 και το 3ο δεν γνωρίζω.
Δημοσιεύσεις: 3.182
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Πετυχημένο κρίνεται το 737 που εθεάθη 2-3 φορές με τουλάχιστον 6-7 άτομα μέσα. Δεν είμαι σίγουρος όμως αν το ίδιο ισχύει και για το 736.
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Είχαν ξεκινήσει δοκιμαστικά για κάποιο χρονικό διάστημα τα 736 και 737 και μετά ανάλογα την κίνηση θα τα κρατούσαν ή θα τα έκοβαν;
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(16-04-2019, 08:55 PM)Giannis Έγραψε: Είχαν ξεκινήσει δοκιμαστικά για κάποιο χρονικό διάστημα τα 736 και 737 και μετά ανάλογα την κίνηση θα τα κρατούσαν ή θα τα έκοβαν;
Είναι γραμμές δημοτικής συγκοινωνίας, όπως στο παρελθόν υπήρχαν τα 623/624 στο Γαλάτσι. Όσο θα πληρώνει ο Δήμος Φυλής, θα υπάρχουν.
Δημοσιεύσεις: 3.182
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Δεν ξέρω αν κολλάει εδώ αλλά σε κάποια Citelis έχουν ξαναβάλει τα κουμπιά που ''χτυπάνε'' την πρώτη πόρτα. Τα είχαν αφαιρέσει και είχαν βάλει μαύρες ταινίες στις θέσεις όταν εφαρμόστηκε το μέτρο για είσοδο μόνο από μπροστά!
Βλέπεις πολύ πετυχημένο το μέτρο για είσοδο μόνο από την μπροστινή πόρτα αλλά αυτά γίνονται άμα αυτοί που αποφασίζουν παίζει να μην έχουν μπει ποτέ σε αστικό λεωφορείο στη ζωή τους. Αλλά αφού εφαρμόζεται στη τάδε πόλη στην άλλη άκρη του κόσμου θα εφαρμοστεί κι εδώ!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(20-04-2019, 12:31 AM)ecoj Έγραψε: Δεν ξέρω αν κολλάει εδώ αλλά σε κάποια Citelis έχουν ξαναβάλει τα κουμπιά που ''χτυπάνε'' την πρώτη πόρτα. Τα είχαν αφαιρέσει και είχαν βάλει μαύρες ταινίες στις θέσεις όταν εφαρμόστηκε το μέτρο για είσοδο μόνο από μπροστά!
Βλέπεις πολύ πετυχημένο το μέτρο για είσοδο μόνο από την μπροστινή πόρτα αλλά αυτά γίνονται άμα αυτοί που αποφασίζουν παίζει να μην έχουν μπει ποτέ σε αστικό λεωφορείο στη ζωή τους. Αλλά αφού εφαρμόζεται στη τάδε πόλη στην άλλη άκρη του κόσμου θα εφαρμοστεί κι εδώ!
Επιτέλους! Δεν ξέρω βέβαια αν το ξήλωμα των κουμπιών έγινε από τεχνικούς ή από τίποτα "εξυπνάκηδες" οδηγούς, καθώς υπήρξαν και ηλεκτρολογικά προβλήματα που έβγαζαν εκτός λεωφορεία..
Όσο για την "επιτυχία" του μέτρου εξ' αρχής το είχαμε πει ότι δεν μπορεί να εφαρμοστεί σχεδόν σε καμία γραμμή από άποψη επιβατικής κίνησης καθώς και σε πολλές περιπτώσεις λόγω χωροθέτησης των στάσεων και ότι αυτό συνεπάγεται... Και εκτός αυτών δεν έχει κανένα νόημα από ποια πόρτα θα μπει ο επιβάτης.. Άντε σιγά σιγά να τελειώνουμε με το καραγκιοζιλίκι..
Ήδη άλλωστε το ποσοστό εφαρμογής του από τους οδηγούς είναι κάτω του 50% και σε ορισμένες στάσεις (κυρίως έξω από σταθμούς μετρό) αγγίζει το 0%..
Δημοσιεύσεις: 3.182
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Και μάλιστα δεν έχουν βάλει τα ίδια που ξήλωσαν (τουλάχιστον σε κάποιες περιπτώσεις που μπήκα) αλλά άλλα καινούρια κουμπιά που είναι και πιο μακρυά σε μήκος.
Ακόμα και κάποιοι οδηγοί που πετυχαίνω συχνά στην περιοχή και στην αρχή το ψιλοεφάρμοζαν πλέον το έχουν παρατήσει. Κάποια στιγμή ο άλλος καταλαβαίνει ότι είναι γελοίο και ανούσιο να τους βάζεις όλους από την πρώτη πόρτα και απλά να γεμίζεις το λεωφορείο μπροστά αφού έλεγχος εισιτηρίων δεν μπορεί να γίνει για αρκετούς λόγους.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(20-04-2019, 03:11 AM)ecoj Έγραψε: Και μάλιστα δεν έχουν βάλει τα ίδια που ξήλωσαν (τουλάχιστον σε κάποιες περιπτώσεις που μπήκα) αλλά άλλα καινούρια κουμπιά που είναι και πιο μακρυά σε μήκος.
Ακόμα και κάποιοι οδηγοί που πετυχαίνω συχνά στην περιοχή και στην αρχή το ψιλοεφάρμοζαν πλέον το έχουν παρατήσει. Κάποια στιγμή ο άλλος καταλαβαίνει ότι είναι γελοίο και ανούσιο να τους βάζεις όλους από την πρώτη πόρτα και απλά να γεμίζεις το λεωφορείο μπροστά αφού έλεγχος εισιτηρίων δεν μπορεί να γίνει για αρκετούς λόγους.
Αν όντως έχει γινει η "δουλειά" αυθαίρετα από οδηγούς το πιο πιθανό ειναι να έχουν πεταχτεί...
Προφανώς το μέτρο ειναι γελοίο. Στις αρχές όντως μεγάλο ποσοστό των οδηγών το εφάρμοζαν αλλά μην ξεχνάμε με νωπό το κλείσιμο του Ελληνικού και με τις μεταθέσεις τότε υπήρχε τότε ένα κλίμα φοβου στους οδηγούς που οδηγησε σε ευρεία σχεδόν εφαρμογή έστω τις πρώτες μέρες. Στην πράξη όμως πρόκειται για μέτρο που είναι σαφώς κατά των οδηγών απο πολλές απόψεις (περνανε ολοι από διπλα σου, το καλοκαίρι τρως ολη τη ζέστη/το χειμώνα το κρύο με ανοιχτή συνέχεια την πρώτη πόρτα, καθυστερησεις σε στάσεις με συνέπεια να βγαίνει πανευκολα εκτός προγράμματος, στατιστικά περισσότερα παράπονα/μπινελίκια από επιβάτες ελέω άθλιων δρομολογίων/καθυστερήσεων και πολλά ακόμα). Στην πραγματικότητα πέρα απο τον φόβο κάποιων οδηγών για να μην έχουν μπλεξίματα (δυστυχώς υπάρχουν καραγκιόζηδες επιβάτες που κάνουν αναφορές για μη τήρηση της εισόδου μόνο από μπροστά) για να το εφαρμόζεις συνειδητά (μειοψηφία ευτυχώς) είτε πρέπει να είσαι χαζός είτε κομπλεξικος και να την βρισκεις με το να ταλαιπωρείς τους επιβάτες..
Τέλος μην ξεχνάμε ότι είναι και παράνομο αφού συμφωνα με τις οδηγίες που εχουν δοθεί ο οδηγός πρέπει να προσεγγίζει το εμπροσθιο τμήμα του λεωφορείου στο σημείο που περιμενουν οι επιβάτες οδηγία που αντίκειται στο άρθρο 25/παράγραφος 3 του ΚΟΚ που προβλέπει οτι για την επιβίβαση/αποβίβαση οι οδηγοί πρέπει να προσεγγίζουν κατά το δυνατόν το άκρο του οδοστρώματος, επιφέροντας διοικητικό πρόστιμο 100€ στον οδηγό που το παραβιάζει..
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
(20-04-2019, 03:11 AM)ecoj Έγραψε: Ακόμα και κάποιοι οδηγοί που πετυχαίνω συχνά στην περιοχή και στην αρχή το ψιλοεφάρμοζαν πλέον το έχουν παρατήσει. Κάποια στιγμή ο άλλος καταλαβαίνει ότι είναι γελοίο και ανούσιο να τους βάζεις όλους από την πρώτη πόρτα και απλά να γεμίζεις το λεωφορείο μπροστά αφού έλεγχος εισιτηρίων δεν μπορεί να γίνει για αρκετούς λόγους.
Αυτό που ένα μέτρο που εφαρμόζεται σε κάθε συγκοινωνιακό οργανισμό παντού στον κόσμο στην γραφική πόλη που παριστάνει το ανυπότακτο χωριό του Αστερίξ είναι γελοίο και ανούσιο (αλλά και η ίδια το εφάρμοζε μέχρι το 1993!) πραγματικά με ξεπερνάει...
Στείλε μερικούς που το παίζουν υπεράνω κανονισμών στο πειθαρχικό με ερώτημα απόλυσης (και με διασφαλισμένες τουλάχιστον είκοσι ημέρες αργία) για απείθεια και έλα να δεις τι ωραία που εφαρμόζεται καθολικά...
Υπάρχει βέβαια και η άλλη λύση... Άμεση αντιστοίχιση των επικυρώσεων με τις διαθέσιμες θέσεις ανά ώρα με σημείο αναφοράς πληρότητας το 40%. Και όταν σε κάποιες περιοχές θα ξεχάσουν κάποιοι τι χρώμα έχουν τα λεωφορεία τα ξαναλέμε...