Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014
(14-07-2014, 03:12 PM)Citaro Έγραψε: Η αλήθεια είναι (όπως πάντα) στη μέση και για το μπάχαλο στα δρομολόγια ευθύνονται τόσο οι οδηγοί, όσο και ο ΟΑΣΑ.
Παράδειγμα των γραμμών που γνωρίζω από καθημερινή χρήση (αναφέρομαι στο χειμερινό πρόγραμμα) :

235
Καθημερινή : 57' πρόγραμμα - 55 - 65' εκτέλεση λόγω κυκλοφοριακού χάους στου Ζωγράφου > δρομολόγια μπάχαλο όλη τη μέρα > υπαίτιος ΟΑΣΑ.
Σάββατο : 50' πρόγραμμα - 50'-55' εκτέλεση, ειδικά τις ώρες 11:00- 15:00 > υπαίτιος ΟΑΣΑ.
Κυριακη : 50' πρόγραμμα - 35' - 45' εκτέλεση. 'Αλλοι οδηγοί πάνε γκαζωμένοι, άλλοι πάνε σαν χελώνες, με συνέπεια η χρονοαπόσταση από 25' να γίνεται 30' - 20' ή ακόμη και 35' - 15' στην επιστροφή > υπαίτιοι οι οδηγοί.

608
Καθημερινή : 1:20' πρόγραμμα - 1:05 - 1:10 εκτέλεση. Σωστή δρομολόγηση με δεκάλεπτο "μαξιλαράκι" για απορρόφηση τυχόν καθυστερήσεων.
Σάββατο : 1:10' πρόγραμμα - 1:00 - 1:05 εκτέλεση. Τα αυτά.
Κυριακή : 1:00 πρόγραμμα - 50' - 55' εκτέλεση. Εδώ τα πράγματα είνα σφιχτά, αν και σπάνια αποδιοργανώνεται το πρόγραμμα. Συμπέρασμα : Ορθή δρομολόγηση όλες τις μέρες. ,

021
Καθημερινή : 20' + 20' πρόγραμμα - 40' - 45' εκτέλεση. Μόνιμη καθυστέρηση στην εκτέλεση δρομολογίων. Το εικοσάλεπτο, ειδικά στην κάθοδο, δεν αρκεί ούτε για πλάκα. Η Ιπποκράτους μόνιμα πηγμένη στα διπλοπαρκαρισμένα, το αυτό και η Σόλωνος > υπαιτιότητα ΟΑΣΑ.

622/815
Καθημερινή : 65' πρόγραμμα ανά κατεύθυνση. Όταν εκτελείται δρομολόγιο στο 815, ο maximum χρόνος είναι 45' -50'. Αρκετοί οδηγοί το "τρέχουν" για να προλάβουν ακόμη μεγαλύτερο διάλειμμα > μπάχαλο και αποδιοργάνωση δρομολογίων > υπαίτιοι οι οδηγοί.

Τρόλλεϋ 15
Καθημερινή : 50' ανά κατεύθυνση βάσει προγράμματος. Δηλαδή, να κατέβει τα Πετράλωνα, το Κουκάκι, να διέλθει Στύλες, Αμαλίας, Πανεπιστημίου, να μπεί Αλεξάνδρας, να περάσει το Γολγοθά της Ευελπίδων και να αναστρέψει στο Πολύγωνο. Απίθανα πράγματα, μόνιμη καθυστέρηση > υπαιτιότητα ΟΑΣΑ.

Παρεμβάσεις πρέπει να γίνουν σε αρκετούς πίνακες δρομολόγησης, αλλά και οι οδηγοί πρέπει να σέβονται τις χρονοαποστάσεις και να μην πηγαίνουν ούτε του σκοτωμού, ούτε σαν χελώνες. Οι δε "χρόνοι τροχαίας" που λένε στο site τους, ειναι φαιδρότητες για εσωτερική κατανάλωση. Στη συντριπτική πλειοψηφία τους, οι αστικές γραμμές κινούνται με ταχύτητες κάτω από το όριο ταχύτητας εντός οικισμού - 50 χλμ/ω, άρα μέσα στους χρόνους της τροχαίας είναι.

Πρέπει να ανασχεδιαστούν πολλές γραμμές, καθώς λόγω της μείωσης του κυκλοφοριακού φόρτου, έχουν συντομεύσει αισθητά τον χρόνο κάλυψης της διαδρομής τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι γραμμές που θέλανε μεγάλο χρόνο διαδρομής (όπως πχ Α2, 608, Ε22, 550) πλέον - σε τμήματα διαδρομών τους - συγκρίνονται χρονικά με τοπικές!

Ενδεικτικά αναφέρω χρόνους διαδρομών σε κάποιες από τις γραμμές που χρησιμοποιώ συχνά:
608 > τμήμα Κολιάτσου-Άλσος Βεϊκου & αντίστροφα, κατά μέσο όρο 15-20 λεπτά στις ώρες 9-11 πρωϊ και 6-8 βράδυ.
608 > τμήμα Ακαδημία-Κολιάτσου & αντίστροφα, κατα μέσο όρο 20λεπτο ενώ στα τελευταία βραδυνά έχουμε φτάσει το ρεκόρ των 9(!) λεπτών.

Α2 > τμήμα Σύνταγμα-Πλατεία Γλυφάδας, μεταξύ 30 και 40 λεπτών, στις ώρες 9-12 πρωί καθώς και βράδυ (από 7 και μετά).

550 > τμήμα Τροκαντερό-Πινακοθήκη, μεταξύ 18-30 λεπτών, κυρίως στις ώρες 9-11 πρωϊ και 8-12 βράδυ.

Όταν ένας οδηγός αστικού λεωφορείου, βρεθεί σε συνθήκες που επιτρέπουν αυξημένη ταχύτητα, είναι αναμενόμενο να τρέξει λίγο παραπάνω, Αφενώς μεν, διότι είναι εύλογο να θέλει να φτάσει λίγο νωρίτερα στο τέρμα και αφετέρου να εξυπηρετήσει αρτιότερα το επιβατικό κοινό που επιλέγει τη συγκοινωνία και θέλει να φτάνει γρηγορότερα στον εκάστοτε προορισμό.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
(15-07-2014, 07:10 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Όταν ένας οδηγός αστικού λεωφορείου, βρεθεί σε συνθήκες που επιτρέπουν αυξημένη ταχύτητα, είναι αναμενόμενο να τρέξει λίγο παραπάνω, Αφενώς μεν, διότι είναι εύλογο να θέλει να φτάσει λίγο νωρίτερα στο τέρμα και αφετέρου να εξυπηρετήσει αρτιότερα το επιβατικό κοινό που επιλέγει τη συγκοινωνία και θέλει να φτάνει γρηγορότερα στον εκάστοτε προορισμό.

Oh really? Από πότε είναι λογικό το να παραβιάζει κάποιος το νόμο; Γιατί εύλογο είναι ότι και στις 4:00 τα ξημερώματα, αν δεις άδεια τη Βουλιαγμένης, θα πατήσεις το γκάζι. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι και νόμιμο και βεβαίως ασφαλές.

Το επιβατικό κοινό μπορεί να θέλει να φτάσει πιο σύντομα στον προορισμό του, αλλά θέλει να φτάσει με λεωφορείο και όχι με νεκροφόρα και εντός φερέτρου.
(15-07-2014, 07:43 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Oh really? Από πότε είναι λογικό το να παραβιάζει κάποιος το νόμο; Γιατί εύλογο είναι ότι και στις 4:00 τα ξημερώματα, αν δεις άδεια τη Βουλιαγμένης, θα πατήσεις το γκάζι. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι και νόμιμο και βεβαίως ασφαλές.

Το επιβατικό κοινό μπορεί να θέλει να φτάσει πιο σύντομα στον προορισμό του, αλλά θέλει να φτάσει με λεωφορείο και όχι με νεκροφόρα και εντός φερέτρου.

Δε νομίζω ότι οι οδηγοί των αστικών είναι τόσο ανεύθυνοι. Είναι πχ παραβίαση του νόμου, ότι το περασμένο Σάββατο το βράδυ, χρειάστηκαν 7 λεπτά (!) (20:55 - 21:02) για να φτάσουμε από το σταθμό Ελληνικού στην πλ Γλυφάδας με το Ε22;
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
(15-07-2014, 11:34 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Δε νομίζω ότι οι οδηγοί των αστικών είναι τόσο ανεύθυνοι. Είναι πχ παραβίαση του νόμου, ότι το περασμένο Σάββατο το βράδυ, χρειάστηκαν 7 λεπτά (!) (20:55 - 21:02) για να φτάσουμε από το σταθμό Ελληνικού στην πλ Γλυφάδας με το Ε22;
Δε νομιζω να ειναι υπερβολη το Ε22 να κανει 7' μεχρι την πλατεια γλυφαδας.
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
(15-07-2014, 02:15 PM)Citaro Έγραψε: Δεν είναι τόσο απλό να μεταφέρεις τα διαλείμματα στο άλλο άκρο των γραμμών (Ταύρος/Άνω Γαλάτσι). Τα διαλείμματα, για να βγούν, θέλουν μια συγκεκριμένη τεχνική δρομολόγησης - υπερκάλυψη οχημάτων.

Σε συγκρότημα γραμμών αυτό γίνεται στο σημείο όπου αυτά συγκεντρώνονται (Γουδί). Πώς γίνεται το διάλειμμα : Πχ. έχεις έξω 13 λεωφορεία (τόσα είναι στη γραμμή σε ώρα αιχμής) που έχουν συχνότητα κάθε 10'. Μειώνεις τη συχνότητα σε 11', και ο κύκλος κάθε οχήματος γίνεται 13χ 11 = 144'. Στη συνέχεια, εναλλάσσεις την σειρά αναχώρησης των οχημάτων. Πχ. το όχημα 2 (με κύκλο 144 - 11 = 132') προσπερνάει το όχημα 1 (με κύκλο 144 + 11 = 155') και έτσι το όχημα 1 κάνει διάλειμμα 25' (τουλάχιστον 20 απαιτεί ο νόμος). Στην επόμενη άφιξη των οχημάτων στην αφετηρία τους, γίνεται το αντίστροφο (το όχημα 1 αναχωρεί πριν το όχημα 2, το οποίο κάνει το διάλειμμά του). Το σκηνικό αυτό θέλει περίπου 3 ώρες να ολοκληρωθεί. Στη συνέχεια επανέρχεται ο κανονικός ρυθμός δρομολόγησης (10') .

Αν τώρα μεταφέρεις το σημείο διαλειμμάτων στο άλλο άκρο των γραμμών, δεν θα υπάρχουν όλα τα οχήματα και έτσι δεν μπορεί να γίνει εναλλαγή. Πχ. στο Άνω Γαλάτσι θα έρθουν τα 1, 3 , 5 και στον Ταύρο τα 2, 4, 6. Αυτό γιατί οι αναχωρήσεις είναι ανά 22' και αν αφαιρέσεις από τον κύκλο (144') τα 22', τότε το ένα όχημα θα πρέπει να εκτελέσει δρομολόγιο στα 121', ενώ το άλλο στα 166'.

Στο 622/815 όμως δεν αραιώνει η συχνότητα στα 11'. Παραμένει στα 10' (μάλιστα από Γουδή γύρω στις 3 έχει ανά 7'-8': 14:45 - 14:53 - 15:00 - 15:08 - 15:15) και προστίθεται ένα ακόμη όχημα.

Έτσι είναι τα 622/815 στο διάστημα 12:00-15:00 περίπου:

12:10 815 Τ
13:15 622 Α
14:20 622 Τ

12:20 622 Τ
13:25 815 Α
14:30 815 Τ

12:30 815 Τ
13:35 622 Α
14:40 622 Τ

12:40 622 Τ
13:45 815 Α
14:50 815 Τ

12:50 815 Τ
13:55 622 Α
15:00 622 Τ
16:05 815 Α

14:05 815 Α

11:55 622 Α
13:00 622 Τ
14:25 815 Α
15:30 815 Τ
16:30 815 Α

13:10 815 Τ
14:15 622 Α
15:20 622 Τ

12:15 622 Α
13:20 622 Τ
14:45 815 Α

12:25 815 Α
13:30 815 Τ
14:35 622 Α
15:40 622 Τ

12:35 622 Α
13:40 622 Τ
14:53 622 Α
16:05 622 Τ

12:45 815 Α
13:50 815 Τ
15:00 815 Α

12:55 622 Α
14:00 622 Τ
15:08 622 Α

13:05 815 Α
14:10 815 Τ
15:15 815 Α

(15-07-2014, 07:10 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Πρέπει να ανασχεδιαστούν πολλές γραμμές, καθώς λόγω της μείωσης του κυκλοφοριακού φόρτου, έχουν συντομεύσει αισθητά τον χρόνο κάλυψης της διαδρομής τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι γραμμές που θέλανε μεγάλο χρόνο διαδρομής (όπως πχ Α2, 608, Ε22, 550) πλέον - σε τμήματα διαδρομών τους - συγκρίνονται χρονικά με τοπικές!

Ενδεικτικά αναφέρω χρόνους διαδρομών σε κάποιες από τις γραμμές που χρησιμοποιώ συχνά:
608 > τμήμα Κολιάτσου-Άλσος Βεϊκου & αντίστροφα, κατά μέσο όρο 15-20 λεπτά στις ώρες 9-11 πρωϊ και 6-8 βράδυ.
608 > τμήμα Ακαδημία-Κολιάτσου & αντίστροφα, κατα μέσο όρο 20λεπτο ενώ στα τελευταία βραδυνά έχουμε φτάσει το ρεκόρ των 9(!) λεπτών.

Α2 > τμήμα Σύνταγμα-Πλατεία Γλυφάδας, μεταξύ 30 και 40 λεπτών, στις ώρες 9-12 πρωί καθώς και βράδυ (από 7 και μετά).

550 > τμήμα Τροκαντερό-Πινακοθήκη, μεταξύ 18-30 λεπτών, κυρίως στις ώρες 9-11 πρωϊ και 8-12 βράδυ.

Όταν ένας οδηγός αστικού λεωφορείου, βρεθεί σε συνθήκες που επιτρέπουν αυξημένη ταχύτητα, είναι αναμενόμενο να τρέξει λίγο παραπάνω, Αφενώς μεν, διότι είναι εύλογο να θέλει να φτάσει λίγο νωρίτερα στο τέρμα και αφετέρου να εξυπηρετήσει αρτιότερα το επιβατικό κοινό που επιλέγει τη συγκοινωνία και θέλει να φτάνει γρηγορότερα στον εκάστοτε προορισμό.


Eιδικότερα για το Α2 τις ώρες που ανέφερες στο Χειμερινό του δίνει του 70'. Γι' αυτό και πολλές φορές κάθονται στη Βούλα 2-3 GN του Α2 ακόμα και αν δεν έχουν διάλειμμα.

(15-07-2014, 07:43 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Oh really? Από πότε είναι λογικό το να παραβιάζει κάποιος το νόμο; Γιατί εύλογο είναι ότι και στις 4:00 τα ξημερώματα, αν δεις άδεια τη Βουλιαγμένης, θα πατήσεις το γκάζι. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι και νόμιμο και βεβαίως ασφαλές.

Το επιβατικό κοινό μπορεί να θέλει να φτάσει πιο σύντομα στον προορισμό του, αλλά θέλει να φτάσει με λεωφορείο και όχι με νεκροφόρα και εντός φερέτρου.

Το να πάει πιο γρήγορα ένα λεωφορείο επειδή του το επιτρέπουν οι κυκλοφοριακές συνθήκες δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι παράνομο και μη ασφαλές.

Π.χ. στα Α2, 550 που ανέφερε ο ELBO O405GN γιατί να μην πάει ο οδηγός με 60 km/h ή και με 70 km/h (εφόσον δεν έχει ορθίους σ' αυτή την περίπτωση) στην Παραλιακή ή στην Συγγρού όπου τα όρια ταχύτητας είναι 70-80 χλμ;
(15-07-2014, 11:34 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Δε νομίζω ότι οι οδηγοί των αστικών είναι τόσο ανεύθυνοι. Είναι πχ παραβίαση του νόμου, ότι το περασμένο Σάββατο το βράδυ, χρειάστηκαν 7 λεπτά (!) (20:55 - 21:02) για να φτάσουμε από το σταθμό Ελληνικού στην πλ Γλυφάδας με το Ε22;

Τα 7' για το Πλ. Γλυφάδας - Στ. Ελληνικό, σε ώρα μη αιχμής (Σάββατο βράδυ η κίνηση στη Λ. Βουλιαγμένης είναι αρκετά χαλαρή) και με δεδομένο ότι έχει όλη κι όλη 1 στάση στο ενδιάμεσο, είναι απολύτως φυσιολογικό.

(15-07-2014, 11:47 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το να πάει πιο γρήγορα ένα λεωφορείο επειδή του το επιτρέπουν οι κυκλοφοριακές συνθήκες δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι παράνομο και μη ασφαλές.

Π.χ. στα Α2, 550 που ανέφερε ο ELBO O405GN γιατί να μην πάει ο οδηγός με 60 km/h ή και με 70 km/h (εφόσον δεν έχει ορθίους σ' αυτή την περίπτωση) στην Παραλιακή ή στην Συγγρού όπου τα όρια ταχύτητας είναι 70-80 χλμ;

Μα δεν είναι το πρόβλημα το Α2. Έτσι κι αλλιώς ενδεχομένως να υπολογίζεται αυτό στο χρόνο διαδρομής σε μη αιχμή (πχ. πολύ πρωινές ή βραδυνές ώρες). Όπως και στις εξπρές γραμμές του Αεροδρομίου έχουν υπολογίσει τ' ότι κινούνται στην Αττική Οδό στα όρια που δίνει τα περιθώρια ο κόφτης.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτές οι γραμμές. Έχει γίνει αρκετές φορές αναφορά εδώ μέσα στο πόσο μπορεί να διαφέρουν οι χρόνοι εκτέλεσης ενός δρομολογίου σε γραμμές που δε διέρχονται από την Ποσειδώνος ή από την κάθε Ποσειδώνος, που έχει τέτοιο ανώτατο όριο κυκλοφορίας, από οδηγό σε οδηγό, με άλλους να το πηγαίνουν κομμάτια κι άλλους να νομίζουν ότι το λεωφορείο είναι γεμάτο από εύθραυστα υαλικά.
(16-07-2014, 12:10 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μα δεν είναι το πρόβλημα το Α2. Έτσι κι αλλιώς ενδεχομένως να υπολογίζεται αυτό στο χρόνο διαδρομής σε μη αιχμή (πχ. πολύ πρωινές ή βραδυνές ώρες). Όπως και στις εξπρές γραμμές του Αεροδρομίου έχουν υπολογίσει τ' ότι κινούνται στην Αττική Οδό στα όρια που δίνει τα περιθώρια ο κόφτης.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτές οι γραμμές. Έχει γίνει αρκετές φορές αναφορά εδώ μέσα στο πόσο μπορεί να διαφέρουν οι χρόνοι εκτέλεσης ενός δρομολογίου σε γραμμές που δε διέρχονται από την Ποσειδώνος ή από την κάθε Ποσειδώνος, που έχει τέτοιο ανώτατο όριο κυκλοφορίας, από οδηγό σε οδηγό, με άλλους να το πηγαίνουν κομμάτια κι άλλους να νομίζουν ότι το λεωφορείο είναι γεμάτο από εύθραυστα υαλικά.

Το Α2 στο Χειμερινό Καθημερινές έχει τις περισσότερες ώρες της ημέρας 70' ακόμα και πρωινές π.χ. το 06:15 από Βούλα έχει μετά από Ακαδημία 07:25 ενώ και ακόμα πιο πρωί ο χρόνος διαδρομής είναι στα 65' π.χ. το 05:35 από Βούλα, έχει από Ακαδημία 06:40 και μετά από Βούλα 07:55. Το βράδυ ο μικρότερος χρόνος διαδρομής που δίνεται είναι 60' ενώ πάλι υπάρχουν και 70λεπτα π.χ. 22:00 από Βούλα -> 23:10 Ακαδημία -> Χρόνος άφιξης στη Βούλα 24:10.

Για τις γραμμές του Αεροδρομίου και ειδικά το Χ95 έχουν παραπάνω χρόνο διαδρομής απ' όσο χρειάζονται γι' αυτό και συνήθως έχει 2 X95 στην Όθωνος, ακόμα και 3. Άλλωστε άμα δεν κινούνταν στην Αττική Οδό στον κόφτη ταχύτητας (76 για τα Solaris στο κοντέρ και τα Ν1/Ν2 αν δεν έχουν πάνε και με πάνω από 100) θα γινόταν επικίνδυνα γιατί θα υπήρχε μεγάλη διαφορά ταχύτητας με την υπόλοιπη κυκλοφορία.

Είναι γνωστό ότι υπάρχουν μεγάλες διαφορές στους χρόνους εκτέλεσης των δρομολογίων. Όμως, η πρώτη κατηγορία οδηγών δεν καταστρέφει μόνο τις χρονοαποστάσεις στις στάσεις της διαδρομής άλλα και ολόκληρο τον πίνακα δρομολογίων από Αφετηρία/Τέρμα σε γραμμές με σφιχτή δρομολόγηση.
Μήπως μπορεί κάποιος να πει σε περίπου πόση ώρα έκανε το Ε1 και το Ε22 όταν είχε αφετηρία στην Ακαδημία τη διαδρομή τους; Επίσης για να σιγουρευτώ, το Ε1 προς Βούλα, έκανε στάση στον Στ. Νέου Φαλήρου και μετά έμπαινε στην νέα Παραλιακή (αυτ/δρομος) μέσω του κόμβου του ΣΕΦ;

Ευχαριστώ πολύ. Smile
(20-07-2014, 12:57 AM)panos1 Έγραψε: Επίσης για να σιγουρευτώ, το Ε1 προς Βούλα, έκανε στάση στον Στ. Νέου Φαλήρου και μετά έμπαινε στην νέα Παραλιακή (αυτ/δρομος) μέσω του κόμβου του ΣΕΦ;

Ευχαριστώ πολύ. Smile

Αν θυμάμαι καλά, με την αρχική διαμόρφωση του κόμβου στο Φάληρο (πριν το τραμ και τη διαμόρφωση της Ανδρ.Παπανδρέου) τα λεωφορεία που κατευθύνονταν προς τη Νέα Παραλιακή (Ε1, 019, 229) είχαν δική τους στάση μπροστά στο Στάδιο Ειρήνης & Φιλίας. (έτσι ονομαζόταν και η στάση άλλωστε) Τώρα μετά τη δημιουργία του κόμβου όπως είναι σήμερα, ΝΟΜΙΖΩ ότι το Ε1 έκανε στάση στη σημερινή "ΗΣΑΠ ΦΑΛΗΡΟΥ" και διερχόταν από την "εξωτερική παραλιακή" απλά χωρίς να κάνει στάσεις.
(20-07-2014, 12:57 AM)panos1 Έγραψε: Επίσης για να σιγουρευτώ, το Ε1 προς Βούλα, έκανε στάση στον Στ. Νέου Φαλήρου και μετά έμπαινε στην νέα Παραλιακή (αυτ/δρομος) μέσω του κόμβου του ΣΕΦ;

(20-07-2014, 11:06 AM)pvuccino Έγραψε: Tώρα μετά τη δημιουργία του κόμβου όπως είναι σήμερα, ΝΟΜΙΖΩ ότι το Ε1 έκανε στάση στη σημερινή "ΗΣΑΠ ΦΑΛΗΡΟΥ" και διερχόταν από την "εξωτερική παραλιακή" απλά χωρίς να κάνει στάσεις.

Τον καιρό πριν κοπεί, έκανε τελευταία στάση στον σταθμό ''Νέο Φάληρο'' και μετα πηγαινε από την ''παλιά Παραλιακή'' δίχως να πραγματοποιεί στάσεις. Επόμενη στάση, αν θυμάμαι καλά, ήταν το Τροκαντερό.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 578 78.376 4 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.696 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.764 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.464 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.936 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.864 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.892 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.122 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.257 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.349 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)