Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
(18-11-2014, 01:51 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Βλέπεις αυτό...
http://www.youtube.com/watch?v=-KjGdOGvH2c
... και απορείς! Από όλους αυτούς τους οδηγούς, λεωφορείων και τρόλεί, δε βρέθηκε ένας, ΕΝΑΣ, να σηκώσει το γαμ.. το κινητό, να πάρει Αστυνομία και την υπηρεσία του για να ενημερώσει να δοθεί εντολή να μην περνάει ΤΙΠΟΤΑ μπροστά από το Πολυτεχνείο;
Αν την ώρα που οι "επαναστάτες" (που διαμαρτύρονται γιατί για πρώτη φορά το ΕΚΠΑ και το ΟΠΑ δεν άφησαν τις περιουσίες τους να γίνουν έρμαιο στις διαθέσεις ατόμων που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με αυτό και μιλάνε για "χούντες", προφανώς γιατί ποτέ δεν κάθισαν να μάθουν ιστορία για να καταλάβουν τι εστί χούντα) κολλούσαν τα αυτοκόλλητα και τα πανό, κάποιο λεωφορείο ή τρόλεϊ ή ακόμα και ΙΧ παρέσυρε έναν ή μία νεαρό/-ά, είναι σε θέση κανένας να συνειδητοποιήσει τι θα επακολουθούσε;
Δεν βλέπω κάποιο σοβαρό λόγο να παραλύσει η επίγεια συγκοινωνία στην περιοχή για μια χούφτα ηλίθιους... Ούτε βλέπω κάτι το επικίνδυνο... Σίγουρα προσβάλλει την αισθητική μου, σίγουρα υποτιμούν μόνοι τους την νοημοσύνη τους αλλά μέχρι εκεί...
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
10-12-2014, 01:44 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-12-2014, 01:46 AM από Vasilis21.)
Σημερα το 122 αντι να στριψει καραγιωργα εστριψε λαμπρακη και αφου διαμαρτυρηθηκαν οι επιβατες εστριψε αριστερα κυπρου και βγηκε καραγιωργα
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
25 λεπτη αναμονή σήμερα στη Δάφνη για το 237. Συγκεκριμένα το δρομολόγιο των 21:10 απο Δάφνη δεν έγινε ποτέ με αποτέλεσμα να μεινει ένα κενό απο τις 21:00 που είχε φύγει το προηγούμενο λεωφορείο. Το περίεργο είναι ότι στο καρτελάκι αυτού που ήρθε έλεγε 21:25 που σημαίνει ότι ήρθε στην ώρα του και όυτε έλειπε λεωφορειο εκεινη την ώρα γιατί θα είχε διορθωμένο καρτελάκι. Κάτι παρόμοιο είχε συμβεί και την Παρασκευή που είχε μείνει κενό παλί 25λεπτο απο 20:35-21:00. Άρα μήπως καποιοι την κοπανάνε όταν φεύγει ο σταθμάρχης;
Επίσης -1 αμάξι στο 154 σήμερα και το 237 κλασσικα -1
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Γενικότερα σήμερα επικρατούσε ένας μικρός χαμός στις γραμμές που διέρχονταν από κέντρο, λόγω κίνησης στους δρόμους (λόγω ανοικτών μαγαζιών και διαδήλωσης στο Σύνταγμα) και αυξημένης επιβατικής κίνησης. Η Ο.ΣΥ αντί να αυξήσει τα δρομολόγια των λεωφορείων και τρόλεϊ, ουσιαστικά τα μείωσε αφού τα οχήματα δεν προλάβαιναν να φτάσουν στις αφετηρίες και τα τέρματα εγκαίρως.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 17
Θέματα: 0
Εγγραφή: 31-01-2014
14-12-2014, 07:18 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-12-2014, 07:22 PM από ZHRINIOTHS.)
(14-12-2014, 07:04 PM)nikos1991 Έγραψε: Γενικότερα σήμερα επικρατούσε ένας μικρός χαμός στις γραμμές που διέρχονταν από κέντρο...
Όχι μόνο στις γραμμές του κέντρου...45 λεπτά αναμονή το μεσημέρι απο Νεα Ερυθραια για Κηφισιά για να περάσει λεωφορείο...και υποθέτω ότι παντού τα πραγματα κάπως έτσι ήταν καθώς σε καμιά περίπτωση δεν επαρκούσαν οι κυριακάτικοι χρόνοι διαδρομής με τοσο αυξημένη κίνηση στου δρόμους.
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Θα απαντήσω έτσι όπως απάντησε και ο ιατροδικαστης της κοπέλας που πέθανε στο Σχηματαρι...
"Σήμερα Κυριακή θα γίνει η νεκροτομή. Πείτε μου σε ποιο κράτος τέτοια μέρα θα γινόταν νεκροτομή; Φώναξα τους συναδέλφους δημόσιους υπαλλήλους να ευαισθητοποιηθούν και να δουλέψουν Κυριακή.”
Έτσι ισχύει και για την ΟΣΥ μόνο οι υπάλληλοι καταστημάτων μπορούν να δουλεύουν Κυριακή. Δεν χρειάζεται να αλλάξει τίποτα άλλο για να εξυπηρετηθουν και οι ίδιοι αλλά και όσοι καλώς ή κυρίως κακώς θέλουν να ψωνισουν αυτή την ημέρα.
Δημοσιεύσεις: 1.216
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
15-12-2014, 01:41 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-12-2014, 01:46 PM από Citaro.)
(14-12-2014, 09:47 PM)meganium Έγραψε: Έτσι ισχύει και για την ΟΣΥ μόνο οι υπάλληλοι καταστημάτων μπορούν να δουλεύουν Κυριακή. Δεν χρειάζεται να αλλάξει τίποτα άλλο για να εξυπηρετηθουν και οι ίδιοι αλλά και όσοι καλώς ή κυρίως κακώς θέλουν να ψωνισουν αυτή την ημέρα.
Θα μου επιτρέψετε να λάβω θέση υπέρ της ΟΣΥ. Οι αλλαγές στη λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων τις Κυριακές δεν συνοδεύτηκαν από αντίστοιχη πρόταση χρηματοδότησης της συγκοινωνιακής κάλυψης. Ερωτώ το εξής απλό : Ποιός θα πληρώσει τους εξτρά οδηγούς που απαιτούνται, για να βγεί πχ μια δρομολόγηση Σαββάτου; Δεν θα έπρεπε να υπάρχει μια πρόταση, έστω, από το Υπουργείο Ανάπτυξης; ΄Η από τις επαγγελαμτικές οργανώσεις (πχ ΕΒΕΑ; ) που μόνο να γκρινιάζουν ξέρουν;; Οι γνωστές "μισές δουλειές". Ας έβαζαν τα μεγάλα εμπορικά κέντρα (για τα οποία και γίνεται το νταβαντούρι) από 10.000 € για να λειτουργήσει η συγκοινωνία. Εφ' όσον κάτι τέτοιο δεν έγινε, κάνει και η ΟΣΥ την ...πάπια.
Το ότι μπορεί να κινητοποιήσει οδηγούς και να βγάλει έξω οχήματα, το έχει αποδείξει πάμπολλες φορες στο παρελθόν, με τα έργα του ΗΣΑΠ και του Μετρό. Οι υπηρεσίες αυτές βέβαια, χρεώθηκαν στους αντίστοιχους οργανισμούς. Σκεφθείτε ότι για να βγάλει έξω άλλα 350 λεωφορεία, που είναι περίπου η διαφορά μεταξύ προγράμματος Σαββάτου και Κυριακής, έπρεπε να πληρώσει 700 οδηγούς (δύο βάρδιες ανά όχημα) με προσαύξηση 75% λόγω Κυριακής. Δηλαδή, με μέσο καθαρό ημερομίσθιο 30 €, θα έπρεπε να πληρώσει 30 χ 1,75 = 52,50 χ 40% επιβαρύνσεις = 73,50 χ 700 = 51.540 € μόνο για μισθούς. Συν άλλα τόσα για καύσιμα, πάμε στα 100.000 €. Τί θα εισέπραττε από εισιτήρια;; Τρίχες. Εξάλλου οι περισσότεροι κυκλοφορούν με κάρτες.
Α, και για να κάνουμε μια σύγκριση με το εξωτερικό. Στο Λονδίνο, ως γνωστόν, στις 26/12 είναι το περιβόητο boxing day, όπου γίνεται Πάσχα και Χριστούγεννα μαζί στην αγορά. Και όμως, αν ανατρέξετε στο tfl.gov.uk , για την ημέρα αυτή θα υπάρχει "Sunday Service" και μάλιστα με περιορισμούς σε αρκετές γραμμές. Επίσης, υπάρχει προειδοποίηση ότι στο κεντρικό Λονδίνο οι επιβάτες θα αντιμετωπίσουν "ουρές και καθυστερήσεις". Να λοιπόν πώς το λύνουν κι εκεί το πρόβλημα.
Όλα αυτά δεν αναιρούν βέβαια την πραγματική κατάσταση που βιώσαμε χθές και θα βιώσουμε, σε χειρότερο βαθμό την άλλη Κυριακή. Οι χρόνοι Κυριακής έχουν φτιαχτεί για Κυριακές. Όχι για εργασιμες, όπως ήταν στην ουσία η χθεσινή. Υπ' όψιν ότι και οι οδηγοί ταλαιπωρήθηκαν - αμφιβάλλω αν πρόλαβε κανείς να πάει τουαλέτα με τόσες καθυστερήσεις στα δρομολόγια.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Αλλαγές στα δρομολόγια του 237 τις Κυριακές. Πλέον το πρωί θα έχει 3 οχήματα.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(15-12-2014, 01:41 PM)Citaro Έγραψε: Α, και για να κάνουμε μια σύγκριση με το εξωτερικό. Στο Λονδίνο, ως γνωστόν, στις 26/12 είναι το περιβόητο boxing day, όπου γίνεται Πάσχα και Χριστούγεννα μαζί στην αγορά. Και όμως, αν ανατρέξετε στο tfl.gov.uk , για την ημέρα αυτή θα υπάρχει "Sunday Service" και μάλιστα με περιορισμούς σε αρκετές γραμμές. Επίσης, υπάρχει προειδοποίηση ότι στο κεντρικό Λονδίνο οι επιβάτες θα αντιμετωπίσουν "ουρές και καθυστερήσεις". Να λοιπόν πώς το λύνουν κι εκεί το πρόβλημα.
Μόνο που η τεράστια διάφορα μεταξύ Αθήνας και Λονδίνου είναι το γεγονός ότι ο σχεδιασμός δρομολογίων στις περισσότερες γραμμές είναι ακατάλληλος για μη εργάσιμη Κυριακή, πολλώ δε μάλλον όταν είναι και ανοιχτά τα εμπορικά καταστήματα.
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
(15-12-2014, 01:41 PM)Citaro Έγραψε: Θα μου επιτρέψετε να λάβω θέση υπέρ της ΟΣΥ. .........η ΟΣΥ την ...πάπια.
Το ότι μπορεί να κινητοποιήσει οδηγούς και να βγάλει έξω οχήματα, το έχει αποδείξει πάμπολλες φορες στο παρελθόν, με τα έργα του ΗΣΑΠ και του Μετρό. Οι υπηρεσίες αυτές βέβαια, χρεώθηκαν στους αντίστοιχους οργανισμούς. Σκεφθείτε ότι για να βγάλει έξω άλλα 350 λεωφορεία, που είναι περίπου η διαφορά μεταξύ προγράμματος Σαββάτου και Κυριακής, έπρεπε να πληρώσει 700 οδηγούς (δύο βάρδιες ανά όχημα) με προσαύξηση 75% λόγω Κυριακής. Δηλαδή, με μέσο καθαρό ημερομίσθιο 30 €, θα έπρεπε να πληρώσει 30 χ 1,75 = 52,50 χ 40% επιβαρύνσεις = 73,50 χ 700 = 51.540 € μόνο για μισθούς. Συν άλλα τόσα για καύσιμα, πάμε στα 100.000 €. Τί θα εισέπραττε από εισιτήρια;; Τρίχες. Εξάλλου οι περισσότεροι κυκλοφορούν με κάρτες.
Α, και για να κάνουμε μια σύγκριση με το εξωτερικό... δρομολόγια.
Σε γενικές γραμμές έχεις δίκαιο, αλλά ο υπολογισμός είναι κάπως υπερβολικός. Και με μια βάρδια η δουλειά γίνεται , έτσι κι αλλιώς τα μαγαζιά δεν ανοίγουν πριν τις 10:00, οπότε αν υπήρχε μια αυξημένη προσφορά μεταξύ 10:00 και 18:00 δεν θα ήταν άσχημα. Ούτε χρειάζονται ενίσχυση όλες οι γραμμές, αλλά μόνο οι πιο κεντρικές. Άρα θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί η κατάσταση με 100-150 οδηγούς και αντίστοιχα λεωφορεία με πολύ μικρότερο κόστος (λιγότερο από το 1/4 από όσο αναφέρεις). Ούτε θα πέσει έξω ο Οργανισμός για 2 Κυριακές έξτρα δρομολόγια πριν τα Χριστούγεννα. Αν μπορούσαν να έρθουν και σε συνεννόηση με τα εμπορικά κέντρα και το Επιμελητήριο, ακόμη καλύτερα, αλλά υποτίθεται ότι οι συγκοινωνίες υπάρχουν για να εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό, όποτε και όπου χρειαστεί, είτε θέλει να πάει για ψώνια την Κυριακή, είτε στο γήπεδο, είτε σε μια έκθεση, είτε στη δουλεία του.
|