Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 3.33 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013
(15-12-2013, 03:48 PM)ns_ Έγραψε: Το Χ95 που πέρασε ελάχιστα πριν δεν πήρε κόσμο από τη στάση... (σταμάτησε λίγο πιο πάνω) Είναι σωστό αυτό; Μόνο αποβιβαζει το Χ95; Διότι πάνω στη στάση το ανέφερε κανονικά μαζί με τα άλλα λεωφορεία...

Το Χ95, όπως και όλες οι εξπρές που πάνε Αεροδρόμιο, επιβιβάζουν στην κατεύθυνση προς το "Ελ. Βενιζέλος" και αποβιβάζουν στην επιστροφή.
Εν αντιθέσει με τη σωστή κίνηση της ΣΤΑΣΥ να εφαρμόσει πρόγραμμα καθημερινής, λόγω της λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων και της αισθητά μεγάλης επιβατικής κίνησης, στην ΟΣΥ "αγρόν ηγόραζαν".

Όλες οι γραμμές μείνανε με το "φτωχό" πρόγραμμα Κυριακής, με αποτέλεσμα να γίνεται της σαρδέλας το κάγκελο. Ενδεικτικά να σας αναφέρω ότι πρώτη φορά πέτυχα Β1 με αρκετό κόσμο στην πλ. Ηρ. Πολυτεχνείου της Αργυρούπολης το μεσημέρι, ενώ το απόγευμα στο Φιξ γίνονταν το σώσε στη στάση των Α2/Β2/040/550/10 προς περιφέρεια.
(16-12-2013, 02:36 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Εν αντιθέσει με τη σωστή κίνηση της ΣΤΑΣΥ να εφαρμόσει πρόγραμμα καθημερινής, λόγω της λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων και της αισθητά μεγάλης επιβατικής κίνησης, στην ΟΣΥ "αγρόν ηγόραζαν".

Όλες οι γραμμές μείνανε με το "φτωχό" πρόγραμμα Κυριακής, με αποτέλεσμα να γίνεται της σαρδέλας το κάγκελο. Ενδεικτικά να σας αναφέρω ότι πρώτη φορά πέτυχα Β1 με αρκετό κόσμο στην πλ. Ηρ. Πολυτεχνείου της Αργυρούπολης το μεσημέρι, ενώ το απόγευμα στο Φιξ γίνονταν το σώσε στη στάση των Α2/Β2/040/550/10 προς περιφέρεια.

ΠΟΤΕ τόσα χρόνια η ΕΘΕΛ/ΗΛΠΑΠ/ΟΣΥ δεν ανταποκρίθηκαν, όταν είναι ανοιχτά τα καταστήματα τις Κυριακές. Όσα χρόνια είμαι στην Αθήνα, πάντοτε εφάρμοζαν το πρόγραμμα Κυριακής.
Το οποίο, πέραν του γεγονότος ότι είχε λίγα / έχει ελάχιστα οχήματα έξω, παρουσιάζει και επιπλέον πρόβλημα γιατί έχει χρόνους πολύ σφιχτούς, που δεν μπορούν να εφαρμοστούν με τα καταστήματα ανοιχτά. Έτσι, οι - ούτως η άλλως ελεεινές συχνότητες - γίνονται ακόμα χειρότερες.
Τι ωραία που ξεκινάει μια βόλτα στα καταστήματα, όταν περιμένεις 45' το λεωφορείο... και στο γυρισμό απλά δεν το βλέπεις ποτέ. Επίσης, τι όμορφα που είναι να έχεις και παιδιά και να είσαι εγκλωβισμένος, γιατί δεν υπάρχει τρόπος μετακίνησης...
Εχθές το 131 είχε ενισχυτικό όχημα το μεσημέρι!!!
(16-12-2013, 12:24 PM)aliance Έγραψε: Εχθές το 131 είχε ενισχυτικό όχημα το μεσημέρι!!!

Σωθήκαμε! Έπρεπε να εφαρμόσουν εξαρχής και σε όλες τις γραμμές το πρόγραμμα Σαββάτου. Τα μαγαζιά ήταν ανοιχτά 11:00 - 18:00, ενώ τα Σάββατα είναι 10:00 - 16:00/18:00. Μάλιστα, η ροή επιβατών (λογικά) θα ήταν μεγαλύτερη την Κυριακή, αφού ο κόσμος ήταν ελεύθερος από λοιπές υποχρεώσεις (σούπερ μάρκετ κλπ.) και είχε τη διάθεση (και καλό καιρό) για να βολτάρει.

Αλλά, τι να πείς. Καθόμαστε και αναλύουμε τα αυτονόητα, όταν στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο ΠΡΩΤΑ επεκτείνονται τα δρομολόγια και ΜΕΤΑ ανοίγει η αγορά.
Πρώτη μέρα επαναλειτουργιας του ΕΚΠΑ και όλο το 250 με τα Ν1 #136 και #170...Το 140 πιο συχνά περνάει
(16-12-2013, 02:41 PM)georgio Έγραψε: Πρώτη μέρα επαναλειτουργιας του ΕΚΠΑ και όλο το 250 με τα Ν1 #136 και #170...Το 140 πιο συχνά περνάει

Και σε 608 και 230, που έχουν περισσότερα οχήματα, χαμός γίνονταν. Νομίζω πως σήμερα το 220/221 έπρεπε σήμερα να δίνει οχήματα στο 250. Δεν κυκλοφορούσε ψυχή το πρωί στα Άνω Ιλίσια, με τα λεωφορεία να περνάνε 2 και 3 μαζί.
Στις 9:30 περίπου, στη στάση Εφέσου στην κάθοδο της Λ. Συγγρού, ερχόταν ένα 126, το οποίο, παρότι σήκωσα χέρι, δεν σταμάτησε (!) Σας έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο;
(16-12-2013, 09:08 PM)ns_ Έγραψε: Στις 9:30 περίπου, στη στάση Εφέσου στην κάθοδο της Λ. Συγγρού, ερχόταν ένα 126, το οποίο, παρότι σήκωσα χέρι, δεν σταμάτησε (!) Σας έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο;

Το έχω ακούσει αρκετές φορές. Το καλύτερο κατ' εμέ, έγγραφη αναφορά στο oasa@oasa.gr, για να το διαβιβάσουν κατευθείαν στην Ο.ΣΥ. Όχι ότι θα καταφέρεις κάτι, αλλά έτσι για να τους κοπεί ο τσαμπουκάς.

ΥΓ: Αν θέλεις να τους "τσιτώσεις" λίγο παραπάνω, απαίτησε να σου απαντήσουν στο διάστημα που ορίζει ο Χάρτης Υποχρεώσεων προς τους Καταναλωτές του ΟΑΣΑ και των θυγατρικών αυτού (ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ). Αν δεν το κάνουν, μπορείς να διεκδικήσεις αποζημίωση. Wink
(16-12-2013, 09:13 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το έχω ακούσει αρκετές φορές. Το καλύτερο κατ' εμέ, έγγραφη αναφορά στο oasa@oasa.gr, για να το διαβιβάσουν κατευθείαν στην Ο.ΣΥ. Όχι ότι θα καταφέρεις κάτι, αλλά έτσι για να τους κοπεί ο τσαμπουκάς.

ΥΓ: Αν θέλεις να τους "τσιτώσεις" λίγο παραπάνω, απαίτησε να σου απαντήσουν στο διάστημα που ορίζει ο Χάρτης Υποχρεώσεων προς τους Καταναλωτές του ΟΑΣΑ και των θυγατρικών αυτού (ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ). Αν δεν το κάνουν, μπορείς να διεκδικήσεις αποζημίωση. Wink

Thx!!!


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 578 78.062 1 ώρα πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.693 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.761 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.395 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.933 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.861 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.892 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.118 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.257 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.346 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 27 Επισκέπτης (ες)