Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Με ενισχυμένα δρομολόγια και 10' συχνότητα το Ε22, για να αντιμετωπίσει την αυξημένη επιβατική κίνηση. Ωστόσο, κι έτσι ακόμα, τα λεωφορεία αναχωρούν υπερπλήρη από τον σταθμό "Ελληνικό", καταδεικνύοντας το τραγικό λάθος του ΟΑΣΑ, που δεν επέκτεινε τα τοπικά Γλυφάδας/ΒΒΒ μέχρι τον νέο σταθμό του Μετρό, αφήνοντας 114 και 149/170 να κυκλοφορούν άδεια!
Δημοσιεύσεις: 3.185
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(22-06-2014, 12:48 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Με ενισχυμένα δρομολόγια και 10' συχνότητα το Ε22, για να αντιμετωπίσει την αυξημένη επιβατική κίνηση. Ωστόσο, κι έτσι ακόμα, τα λεωφορεία αναχωρούν υπερπλήρη από τον σταθμό "Ελληνικό", καταδεικνύοντας το τραγικό λάθος του ΟΑΣΑ, που δεν επέκτεινε τα τοπικά Γλυφάδας/ΒΒΒ μέχρι τον νέο σταθμό του Μετρό, αφήνοντας 114 και 149/170 να κυκλοφορούν άδεια!
Το Ε22 φορτώνεται και κόσμο της Γλυφάδας!
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
22-06-2014, 02:06 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-06-2014, 02:07 PM από Vasilis21.)
Το θεμα δεν ειναι μονο να πανε Ελληνικο αλλα να αυξηθουν και τα δρομολογια τους η τουλαχιστον να συγχρονιστουν για να μην περνανε ολα μαζι
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(22-06-2014, 01:23 PM)ecoj Έγραψε: Το Ε22 φορτώνεται και κόσμο της Γλυφάδας! Καλά σήμερα οι περισσότεροι για μπάνιο πάνε. Και όταν με το Ε22 κάνεις 6-7' μέχρι Γλυφαδα ενώ με τα Α3/Β3 12-15' λογικό είναι να το προτιμουν
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(22-06-2014, 01:23 PM)ecoj Έγραψε: Το Ε22 φορτώνεται και κόσμο της Γλυφάδας!
Ούτε καν! Παραλία πήγαιναν και η Γλυφάδα δεν είναι στις πρώτες προτιμήσεις της νεολαίας για βουτιές.
Δημοσιεύσεις: 3.185
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Αυτό λέω! Ότι εκτός από αυτούς που πάνε για μπάνιο έχει και αρκετούς που θα βολεύονταν με το Α3/Β3!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(22-06-2014, 05:17 PM)ecoj Έγραψε: Αυτό λέω! Ότι εκτός από αυτούς που πάνε για μπάνιο έχει και αρκετούς που θα βολεύονταν με το Α3/Β3!
ecoj, διάβασε τι έγραψα. Ό,τι κόσμος υπήρχε στο Ε22, τουλάχιστον για το δρομολόγιο των 12:15 που πέτυχα, ήταν νεολαία που πήγαινε για μπάνιο. Και προορισμός τους δεν ήταν η παραλία της Γλυφάδας, αλλά αυτές του παραλιακού μετώπου μετά τη Βούλα. Άλλωστε, από πίσω ακριβώς ήταν το Α3, οπότε γιατί κάποιος να χωθεί σε μία GN που αδυνατούσε να κλείσει και τις πόρτες και θα ήθελε σχετικά περισσότερο χρόνο από το φυσιολογικό για να φτάσει στην Πλ. Γλυφάδας, από το να μπει στο N1 που ακολουθούσε (όπως και έκαναν αρκετοί) και σαν κύριος, και με τον κλιματισμό του, να φτάσει στην Πλατεία;
Το Ε22 επιβαρύνεται με τον κόσμο που κατεβαίνει για μπάνιο. Αν έστω τα 149/170 πήγαιναν Μετρό και ενισχύονταν καταλλήλως ή το 114 έκανε το ίδιο, αλλά με προσωρινή επέκταση για τους θερινούς μήνες μέχρι το ΤΕ171, τα πράγματα θα ήταν αισθητά καλύτερα.
Δημοσιεύσεις: 3.185
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(22-06-2014, 07:22 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: ecoj, διάβασε τι έγραψα. Ό,τι κόσμος υπήρχε στο Ε22, τουλάχιστον για το δρομολόγιο των 12:15 που πέτυχα, ήταν νεολαία που πήγαινε για μπάνιο. Και προορισμός τους δεν ήταν η παραλία της Γλυφάδας, αλλά αυτές του παραλιακού μετώπου μετά τη Βούλα. Άλλωστε, από πίσω ακριβώς ήταν το Α3, οπότε γιατί κάποιος να χωθεί σε μία GN που αδυνατούσε να κλείσει και τις πόρτες και θα ήθελε σχετικά περισσότερο χρόνο από το φυσιολογικό για να φτάσει στην Πλ. Γλυφάδας, από το να μπει στο N1 που ακολουθούσε (όπως και έκαναν αρκετοί) και σαν κύριος, και με τον κλιματισμό του, να φτάσει στην Πλατεία;
Το Ε22 επιβαρύνεται με τον κόσμο που κατεβαίνει για μπάνιο. Αν έστω τα 149/170 πήγαιναν Μετρό και ενισχύονταν καταλλήλως ή το 114 έκανε το ίδιο, αλλά με προσωρινή επέκταση για τους θερινούς μήνες μέχρι το ΤΕ171, τα πράγματα θα ήταν αισθητά καλύτερα. Προφανώς και οι περισσότεροι πάνε παραλία απλά λέω ότι υπάρχει και πιθανότητα να μπαίνουν και κάποιοι extra με προορισμό τη Γλυφάδα που το επιβαρύνουν κι άλλο.
Ότι χρειάζεται βοήθεια το Ε22 είναι σωστό βέβαια.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(22-06-2014, 07:22 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: ecoj, διάβασε τι έγραψα. Ό,τι κόσμος υπήρχε στο Ε22, τουλάχιστον για το δρομολόγιο των 12:15 που πέτυχα, ήταν νεολαία που πήγαινε για μπάνιο. Και προορισμός τους δεν ήταν η παραλία της Γλυφάδας, αλλά αυτές του παραλιακού μετώπου μετά τη Βούλα. Άλλωστε, από πίσω ακριβώς ήταν το Α3, οπότε γιατί κάποιος να χωθεί σε μία GN που αδυνατούσε να κλείσει και τις πόρτες και θα ήθελε σχετικά περισσότερο χρόνο από το φυσιολογικό για να φτάσει στην Πλ. Γλυφάδας, από το να μπει στο N1 που ακολουθούσε (όπως και έκαναν αρκετοί) και σαν κύριος, και με τον κλιματισμό του, να φτάσει στην Πλατεία;
Το Ε22 επιβαρύνεται με τον κόσμο που κατεβαίνει για μπάνιο. Αν έστω τα 149/170 πήγαιναν Μετρό και ενισχύονταν καταλλήλως ή το 114 έκανε το ίδιο, αλλά με προσωρινή επέκταση για τους θερινούς μήνες μέχρι το ΤΕ171, τα πράγματα θα ήταν αισθητά καλύτερα.
Το Ε22 ακόμα και τίγκα να είναι από τη στιγμή που θα φύγει από Ελληνικό έχει άλλη μια στάση στην Καράγιωργα και μετά Πλ. Γλυφάδας. Άντε το πολύ να κάνει 10'. Αντίθετα το Α3 έχει να κάνει όλο τον κύκλο της Ευρυάλης και κάνει στάσεις παντού οπότε δύσκολα θα κάνει κάτω από 15'. Το μόνο κέρδος είναι ότι απλά πας πιο άνετα και όχι σαν σαρδέλα. Αλλά νομίζω πως οι περισσότεροι ειδικά τώρα Ε22 προτιμούν και για το Στ. Ελληνικό-Γλυφάδα.
Για τα 114, 149/70 με τις σημερινές συχνότητες τους και Ελληνικό να πηγαίναν δεν πρόκειται να προσφέραν και τίποτα το ιδιαίτερο. Για ενίσχυση με όλες τις ανεπάνδρωτες βάρδιες κάθε μέρα δεν νομίζω πως υπάρχει περίπτωση να γίνει.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Πρώτη μέρα στο Θερινό 1 με προβλήματα. Συγκεκριμένα στο 237 ο χρόνος έχει μειωθεί από τα 60-65' στα 50-55' λες και οι δρόμοι είναι αδειοι. Αποτέλεσμα να μην φτάνει ο χρονος στους οδηγους, τα λεωφορεία να πηγαίνουν άδεια για να φορτώσουν στη Δάφνη, άλλα να έρχονται το ενα πίσω απ το άλλο και όλα τα δρομολόγια να γίνονται άνω κάτω.
|