Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Στο 218 2-3 αμάξια το απόγευμα κάνουν διαλείμματα στη Δάφνη όμως σήμερα το βραδυ και ώρα 22.25 ήταν στο ΤΕΡΜΑ το N1 #286 που έφευγε απο Δάφνη 22:45. Γύρω στις 22:30 έρχεται απο Πειραιά και το Ν1 #247 που αναχωρούσε 23:15 που σημαινει ότι ο συγκεκριμένος οδηγός έκανε 45' διάλειμμα!
Δημοσιεύσεις: 1.216
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(03-12-2014, 01:23 AM)georgio Έγραψε: Στο 218 2-3 αμάξια το απόγευμα κάνουν διαλείμματα στη Δάφνη όμως σήμερα το βραδυ και ώρα 22.25 ήταν στο ΤΕΡΜΑ το N1 #286 που έφευγε απο Δάφνη 22:45. Γύρω στις 22:30 έρχεται απο Πειραιά και το Ν1 #247 που αναχωρούσε 23:15 που σημαινει ότι ο συγκεκριμένος οδηγός έκανε 45' διάλειμμα!
Υπάρχουν κάποια τεχνικά ζητήματα δρομολόγησης, που ορισμένες φορές όντως έχουν τέτοια αποτελέσματα.
1. Οι βάρδιες είναι οκτάωρες. Δηλαδή ένα λεωφορείο μπορεί να μείνει έξω για δρομολόγια 16 ώρες (ή 20, αν έχει και τμήμα μιας "κατσαρής" βάρδιας)
2. Σε γραμμές με μεγάλο μήκος, μπορεί η λήξη του οκταώρου να πέφτει σε λάθος σημείο. Πχ να λήγει το οκτάωρο ενώ με την κανονική δρομολόγηση το λεωφορείο είναι μεταξυ Καλλιθέας και Μοσχάτου.
3. Για να αποφευχθεί αυτό, αλλάζουν σειρά αναχώρησης κάποια οχήματα, ώστε να εκτελούνται σωστά τα δρομολόγια. Στην περίπτωση που λές, μάλλον πρόκειται για όχημα που αναχώρησε 21:50 από Πειραιά, δεν βρήκε κίνηση και έφτασε 22:30 Δάφνη. Το επόμενο όχημα (22:10) από Πειραιά, θα μπορούσε να πάρει από Δάφνη 23:15, αλλά το πιό πιθανό είναι να συμπληρώνει οκτάωρο ο οδηγός του και να πρέπει να το πάει "μέσα".
Αντίθετα, ο οδηγός του οχήματος των 21:50, θα κάνει το δρομολόγιο των 23:15 από Δάφνη, με άφιξη 00:00 Πειραιά και εισαγωγή στο Μπραχάμι 00:30, διότι προφανώς αυτός έπιασε βάρδια στις 16:30.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Είδα το 608 στην Υμηττού πριν την Παν/λη. Να υποθέσω ότι πήγε από Παν/μιου Βουλ/μενης αριστερα Φιλολάου δεξιά Υμηττου;
Δεν εχω ξαναδεί να κάνει τέτοια διαδρομή
Δημοσιεύσεις: 1.216
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
06-12-2014, 12:39 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-12-2014, 12:41 AM από Citaro.)
(05-12-2014, 06:42 PM)georgio Έγραψε: Είδα το 608 στην Υμηττού πριν την Παν/λη. Να υποθέσω ότι πήγε από Παν/μιου Βουλ/μενης αριστερα Φιλολάου δεξιά Υμηττου;
Δεν εχω ξαναδεί να κάνει τέτοια διαδρομή
Ο,τι θες γινόταν χθές το απόγευμα. Μιλάμε για πλήρη ανικανότητα συντονισμού των οχημάτων, αλλά και υπερβολικών εντολών προς την Τροχαία.
Στις 17:45 ήρθε στην Ακαδημίας ένα όχημα του 221. Με μεγάλη χαρά το τιμήσαμε. Λίγο πιό πάνω κολλήσαμε γιατί υπήρχε παράκαμψη προς Κολωνάκι (Κανάρη). Στη συνέχεια διαπίστωσε ο οδηγός ότι η κάθοδος προς Κουμπάρη ήταν κλειστή και συνεχίσαμε από Πατρ. Ιωακείμ. Μπήκαμε στη Μαρασλή κι εκει .... φάγαμε πόρτα, αφού την είχαν κλείσει! Εν τέλει, μετά από 35 λεπτά που χρειάστηκε για γίνει αυτή η ... εκδρομή, εγκλωβίστηκε το όχημα μαζί με ένα άλλο του 815. Εμείς συνεχίσαμε με τα πόδια προς Χίλτον, όπου είδαμε οχήματα του 608 να σέρνονται σημειωτόν από Μιχαλακοπούλου προς Βασ. Κων/νου, χωρίς να ξέρουν οι οδηγοί τους προς τα πού να συνεχίσουν. Εν τέλει μας ήρθε ένα άλλο όχημα του 221, που στο Χίλτον έγινε 220 και μας μάζεψε.
Τόσο δύσκολο ήταν να δοθεί εντολή να αναστρέφουν όλα τα οχήματα στο Χίλτον/Κάραβελ;;; (και αυτά του 608);;; Τι κατάλαβαν που τα έστειλαν στο μποτιλιάρισμα, τα εγκλώβισαν σε άσχετα σημεία και τα στέρησαν από το επιβατικό κοινό;;;
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
06-12-2014, 05:33 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-12-2014, 05:37 PM από ELBO O405GN.)
(06-12-2014, 12:39 AM)Citaro Έγραψε: Ο,τι θες γινόταν χθές το απόγευμα. Μιλάμε για πλήρη ανικανότητα συντονισμού των οχημάτων, αλλά και υπερβολικών εντολών προς την Τροχαία.
Στις 17:45 ήρθε στην Ακαδημίας ένα όχημα του 221. Με μεγάλη χαρά το τιμήσαμε. Λίγο πιό πάνω κολλήσαμε γιατί υπήρχε παράκαμψη προς Κολωνάκι (Κανάρη). Στη συνέχεια διαπίστωσε ο οδηγός ότι η κάθοδος προς Κουμπάρη ήταν κλειστή και συνεχίσαμε από Πατρ. Ιωακείμ. Μπήκαμε στη Μαρασλή κι εκει .... φάγαμε πόρτα, αφού την είχαν κλείσει! Εν τέλει, μετά από 35 λεπτά που χρειάστηκε για γίνει αυτή η ... εκδρομή, εγκλωβίστηκε το όχημα μαζί με ένα άλλο του 815. Εμείς συνεχίσαμε με τα πόδια προς Χίλτον, όπου είδαμε οχήματα του 608 να σέρνονται σημειωτόν από Μιχαλακοπούλου προς Βασ. Κων/νου, χωρίς να ξέρουν οι οδηγοί τους προς τα πού να συνεχίσουν. Εν τέλει μας ήρθε ένα άλλο όχημα του 221, που στο Χίλτον έγινε 220 και μας μάζεψε.
Τόσο δύσκολο ήταν να δοθεί εντολή να αναστρέφουν όλα τα οχήματα στο Χίλτον/Κάραβελ;;; (και αυτά του 608);;; Τι κατάλαβαν που τα έστειλαν στο μποτιλιάρισμα, τα εγκλώβισαν σε άσχετα σημεία και τα στέρησαν από το επιβατικό κοινό;;;
Και πότε είχε συντονισμό ο ΟΑΣΑ σε ανάλογες περιπτώσεις; Τραγικό παράδειγμα, το προσφάτως καμμένο λεωφορείο στη Στουρνάρη, γιατί κανένας από τον ΟΑΣΑ (που γειτονιάζει με Εξάρχεια & Πολυτεχνείο), δε φρόντισε να δωθούν εντολές να απομακρυνθούν - έγκαιρα - όλα τα λεωφορεία / τρόλλεϋ από τη γύρω περιοχή...
Ας ακούσουμε και τη μαρτυρία του οδηγού, του συγκεκριμένου οχήματος, ο οποίος αγνοώντας (δικαιολογημένα) τι συνέβαινε, βρέθηκε αναγκαστικά στο σημείο του συμβάντος: http://news247.gr/eidiseis/koinonia/h_sy...79094.html
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(06-12-2014, 05:33 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Και πότε είχε συντονισμό ο ΟΑΣΑ σε ανάλογες περιπτώσεις; Τραγικό παράδειγμα, το προσφάτως καμμένο λεωφορείο στη Στουρνάρη, γιατί κανένας από τον ΟΑΣΑ (που γειτονιάζει με Εξάρχεια & Πολυτεχνείο), δε φρόντισε να δωθούν εντολές να απομακρυνθούν - έγκαιρα - όλα τα λεωφορεία / τρόλλεϋ από τη γύρω περιοχή...
Ας ακούσουμε και τη μαρτυρία του οδηγού, του συγκεκριμένου οχήματος, ο οποίος αγνοώντας (δικαιολογημένα) τι συνέβαινε, βρέθηκε αναγκαστικά στο σημείο του συμβάντος: http://news247.gr/eidiseis/koinonia/h_sy...79094.html Και αυτό έχει μια εξήγηση. Ποιοι τα κανονίζουν αυτά; Οι σταθμάρχες, που οι περισσότεροι είναι στις θέσεις που είναι με βίσματα από τα κόμματα που προέρχονται. Μάλιστα οι περισσότεροι όχι μόνο αδυνατουν να ρυθμίσουν τα λεωφορεία αλλά είναι και αγενέστατοι προς το επιβατικό κοινό. Οι μονοι σταθμάρχες που έχω γνωρίσει και έχουν άψογη συμπεριφορά και σωστοί στη δουλειά τους είναι οι δυο σταθμάρχες στη Δάφνη.
Δημοσιεύσεις: 55
Θέματα: 0
Εγγραφή: 16-11-2009
07-12-2014, 11:27 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-12-2014, 11:28 AM από sbav-80.)
Χτες λεωφορείο του 220 κατέβαινε την Υμηττού, έστριψε αριστερά Φρύνης και από Φιλολάου συνέχισε Ιλίσια.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
(07-12-2014, 11:27 AM)sbav-80 Έγραψε: Χτες λεωφορείο του 220 κατέβαινε την Υμηττού, έστριψε αριστερά Φρύνης και από Φιλολάου συνέχισε Ιλίσια.
καλα πως βρεθηκε παγκρατι?
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 17
Θέματα: 0
Εγγραφή: 31-01-2014
Εδώ και λίγες μέρες έχουμε αλλαγές στα δρομολόγια καθημερινής του
504 ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΚΗΦΙΣΙΑ (ΚΥΚΛ) καθώς από 46 μειώθηκαν σε 42.
Πιθανολογώ ότι κόπηκε κάποια κατσαρή.
Σε γενικές γραμμές πάντως η εν λόγω γραμμή έχει αξιοσημείωτη επιβατική κίνηση καθώς μετά την καταργηση των Χ40,Χ41 αλλα και του Β7 έχει αυξηθει κατα πολύ ο αριθμός των επιβατών που το χρησιμοποιούν.
Δημοσιεύσεις: 63
Θέματα: 0
Εγγραφή: 22-02-2014
Τουλάχιστον 2 12μετρα και 1 βάρδια κομμένη στο Α1 σήμερα.
|