Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
24ωρη απεργία και σήμερα στη ΣΤΑΣΥ, η τρίτη μέσα σε διάστημα 9 ημερών, και η ΟΣΥ φαίνεται να δείχνει πλήρη ανεπάρκεια για να διαχειριστεί την τεράστια επιβατική κίνηση με την οποία έχει επιβαρυνθεί.
Αυτή τη στιγμή (15:30) πλησιάζει όχημα της Α3 τη Γρηγορίου Λαμπράκη στη Γλυφάδα, με κατεύθυνση προς τέρμα (Γκολφ), ενώ το προηγούμενο, σύμφωνα πάντα με τις ενδείξεις της τηλεματικής, είναι στους Στύλους Ολυμπίου Διός, πλησιάζοντας δηλαδή την Ακαδημία!!! Σε όλη την υπόλοιπη διαδρομή δεν υπάρχει ένδειξη άλλου οχήματος.
Και την ίδια ώρα που φαίνεται το τεράστιο αυτό κενό, το 164 διατηρεί δρομολογημένα 4 οχήματα, το 237 με 5 οχήματα, το 109 με 3 οχήματα, γραμμές από τις οποίες θα μπορούσαν να κοπούν οχήματα χωρίς να επικρατήσει το χάος που εντοπίζεται σε όσες μεγάλες λεωφόρους έχουν επιβαρυνθεί σήμερα από την απεργία του Μετρό (Βουλιαγμένης, Μεσογείων, Κηφισίας κλπ).
Κάποιοι επιμένουν να δείχνουν ότι δεν θέλουν, ενώ μπορούν. Για πόσο ακόμα;
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(03-03-2017, 04:36 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: 24ωρη απεργία και σήμερα στη ΣΤΑΣΥ, η τρίτη μέσα σε διάστημα 9 ημερών, και η ΟΣΥ φαίνεται να δείχνει πλήρη ανεπάρκεια για να διαχειριστεί την τεράστια επιβατική κίνηση με την οποία έχει επιβαρυνθεί.
Αυτή τη στιγμή (15:30) πλησιάζει όχημα της Α3 τη Γρηγορίου Λαμπράκη στη Γλυφάδα, με κατεύθυνση προς τέρμα (Γκολφ), ενώ το προηγούμενο, σύμφωνα πάντα με τις ενδείξεις της τηλεματικής, είναι στους Στύλους Ολυμπίου Διός, πλησιάζοντας δηλαδή την Ακαδημία!!! Σε όλη την υπόλοιπη διαδρομή δεν υπάρχει ένδειξη άλλου οχήματος.
Και την ίδια ώρα που φαίνεται το τεράστιο αυτό κενό, το 164 διατηρεί δρομολογημένα 4 οχήματα, το 237 με 5 οχήματα, το 109 με 3 οχήματα, γραμμές από τις οποίες θα μπορούσαν να κοπούν οχήματα χωρίς να επικρατήσει το χάος που εντοπίζεται σε όσες μεγάλες λεωφόρους έχουν επιβαρυνθεί σήμερα από την απεργία του Μετρό (Βουλιαγμένης, Μεσογείων, Κηφισίας κλπ).
Κάποιοι επιμένουν να δείχνουν ότι δεν θέλουν, ενώ μπορούν. Για πόσο ακόμα; Σε γενικες γραμμες ότι και να γίνει ειναι μεσοβεζικες λύσεις γιατί όλο το δικτυο στηριζεται στο μετρο.... Αλλα σιγουρα θα μπορουσε:
1) Τα 5 οχήματα του Ελληνικου απο τα 304/305 να δουλευουν Α5. Όπως και οι 4 νταλικες απο το 250. Ταυτόχρονα η Ανθούσα αναλαμβάνει 304/305 και 250.
2) 1 όχημα απο όλα τα τοπικά μπορει να κάνει μερικα δρομολόγια σε κεντρικους αξονες πχ Βουλιαγμενης, Λενορμαν, Μεσογειων, Κηφησιας, Αλεξανδρας αλλά το θέμα είναι ότι στανταρ καπου θα πειξει στην κίνηση και κανεις δεν ξερει αν θα προσφερει καποια ουσιαστική βοήθεια.
Γενικά μικρο-λύσεις μπορεις να βρεις αλλα και πάλι χαος θα επικρατει...
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(03-03-2017, 06:00 PM)georgio Έγραψε: Σε γενικες γραμμες ότι και να γίνει ειναι μεσοβεζικες λύσεις γιατί όλο το δικτυο στηριζεται στο μετρο.... Αλλα σιγουρα θα μπορουσε:
1) Τα 5 οχήματα του Ελληνικου απο τα 304/305 να δουλευουν Α5. Όπως και οι 4 νταλικες απο το 250. Ταυτόχρονα η Ανθούσα αναλαμβάνει 304/305 και 250.
2) 1 όχημα απο όλα τα τοπικά μπορει να κάνει μερικα δρομολόγια σε κεντρικους αξονες πχ Βουλιαγμενης, Λενορμαν, Μεσογειων, Κηφησιας, Αλεξανδρας αλλά το θέμα είναι ότι στανταρ καπου θα πειξει στην κίνηση και κανεις δεν ξερει αν θα προσφερει καποια ουσιαστική βοήθεια.
Γενικά μικρο-λύσεις μπορεις να βρεις αλλα και πάλι χαος θα επικρατει...
Κάθε λεωφόρος έχει τα δικά της χαρακτηριστικά. Η Μεσογείων για παράδειγμα έχει και το Β5 σαν εναλλακτική. Η Λένορμαν και το Περιστέρι, την ώρα που έγραφα το σχόλιο για το Α3, είχε 8 οχήματα το Α13 και λογικά άλλα τόσα το 12 (δεν το κοίταξα εκείνη ώρα). Η Αλεξάνδρας έχει ανέκαθεν επιβάρυνση από αυτούς που θέλουν να μετακινηθούν από Κηφισίας ή περιοχή Αμπελοκήπων προς Πατησίων, χωρίς να μπλεχτούν με Μετρό ή Κέντρο Αθήνας.
Το μεγάλο πρόβλημα με τη Βουλιαγμένης αυτή τη στιγμή είναι ότι έχει ξεμείνει μόνο το Α3, με λιγότερα δρομολόγια (λογικότατο όταν όλες τις φυσιολογικές μέρες έχει μεσαία έως χαμηλή επιβατική κίνηση), με το 165 πλέον να έχει 6 δρομολόγια/ημέρα, άρα να μην είναι υπολογίσιμη εναλλακτική, το 856 να εμφανίζεται από το ύψος του Αγίου Ιωάννη και το 227 από το Α' Νεκροταφείο προς Κέντρο, άρα ούτε και αυτά μπορούν να βοηθήσουν το Α3. Και με όλα αυτά, προτιμάνε στο Κέντρο "Διαχείρισης" (πέρα από κάποια μηνύματα στην τηλεματική δεν είμαι σίγουρος για το αν κάνουν κάτι πιο ουσιαστικό) να βλέπουν τα λεωφορεία στη Βουλιαγμένης να περνάνε ανά μία ώρα, σχεδόν το ένα πίσω από το άλλο, είτε λόγω της κατάστασης που επικρατεί στο εσωτερικό τους, είτε λόγω του κυκλοφοριακού χάους με ταχύτητες σημειωτόν από το ύψος της Ηλιούπολης και μετά, και να βγαίνουν με πλήρη δρομολόγηση τα τοπικά για να εξυπηρετούν ποιον ακριβώς; Τον κόσμο που κατεβαίνει με το αυτοκίνητο του από το σπίτι για να το παρκάρει στον παράδρομο της Βουλιαγμένης και να πάρει κατευθείαν τον κορμό;
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
04-03-2017, 01:53 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-03-2017, 01:54 PM από pvuccino.)
Αφού έχουν στήσει ολόκληρο το σύστημα γύρω από το Μετρό, λογικό είναι να γίνεται χαμός όταν υπάρχουν απεργίες! Κανονικά θα έπρεπε τέτοιες μέρες, όλα τα πρώην ακτινικά που κόπηκαν στο Μετρό να κατεβαίνουν κανονικά Αθήνα! Δεν κατάλαβα δηλαδή, τα πρώτα δρομολόγια των 05:00 πως κατεβαίνουν; Εκεί γιατί μας νοιάζει να εξυπηρετηθεί ο κόσμος πριν ανοίξει το Μετρό κι όταν γίνονται απεργίες όχι;
Δημοσιεύσεις: 3.185
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
04-03-2017, 06:48 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-03-2017, 06:54 PM από ecoj.)
Όταν έχει απεργία το μετρό αυξάνονται και τα ΙΧ στους δρόμους κατά πολύ οπότε και όλα τα οχήματα να έχει μια γραμμή η δρομολόγηση γίνεται μπάχαλο λόγω μποτιλιαρίσματος.
Χτες πρωί στο Μεταξουργείο για παράδειγμα εθεάθησαν 2 τρόλεϊ του 12 το ένα πίσω από το άλλο και άλλο ένα 2-3 λεπτά πίσω να πηγαίνουν Περιστέρι
Δημοσιεύσεις: 9
Θέματα: 1
Εγγραφή: 15-02-2010
(04-03-2017, 06:48 PM)ecoj Έγραψε: Όταν έχει απεργία το μετρό αυξάνονται και τα ΙΧ στους δρόμους κατά πολύ οπότε και όλα τα οχήματα να έχει μια γραμμή η δρομολόγηση γίνεται μπάχαλο λόγω μποτιλιαρίσματος.
Χτες πρωί στο Μεταξουργείο για παράδειγμα εθεάθησαν 2 τρόλεϊ του 12 το ένα πίσω από το άλλο και άλλο ένα 2-3 λεπτά πίσω να πηγαίνουν Περιστέρι
Καμιά φορά αυτό γίνετε εν γνώση, γιατί δεν χωράνε οι επιβάτες σε ένα λεωφορείο, οπότε ξεκινάνε 2 μαζί, μια φορά είχα δει και 3 μαζί.
Δημοσιεύσεις: 321
Θέματα: 0
Εγγραφή: 01-06-2016
Σήμερα, από τις 11 το πρωί που σταμάτησαν τα τρόλεϊ η Αχαρνών έχει μείνει μόνο με το Β9 που περνάει κάθε 20 λεπτά και η Πατησίων στην κατεύθυνση προς Πατήσια μόνο με το Α8 και στην κατεύθυνση προς το κέντρο μόνο με το Α8 και το 608...
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Σήμερα Μ. Δευτέρα με όλα τα πανεπιστήμια να έχουν κλείσει για διακοπές (φέτος κύλισε ομαλά το ακαδημαϊκό έτος και δεν είχαμε καμία σχολή με μαθήματα μεγάλη βδομάδα) και έχουμε το 250 που είχε 3 οχήματα το πρωί και 2 τώρα και το 242 με 2 οχήματα το πρωί και 1 να δουλεύει μέχρι τώρα. (Ε15 δεν κοίταξα το πρωί, ενώ το 829 είναι η μόνη γραμμή που έχει ουσία να εργάζεται, γιατί δεν είναι καθαρά φοιτητική) Και ρωτάω ποιος ο λόγος να κυκλοφορούν χωρίς ψυχή, αφού στα πανεπιστήμια λειτουργούν μόνο οι γραμματείες;
Για να προλάβω όσους ρωτούν πώς θα πρέπει να υπάρχει πρόσβαση στις γραμματείες, όλες οι σχολές του ΕΚΠΑ έχουν σε απόσταση περπατήματος 5-6' κάποια από τα 220, 221, 224, 230, 235, 608 και οι σχολές του ΕΜΠ εξυπηρετούνται με 140 από πύλη Κοκκινοπούλου ή 230, 608 από πύλη Ζωγράφου.
Αυτές είναι κάτι μικρές λεπτομέρειες που πρέπει να κοιτάμε όταν δεν επαρκεί το προσωπικό και ο στόλος της Ο.ΣΥ.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(10-04-2017, 03:58 PM)nikos1991 Έγραψε: Σήμερα Μ. Δευτέρα με όλα τα πανεπιστήμια να έχουν κλείσει για διακοπές (φέτος κύλισε ομαλά το ακαδημαϊκό έτος και δεν είχαμε καμία σχολή με μαθήματα μεγάλη βδομάδα) και έχουμε το 250 που είχε 3 οχήματα το πρωί και 2 τώρα και το 242 με 2 οχήματα το πρωί και 1 να δουλεύει μέχρι τώρα. (Ε15 δεν κοίταξα το πρωί, ενώ το 829 είναι η μόνη γραμμή που έχει ουσία να εργάζεται, γιατί δεν είναι καθαρά φοιτητική) Και ρωτάω ποιος ο λόγος να κυκλοφορούν χωρίς ψυχή, αφού στα πανεπιστήμια λειτουργούν μόνο οι γραμματείες;
Για να προλάβω όσους ρωτούν πώς θα πρέπει να υπάρχει πρόσβαση στις γραμματείες, όλες οι σχολές του ΕΚΠΑ έχουν σε απόσταση περπατήματος 5-6' κάποια από τα 220, 221, 224, 230, 235, 608 και οι σχολές του ΕΜΠ εξυπηρετούνται με 140 από πύλη Κοκκινοπούλου ή 230, 608 από πύλη Ζωγράφου.
Αυτές είναι κάτι μικρές λεπτομέρειες που πρέπει να κοιτάμε όταν δεν επαρκεί το προσωπικό και ο στόλος της Ο.ΣΥ. Το 250 το πρωι ειχε και τα 4 αμαξια! Απο το μεσημερι και μετά έμεινε με 2. Γυρω στα 25' εβγαινε το δρομολογιο με 2 οχήματα τα ειναι σχεδον συνεχεια στην Αφετηρια
Δημοσιεύσεις: 63
Θέματα: 0
Εγγραφή: 22-02-2014
Καλησπέρα!
Επειδή είναι πιθανό να το χρειαστώ σε λίγο καιρό για εργασιακούς λόγους, γνωρίζει κανείς αν τηρούνται τα δρομολόγια του 550 το πρωί (8-9 από Π. Φάληρο);
Οποιαδήποτε πληροφορία/εμπειρία (τόσο στο Χειμερινό όσο και στα Θερινά Ι & ΙΙ) θα με βοηθούσε ιδιαίτερα!
Ευχαριστώ και Καλή Ανάσταση!
|