15-10-2016, 11:12 PM
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016
|
18-10-2016, 01:13 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 18-10-2016, 01:17 PM από NEOPLAN N4007.)
Το Β15 βγαίνει και από Ράλλη και από Λιοσια; Γιατί σήμερα πέτυχα το N2 #733 αλλα και το Citelis #9099.
18-10-2016, 01:24 PM
18-10-2016, 04:14 PM
Επιστροφή του γαλαζομπλε GN #411 που είναι σήμερα Α3.
18-10-2016, 04:48 PM
18-10-2016, 04:56 PM
(18-10-2016, 04:48 PM)georgio Έγραψε: Μανια παλι φετος με τις νταλικες στο Α3... Μετά τη μεταφορά του Α5 στην Ανθούσα και των μισών βαρδιών του Α1 στον Πειραιά, το Ελληνικό έχει τόσο πλεόνασμα σε GN που δεν έχει τι να τις κάνει. Οπότε τις βάζει Α3 για να θυμόμαστε τις ένδοξες εποχές της γραμμής πριν το 2014 (και την επέκταση της κόκκινης γραμμής).
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
18-10-2016, 08:38 PM
Οπότε δεν καταλαβαίνω, γιατί έδωσαν (όποιος είναι αρμόδιος για αυτές τις αποφάσεις) το μισό Α1 στη Ράλλη που βάζει αναγκαστικά τις καθημερινές πάντα Irisbus και γίνεται χαμός στην αιχμή;
(18-10-2016, 08:38 PM)panos1 Έγραψε: Οπότε δεν καταλαβαίνω, γιατί έδωσαν (όποιος είναι αρμόδιος για αυτές τις αποφάσεις) το μισό Α1 στη Ράλλη που βάζει αναγκαστικά τις καθημερινές πάντα Irisbus και γίνεται χαμός στην αιχμή;Το μισο Α1 ειναι στον Πειραια και όχι στην Ραλλη. Η αλλαγη έγινε επειδη υπήρχε θέμα με τους οδηγους του Πειραια στο Β1 και τα πολλα νεκρα οχηματοχιλιομετρα απο Α. Γλυφαδα στου Ρεντη. Γι αυτο το ΕΛΛ εδωσε το μισο Α1 και πήρε όλο το Β1 (18-10-2016, 04:56 PM)nikos1991 Έγραψε: Μετά τη μεταφορά του Α5 στην Ανθούσα και των μισών βαρδιών του Α1 στον Πειραιά, το Ελληνικό έχει τόσο πλεόνασμα σε GN που δεν έχει τι να τις κάνει. Οπότε τις βάζει Α3 για να θυμόμαστε τις ένδοξες εποχές της γραμμής πριν το 2014 (και την επέκταση της κόκκινης γραμμής).Το 237 άφησαν παλι με 12μετρα και στην αιχμη επικρατει παλι πανικος.... Και δν μπορω να καταλαβω το λογο.. Πιστεύουν ότι απο Πρωτοπαππα δεν χωράνε καλά οι νταλικες ή δεν εχουν σκοπο να ξαναβαλουν...
19-10-2016, 12:22 AM
(18-10-2016, 08:42 PM)georgio Έγραψε: Το μισο Α1 ειναι στον Πειραια και όχι στην Ραλλη. Η αλλαγη έγινε επειδη υπήρχε θέμα με τους οδηγους του Πειραια στο Β1 και τα πολλα νεκρα οχηματοχιλιομετρα απο Α. Γλυφαδα στου Ρεντη. Γι αυτο το ΕΛΛ εδωσε το μισο Α1 και πήρε όλο το Β1 Αν και δεν θυμάμαι τις ενάρξεις/λήξεις των βαρδιών του Πειραιά στο Α1 δεν έχει μεγάλη διαφορά το Ρέντης-Βούλα (από ΑΜ ΡΑΛ το δίνουν 50'/από ΑΜ ΕΛΛ 25') σε σχέση με το Ρέντης-Άνω Γλυφάδα (Τερψιθέα). Καλά θα ήταν να πήγαιναν τα 5 αμάξια του Πειραιά στη Ράλλη (με ανταλλαγή βάρδιες στο Β/Γ18) αλλά έτσι όπως είναι η Ράλλη από διαθεσιμότητα οχημάτων πιθανόν να έβγαινε πάλι με ... Iris. (18-10-2016, 08:42 PM)georgio Έγραψε: Το 237 άφησαν παλι με 12μετρα και στην αιχμη επικρατει παλι πανικος.... Και δν μπορω να καταλαβω το λογο.. Πιστεύουν ότι απο Πρωτοπαππα δεν χωράνε καλά οι νταλικες ή δεν εχουν σκοπο να ξαναβαλουν... Εφόσον χωράνε και έχουν δρομολογήσει ήδη 2 φορές νταλίκα από την διαδρομή με την παράκαμψη δεν καταλαβαίνω τον λόγο να μην βγάζουν.
20-10-2016, 02:02 PM
Η Volvo #186 στο 703 και η #192 στο 843. Το Α13 έχει παλι Irisbus Diesel απο Πειραιά.
|
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 14 Επισκέπτης (ες)