10-12-2013, 10:33 PM
Συμφωνώ μαζί σου Μάριε. Πρόκειται για μια καταγραφή σε πρώτη φάση (που μπορεί να αποτελέσει τροφή για κάποιες σκέψεις), και μόλις βρω χρόνο θα κάνω και 1-2 προτάσεις για βελτιστοποιήσεις.
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1
|
10-12-2013, 10:33 PM
Συμφωνώ μαζί σου Μάριε. Πρόκειται για μια καταγραφή σε πρώτη φάση (που μπορεί να αποτελέσει τροφή για κάποιες σκέψεις), και μόλις βρω χρόνο θα κάνω και 1-2 προτάσεις για βελτιστοποιήσεις.
22-12-2013, 07:52 PM
Σχετικά με την πρόταση συμφορουμίτη (συγγνώμη, δεν θυμάμαι ποιος...) για μικρή (αλλά θαυματουργή!) επέκταση των 106, 126, 136, 137, έως Μακρυγιάννη ως εξής:
-> Συνέχεια ευθεία επί της Λεωφ. Συγγρού -> Στροφή δεξιά στην Αθ. Διάκου -> Στροφή δεξιά στην Καλλιρόης -> Συνέχεια Καλλιρόης μέχρι τωρινή στάση ΦΙΞ με επιπρόσθετες δύο (2) στάσεις * ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ επί της Λεωφ. Συγγρού και * ΑΓΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ επί της Καλλιρόης επί της οποίας είχε υπάρξει σχεδον ομοφωνία, υπάρχει μήπως κάποια εξέλιξη;
22-12-2013, 10:27 PM
Να συμπληρώσω μόνο ενα στοιχείο στην παραπάνω δημοσίευση του ns_ για την πράγματι μικρή και θαυματουργή επέκταση που έχει προταθεί για τα 106,126,136,137: ότι κατά προτιμώτερο θα ήταν η επιστροφή από Καλλιρρόης δεξιά στη Βούρβαχη και κατόπιν αριστερά στη Συγγρού (όπως τα 550 και 10), ώστε να εξυπηρετείται η κεντρική στάση Συγγρού-Φιξ, από όπου διέρχονται και τα υπόλοιπα λεωφορεία, ώστε να υπάρχει η συνδυασμένη εξυπηρέτηση, κυρίως στο τμήμα Φιξ-Πάντειος.
Αναδιατυπώνω λοιπόν την πρόταση που έχει διατυπωθεί στο φόρουμ, ως εξής:
1) Τροποποίηση (επέκταση) της διαδρομής των λεωφορειακών γραμμών 106, 126, 136 και 137 Το τμήμα της διαδρομής "δεξιά Λεωφ. Συγγρού, δεξιά Πετμεζά, δεξιά Καλλιρρόης, δεξιά Πρωτοσύγγελου Φραντζή Αμβροσίου, αριστερά Λεωφ. Συγγρού" αντικαθίσταται ως εξής: "δεξιά Λεωφ. Συγγρού, δεξιά Αθανασίου Διάκου, δεξιά Καλλιρρόης, δεξιά Βούρβαχη, αριστερά Λεωφ. Συγγρού" 2) Μετονομασία των ως άνω λεωφορειακών γραμμών Οι νέες ονομασίες των λεωφορειακών γραμμών 106, 126, 136, 137 θα είναι: 106: ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ - ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ (ή ΣΤ. ΑΚΡΟΠΟΛΗ) 126: ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ - ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ (ή ΣΤ. ΑΚΡΟΠΟΛΗ) 136: ΑΝΩ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ Β - ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ (ή ΣΤ. ΑΚΡΟΠΟΛΗ) 137: ΑΝΩ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ Α - ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ (ή ΣΤ. ΑΚΡΟΠΟΛΗ) 3) Επανίδρυση δύο καταργηθεισών στάσεων, ίδρυσης νέας, και κατάργηση υφιστάμενης i. Επανιδρύεται η στάση με ονομασία «ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ» που βρισκόταν επί της Λεωφ. Συγγρού και μεταξύ των οδών Λεμπέση και Αθ. Διάκου στην κατεύθυνση προς Αθήνα. ii. Iδρύεται νέα στάση με ονομασία «ΑΓΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ» που θα βρίσκεται επί της οδού Καλλιρρόης και μεταξύ των οδών Αθ. Διάκου και Λεμπέση στην κατεύθυνση προς Νέα Σμύρνη/Παλαιό Φάληρο. iii. Επανιδρύεται η στάση με ονομασία «ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ-ΦΙΞ» που βρισκόταν επί της Λεωφ. Συγγρού και μεταξύ των οδών Κοντούλη και Δράκου στην κατεύθυνση προς Νέα Σμύρνη/Παλαιό Φάληρο. iv. Καταργείται η στάση με ονομασία «ΦΙΞ» που βρίσκεται επί της οδού Καλλιρρόης και μεταξύ της οδού έναντι Ηρακλέους και της εισόδου του Στ. Μετρό Συγγρού Φιξ, 30 μέτρα περίπου μετά τον φωτεινό σηματοδότη, στο ύψος της επανιδρυόμενης στάσης «ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ-ΦΙΞ» (στο σημείο με το μεγαλύτερο πλάτος πεζοδρομίου) στην κατεύθυνση προς Νέα Σμύρνη/Παλαιό Φάληρο.
17-01-2014, 03:50 AM
(15-01-2014, 11:43 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Και σήμερα πέτυχα το Ν1 #119 στο 101 στην πλατεία της Αργυρούπολης. Η έλλειψη φιμέ τζαμιού μου επέτρεψε να δώ τι κουβαλά μέσα. Πληρότητα? Το 101 είναι μια άκρως προβληματική γραμμή. Καταρχάς: * Λίγο πιο κάτω, στη Βουλιαγμένης, υπάρχει ήδη το Μετρό και υπάρχουν και τα Α3/Β3 με πολύ καλές συχνότητες * Λιγο πιο πάνω (Κύπρου) υπάρχουν το Α4 με 10λεπτη συχνότητα στην αιχμή, και υπάρχει και το 154. Σε μια διαδρομή τόσο κοντά στο Μετρό και 3 κορμούς, ποιος θα καθησει να περιμένει ένα λεωφορείο του μισάωρου, και γιατί; Για μένα, αυτό το πράγμα που λέγεται γραμμή 101 πρέπει να σπάσει ως εξής: 1) ένας νότιος κλάδος κάθετος στο Μετρό στον Στ. Αργυρούπολη, που ξεκινώντας από παραλία θα πιάνει Αλίμου (Πλ. Γερουλανου) και μετά λοξώς δεξιά Λαμίας-Τιρανων-Αλεξιουπολεως, μετά τη Βουλιαγμένης, δεξιά στη Θουκιδιδου, όπου και στάση για σύνδεση με Μετρό (Στ. Αργυρούπολη) και μετά αριστερά Πόντου, αριστερά Ηπείρου, δεξιά και πάλι στην Αλεξιουπολεως, και συνέχεια μέχρι Κύπρου, όπου και τέρμα στην Πλ. ΕΛ. Βενιζέλου. 2) έναν βόρειο κλάδο (ανεξάρτητο) που, ξεκινώντας από την παραλία και από Καλαμακιου-Θεομήτορος-Ιωνιας-Δωδεκανήσου και αριστερά Βουλιαγμένης να πηγαίνει στο Στ. Ηλιούπολη (θα μπορούσε μάλιστα μέσω Εργατών Τύπου και Ηρως Κωνσταντοπούλου να έχει μια μικρή προέκταση στην Κάτω Ηλιούπολη για να βοηθήσει τη σύνδεση αυτής της περιοχής με το Μετρό, καθώς εκεί περνάει μόνο το 201. Τέρμα στην Πλ. Παλαιών Πατρών Γερμανού - είναι ενδιαφέρον ότι από εκεί το 218 πάει Δάφνη, το 140 Υμηττό - Παγκράτι, και ούτε το 201 φτάνει στο Μετρό Ηλιούπολη)
31-05-2014, 03:35 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-11-2021, 11:07 AM από mercedes1988. Edited 1 time in total.)
Πρωτείνω για το Β3 κατάργηση. Το 116 να ξεκινάει απ΄το μετρό του Ελληνικού για να εξυπηρετεί την Ευρυάλη έτσι ώστε το Α3 να μην μπαίνει καθόλου στην Ευρυάλη και τέλος το Α4 να τερματίζει στο μετρό του Αγ.Δημητρίου.
31-05-2014, 06:24 PM
(31-05-2014, 03:35 PM)mercedes1988 Έγραψε: Πρωτείνω για το Β3 κατάργηση.Το 116 να ξεκινάει απ΄το μετρό του Ελληνικού για να εξυπηρετεί την Ευρυάλη έτσι ώστε το Α3 να μην μπαίνει καθόλου στην Ευρυάλη και τέλος το Α4 να τερματίζει στο μετρό του Αγ.Δημητρίου. Νομίζω πως όλοι εδω μέσα συμφωνούν στην ενοποίηση Α3/Β3 σε μια γραμμή εκτός Ευρυάλης και Καραχάλιου. Το θέμα είναι αν γίνεται το 116 να φύγει από το συγκρότημα των τοπικών Γλυφάδας και να αποκτήσει δικά του οχήματα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Πολύ σωστό: ενοποίηση Α3/Β3 και τοπικοποιηση των κομματιών Ευρυάλη και Καραχαλιου των γραμμών αυτών.
Για το Α4 (το οποίο και ολοσχερώς θα μπορούσε να καταργηθεί) απλά ένας ενδοιασμος για το κατά πόσον είναι πρακτικά εφικτή η ύπαρξη αφετηρίας στον Στ. Αγίου Δημητρίου
18-05-2015, 03:50 AM
Απο αρχές του μήνα το 122 γεμίζει ασφυκτικά ακομά και καθημερινές. Επειδή ενίσχυση θα έρθει τον Ιούλιο με το θερινό τι θα λέγατε αν τραβούσαμε το 117 στο Ελληνικό χωρίς στάσεις μέχρι Γλυφάδα;
18-05-2015, 11:56 AM
Για μένα τα 115/116/117 πρέπει να πάνε έτσι κι αλλιώς Ελληνικό και να παραμείνουν εκεί χειμώνα-καλοκαίρι. Είναι ο μόνος τρόπος να βοηθήσουν ουσιαστικά το 122 και να μην πηγαινοέρχονται άδεια. Επίσης θα ενισχύσουν τη σύνδεση της Ευρυάλης με το μετρό και το κέντρο, που ενώ πριν ικανοποιητική (Α3) τώρα είναι σχετικά προβληματική (205).
|
|