Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014
Το 879 έχει 72 ή 73 στάσεις προς κάθε κατεύθυνση!

Μάλλον από τη φαντασία τους κατέβηκαν...
Είμαι κατά 99% σίγουρος πως δεν υπάρχουν τέτοιες γραμμές. Δεν μπορώ να βρω γραμμή με σχεδόν 100 στάσεις και χρόνο 70'...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
http://www.etheldrivers.blogspot.com/2014/07/314.html

Τελικά μάθαμε ποια είναι η γραμμή με τις 44 στάσεις. Μόνο που στην κατεύθυνση προς Πικέρμι έχει 42 στάσεις (37 χωρίς το Πανόραμα) και στην κατεύθυνση προς Πλακεντία 43 (38 χωρίς το Πανόραμα) και ο χρόνος που έδινε η τροχαία από 56' που έλεγαν τώρα πήγε 54'. Ακόμα τα χιλιόμετρα που λένε (17) δεν ισχύουν σε καμία περίπτωση. Στην σύμβαση ΟΑΣΑ-ΟΣΥ αναφέρεται στην κατεύθυνση προς Τέρμα 14.675 μέτρα ενώ στην κατεύθυνση προς Αφετηρία 14.075 και αυτά είναι μαζί με την διαδρομή του Πανοράματος που ισχύει μόνο για τα μισά περίπου δρομολόγια.
Η αλήθεια είναι (όπως πάντα) στη μέση και για το μπάχαλο στα δρομολόγια ευθύνονται τόσο οι οδηγοί, όσο και ο ΟΑΣΑ.
Παράδειγμα των γραμμών που γνωρίζω από καθημερινή χρήση (αναφέρομαι στο χειμερινό πρόγραμμα) :

235
Καθημερινή : 57' πρόγραμμα - 55 - 65' εκτέλεση λόγω κυκλοφοριακού χάους στου Ζωγράφου > δρομολόγια μπάχαλο όλη τη μέρα > υπαίτιος ΟΑΣΑ.
Σάββατο : 50' πρόγραμμα - 50'-55' εκτέλεση, ειδικά τις ώρες 11:00- 15:00 > υπαίτιος ΟΑΣΑ.
Κυριακη : 50' πρόγραμμα - 35' - 45' εκτέλεση. 'Αλλοι οδηγοί πάνε γκαζωμένοι, άλλοι πάνε σαν χελώνες, με συνέπεια η χρονοαπόσταση από 25' να γίνεται 30' - 20' ή ακόμη και 35' - 15' στην επιστροφή > υπαίτιοι οι οδηγοί.

608
Καθημερινή : 1:20' πρόγραμμα - 1:05 - 1:10 εκτέλεση. Σωστή δρομολόγηση με δεκάλεπτο "μαξιλαράκι" για απορρόφηση τυχόν καθυστερήσεων.
Σάββατο : 1:10' πρόγραμμα - 1:00 - 1:05 εκτέλεση. Τα αυτά.
Κυριακή : 1:00 πρόγραμμα - 50' - 55' εκτέλεση. Εδώ τα πράγματα είνα σφιχτά, αν και σπάνια αποδιοργανώνεται το πρόγραμμα. Συμπέρασμα : Ορθή δρομολόγηση όλες τις μέρες. ,

021
Καθημερινή : 20' + 20' πρόγραμμα - 40' - 45' εκτέλεση. Μόνιμη καθυστέρηση στην εκτέλεση δρομολογίων. Το εικοσάλεπτο, ειδικά στην κάθοδο, δεν αρκεί ούτε για πλάκα. Η Ιπποκράτους μόνιμα πηγμένη στα διπλοπαρκαρισμένα, το αυτό και η Σόλωνος > υπαιτιότητα ΟΑΣΑ.

622/815
Καθημερινή : 65' πρόγραμμα ανά κατεύθυνση. Όταν εκτελείται δρομολόγιο στο 815, ο maximum χρόνος είναι 45' -50'. Αρκετοί οδηγοί το "τρέχουν" για να προλάβουν ακόμη μεγαλύτερο διάλειμμα > μπάχαλο και αποδιοργάνωση δρομολογίων > υπαίτιοι οι οδηγοί.

Τρόλλεϋ 15
Καθημερινή : 50' ανά κατεύθυνση βάσει προγράμματος. Δηλαδή, να κατέβει τα Πετράλωνα, το Κουκάκι, να διέλθει Στύλες, Αμαλίας, Πανεπιστημίου, να μπεί Αλεξάνδρας, να περάσει το Γολγοθά της Ευελπίδων και να αναστρέψει στο Πολύγωνο. Απίθανα πράγματα, μόνιμη καθυστέρηση > υπαιτιότητα ΟΑΣΑ.

Παρεμβάσεις πρέπει να γίνουν σε αρκετούς πίνακες δρομολόγησης, αλλά και οι οδηγοί πρέπει να σέβονται τις χρονοαποστάσεις και να μην πηγαίνουν ούτε του σκοτωμού, ούτε σαν χελώνες. Οι δε "χρόνοι τροχαίας" που λένε στο site τους, ειναι φαιδρότητες για εσωτερική κατανάλωση. Στη συντριπτική πλειοψηφία τους, οι αστικές γραμμές κινούνται με ταχύτητες κάτω από το όριο ταχύτητας εντός οικισμού - 50 χλμ/ω, άρα μέσα στους χρόνους της τροχαίας είναι.
(14-07-2014, 03:12 PM)Citaro Έγραψε: 622/815
Καθημερινή : 65' πρόγραμμα ανά κατεύθυνση. Όταν εκτελείται δρομολόγιο στο 815, ο maximum χρόνος είναι 45' -50'. Αρκετοί οδηγοί το "τρέχουν" για να προλάβουν ακόμη μεγαλύτερο διάλειμμα > μπάχαλο και αποδιοργάνωση δρομολογίων > υπαίτιοι οι οδηγοί.

Σ' αυτό φταίει και ο ΟΑΣΑ που δίνει 65' στο 815 ενώ βγαίνει σε λιγότερο χρόνο. Αλλά ακόμα και 622 το 65λεπτο δεν το χρειάζεται.
(14-07-2014, 11:27 PM)mercedes elbo Έγραψε: Σ' αυτό φταίει και ο ΟΑΣΑ που δίνει 65' στο 815 ενώ βγαίνει σε λιγότερο χρόνο. Αλλά ακόμα και 622 το 65λεπτο δεν το χρειάζεται.
το πολυ 55' θελει το 622
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
(14-07-2014, 11:34 PM)Vasilis21 Έγραψε: το πολυ 55' θελει το 622

Στο χειμερινό πρόγραμμα, ημέρα και ώρα αιχμής έχει μετρηθεί από τον υποφαινόμενο το Άνω Γαλάτσι - Γουδή 48' και το Τάυρος - Γουδή 42'. Αν δώσει 55' στο 622 και 50' στο 815 για να βγαίνουν άνετα, τότε έχεις κερδίσει 2 οχήματα χωρίς να επιβαρυνθεί το επιβατικό κοινό. Πάμε στο πρόβλημα αυτού του σχεδίου και τη λύση του. Αν φέγει το 622 στις 10:00 από το Γουδή και από Γαλάτσι στις 10:55 συμπίπτει με το το 815 που έφυγε από το Γουδί στις 10:10 και από τον Ταύρο στις 11:00. Η λύση για να μη σχηματίζουν τραινάκι στην Ακαδημία είναι να δίνονται 10' διαλείμματα στον Ταύρο (ΑΣ Ράλλη βασικά) στους οδηγούς αντί των διαλειμμάτων στο Γουδή, οπότε και αυτοί θα είναι ευχαριστημένοι και τα 622-815 θα συντονιστούν για 1η φορά.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
(15-07-2014, 11:50 AM)nikos1991 Έγραψε: τα 622-815 θα συντονιστούν για 1η φορά.
να το δω και να μην το πιστεψω
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
(15-07-2014, 11:50 AM)nikos1991 Έγραψε: Στο χειμερινό πρόγραμμα, ημέρα και ώρα αιχμής έχει μετρηθεί από τον υποφαινόμενο το Άνω Γαλάτσι - Γουδή 48' και το Τάυρος - Γουδή 42'. Αν δώσει 55' στο 622 και 50' στο 815 για να βγαίνουν άνετα, τότε έχεις κερδίσει 2 οχήματα χωρίς να επιβαρυνθεί το επιβατικό κοινό. Πάμε στο πρόβλημα αυτού του σχεδίου και τη λύση του. Αν φέγει το 622 στις 10:00 από το Γουδή και από Γαλάτσι στις 10:55 συμπίπτει με το το 815 που έφυγε από το Γουδί στις 10:10 και από τον Ταύρο στις 11:00. Η λύση για να μη σχηματίζουν τραινάκι στην Ακαδημία είναι να δίνονται 10' διαλείμματα στον Ταύρο (ΑΣ Ράλλη βασικά) στους οδηγούς αντί των διαλειμμάτων στο Γουδή, οπότε και αυτοί θα είναι ευχαριστημένοι και τα 622-815 θα συντονιστούν για 1η φορά.

Δεν είναι τόσο απλό να μεταφέρεις τα διαλείμματα στο άλλο άκρο των γραμμών (Ταύρος/Άνω Γαλάτσι). Τα διαλείμματα, για να βγούν, θέλουν μια συγκεκριμένη τεχνική δρομολόγησης - υπερκάλυψη οχημάτων.

Σε συγκρότημα γραμμών αυτό γίνεται στο σημείο όπου αυτά συγκεντρώνονται (Γουδί). Πώς γίνεται το διάλειμμα : Πχ. έχεις έξω 13 λεωφορεία (τόσα είναι στη γραμμή σε ώρα αιχμής) που έχουν συχνότητα κάθε 10'. Μειώνεις τη συχνότητα σε 11', και ο κύκλος κάθε οχήματος γίνεται 13χ 11 = 144'. Στη συνέχεια, εναλλάσσεις την σειρά αναχώρησης των οχημάτων. Πχ. το όχημα 2 (με κύκλο 144 - 11 = 132') προσπερνάει το όχημα 1 (με κύκλο 144 + 11 = 155') και έτσι το όχημα 1 κάνει διάλειμμα 25' (τουλάχιστον 20 απαιτεί ο νόμος). Στην επόμενη άφιξη των οχημάτων στην αφετηρία τους, γίνεται το αντίστροφο (το όχημα 1 αναχωρεί πριν το όχημα 2, το οποίο κάνει το διάλειμμά του). Το σκηνικό αυτό θέλει περίπου 3 ώρες να ολοκληρωθεί. Στη συνέχεια επανέρχεται ο κανονικός ρυθμός δρομολόγησης (10') .

Αν τώρα μεταφέρεις το σημείο διαλειμμάτων στο άλλο άκρο των γραμμών, δεν θα υπάρχουν όλα τα οχήματα και έτσι δεν μπορεί να γίνει εναλλαγή. Πχ. στο Άνω Γαλάτσι θα έρθουν τα 1, 3 , 5 και στον Ταύρο τα 2, 4, 6. Αυτό γιατί οι αναχωρήσεις είναι ανά 22' και αν αφαιρέσεις από τον κύκλο (144') τα 22', τότε το ένα όχημα θα πρέπει να εκτελέσει δρομολόγιο στα 121', ενώ το άλλο στα 166'.
(01-07-2014, 04:57 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Κάτι ειπώθηκε για γεμάτο Iris και δρομολόγηση και του εφεδρικού παρέα, με κάποιους επιβάτες ακόμα. Επειδή δεν το είδα, όμως, ιδίοις όμασι, δε μπορώ να το αποδεχτώ πλήρως. Όπως και να έχει, μιλάμε για τεράστια "επιτυχία"!

Και χτές (14.07.2014), γύρω στις 3 το απόγευμα, Χ80 πρός Πειραιά στο ύψος του Ωνασείου ασφυκτικά γεμάτο, μέχρι τον οδηγό!!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 592 80.100 7 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 103.444 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 75.155 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 218.129 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 59.020 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 140.084 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 144.066 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.414 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.344 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.639 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)