Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Και την Παρασκευη 8/1 και σήμερα Δευτερα 11/1 λειπει η απογευματινη βάρδια (μετα τις 2 δηλαδη) του 250. Μάλιστα σήμερα χάλασε η GN #507(βγηκε το ροδακι της 2ης πορτας και δεν εκλεινε) με αποτέλεσμα εδω και 1 ωρα να ειναι στη γραμμη 1 μονο αμαξι
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(11-01-2016, 03:53 PM)georgio Έγραψε: Και την Παρασκευη 8/1 και σήμερα Δευτερα 11/1 λειπει η απογευματινη βάρδια (μετα τις 2 δηλαδη) του 250. Μάλιστα σήμερα χάλασε η GN #507(βγηκε το ροδακι της 2ης πορτας και δεν εκλεινε) με αποτέλεσμα εδω και 1 ωρα να ειναι στη γραμμη 1 μονο αμαξι
Πάντως στις 17:30 είχε δύο οχήματα.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(11-01-2016, 10:29 PM)Citaro Έγραψε: Πάντως στις 17:30 είχε δύο οχήματα.
Λογικο! Είχε έρθει το συνεργειο και το έφτιαχνε στη Ριζαρη απο τις 14:45
Πάντως τώρα που έχει εξεταστικη και δεν ειναι όλες οι σχολες ίδιες ώρες έχει σαφως μειωμενη κίνηση και θα μπορουσε να κοπει 1 αμαξι το πρωι κ 1 το βραδυ. Βέβαια ότι κόβει ο ΟΑΣΑ δεν επιστρεφει άρα καλύτερα ας κοβουν βόλτες κάποιες ώρες!
Επίσης στο 237 παει να γίνει μόνιμη μια απων βάρδια πάλι...
Εχω την εντυπωση ότι μπαίνει τηλεματικη στις GN γι αυτο μπαινει και κανα Ν1 στο Α3...μενει να το δουμε βεβαια
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
Παιδιά καλημέρα! Μια ερώτηση θέλω να κάνω κι όποιος γνωρίζει απαντά. Σύμφωνα με το site του ΟΑΣΑ, το 790 με κατεύθυνση Αγ.Αντώνιο σταματά σε όλες τις στάσεις της Βουλιαγμένης, ΠΛΗΝ των στάσεων "Καράγιωργα" και "Σοφίας Βέμπο" στη Γλυφάδα. Επειδή δεν είμαι κάτοικος της περιοχής κι όσες φορές έχει τύχει να χρησιμοποιήσω το 790 δεν είχε έτσι κι αλλιώς κάποιον να αποβιβάσει/επιβιβάσει σ' αυτές τις στάσεις, ξέρει κάποιος αν όντως ισχύει;; Σίγουρα το site του ΟΑΣΑ δεν είναι από μόνο του απόδειξη, αφού έχει αρκετά λάθη έτσι κι αλλιώς. Φαντάζομαι έχει μία λόγικη κάτι τέτοιο, αφού όταν ξεκίνησε να λειτουργεί το 790, οι στάσεις αυτές δεν υπήρχαν (ιδρύθηκαν αργότερα για το 171, μέχρι τότε έκανε μόνο στην "Αχιλλέως" στην "Τροχαία" και στην "Ισμήνης") αλλά μου φαίνεται περίεργο για μια νυχτερινή γραμμή να μη σταματάει σε όλες τις στάσεις απ' όπου διέρχεται, ειδικά στη Λ.Βουλιαγμένης που αποτελεί τη μόνη συγκοινωνία αυτές τις ώρες. Ξέρει κάποιος κάτι;
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Συμβαινει κ αυτο στην ΟΣΥ....οδηγος εν ωρα διαλειμματος απο το 141 στο Στ. Δαφνης να καπνίζει χόρτο
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(22-02-2016, 10:54 PM)georgio Έγραψε: Συμβαινει κ αυτο στην ΟΣΥ....οδηγος εν ωρα διαλειμματος απο το 141 στο Στ. Δαφνης να καπνίζει χόρτο
To μύρισες;;;
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Πέρα από τις εργασίες για την τηλεματική, οι ρυθμοί των οποίων έχουν πλέον αυξηθεί σημαντικά, έχει ξανά-αρχίσει η αντικατάσταση των κλασσικών στύλων στάσεων με τους νέους πορτοκαλομπλέ, που μάλιστα πάνω έχουν πλέον και το νέο λογότυπο των "Συγκοινωνιών Αθηνών". Ένα εκ των σημείων που έχουν καινούριο στύλο στάσης, είναι η στάση "Αμπελόκηποι" επί της Φειδιππίδου.
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Αντε να δούμε θα έρθουν τώρα να βάλουν σε σημεία που έχουν μείνει οι παλιές στάσεις και έχουν σγουριασει ή λείπουν τα πλαίσια ή έχουν γραμμές που δεν υπάρχουν πλέον (πχ321 315 324 κλπ) όπως πχ είναι στους πιο πολλούς δρόμους της Παλλήνης αφού δεν αλλαχθηκαν ποτέ οι στυλοι
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Σήμερα που όλα τα τοπικα κυκλοφορουν μισοαδεια δεν θα ταν καλυτερα να πηγαιναν κεντρο; Και ας βαραγαν και 25'-30'..Εξάλλου και με το να περιμενεις τον "κορμο" μια η άλλη έρχεται. Τι λέτε;
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(24-03-2016, 10:21 PM)georgio Έγραψε: Σήμερα που όλα τα τοπικα κυκλοφορουν μισοαδεια δεν θα ταν καλυτερα να πηγαιναν κεντρο; Και ας βαραγαν και 25'-30'..Εξάλλου και με το να περιμενεις τον "κορμο" μια η άλλη έρχεται. Τι λέτε;
Πιστεύω πως όχι, γιατί θα έπηζε το κέντρο με λεωφορεία τα οποία δεν θα ήξερε κανείς που πηγαίνουν και κάθε πότε περνάνε. Καλό θα ήταν να κόβονταν οχήματα από τοπικές γραμμές με μια ανακοίνωση του τύπου οι γραμμές .... θα δουλεύουν με πρόγραμμα Σαββάτου και τα "κερδισμένα" οχήματα να έμπαιναν στους κορμούς. Άλλωστε και προ μετρό η λογική ήταν η αποκέντρωση των γραμμών και μόνο κορμοί στο κέντρο.
Σήμερα ήταν τραγελαφικό ότι υπήρχαν GN στο 304-305 που πηγαινοερχόντουσαν με μέτρια πληρότητα στη Λούτσα και όλο το Α5 με γκαζιέρες που γέμιζαν πριν την πλ. Αγ. Παρασκευής με κατεύθυνση το κέντρο.(εξαίρεση η GN #487 που αποσπάστηκε στο Α5). Αντίστοιχα και το Β5 το είδα στη Μεσογείων να μη σταματάει σε στάσεις, γιατί δεν χωρούσε άλλο κόσμο. Πόσο δύσκολο θα ήταν αν το Ελληνικό δεν έστελνε σήμερα τα 4 οχήματα του 406 (κοινή διαδρομή με Β5 στον Τσακό) και αν αυτού έστελνε 4 GN στο Α5 ως ενισχυτικά; Αντίστοιχα κόβεται μια GN από 237 - 206 - 164 και πάει Α3 που έχει ανάγκη τα οχήματα σήμερα. Έτσι κι αλλιώς οι τροφοδοτικές γραμμές έχουν μειωμένη επιβατική κίνηση τις μέρες με κλειστό μετρό, γιατί ο δυνητικός επιβάτης θα πάρει το αυτοκίνητό του να πάει στη δουλειά, οπότε μένουν μόνο αυτοί που δεν έχουν αυτοκίνητο και αυτοί που εργάζονται στην καρδιά του κέντρου που είναι αδύνατο να παρκάρεις.
Στα κακώς κείμενα της σημερινής ημέρας προστίθεται και η ύπαρξη αρκετών Ν1 στο Α3, όπως και στα 2 οχήματα του 165.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608