Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
Μιας που ανοίξαμε την συζήτηση σε άλλο θέμα αλλά βγαίνουμε εκτός θέματος όλα αυτά τα ποστ περί παραπόνων για πχ 18μ στο 69 και b9l μόνο στη Σταυρούπολη μπορούμε να τα μεταφέρουμε σε αυτό το θέμα! Εδώ λοιπόν μπορούμε να πούμε τα παράπονα μας για τα οχήματα της γραμμής που θέλουμε (σε φυσιολογικά πλαίσια φυσικά, όχι να κάνουμε καυγά) και γενικά οτιδήποτε σε σχόλια των οχημάτων σε γραμμές
Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
Θα άρχισω εγώ και θα πω ένα μπράβο στη διοίκηση που έβαλε τα b9l στο 57 & στο 58 γιατί είναι γραμμές που πραγματικά χρειαζόταν τέτοιου είδους λεωφορεία!
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
Επίσης μπράβο στην διοίκηση για 27,32,52 για citaro και b9LA. Μπορούσε όμως ακόμη καλύτερα όλα τα 900αρια 931-945 στην Σταυρουπολη σε 27-32. Μην πείτε για τα 900αρια b9LA αν και βγαίνουν από Σταυρουπολη εξυπηρετούν την Ανατολική Θεσσαλονίκη.
Επίσης καλό θα ήταν να χρεωθούν
501-506 χρέωση στο 56.
276-280:26
281-284:25
285-288:28
Δημοσιεύσεις: 315
Θέματα: 39
Εγγραφή: 13-10-2018
Χρόνια Πολλά!!!
Και γω να πω ένα μπράβω στην Διοίκηση που έβαλε το 494 στο 4. Θα έπρεπε να έκανε:
4: Θα έπρεπε: 319
5: 851 852 853 854 855 701 702 703 704 705 706 707
6: 856 857 858 859 860 708 709 710 711 712
7: 869 870 871 872 873 713 714 715 716 717
10: 874 875 876 877 878 879 737 818 828 892 893 894 742 728
72: 610 611 612 885 886 887 888 889 890 891
76: 320 321
79: 322
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
Σήμερα στο 72 έχουν από οχήματα της Σταυρούπολης 827,866 ενώ στο 69 έχουν 745,942. Δεν μπορούσαν να στείλουν 2 12μέτρα στον Φοίνικα για να πάνε 745,942 στο 72; Επίσης απαράδεκτο. Ή έστω ας ένα 700αρι του 6 στο 72 και 942 στο 6
Δημοσιεύσεις: 315
Θέματα: 39
Εγγραφή: 13-10-2018
01-01-2019, 04:51 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-01-2019, 04:52 PM από nickbill_777. Edited 1 time in total.)
(01-01-2019, 04:48 PM)GiannisB Έγραψε: Σήμερα στο 72 έχουν από οχήματα της Σταυρούπολης 827,866 ενώ στο 69 έχουν 745,942. Δεν μπορούσαν να στείλουν 2 12μέτρα στον Φοίνικα για να πάνε 745,942 στο 72; Επίσης απαράδεκτο. Ή έστω ας ένα 700αρι του 6 στο 72 και 942 στο 6
Το καλοκαίρι πιο καλά να πηγαίνουν λίγα citaro στις γραμμές 69-72 και πιο καλά θα ήταν το 72 να ανταλάξει οχήματα με το 6 δηλαδή το 6: 885-894 και 711-712 και το 72: 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710
Και το 84 να ανταλλάξει μερικά οχήματα με το 56 αλλά του 84 νομίζω έχει δίπορτο...
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
(01-01-2019, 04:51 PM)nickbill_777 Έγραψε: Το καλοκαίρι πιο καλά να πηγαίνουν λίγα citaro στις γραμμές 69-72 και πιο καλά θα ήταν το 72 να ανταλάξει οχήματα με το 6 δηλαδή το 6: 885-894 και 711-712 και το 72: 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710
Και το 84 να ανταλλάξει μερικά οχήματα με το 56 αλλά του 84 νομίζω έχει δίπορτο...
Για μένα
Το 5 με το 6 μισά-μισά πχ 5:701-705,851-855 και 6:706-710 και 856-860. Παρομοίως και 12 και 14 να μοιραστούν τα 900αρια του 12 με το 14
Έχει δοκιμαστεί 2πορτο στο 56 και απέτυχε λόγω πολύ κόσμου
Δημοσιεύσεις: 935
Θέματα: 5
Εγγραφή: 07-09-2011
(01-01-2019, 05:01 PM)GiannisB Έγραψε: Για μένα
Το 5 με το 6 μισά-μισά πχ 5:701-705,851-855 και 6:706-710 και 856-860. Παρομοίως και 12 και 14 να μοιραστούν τα 900αρια του 12 με το 14
Έχει δοκιμαστεί 2πορτο στο 56 και απέτυχε λόγω πολύ κόσμου
Συμφωνώ σε αυτά που λες.
Όσον αφορά τα δίπορτα είναι πολύ ιδιαίτερα λεωφορεία. Πρέπει να μπουν σε γραμμές που ναι μεν έχουν κόσμο αλλά ο κόσμος τους να μην ξεπερνάει κατά πολύ τον αριθμό των καθήμενων.
Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
Παράθεση του μηνύματος μου στη συνομιλία περί συγκοινωνίας στις Συκιές ώστε να συνεχίσουμε εδώ τη συζήτηση: Οι Συκιές δεν εξυπηρετούνται όπως θα έπρεπε! Είναι ένα τεράστιο σύνολο 5 - 6 οικισμών που εξυπηρετείτε κυρίως από γραμμές 25-28-57-64 σε ένα σημείο, σε ένα άλλο σημείο εξυπηρετείτε από την 28 (και το 26 σε ένα σημείο) καθώς και από το 18 με το πολύ χαζό δρομολόγιο που δεν εξυπηρετεί σχεδόν κανέναν! Ένα τοπικό θα ήταν τρομερά χρήσιμο διότι υπάρχουν χιλιάδες σπίτια που απέχουν παρά πολύ από μια στάση (γύρω στα 15 - 20 λεπτά)! Άρα ένα τοπικό θα είναι πολύ σημαντικό και χρήσιμο, είτε μέχρι κέντρο, είτε μέχρι ένα σημείο ώστε να γίνεται μετεπιβίβαση σε κάποια άλλη γραμμή και το 23 θα σταματάει στο Επταπύργιο για να μην γεμίζει! Το τοπικό των Συκεών θα μπορούσε να έχει και europolis ή και 11μ για να μπορεί να περάσει από στενά και από σημεία δύσκολα προσβάσιμα!
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
08-01-2019, 11:23 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-01-2019, 11:27 PM από GiannisB. Edited 1 time in total.)
(08-01-2019, 10:48 PM)thanossalonika Έγραψε: 360 στο 1!
827 στο 10!!
483 στο 11!!
290 στο 19
865 στο 31
223 στο 37
232 στο 38
484 στο 67!!
819!!,869,776 στο 72
277 στο 85
Το συγκεκριμένο μήνυμα δεν πάει για τον χρήστη αλλά για τον ΟΑΣΘ. Για ακόμη μια φορά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!. Έχουν το 290 στο 19,277 στο 85, 894 στο 79 και 819 στο 72. Το 894 μπορούσε να μείνει στην γραμμή του. Στο 79 ας πήγαινε το cityclass ή το 490 που το έχουν στο 56. Στο 20 και 56 τα 277 και 290. Το 85 έχει μεν ανηφόρα αλλά όχι και μεγάλο φορτίο. Τέλος στο 19 το 819.
Κύριοι της διοίκησης παρακαλώ τα citelis να μοιράζονται σε γραμμές με b7l 25,26,56 κυρίως δυτικά που δεινοπάθησαν. Ούτε 92,ούτε 83 ούτε 85 και φυσικά ούτε 19 την στιγμή που υπάρχουν διπλά λεωφορεία.