Δημοσιεύσεις: 46
Θέματα: 0
Εγγραφή: 07-05-2018
(30-01-2019, 05:07 PM)tomasxouliaras Έγραψε: Αν και δεν ξέρω αν είναι εκτός θέματος, ένας φίλος μου παρατηρησε στην Ποσειδώνος ένα λευκό 18μετρο Citaro να κατευθύνεται προς Πειραιά. Υπάρχει περίπτωση για καινούργιο λεωφορείο;
Νομιζω καπου ειχε παρει το ματι μου φωτο του σε αμαξοστασιο (νομιζω της Π.Ραλλη), και ειχε γραφτει οτι κανει δοκιμαστικα, αν δεν κανω λαθος. Τωρα ποιος ο σκοπος, δεν ξερω.
ΠΑ.Δ.Α Πανεπιστημιουπολη 2.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(30-01-2019, 11:44 AM)mercedes elbo Έγραψε: Σήμερα λόγω αργίας για τα Πανεπιστήμια η GN #490 στο Α2, το Ν1 #139 στο 237, φουλ νταλίκες στο Β5 και έχει και καλύτερη επάνδρωση το 608 (έφτασε το πρωί τα 21 αμάξια). Στο 242 δεν δουλεύει κανένα αμάξι (δούλεψε το πρωί για ένα δρομολόγιο η #529 που πήγε μετά 608) ενώ στο 250 κυκλοφορεί μόνο η #545. Δηλαδή έβγαλαν οδηγοί της Ανθουσαν βάρδιες σε άλλα αμαξοστάσια;;
Και γω παραξενεύτηκα που είδα το 139 στο 237... Πως τους έπιασε ο πόνος να στείλουν αμάξι απο την Ανθούσα στην Ηλιούπολη; Όλες οι γραμμές τους ήταν καλυμένες;
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(30-01-2019, 08:06 PM)TeiPir Έγραψε: Νομιζω καπου ειχε παρει το ματι μου φωτο του σε αμαξοστασιο (νομιζω της Π.Ραλλη), και ειχε γραφτει οτι κανει δοκιμαστικα, αν δεν κανω λαθος. Τωρα ποιος ο σκοπος, δεν ξερω.
Ανά περιόδους έρχονται οχήματα για δοκιμές από τα ΑΣ, ούτως ώστε να έχουν και πιο ευνοϊκή μεταχείρηση σε επερχόμενους διαγωνισμούς. Πριν 2-3 χρόνια θυμάμαι Solaris 18m Hybrid στη Ράλλη, όπως και Citaro να εχει ξαναπεράσει από τη Ράλλη για δοκιμές. Πάντως έχει αναθερμανθεί το ενδιαφέρον των εταιρειών για την Ο.ΣΥ καθώς ετοιμάζεται άμεσα ο διαγωνισμός για 92 οχήματα και λόγω προεκλογικής περιόδου έχουν φουντώσει σενάρια για άλλα 400.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(30-01-2019, 11:08 PM)georgio Έγραψε: Δηλαδή έβγαλαν οδηγοί της Ανθουσαν βάρδιες σε άλλα αμαξοστάσια;;
Και γω παραξενεύτηκα που είδα το 139 στο 237... Πως τους έπιασε ο πόνος να στείλουν αμάξι απο την Ανθούσα στην Ηλιούπολη; Όλες οι γραμμές τους ήταν καλυμένες;
Οι βάρδιες λογικα βγήκαν κανονικά σαν να ήταν 242/250 αλλά φαντάζομαι οι σταθμαρχες τα έστελναν οπου θεωρούσαν οτι υπάρχει κενό (το 237 έχει μόνιμα κομμένο αυτοκίνητο - 2 βάρδιες). Όσο για τις τις γραμμές του ΑΜ ΑΝΘ ειναι μπόλικες που εχουν μονιμα κομμενες βαρδιες (301, 302, 306, 307, 308, 324, 402, 416, 446, 653 κ.α.). Σίγουρα όμως θεωρώ πιο χρήσιμο να μπει κάτι που περισσεύει στο Α2 (μετά πήγε και η 490 608) ή στο 237 (το 139 κατά τις 14:00 συνεχισε 250 όπου εφυγε η 545).
Δημοσιεύσεις: 233
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
31-01-2019, 12:33 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 31-01-2019, 12:34 AM από notis. Edited 1 time in total.)
(30-01-2019, 05:07 PM)tomasxouliaras Έγραψε: Αν και δεν ξέρω αν είναι εκτός θέματος, ένας φίλος μου παρατηρησε στην Ποσειδώνος ένα λευκό 18μετρο Citaro να κατευθύνεται προς Πειραιά. Υπάρχει περίπτωση για καινούργιο λεωφορείο;
(30-01-2019, 08:06 PM)TeiPir Έγραψε: Νομιζω καπου ειχε παρει το ματι μου φωτο του σε αμαξοστασιο (νομιζω της Π.Ραλλη), και ειχε γραφτει οτι κανει δοκιμαστικα, αν δεν κανω λαθος. Τωρα ποιος ο σκοπος, δεν ξερω.
Επιβεβαιώνω το είδα κι εγω στο αντίθετο ρευμα, έτσι δεν είδα λεπτομέρειες, παρα μόνο ότι εϊχε αποχρώσεις του γαλάζιου στο πάνω μέρος. Μήπως όμως πήγαινε να επιβιβαστεί σε κάποιο πλοίο και να αφορά αστικό Χανίων?
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Το να περισσεύει όχημα από κάπου είναι αδύνατο αφού παντού υπάρχουν κομμένα οχήματα - δρομολόγια.
Όσον αφορά την Ανθούσα σήμερα όσες φορές κοίταξα είχε αρκετά κομμένα οχήματα. Συγκεκριμένα είδα στα 300αρια:
301/301Β 2/2 οχήματα
302 3/3
304/305 8/10
306 1/2 (μόνιμη κατάσταση δεν ξέρω γιατί δεν αλλάζουν τα δρομολόγια)
307 3/4 (μόνιμο)
308 4/5 στα 6/7
309 1/2 (μόνιμο)
310 3/3
314 3/4
316 2/2
319 3/4 (μόνιμο)
322/323 1/1
324 1/2
326 1/1
330 2/2
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(31-01-2019, 12:35 AM)GeorgIrisbus Έγραψε: Το να περισσεύει όχημα από κάπου είναι αδύνατο αφού παντού υπάρχουν κομμένα οχήματα - δρομολόγια.
Όσον αφορά την Ανθούσα σήμερα όσες φορές κοίταξα είχε αρκετά κομμένα οχήματα. Συγκεκριμένα είδα στα 300αρια:
301/301Β 2/2 οχήματα
302 3/3
304/305 8/10
306 1/2 (μόνιμη κατάσταση δεν ξέρω γιατί δεν αλλάζουν τα δρομολόγια)
307 3/4 (μόνιμο)
308 4/5 στα 6/7
309 1/2 (μόνιμο)
310 3/3
314 3/4
316 2/2
319 3/4 (μόνιμο)
322/323 1/1
324 1/2
326 1/1
330 2/2
Το περισσεύει το λεω με την έννοια ότι σήμερα είχαμε 7 λεωφορεία τα οποία δεν είχε νοημα να δρομολογηθούν στις γραμμές τους αφου δεν υπήρχε επιβατική κίνηση λόγω της ημέρας. Υπο κανονικές συνθήκες οχι μονο δεν περισσεύουν αλλά ίσα ίσα τα 242/250 χρειάζονται παραπάνω αμαξια.
Όσο για τα 300αρια βάσει του προγράμματος του ΟΑΣΑ το 301 έχει 3 αμαξια, το 302 ~ 4, το 307 ~ 5 και τα 308-330 ~ 9 (από κοινού).
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
(31-01-2019, 02:42 AM)mercedes elbo Έγραψε: Το περισσεύει το λεω με την έννοια ότι σήμερα είχαμε 7 λεωφορεία τα οποία δεν είχε νοημα να δρομολογηθούν στις γραμμές τους αφου δεν υπήρχε επιβατική κίνηση λόγω της ημέρας. Υπο κανονικές συνθήκες οχι μονο δεν περισσεύουν αλλά ίσα ίσα τα 242/250 χρειάζονται παραπάνω αμαξια.
Όσο για τα 300αρια βάσει του προγράμματος του ΟΑΣΑ το 301 έχει 3 αμαξια, το 302 ~ 4, το 307 ~ 5 και τα 308-330 ~ 9 (από κοινού).
Προς θεού δεν το σχολίασα για κακό το σχόλιο σου σχετικά με το αν περισσεύει όχημα. Δίκιο έχεις σε αυτό που έγραψες.
Η γνώμη μου όμως είναι ότι από την στιγμή που είχαν κενά σε οχήματα γραμμές με αραιά δρομολόγια γιατί να μην ενισχύσεις εκείνες και να ενισχύσεις γραμμές με συχνά δρομολόγια που στο κάτω κάτω ότι χρειάζεσαι είναι δίπλα σου υπηρεσίες, μετρό αγορές κλπ σε αντίθεση με τα Μεσόγεια που για να βρεις μετρό έχεις ολόκληρο ταξίδι. Αλλά αυτή είναι η δική μου γνώμη που ίσως είναι και λάθος ίσως είναι και σωστή.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(31-01-2019, 01:52 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Προς θεού δεν το σχολίασα για κακό το σχόλιο σου σχετικά με το αν περισσεύει όχημα. Δίκιο έχεις σε αυτό που έγραψες.
Η γνώμη μου όμως είναι ότι από την στιγμή που είχαν κενά σε οχήματα γραμμές με αραιά δρομολόγια γιατί να μην ενισχύσεις εκείνες και να ενισχύσεις γραμμές με συχνά δρομολόγια που στο κάτω κάτω ότι χρειάζεσαι είναι δίπλα σου υπηρεσίες, μετρό αγορές κλπ σε αντίθεση με τα Μεσόγεια που για να βρεις μετρό έχεις ολόκληρο ταξίδι. Αλλά αυτή είναι η δική μου γνώμη που ίσως είναι και λάθος ίσως είναι και σωστή.
Ούτε εγώ το πηρα στραβά και δεν τίθεται θέμα..! Συζήτηση κάνουμε.
Το πρόβλημα με αρκετές γραμμές των Μεσογείων είναι ότι έχουν ελαχιστο επιβατικό κοινό (ακόμα και όταν ειχαν καλύτερες συχνότητες). Πέρα από 304/5/16, 308, 319 που έχουν κόσμο κάτι 306, 307, 324 κλπ στα περισσότερα δρομολόγια βαρανε μύγες.
Να μπούνε περισσότερα αμαξια αλλά τι παραπάνω θα προσφερουν; Ενω στο 608 π.χ. παρότι τα δρομολόγια είναι σχετικά πυκνα είναι προφανες οτι χρειάζεται παραπάνω αυτοκίνητα λόγω επιβατικού φορτου. Δεν ειναι και δύσκολο να μεινει κανεις απ' έξω περιμένοντας το επόμενο, περαν των συχνά αθλίων συνθηκών μετακίνησης ελέω πολυκοσμίας.
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Οπωσδήποτε σωστό αυτό που λες αυτό εννοώ και εγώ πχ εννοώ στις Λουτσες αν λείπει όχημα (όπως χθες 8/10) η συχνότητα πάει στην 1 ώρα που είναι τρομερά αραιή συχνότητα (μιλάω για κάθε γραμμή χωριστά) ή και στο 308 που συνήθως είναι πίτα αν κόψεις όχημα και από 15 λεπτό πάει στα 30 θα γίνει το έλα να δεις.
Τώρα όσον αφορά 306,307,324 κλπ ο κόσμος πλέον έχει μάθει για αυτές τις γραμμές να έχει εφαρμογή τηλεματικής μαζί γιατί αν είναι να περιμένεις το 324 ανά μιάμιση ώρα πας και με τα πόδια αναγκαστικά.
Για το 608 το μόνο που θα το σώσει ίσως θα είναι το μετρό που θα αργήσει πάρα πολλά χρόνια ακόμα αλλιώς η κατάσταση θα είναι τραγική ότι και να γίνει.
|