Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015
#91
(27-03-2015, 11:52 PM)MrVanHool Έγραψε: Το τελευταιο δρομολογιο του 115, των 0010 απο Κιτσι, διερχεται το αργοτερο στις 0035 απο Πλ.Γλυφαδας και φτανει Ακαδ το αργοτερο στις 0055. Ο μονιμος φιλος ειναι ραλλιστας και το δρομολογιο ειναι μια μοναδικη εμπειρια, καθως σε Παραλιακη και Αμφιθεας ειναι μονιμα αριστερο ρευμα και περναει τους παντες, με το Ν1 τερματισμενο.. Σχολαει Ακαδημια.
Καθε φορα που μπαινω, ειναι απολαυση! Big Grin

Όσες φορές το έχω πάρει, ήρθε γύρω στις 0040-45. Πέντε λεπτά μετά το 790 δεν έκανε ποτέ! Επίσης κρατούσε πάντα δεξιά. Μπορεί βέβαια να έπεσα και σε άλλον σοφέρ...

Η απόλυτη εμπειρία είναι τελευταίο 122 (πρ. Ε22) στα λιμανακια! Big Grin
#92
(28-03-2015, 04:04 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Όσες φορές το έχω πάρει, ήρθε γύρω στις 0040-45. Πέντε λεπτά μετά το 790 δεν έκανε ποτέ! Επίσης κρατούσε πάντα δεξιά. Μπορεί βέβαια να έπεσα και σε άλλον σοφέρ...

Η απόλυτη εμπειρία είναι τελευταίο 122 (πρ. Ε22) στα λιμανακια! Big Grin
Μαλλον εχεις καιρο να το παρεις και δεν εχεις πετυχει τον δικο μας.. ;-)
Ολη την Αμφιθεας με σταση ΚΑΙ φαναρι σε 4 λεπτα.. Το εχω βιντεο με το Ν1 172! 0050 Ακαδ, για να προλαβουμε το 11 των 0040 για Πατησια!
Ειναι αρχοντας και ειναι μακραν το καλυτερο δρομολογιο που υπαρχει, με διαφορα!!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#93
Σήμερα παρατηρούσα την (για άλλο ένα Σάββατο) χαώδη δρομολόγηση του 235 :

Στη γραμμή δίνουν χρόνο 50' για να κάνει το Ζωγράφου - Ακαδημία - Ζωγράφου. Μετά τις 10:30 είναι τελείως ανέφικτο να το πετύχεις, ακόμη και με ΙΧ. Και όμως, παρά το γεγονός ότι άλλαξαν δρομολόγια στις 01/04, το Σάββατο το άφησαν όπως είναι. Με συνέπεια :

Τα 3 οχήματα που ήταν σήμερα στη γραμμή (μετά τις 12:00) να κυκλοφορούν με το εξής ... πλάνο :
#114 καθυστερημένο 10' (άγνωστο γιατί), αντί για 12:15 αναχώρησε στις 12:25 και επέστρεψε στις 13:13. Αναχώρησε αμέσως (με +10) και γύρισε στις 14:05 (πάλι με +10). #222 αναχωρούσε στην ώρα του 12:35, 13:25 αλλά λόγω του γεγονότος ότι το προπορευόμενο είχε καθυστέρηση, αυτό πήγαινε άδειο και στο γυρισμό τα οχήματα ανέβαιναν με διαφορά 5'. Ειδικά στις 14:05, έφτασαν μαζί στο τέρμα.
#235 με λάθος αναχώρηση 12:45 αντί για 12:50, επιστροφή στις 13:25. Αναχώρηση στις 13:37 αντί για 13:40.

Δηλαδή είχαμε δρομολόγια από Ζωγράφου 12:25, 12:35, 12:45, 13:15, 13:25, 13:40, 14:05, 14:15 και, ακόμη χειρότερα : επιστροφή από το ύψος της Παπάγου 13:08, 13:16, 13:20, 13:56, 13:58, 14:10. Ωραία πράγματα, έ;;
#94
Με WiFi εξοπλίστηκάν N1 του Ελληνικού για δρομολόγηση στη γραμμή 250 (ΠΑΝΕΠΙΣΤ/ΠΟΛΗ - ΣΤ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ). Το σύστημα τοποθετήθηκε κατόπιν χορηγίας εταιρείας αναψυκτικών, στο πλαίσιο διαφημιστικής καμπάνιας.

Και για να μην υπάρχουν απορίες, σίγουρα Free WiFi διατίθεται στο N1 #181 και πιθανόν και στο #180.
#95
(01-05-2015, 12:11 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Με WiFi εξοπλίστηκάν N1 του Ελληνικού για δρομολόγηση στη γραμμή 250 (ΠΑΝΕΠΙΣΤ/ΠΟΛΗ - ΣΤ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ). Το σύστημα τοποθετήθηκε κατόπιν χορηγίας εταιρείας αναψυκτικών, στο πλαίσιο διαφημιστικής καμπάνιας.

Και για να μην υπάρχουν απορίες, σίγουρα Free WiFi διατίθεται στο N1 #181 και πιθανόν και στο #180.
Τι καλα!! Να εισαι σαρδελοποιημένος και να σερφάρεις με το κινητό στο χέρι!!
#96
Χωρίς συγκοινωνία σήμερα η περιοχή του Ζωγράφου, από τη Γαρδένια μέχρι το Νεκροταφείο, ελέω μη προγραμματισμένων έργων στη στροφή της Λ. Παπάγου προς 8η Ζωγράφου, στην κατεύθυνση προς Κέντρο.

Βέβαια και το υπόλοιπο τμήμα της Παπάγου υποεξυπηρετείται, αφού η μόνη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση που προσφέρεται είναι από τη γραμμή 235, η οποία δεν έχει τύχει ούτε μιας υποτυπώδους ενίσχυσης, την ώρα που στο 608 οι νταλίκες κατέκλυζαν τη ρεμίζα στη Βεΐκου και η γραμμή θα μπορούσε να λειτουργήσει ανεπηρέαστα με -3 οχήματα.

Απαράδεκτος και ο χειρισμός του ΟΑΣΑ, αφού δεν είχε αναρτηθεί ούτε μια πρόχειρη ανακοίνωση στις στάσεις για την ενημέρωση του επιβατικού κοινού, με αποτέλεσμα ο κόσμος να περιμένει κάτω από τον ήλιο μπας και φανεί λεωφορείο στον ορίζοντα.

Από την άλλη, βέβαια, η απρόοπτη διακοπή στα δρομολόγια των γραμμών 230 και 608 έδωσε την ευκαιρία στα συνεργεία της ιδιωτικής εταιρείας που έχει αναλάβει τις ηλεκτρικές εργασίες για την τηλεματική να εργαστούν χωρίς να προκαλούν όχληση στο επιβατικό κοινό.
#97
Δε νομίζω ότι είναι τόσο απλό διότι μπορεί να μην γνώριζαν στον ΟΑΣΑ και να μην είχαν ενημέρωση για το πότε θα τελείωναν τα έργα. Αν αυτό συνέβαινε μες το μεσημέρι το 608 χρειαζόταν πλήρη δρομολόγηση! Το ότι έφαγε όλη μέρα δεν σημαίνει ότι το ήξεραν στον ΟΑΣΑ. Όποτε το ότι σε κάποια φάση είχαν μαζευτεί 7 νταλίκες στην αφετηρία του 608 και κάθε όχημα έκανε διάλειμμα ως και 1 ώρα είναι αναμενόμενο αποτέλεσμα. Βέβαια το 235, είναι αλήθεια, δε μπορούσε να πάρει όσους το ήθελαν γιατί απλά δε χώραγαν οπότε οι περισσότεροι απλά αναγκάστηκαν να περπατήσουν.
#98
(18-05-2015, 09:05 PM)ecoj Έγραψε: Δε νομίζω ότι είναι τόσο απλό διότι μπορεί να μην γνώριζαν στον ΟΑΣΑ και να μην είχαν ενημέρωση για το πότε θα τελείωναν τα έργα. Αν αυτό συνέβαινε μες το μεσημέρι το 608 χρειαζόταν πλήρη δρομολόγηση! Το ότι έφαγε όλη μέρα δεν σημαίνει ότι το ήξεραν στον ΟΑΣΑ. Όποτε το ότι σε κάποια φάση είχαν μαζευτεί 7 νταλίκες στην αφετηρία του 608 και κάθε όχημα έκανε διάλειμμα ως και 1 ώρα είναι αναμενόμενο αποτέλεσμα. Βέβαια το 235, είναι αλήθεια, δε μπορούσε να πάρει όσους το ήθελαν γιατί απλά δε χώραγαν οπότε οι περισσότεροι απλά αναγκάστηκαν να περπατήσουν.

Ακόμα και να μη διαρκούσε όλη την ημέρα, που, με δεδομένο ότι στο σημείο που γίνονται οι εργασίες, είχε γίνει εκσκαφή μέρους του οδοστρώματος, δεν υπήρχε περίπτωση κάτι τέτοιο να ολοκληρωθεί μέσα σε 2-3 ώρες. Εδώ μέχρι τις 17:15 που πέρασα εγώ από το σημείο και ακόμα δεν είχαν αρχίσει να κλείνουν την τρύπα.

Πάντως, τουλάχιστον τα δρομολόγια του 230 θα μπορούσαν να πραγματοποιούνται, με τους εξής εναλλακτικούς τρόπους όδευσης:
- ΣΕΝΑΡΙΟ 1: Από Ηρ. Πολυτεχνείου, συνέχεια ευθεία, δεξιά Ωρίωνος, ευθεία Ηφαιστίωνος, συνέχεια κανονικά. (το MIDI δε θα αντιμετώπιζε κανένα απολύτως θέμα, αφού η διαδρομή αυτή ακολουθείται και από τη Δημ. Συγκοινωνία Ζωγράφου)
- ΣΕΝΑΡΙΟ 2: Από Ηρ. Πολυτεχνείου, συνέχεια ευθεία, αριστερά Ευθ. Κλάδου, δεξιά Λ. Στρ. Αλ. Παπάγου, συνέχεια κανονικά. (προβληματική κυρίως η στροφή Ηρ. Πολυτεχνείου/Ευθ. Κλάδου, καθώς η τελευταία, λόγω του σχετικά μικρού πλάτους της, δεν επιτρέπει τη στάθμευση και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος, οπότε δε θα υπήρχε θέμα διέλευσης από την οδό)
- ΣΕΝΑΡΙΟ 3: Από Ηρ. Πολυτεχνείου, συνέχεια ευθεία, αριστερά Λοχ. Σισμάνη, δεξιά Λ. Στρ. Αλ. Παπάγου, συνέχεια κανονικά. (σενάριο πιθανόν μη υλοποιήσιμο, καθώς είναι άγνωστο αν τα σταθμευμένα και στις δύο πλευρές της Λοχ. Σισμάνη θα επέτρεπαν άνετη διέλευση των MIDI)
- ΣΕΝΑΡΙΟ 4: Από Ηρ. Πολυτεχνείου, συνέχεια ευθεία, αριστερά Χερσικράτους, δεξιά Λ. Στρ. Αλ. Παπάγου. (αρκετά υλοποιήσιμο, τη στιγμή που το πλάτος της Χερσικράτους επιτρέπει διέλευση MIDI).
#99
welcome to my village,
Κατ' αρχάς έτσι για την ιστορία η αποκατάσταση της κυκλοφορίας έγινε λίγο πριν τις 23:00 με τη GN #483 να είναι το πρώτο όχημα που ανέβηκε στο τέρμα του 608 για σήμερα.
Σχετικά με τα σενάρια για τη διαχείριση της συγκεκριμένης κατάστασης έχω τα εξής:
230 Το σενάριο 1 του Μάριου όπως αναφέρεται ακριβώς άνωθεν καθώς είναι η πιο ασφαλής επιλογή για να βρεθεί το όχημα μέχρι το Γουδί χωρίς προβλήματα παρκαρισμένων που μπορεί να αντιμετωπίσει στα άλλα σενάρια.
608 Σε συνεννόηση με το ΕΚΠΑ άνοιγμα της πύλης του Νεκρ. Ζωγράφου και εκτέλεση δρομολογίου προς Αθήνα μέσω ΕΚΠΑ - Eυφρονιου - Βασ. Αλεξάνδρου - Βασ. Σοφίας και εκτύπωση ανακοινώσεων στις στάσεις προς Αθήνα, ώστε να εξυπηρετούνται οι επιβάτες από τις αντίστοιχες ανόδου.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Οταν προκειται για προγραμματισμενες εργασιες που απαιτουν διακοπη κυκλοφοριας οχηματων απο δρομο που διερχονται οχηματα της Ο.ΣΥ. , υπαρχει ενημερωση της Ο.ΣΥ., η οποια ομως λεει πως οι εργασιες θα ξεκινησουν απο την ταδε ωρα (απο τοτε και η παρακατω τροποποιημενη διαδρομη) εως και την ωρα περας των εργασιων (που παντα κραταει πολυ. Παρα πολυ!) Ο αναδοχος του εργου, ειναι υπευθυνος να μεριμνησει για την ενημερωση στις στασεις για τα εργα και την μη διελευση των οχηματων απο το σημειο, να φροντισει με απαγορευτικες πινακιδες να μην παρκαρουν ΙΧ στις στροφες της τροποποιημενης διαδρομης και να ενημερωσε την ΚΔΕ αμεσα για την αποκατασταση της κυκλοφοριας..
Ο εκαστοτε οδηγος και σταθμαρχης στο 608 και το 230 δεν εχει εικονα των εργων (ποσο μαλλον το Γρ.Κινησης που φανηκε να εννοειται πως επρεπε να βρει ευκαιρια να κοψει βαρδιες, για να μην καθονται στο Γαλατσι - και φυσικα να πρεπει να βγαλεις εκεινη την στιγμη καινουργια δρομολογηση με 14 αμαξια για να καλυψεις το κενο με τον νεο μειωμενο χρονο διαδρομης και να διαλυσεις την προγραμματισμενη δρομολογηση σε σχολασματα, διαλειμματα, αλλαγες κτλ, εκτος και εισαι αφοσιωμενος κανα 10ωρο στην δρομολογηση του Γαλατσιου αποκλειστικα.. ) Οι περισσοτεροι αναδοχοι λοιπον, στον ... κοσμο τους, να ενημερωσουν οτι τελειωσαν (μηπως ειναι εκει αλλωστε, η οι εργατες νοιαζονται να ξεκινησουν τα δρομολογια των λεωφορειων εκεινη την ωρα?), με αποτελεσμα την ταλαιπωρια να την υφισταται το επιβατικο κοινο κατα κυριο λογο και το προσωπικο κινησης της Ο.ΣΥ., απο τα βρισιδια που θα εριχναν οι "αγανακτισμενοι" Ζωγραφιωτες!

Οσο αναφορα τις διαδρομες, για το 608 ειπωθηκε κατι πολυ σωστο! "Σε συνεννοηση"! Ποιος με ποιον και ποιος νοιαζεται? Δυστυχως, στον ΟΑΣΑ νομιζουν πως ολα ειναι τοιχος και δεν πιστευω πως θα ασχολιοταν κανεις ιδιαιτερα.. Σου λεει, σιγα για μερικες ωρες, δεν θα περναει, και τι εγινε?!
Το 230 παλι, θα μπορουσε, αλλα ποιος εγγυαται για την διελευση οχηματων απο εκει? Ο αναδοχος γιατι δεν βρηκε διαδρομη για τα λεωφορεια με τοξα και βελη για να πανε οι οδηγοι απο τους αγνωστους δρομους? Μηπως ελεγε ολιγοωρη διακοπη και τα τσακαλια του ΟΑΣΑ αποφασισαν να μην ασχοληθουν για μερικες ωρες και αυτο παρατραβηξε με το αποτελεσμα που ειδαμε?!

Οπως και να'χει, το αν ο ΟΑΣΑ και ο αναδοχος εκαναν καλα την δουλεια τους ειναι, ενα θεμα που σιγουρα συμφωνουμε.. Το θεμα ειναι να συμβαδιζουμε με την πραγματικοτητα και να ξεσπαμε στους πραγματικα υπευθυνους. Πραγμα που ο μεσος επιβατης σημερα, δεν εκανε!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 578 79.347 22-11-2024, 10:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 103.402 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.960 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.959 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.977 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.982 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 144.012 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.392 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.327 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 484.213 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)