Δημοσιεύσεις: 321
Θέματα: 0
Εγγραφή: 01-06-2016
03-08-2017, 09:57 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-08-2017, 09:58 PM από NEOPLAN N4007.)
Το Ν1 #281 στο Α13!
Ελπίζω ο Βοτανικός να δανείσει στο μέλλον αρκετά Ν1 στην Ράλλη, ώστε να δούμε Ν1 σε γραμμές που δεν έχουμε ξαναδεί (Β/Γ18, Β5, Β9, 421, Α/Β10)
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(03-08-2017, 09:57 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: Το Ν1 #281 στο Α13!
Ελπίζω ο Βοτανικός να δανείσει στο μέλλον αρκετά Ν1 στην Ράλλη, ώστε να δούμε Ν1 σε γραμμές που δεν έχουμε ξαναδεί (Β/Γ18, Β5, Β9, 421, Α/Β10)
2-3 post πριν αναφέρθηκε το Ν1 στο Α13
Δημοσιεύσεις: 321
Θέματα: 0
Εγγραφή: 01-06-2016
(03-08-2017, 11:31 PM)ecoj Έγραψε: 2-3 post πριν αναφέρθηκε το Ν1 στο Α13 Ουπς! Ναι, τώρα το είδα, ούτε που το είχα διαβάσει..
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(03-08-2017, 09:57 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: Ελπίζω ο Βοτανικός να δανείσει στο μέλλον αρκετά Ν1 στην Ράλλη, ώστε να δούμε Ν1 σε γραμμές που δεν έχουμε ξαναδεί (Β/Γ18, Β5, Β9, 421, Α/Β10)
Το ζήτημα είναι σε αυτές τις γραμμές να υπάρχουν διαθέσιμα ΑΡΘΡΩΤΑ για δρομολόγια. Αν κάποιος έχει ανάγκη να δει N1 μπορεί να βρει παντού από το Κεντρο και νοτιότερα, καθώς και στα Δυτικά (γραμμές Ασπροπύργου-Ελευσίνας), όχι όμως σε γραμμές που έχουν πολλαπλάσια επιβατική κίνηση όπως αυτές που αναφέρεις.
Δημοσιεύσεις: 321
Θέματα: 0
Εγγραφή: 01-06-2016
(03-08-2017, 11:52 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το ζήτημα είναι σε αυτές τις γραμμές να υπάρχουν διαθέσιμα ΑΡΘΡΩΤΑ για δρομολόγια. Αν κάποιος έχει ανάγκη να δει N1 μπορεί να βρει παντού από το Κεντρο και νοτιότερα, καθώς και στα Δυτικά (γραμμές Ασπροπύργου-Ελευσίνας), όχι όμως σε γραμμές που έχουν πολλαπλάσια επιβατική κίνηση όπως αυτές που αναφέρεις.
Δεν το είπα γιατί έχω ανάγκη να μπω σε Ν1, έτσι και αλλιώς εχω μπει άπειρες φορές, όπως σε όλους τους τύπους λεωφορείων που είναι ενεργοί τώρα. Είπα ότι θα ήταν ώρα, για να δούμε επιτέλους κάτι ασυνήθιστο, να βγάλουμε φωτογραφίες και τέτοια..
Εννοείτε το καλύτερο θα ήταν να μπαίνουν αρθρωτά, αλλά αυτό είναι αδυνατον, καθώς είναι ελάχιστα από αυτά διαθέσιμα. Δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσε να βοηθήσει το Ελληνικό δίνοντας, έστω πρωσορινά 10-15 νταλίκες.
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
04-08-2017, 12:27 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-08-2017, 12:28 AM από ecoj.)
Βασικά από το να μένουν οι βάρδιες ανεπάνδρωτες σε βασικές γραμμές και οι αναμονές να είναι και πάνω από 1 ώρα καλύτερα να μπαίνουν Ν1!
Να ξέρω ότι μπορώ με το 703 (έστω και με στοίβαγμα) να πάω από Περιστέρι στους Αγίους και όχι να πρέπει να κάνω το γύρο του θριάμβου μέσω Στ. Αττική για να φτάσω!
Δημοσιεύσεις: 321
Θέματα: 0
Εγγραφή: 01-06-2016
(04-08-2017, 12:27 AM)ecoj Έγραψε: Βασικά από το να μένουν οι βάρδιες ανεπάνδρωτες σε βασικές γραμμές και οι αναμονές να είναι και πάνω από 1 ώρα καλύτερα να μπαίνουν Ν1! Εννοείτε αυτό, ας πούμε τι να το κάνω εγώ το Β9 που κάνει καμία ώρα και παραπάνω να περάσει τις περισσότερες φορές, αν έχει νταλίκα..
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(04-08-2017, 12:12 AM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: Δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσε να βοηθήσει το Ελληνικό δίνοντας, έστω πρωσορινά 10-15 νταλίκες. Με την εικόνα των τελευταίων μηνών, η λύση του να μετακινηθούν κάποιες GN στη Ράλλη θα δοσεί μία ανάσα, χωρίς όμως να μπορεί να εγγυηθεί κάνεις αν το Ελληνικό θα είναι σε θέση να ανταπεξέλθει ύστερα στις ανάγκες για αρθρωτα αυτή την περιόδο (122, 171, Α2, 040, 608, 304/305/316, Α7). Κάποια στιγμή άλλωστε βλέπαμε την άνεση που είχαν στου Ρέντη να δίνουν οχήματα σε γραμμές της Ράλλη και να που φτάσαμε με τα μισά αμαξοστάσια εν μέσω Θερινού 2 να κρατάνε οδηγούς μέσα, περιμένοντας αυτοί να βρουν λεωφορείο για να βγάλουν δρομολόγιο.
Επαναλαμβάνω ότι οι διοικούντες την ΟΣΥ θα έπρεπε να έχουν την ευθιξία να υποβάλλουν την παραίτησή τους. Η εταιρεία δείχνει ότι λειτουργεί πλέον μόνο για τις ανάγκες των τουριστών (οι γραμμές Αεροδρομίου δείχνουν σχεδόν καθημερινά πλήρως επανδρωμενες) και όσοι άτυχοι μόνιμοι κάτοικοι πληρώνουν για συγκοινωνία στην Αθήνα τον Αύγουστο να πάνε να γαμ...
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Μα το θέμα δεν είναι μόνο οι νταλίκες στην Π.Ράλλη! Μην βλέπετε Ν2 σε γραμμές που έχουν νταλίκα και νομίζετε πως τα βάζουν γιατί δεν είχαν νταλίκα.
Υπάρχουν και οι οδηγοί του Δ' κυκλώματος που δεν έχουν Ε' κατηγορία και με μόνες γραμμές το Γουδή τον Αύγουστο (Δευ-Σαβ) και την μισή Κηπούπολη, οι υπόλοιποι απασχολουνται όπου γίνεται. Φουλ Β9, Α7 και Περαμα..
Θα έπρεπε, όπως γινόταν μέχρι το 2012 να δίνει η Π.Ραλλη την Κηφισιά στον Βοτανικό (Καθημερινές τις μισές βαρδιες και ΣΚ όλο) και να κρατάει το 054.
Τώρα για τις GN, το όλο θέμα είναι με τα Α/C. Γι'αυτο τις μέρες που έβρεχε ήταν σαφώς καλύτερη η κατάσταση από επανδρωση οχημάτων. Στην Π.Ραλλη αναγκάζονται να κάνουν δρομολόγια με οχήματα που έχουν 35 βαθμούς Κελσίου μέσα με Α/C αναμμένο, αφού δεν υπάρχουν άλλα (που ούτε αυτά έπρεπε κανονικά να κυκλοφορούν). Επίσης, το Ελληνικό αποκλείεται να δανείσει οχήματα στην Π.Ραλλη! Δεν τα ξέρουν τα συνεργεια και θα γυρίσουν ρημαγμενα!
Η λύση είναι οι Παλιές Γκαζιέρες που κάθονται, ενώ είναι ενεργά οχήματα! Που κοπηκαν επειδή δεν υπήρχε χώρος και ανάγκη στην Ανθούσα (τότε). Ήδη μετράμε 7 οχήματα που άρχισαν να ξανακυκλοφορουν. Απλά πράγματα, πάνε στην Π.Ράλλη, οι ελιγμοδηγοι (που δεν "υπάρχουν" στην Π.Ράλλη) αναλαμβάνουν τα φουλαρισματα στα Λιόσια στο σχολασμα και όλα καλά..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 285
Θέματα: 4
Εγγραφή: 17-02-2016
2η συνεχόμενη μέρα για το 036 που παίρνει αεροδρομιακό Ν2. Σήμερα το #748.
|