Δημοσιεύσεις: 3.205
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το Citelis #9111 είναι στο Γ12
Επίσης το Β12 είναι όλο με Citelis και Ν2 αποκλειστικά. Τίποτα άλλο. Μάλιστα μου έκανε σχετική εντύπωση ότι ο οδηγός που χτες οδηγούσε τη Volvo #140 σήμερα οδηγούσε to N2 #723. Νόμιζα ότι οι οδηγοί για αρθρωτά δεν οδηγούν 12μετρα.
Γενικά όμως η Αττική είναι ο παράδεισος του Citelis. Θα δεις και Solaris midi και Volvo βέβαια και άλλους τύπους άλλα κυρίως Citelis. Επίσης πρώτη φορά είδα τόσες γυναίκες οδηγούς λεωφορείων.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(04-12-2013, 03:01 PM)ecoj Έγραψε: Το Citelis #9111 είναι στο Γ12
Χθες ήταν στο Β12 και σήμερα το πήγαν στο Γ12; Δε μένει για 15ήμερο ένα όχημα για να κάνει μετρήσεις σε μία γραμμή;
(04-12-2013, 03:01 PM)ecoj Έγραψε: Νόμιζα ότι οι οδηγοί για αρθρωτά δεν οδηγούν 12μετρα.
Αν δεν υπάρχουν, όμως, αρθρωτά για να μπουν, κάτι πρέπει να βγάλουν.
Δημοσιεύσεις: 3.205
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(04-12-2013, 03:25 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Χθες ήταν στο Β12 και σήμερα το πήγαν στο Γ12; Δε μένει για 15ήμερο ένα όχημα για να κάνει μετρήσεις σε μία γραμμή;
Αν δεν υπάρχουν, όμως, αρθρωτά για να μπουν, κάτι πρέπει να βγάλουν.
Μπορεί απλά να το έβαλαν χωρίς να νοιάζονται για μετρήσεις αν και δεν ξέρω από προέκυψε ότι μετρήσεις θα γίνονται για 15 μέρες σε κάθε γραμμή;
Ναι, άλλα πως γίνεται χτες να ήταν όλο το κομμάτι της Ράλλη στο
Β12 με Volvo και σήμερα ούτε ένα;
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(04-12-2013, 03:01 PM)ecoj Έγραψε: Νόμιζα ότι οι οδηγοί για αρθρωτά δεν οδηγούν 12μετρα.
Οι οδηγοί με Ε' κατηγορίας άδεια οδήγησης (επεκτάσεις) οδηγούν τα παντα όλα! Ειδικά στο Ελληνικό μπορεί να δεις τον ίδιο οδηγό τη μια μέρα να είναι 910 (Solarίνι) και την άλλη 040 (GN)!
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(04-12-2013, 03:40 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Οι οδηγοί με Ε' κατηγορίας άδεια οδήγησης (επεκτάσεις) οδηγούν τα παντα όλα! Ειδικά στο Ελληνικό μπορεί να δεις τον ίδιο οδηγό τη μια μέρα να είναι 910 (Solarίνι) και την άλλη 040 (GN)!
Πρεπει να είναι η μόνη περίπτωση με solaris και GN αυτή. Συνήθως βλέπεις οδηγούς Ε κατηγορίας σε 12μετρα που είχαν παλία GN και τώρα έχουν ξεμείνει στο κύκλωμα.
Δηλαδή δεν παίζει να δεις οδηγό τη μια μέρα στα τοπικά γλυφάδας και την άλλη στο 171!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(04-12-2013, 03:31 PM)ecoj Έγραψε: Μπορεί απλά να το έβαλαν χωρίς να νοιάζονται για μετρήσεις αν και δεν ξέρω από προέκυψε ότι μετρήσεις θα γίνονται για 15 μέρες σε κάθε γραμμή;
Συνήθως για 15 μέρες δρομολογείται ένα όχημα για μετρήσεις. Το προηγούμενο 15ήμερο (16-30/11) τουλάχιστον αυτό έγινε με
131 (N1 #226),
407 (Solaris 8.6 #161),
605 (Solaris 8.6 #205),
Β1 (Irisbus Diesel #934),
Α10/
Β10 (Solaris 18 #910),
Β12 (Citelis #9111) και
20 (Neoplan #8063).
Δημοσιεύσεις: 3.205
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(04-12-2013, 03:49 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Συνήθως για 15 μέρες δρομολογείται ένα όχημα για μετρήσεις. Το προηγούμενο 15ήμερο (16-30/11) τουλάχιστον αυτό έγινε με 131 (N1 #226), 407 (Solaris 8.6 #161), 605 (Solaris 8.6 #205), Β1 (Irisbus Diesel #934), Α10/Β10 (Solaris 18 #910), Β12 (Citelis #9111) και 20 (Neoplan #8063).
Ισχύει απόλυτα αυτό που λες αλλά φαντάζομαι κανείς δεν τους εμποδίζει να κάνουν και μετρήσεις σε παραπάνω από μία γραμμές ένα δεκαπενθήμερο.
Δημοσιεύσεις: 160
Θέματα: 0
Εγγραφή: 07-03-2011
(04-12-2013, 03:47 PM)georgio Έγραψε: Πρεπει να είναι η μόνη περίπτωση με solaris και GN αυτή. Συνήθως βλέπεις οδηγούς Ε κατηγορίας σε 12μετρα που είχαν παλία GN και τώρα έχουν ξεμείνει στο κύκλωμα.
Δηλαδή δεν παίζει να δεις οδηγό τη μια μέρα στα τοπικά γλυφάδας και την άλλη στο 171!
Εχω δει οδηγό στο Χ95 και μετά απο δύο μέρες με Ν2 στο 622.
Δημοσιεύσεις: 3.205
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το 821 έχει σήμερα ένα Ν2 (#639) και ένα Solaris Midi (#147). Πρέπει να έχει χρόνια να κάνει αυτό το συνδυασμό σε μια μέρα.
Πάντως ο Βοτανικός εδώ και ένα διάστημα για τις καθημερινές έχει χωρίσει τα παρακάτω:
891: Όλο με Neoplan Midi
892: Όλο με Solaris Midi
Δημοσιεύσεις: 234
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
Νταλίκα στο 237 τώρα στο δρομολόγιο 8.35