Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
(11-11-2014, 09:29 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αν και θεωρώ ότι καλό είναι να βγει ένα συμπέρασμα αφού θα έχει μεσολαβήσει ένα διάστημα και θα έχει μπει το επιβατικό κοινό στους ρυθμούς των αλλαγών, εντούτοις:
α) Όσο αφορά την παράμετρο (3), ποιος φορέας θα αναλάβει κάτι τέτοιο; Ο ΟΑΣΑ; Η Περιφέρεια; Ο Δήμος; Γιατί η υπόθεση δεν είναι βάζω 3 κολωνάκια και τέλος.
β) Για ποιο λόγο θα πρέπει να κατεβαίνει από Βίτσι/Τζαβέλα και να μη συνεχίζει μέχρι το τέλος της Μαρ. Αντύπα, και να κατεβαίνει από την άνετη και χωρίς εμπλοκές οδό Κύπρου, και να μετατραπεί σε κυκλικό.
γ) Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποια διάφορα στο χρόνο διαδρομής.
δ) Προσπαθώ να καταλάβω τι διαφορά υπάρχει μεταξύ της παραμέτρου (δ) και της υπάρχουσας διαδρομής της 201, αλλά και που εντοπίζεται κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Συμφωνώ πως δεν πρέπει να προδικάζουμε τη μοίρα μιας γραμμής, άλλωστε συζήτηση κάνουμε. Όσο αφορά τις ενστάσεις έχω να απαντήσω τα εξής:
α) η Λ. Βουλιαγμένης αν δεν κάνω λάθος ανήκει στην περιφέρεια, οπότε η εργασία πρέπει να γίνει από εκείνη κατόπιν εντολής του ΟΑΣΑ.
β) έχω μια γενικότερη αντίληψη πως τα κυκλικά για διαδρομές πάνω από 20-25' ανά κατεύθυνση είναι πρόβλημα καθώς δεν έχουμε εναρμονισένες αναχωρήσεις από ένα κεντρικό σημείο (όπως το μετρό του Αγ. Δημητρίου). Αυτός είναι και ο λόγος που δεν το έβαλα από Κύπρου, καθώς δεν θα μπορεί να μπει στη ρεμίζα του Αγ. Δημητρίου.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
Επαναφέρω την κουβέντα που έγινε πριν αρκετό καιρό για τις συνδέσεις Γουδί - Ζωγράφου και ειδικά για τις γραμμές 622/815 και 235 :

Όσον αφορά το πρώτο ζεύγος (622/815) που εξυπηρετεί το Γουδί, υπάρχει τεράστιο πρόβλημα στην επιστροφή από κέντρο, καθώς είναι αδύνατος ο συντονισμός των οχημάτων, με συνέπεια η συχνότητα διέλευσης ακόμη και σε ώρες αιχμής να πλησιάζει το μισάωρο.

Το δε 235 ίσως είναι η πιό "δύσκολη" γραμμή της κεντρικής Αθήνας. Τριτοκοσμικές κυκλοφοριακές συνθήκες στο τμήμα αποκλειστικής εξυπηρέτησης (Γεωργ. Ζωγράφου), εξωπραγματικά στενοί χρόνοι δρομολογίων, ελλιπέστατη δύναμη οχημάτων συν η δικαιολογημένη απροθυμία των οδηγών να καλύψουν απούσες βάρδιες στη γραμμή αυτή, συνθέτουν μια εικόνα διάλυσης της γραμμής.

Για να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά το πρόβλημα με τις δύο αυτές συνδέσεις του Ζωγράφου, υπάρχουν οι εξής λύσεις, που έχουν ξαναπροταθεί από τον nikos1991 και τις οποίες επαναφέρω :

ΓΟΥΔΙ
Κατάργηση των διακεντρικών γραμμών 622 και 815. Ίδρυση νέας ακτινικής γραμμής 213 που θα εξυπηρετεί μέχρι κέντρο.
Η σύνδεση Αθήνα - Άνω Γαλάτσι από το καταργούμενο 622, θα πρέπει είτε να δοθεί σε νέα ακτινική γραμμή που θα προσεγγίζει μέχρι Πλ. Λαυρίου, είτε να γίνει ανασχεδιασμός του δικτύου με ενσωμάτωση της σύνδεσης σε άλλες γραμμές της περιοχής (036, 651)
Η σύνδεση Αθήνα - Ταύρος καλύπτεται εν μέρει από το 049 και, ως προς το κομμάτι της Λ. Ειρήνης, προτείνεται η τροποποίηση του 838, ώστε αντί να πηγαίνει από Π. Ράλλη - Αγ. Άννης, να κατεβαίνει την Πειραιώς, να στρίβει όπως το 815 στον Ταύρο και να βγαίνει από εκεί στην Π. Ράλλη (όπως ακριβώς κάνει σήμερα το 815 που καταλήγει ανεπίσημα στο Α/Σ Π. Ράλλη)

Εξ άλλου, η σημερινή σύνδεση του 815 από Πανεπιστημίου προς Ταύρο χρησιμοποιείται από ελάχιστους επιβάτες, η δε επιστροφή γεμίζει μόνο οταν δεν έχει περάσει το 049.
Τα ίδια ισχύουν και για το 622, με την μόνη διαφορά ότι μαζεύει περισσότερο κόσμο από Πανεπιστημίου, καθώς ακολουθεί μέχρι Πλ. Κολιάτσου τη διαδρομή "δυνατών" γραμμών (608, 3, 5, 11) αρκεί βέβαια να περάσει πρώτο.

ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Επαναπροσδιορισμός του ρόλου της γραμμής 235. Μέχρι και την συνένωση του 222 με το 608 (το έτος 2005), το 235 λειτουργούσε ως συγκρότημα με την (απορροφηθείσα στο 608) γραμμή 222, με αναλογία (μέχρι το 1999) διελεύσεων 3 στο 222 προς 2 στο 235 από 08:00 - 20:00 τις καθημερινές και 1 προς 1 τις υπόλοιπες ώρες και μέρες. Από 15/09/1999 (που μπήκαν νταλίκες στο 222) και μέχρι τις 30/06/2005 (που έγινε ενιαίο το 608) η αναλογία διελεύσεων ήταν πάντοτε 1 προς 1, πράγμα που απέβαινε προς όφελος της συνολικής σύνδεσης Ζωγράφου, αφού υπήρχε ισοκατανομή του επιβατικού φόρτου.
Μετά την λειτουργία του 608, αποσυντονίστηκαν τα δρομολόγια και έτσι το 235 έχασε το ρόλο του, αφού απώλεσε επιβατικό κοινό προς το 608. Στη συνέχεια αποδυναμώθηκε από οχήματα, μεγάλωσαν οι χρόνοι αναμονής και απαξιώθηκε πλήρως, έχοντας καταντήσει να είναι μια γραμμή με διελεύσεις 20-30' ακομη και σε ώρες αιχμής και αναγκάζοντας το επιβατικό κοινό να χρησιμοποιεί τις γραμμές Ιλισίων (220/1) και Νεκροταφείου (230/608) προς αποφυγή ταλαιπωρίας.

Με μια σαφή βελτίωση της συχνότητας διέλευσης του 235, η επιβατική του κίνηση θα μπορούσε να επανέλθει (και λόγω του δύσκολου ανάγλυφου της περιοχής, όπου η πεζοπορία καθίσταται πολλές φορές μαρτύριο λόγω των πολύ απότομων ανωφερειών) στα επίπεδα προ του 2010, με παράλληλη αποφόρτιση του 608 και του 220/1.
Λόγω δε της προβληματικής κατάστασης όσον αφορά τη διαθεσιμότητα προσωπικού κίνησης, θα πρέπει να ελεγχθεί το μήκος της γραμμής, δηλαδή αν επαρκεί η σύνδεση μέχρι τον Ευαγγελισμό ή αν θα πρέπει να επιμείνουμε σε σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας, δεδομένου ότι ο μεγαλύτερος όγκος των επιβατών του 235 μετακινείται στο τμήμα από/προς Ευαγγελισμό.
Σκοπός της σύντμησης της γραμμής είναι η χρησιμοποίηση των σημερινών οχημάτων προς βελτίωση συχνότητας . Δηλαδή, με τα 5 οχήματα στην πρωϊνή βάρδια μπορεί να επιτευχθεί συχνότητα 9λεπτη, ενώ με τα 3 απογευματινά 15λεπτή.
Απάντηση
(28-01-2016, 05:08 PM)Citaro Έγραψε: Λόγω δε της προβληματικής κατάστασης όσον αφορά τη διαθεσιμότητα προσωπικού κίνησης, θα πρέπει να ελεγχθεί το μήκος της γραμμής, δηλαδή αν επαρκεί η σύνδεση μέχρι τον Ευαγγελισμό ή αν θα πρέπει να επιμείνουμε σε σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας, δεδομένου ότι ο μεγαλύτερος όγκος των επιβατών του 235 μετακινείται στο τμήμα από/προς Ευαγγελισμό.
Σκοπός της σύντμησης της γραμμής είναι η χρησιμοποίηση των σημερινών οχημάτων προς βελτίωση συχνότητας . Δηλαδή, με τα 5 οχήματα στην πρωϊνή βάρδια μπορεί να επιτευχθεί συχνότητα 9λεπτη, ενώ με τα 3 απογευματινά 15λεπτή.

Ίσως ακουστεί λίγο περίεργη σαν πρόταση το παρακάτω, αλλά είναι προϊόν προσωπικής παρατήρησης μετά από χιλιάδες χιλιόμετρα στη γραμμή:
Η γραμμή εξυπηρετεί 2 βασικές ομάδες επιβατών, τους φοιτητές που έχουν ως κύριο στόχο το μετρό και τους κατοίκους που κατεβαίνουν κυρίως στο κέντρο. Η απουσία τοπικού κέντρου για την περιοχή (όπως είναι η Γλυφάδα για τα ΝΠ ή οι Αγ. Ανάργυροι για το Καματερό κ.α) σε συνδυασμό με τη μικρή απόσταση Αθήνας - Ζωγράφου, έχουν οδηγήσει του περισσότερους κατοίκους να έχουν σχέσεις (εμπορικές ή εργασιακές) με το κέντρο της Αθήνας. Άρα αυτή η ομάδα επιβατών χρειάζεται ένα 235 μέχρι την Ακαδημία. Αντίθετα οι φοιτητές δεν το χρειάζονται μέχρι εκεί και κατεβαίνουν κατά δεκάδες στον Ευαγγελισμό. Η πρόταση η δική μου είναι το σπάσιμο της γραμμής 235 σε κανονικό και τοπικό δρομολόγιο. Δευτέρα ως Παρασκευή από τις 9:00 μέχρι τις 18:00 θα λειτουργεί ως Ζωγράφου - Ευαγγελισμός και τις υπόλοιπες μέρες και ώρες που α) δεν υπάρχουν τόσοι φοιτητές και β) τα υπόλοιπα λεωφορεία (που κάνουν τη σύνδεση προς Σύνταγμα - Ακαδημία) είναι πιο αραιά θα λειτουργεί στο κανονικό της μήκος ως Ζωγράφου - Ακαδημία.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(14-11-2011, 12:41 PM)Citaro Έγραψε: Έχεις απόλυτο δίκιο σε ότι αφορά το "χάσιμο" των λεωφορείων στην κίνηση, αυτό όμως συμβαίνει διότι είναι ανίκανοι οι σταθμάρχες και ανύπαρκτο ένα κέντρο διαχείρισης και ελέγχου κυκλοφορίας. Αν παρατηρήσεις, τα δρομολόγια αυτών των γραμμών "χαλάνε" κάθε φορά που γίνεται κάτι έξω από τη Βουλή (τελευταία σε σχεδόν καθημερινή βάση). Για τις ώρες αυτές έπρεπε εδώ και χρόνια να εφαρμόζουν έτοιμο plan b, το οποίο είναι αυτό που περιγράφεις : Κόψιμο όλων των γραμμών στο πλησιέστερο σημείο αναστροφής πριν το μετρό και επανένταξή τους στα κανονικά δρομολόγια μόλις ομαλοποιηθεί η κίνηση.

Τις άλλες ώρες όμως, ακόμη και με την προβλεπόμενη κυκλοφοριακή συμφόρηση, οι γραμμές που αναφέρεις δεν αντικαθίστανται από το μετρό, γιατί πολύ απλά είναι στη μέση το θέμα της διπλής μετεπιβίβασης σε δύο συρμούς μετρό για κάλυψη δύο στάσεων!

Ακόμη και στις 17:30, που η Ακαδημίας στην άνοδο είναι πηγμένη, το να μπείς σε λεωφορείο που κάνει 12-13' από Ακαδημία προς Ευαγγελισμό, είναι καλύτερο από το να κατεβείς στο μετρό "Πανεπιστήμιο", να περπατήσεις σχεδόν μέχρι την Κλαυθμώνος, να κατεβείς δύο επίπεδα, να περιμένεις τρένο, να κατεβείς στο Σύνταγμα, να ξανακατεβείς επίπεδο, να ξαναπεριμένεις, να βγείς στον Ευαγγελισμό και να ανεβείς στο οδόστρωμα χωρίς κυλιόμενες σκάλες ! (αλήθεια, στη μεγαλύτερη στάση μετεπιβίβασης προς ανατολικά ποιός φωστήρας έκρινε ότι δεν χρειάζονται;; )
Δεν μιλάω καν για τις άλλες ώρες (βράδυ, ΣΚ), όπου τα επίγεια μέσα θέλουν 4-5', ενώ με το μετρό μπορεί να φάς μέχρι και 20λεπτο!

Η ταλαιπωρία που περιγράφω είναι πολύ μεγάλη αν είσαι κουρασμένος από δουλειά και επιπλέον όχι μόνο δεν εξοικονομεί χρόνο, αλλά θέλει μετρημένα 16-17' !

Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι τα κοντινά προάστια (δηλ. τα δικά μας Ζωγράφου/Ιλίσια/Γουδί) είναι αυτά που τροφοδοτούν και την πολύπαθη αγορά της Αθήνας. Όλοι οι άλλοι έχουν τις δικές τους αγορές (Χαλάνδρι, Mall, Μαρούσι, Κηφισιά, Αμπελόκηποι, Παγκράτι)

Είναι πολύ σημαντικό να μπορεί ο επιβάτης να φτάνει κατευθείαν στο Κολωνάκι ή στα πολυκαταστήματα Hondos/attica κλπ. χωρίς να αναγκάζεται σε αλλαγή μέσου. Αν γίνει κάτι τέτοιο, θα στραφούν και οι Ζωγραφιώτες προς άλλες περιοχές (με τη λογική του ότι, αφού μπαίνω που μπαίνω στο Μετρό, γιατί να μην πάω αλλού; ) και θα συμβάλλουμε λίγο ακόμη στην πλήρη ερημοποίηση του κέντρου ...

Σχετικά με τα τελευταία post θα ήθελα να θυμήσω αυτή τη συζήτηση από το μακρινό 2011.
Απάντηση
(28-01-2016, 07:28 PM)nikos1991 Έγραψε: Ίσως ακουστεί λίγο περίεργη σαν πρόταση το παρακάτω, αλλά είναι προϊόν προσωπικής παρατήρησης μετά από χιλιάδες χιλιόμετρα στη γραμμή:
Η γραμμή εξυπηρετεί 2 βασικές ομάδες επιβατών, τους φοιτητές που έχουν ως κύριο στόχο το μετρό και τους κατοίκους που κατεβαίνουν κυρίως στο κέντρο. Η απουσία τοπικού κέντρου για την περιοχή (όπως είναι η Γλυφάδα για τα ΝΠ ή οι Αγ. Ανάργυροι για το Καματερό κ.α) σε συνδυασμό με τη μικρή απόσταση Αθήνας - Ζωγράφου, έχουν οδηγήσει του περισσότερους κατοίκους να έχουν σχέσεις (εμπορικές ή εργασιακές) με το κέντρο της Αθήνας. Άρα αυτή η ομάδα επιβατών χρειάζεται ένα 235 μέχρι την Ακαδημία. Αντίθετα οι φοιτητές δεν το χρειάζονται μέχρι εκεί και κατεβαίνουν κατά δεκάδες στον Ευαγγελισμό. Η πρόταση η δική μου είναι το σπάσιμο της γραμμής 235 σε κανονικό και τοπικό δρομολόγιο. Δευτέρα ως Παρασκευή από τις 9:00 μέχρι τις 18:00 θα λειτουργεί ως Ζωγράφου - Ευαγγελισμός και τις υπόλοιπες μέρες και ώρες που α) δεν υπάρχουν τόσοι φοιτητές και β) τα υπόλοιπα λεωφορεία (που κάνουν τη σύνδεση προς Σύνταγμα - Ακαδημία) είναι πιο αραιά θα λειτουργεί στο κανονικό της μήκος ως Ζωγράφου - Ακαδημία.


Οι παρατηρήσεις σου είναι απολύτως εύστοχες. Επαυξάνω λέγοντας ότι όυτε οι Ζωγαφιώτες έχουν στην πλειοψηφία τους κύριο προορισμό την Ακαδημία. Και τα πρωϊνα δρομολόγια να παρατηρήσει κανείς, από Ευαγγελισμό και κάτω συνεχίζει μικρός αριθμός επιβατών. Το ίδιο και το απόγευμα στο ανέβασμα προς Ζωγράφου, το ίδιο και τα Σαββατοκύριακα.
Παρά ταυτα, κι εγώ είμαι πολύ διστακτικός ως προς τη διακοπή της γραμμής στον Ευαγγελισμό, γιατί όπως πολύ σωστά λες, η περιοχή Ζωγράφου ανήκει στην ουσία στην κεντρική Αθήνα, αφού η συνολική απόσταση σε νορμάλ συνθήκες κυκλοφορίας είναι 20' μέχρι Σύνταγμα και είναι άτοπο να αδειάζεις τον κόσμο 2 στάσεις πριν τον προορισμό του.
Από την άλλη όμως, υπάρχει το 608 που αναπληρώνει το κενό, κυρίως όμως θα μπορέσει να γίνει καλύτερη διαχείριση στόλου. Όλες κι όλες είναι 10 οι βάρδιες που διατίθενται καθημερινή, 7 το Σάββατο και 4 την Κυριακή. Δηλαδή βγαίνουν στην καλύτερη 5 λεωφορεία το πρωϊ, 3 το απόγευμα, 3 το Σάββατο και 2 την Κυριακή. Να αυξηθούν δεν πρόκειται, απεναντίας, δίνονται πολύ στενοί χρόνοι δρομολογίων και κανονικά η διέλευση θα έπρεπε να είναι ανά 15-25', ώστε να μην χαλάει η δρομολόγηση.
Υπ' αυτήν την έννοια και μόνο προτείνω την περικοπή της διαδρομής, ώστε τα λίγα λεωφορεία να φανούν χρήσιμα εκεί που πρέπει και η υπόλοιπη διαδρομή να γίνεται με μετεπιβίβαση σε μια από τις πολλές γραμμές που διέρχονται από /προς Σύνταγμα- Ακαδημία.
Δεν θα συμφωνήσω στο μοτίβο της "διπλής" γραμμής (άλλη διαδρομή τη μέρα, άλλη εκτός αιχμής) καθώς, πέραν του μπερδέματος που δημιουργεί στο επιβατκό κοινό, το πρόβλημα της ανεπάρκειας οχημάτων παρατηρείται ειδικά μετά τις 17:30 και όχι κατά τη διάρκεια του μεσημεριού. Το ίδιο και το Σάββατο, που τα 3 λεωφορεία χάνονται στην κίνηση.

Μια άλλη λύση για το πρόβλημα με τη διαθεσιμότητα είναι η δημιουργία συγκροτήματος γραμμής με το 213 που προτείνουμε, και η καθιέρωση σταθερής αφετηρίας στο κέντρο της Αθήνας (πχ στην Πλ. Κολοκοτρώνη που υπάρχει εγκατειλημμένη εγκατάσταση) ώστε να εναλλάσσονται τα οχήματα ανάλογα με τις ανάγκες των γραμμών και να πυκνώσει η δρομολόγηση από τα λεωφορεία που θα περισσέψουν από τα καταργούμενα διακεντρικά 622/815.
Απάντηση
Εγω να προτεινω κατι αλλο; Αν και δεν θα αρεσει σε πολλους...
Σπάσιμο του 608...και το κομματι του Ζωγραφου να ενωθει με το 051!
Και γιατί με το 051;
1) Επιτελους ανθρωπινη μεταφορα με νταλικες στα ΚΤΕΛ
2) Ένωση 2 γραμμων με παραπλησια συχνοτητα
3) Συνδεση των ΚΤΕΛ με Ακαδημια- Βουλη και Ζωγραφου (πραγμα πολυ χρησιμο για τους φοιτητες)
Απάντηση
Κοίταξε georgio για να γινόταν αυτό που προτείνεις έπρεπε το 222 τότε το 2005 να συνγχωνεύονταν με το 051, να διέσχιζε τη Λ.Καβάλας και ν΄άνοιγαν τη γωνία Δράκοντος και Παππού για να κάνανε τη στροφή οι νταλίκες. Προτίμησαν να το ενώσουν με το 608 το 222, και τη γειτονιά της Ακ.Πλάτωνος θα μπορούσαν να την είχαν εξυπηρετήσει με το 057. Δυστυχώς δεν έγινε.
Απάντηση
(28-01-2016, 11:55 PM)georgio Έγραψε: Εγω να προτεινω κατι αλλο; Αν και δεν θα αρεσει σε πολλους...
Σπάσιμο του 608...και το κομματι του Ζωγραφου να ενωθει με το 051!
Και γιατί με το 051;
1) Επιτελους ανθρωπινη μεταφορα με νταλικες στα ΚΤΕΛ
2) Ένωση 2 γραμμων με παραπλησια συχνοτητα
3) Συνδεση των ΚΤΕΛ με Ακαδημια- Βουλη και Ζωγραφου (πραγμα πολυ χρησιμο για τους φοιτητες)

Το 608/222 δεν μπορεί να ενωθεί με το 051 για 2 λόγους
α) στο 051 δεν χωράνε νταλίκες
β) η αιχμή σε αυτές τις 2 γραμμές είναι εντελώς διαφορετική. Κυριακή απόγευμα θέλεις 6' στο 051 και 15-20' στο 222, ενώ καθημερινή πρωί είναι λίγοι αυτοί που ταξιδεύουν με το ΚΤΕΛ και εκατοντάδες οι φοιτητές προς Ζωγράφου. Καμία σχέση δηλαδή.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(29-01-2016, 01:56 AM)mercedes1988 Έγραψε: Κοίταξε georgio για να γινόταν αυτό που προτείνεις έπρεπε το 222 τότε το 2005 να συνγχωνεύονταν με το 051,να διέσχιζε τη Λ.Καβάλας και ν΄άνοιγαν τη γωνία Δράκοντος και Παππού για να κάνανε τη στροφή οι νταλίκες.Προτείμησαν να το ενώσουν με το 608 το 222,και τη γειτονιά της Ακ.Πλάτωνος θα μπορούσαν να την είχαν εξυπηρετήσει με το 057.Δυστυχώς δεν έγινε.

Στην γωνία Δράκοντος-Παππού χωράει η νταλίκα. Άλλωστε έχει τυχέι να μπουν παλιότερα στο Χ93 που δίερχεται από αυτή τη στροφή. Εκεί που δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να στρίψει νταλίκα είναι στη γωνία Τριπόλεως-Πλάτωνος στην κατεύθυνση προς Ομόνοια. Αν χωράει και εκεί μπορεί άνετα να βγει το 051 με αρθρωτό.

Όσο για την Ακαδημία Πλάτωνος ορθώς εξυπηρετείται από το 051. Η βολικότερη διαδρομή από το ΚΤΕΛ για κέντρο είναι μέσω Ακαδημίας Πλάτωνος αλλά και ταυτόχρονα εξυπηρετείς την περιοχή της Ακαδημίας Πλάτωνος με συχνότητες που δεν έχει καμιά άλλη γραμμή στην Αθήνα (ακόμα και 6λεπτο Κυριακή βράδυ).
Απάντηση
(29-01-2016, 02:15 AM)mercedes elbo Έγραψε: Στην γωνία Δράκοντος-Παππού χωράει η νταλίκα. Άλλωστε έχει τυχέι να μπουν παλιότερα στο Χ93 που δίερχεται από αυτή τη στροφή. Εκεί που δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να στρίψει νταλίκα είναι στη γωνία Τριπόλεως-Πλάτωνος στην κατεύθυνση προς Ομόνοια. Αν χωράει και εκεί μπορεί άνετα να βγει το 051 με αρθρωτό.

Όσο για την Ακαδημία Πλάτωνος ορθώς εξυπηρετείται από το 051. Η βολικότερη διαδρομή από το ΚΤΕΛ για κέντρο είναι μέσω Ακαδημίας Πλάτωνος αλλά και ταυτόχρονα εξυπηρετείς την περιοχή της Ακαδημίας Πλάτωνος με συχνότητες που δεν έχει καμιά άλλη γραμμή στην Αθήνα (ακόμα και 6λεπτο Κυριακή βράδυ).

Στο Χ93 όντως έχουν μπει μερικές φορές, ως απόσπαση από Χ95-6 όταν είχε πρόβλημα το Ν2 του Χ93. Αν χωράει όμως νταλίκα στο 051, γιατί δεν βάζει η ΟΣΥ σε μια από τις πιο στοιβαγμένες γραμμές του δικτύου και βιτρίνα της πόλης; Εκτός αυτής, η μόνη γραμμή με 12μετρο που έχει 6' για μεγάλο χρονικό διάστημα της ημέρας είναι το 220/1 που εκεί ΔΕΝ μπορεί να διασταυρωθεί αρθρωτό με αρθρωτό.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.920 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.693 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.922 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 689.579 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.762 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.907 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.899 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.875 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.385 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.589 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 19 Επισκέπτης (ες)