11-07-2018, 01:32 AM
Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018
|
11-07-2018, 01:38 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-07-2018, 01:47 AM από ecoj. Edited 3 times in total.)
11-07-2018, 01:47 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-07-2018, 01:21 AM από B10M-SB756. Edited 3 times in total.)
(11-07-2018, 01:38 AM)ecoj Έγραψε: Άρα είναι αλήθεια τελικά! ΧΑΧΑΧΑΧΑ Εχουν χασει την μπαλα φιλε μου και στα λεω εκ των εσω..... πρωτα απολα απο τα 110 περιπου GN με το ζορι δουλευουν 50 και αν.... δευτερον προσπαθουν να δουν σε ποιες γραμμες μπορουν να δρομολογηθουν τα GN (κατα κυριο λογω κοντινες γραμμες προς το αμαξοστασιο) για να πηγαινουν για ανεφοδιασμο..... θα κανετε μαλλον πολυ καιρο να δειτε Solaris και Volvo δυτικα και πειραια γιατι τα Solaris εχουν πολλες βλαβες και προβληματα με τις παραγγελιες των ανταλλακτικων και τα Volvo μπορουν να βγαζουν μακρινα δρομολογια λογω αυτονομιας.
11-07-2018, 01:51 AM
(11-07-2018, 01:47 AM)B10M-SB756 Έγραψε: ΧΑΧΑΧΑΧΑ Εχουν χασει την μπαλα φιλε μου και στα λεω εκ των εσω..... πρωτα απολα απο τα 110 περιπου GN με το ζορι δουλευουν 50 και αν.... δευτερον προσπαθουν να δουν σε ποιες γραμμες μπορουν να δρομολογηθουν τα GN (κατα κυριο λογω κοντινες γραμμες προς το αμαξοστασιο) για να πηγαινουν για ανεφοδιασμο..... θα κανετε μαλλον πολυ καιρο να δειτε solaris και volvo δυτικα και πειραια γιατι τα solaris εχουν πολλες βλαβες και προβληματα με τις παραγγελιες των ανταλλακτιων και τα volvo μπορουν να βγαζουν μακρινα δρομολογια λογω αυτονομιας. Τόσο θέμα έχουν με τα καύσιμα οι GN ? Δηλαδή τόσα χρόνια το Ελληνικό πως τις έστελνε στη Λούτσα πχ?
11-07-2018, 01:59 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-07-2018, 02:07 AM από B10M-SB756. Edited 1 time in total.)
(11-07-2018, 01:51 AM)ecoj Έγραψε: Τόσο θέμα έχουν με τα καύσιμα οι GN ? Δηλαδή τόσα χρόνια το Ελληνικό πως τις έστελνε στη Λούτσα πχ? Τα εκαναν σκατζα οι ελιγμοδηγοι στην βουλιαγμενης, στην παραλιακη και στις αφετηριες γιαυτο...... δεν ηταν τυχαιο που καποτε τα πρωτα κομματια που ηρθαν το 98 δουλεψαν στην ραλλη και μετα εφυγαν.... αυτα τα αυτοκινητα ειναι ιδια ιστορια με τα μιντι νεοπλαν, το καλοκαιρι με το αιρ κοντισιον εν λειτουργια καινε στην κυριολεξια τα αντερα τους + οτι εχουν μικρο ρεζερβουαρ.
11-07-2018, 02:30 AM
Ήξερα ότι η αυτονομία ήταν θέμα στις παλιές γκαζιέρες αλλά για τις GN δεν το γνώριζα! Ίσως γι' αυτό η Ανθούσα κρατάει κάποιες μέσα κάθε μέρα.
11-07-2018, 02:49 AM
(11-07-2018, 02:30 AM)ecoj Έγραψε: Ήξερα ότι η αυτονομία ήταν θέμα στις παλιές γκαζιέρες αλλά για τις GN δεν το γνώριζα! Ίσως γι' αυτό η Ανθούσα κρατάει κάποιες μέσα κάθε μέρα. Οι γκαζιερες πρωτης γενιας το καλοκαιρι εβγαζαν μιαμιση βαρδια με το ζορι και εξαρταται σε ποιες γραμμες δουλευαν..... γενικα εχε κατα νου οτι τα κλιματιστικα ανεβαζουν κατακορυφα την καταναλωση π.χ ενα irisbus diesel το χειμωνα φουλαρει στις δυο βαρδιες αν εχει δουλεψει στο 824 απο 60 εως 80 λιτρα και το καλοκαιρι 100 εως 130, και μιλαμε για μια μοναδα των 150.000btu για σκεψου οτι στα αρθρωτα ειναι επι 2?
11-07-2018, 11:42 AM
Τι τυπος οχηματος ειναι αυτος τωρα στη βουλα στο Α2 με αριθμο 60474 που φαινεται στη τηλεματικη?
11-07-2018, 12:33 PM
11-07-2018, 03:21 PM
|
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 33 Επισκέπτης (ες)