Αξιολόγηση Θέματος:
  • 11 Ψήφοι - 2.82 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8
#61
(17-07-2013, 05:58 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πιστεύω θα μπορούσε να γινει Αφετηρία στην Κοκκινιά και να γίνει ένα 838 Παλ. Κοκκινιά-Ταύρος-Στ. Κεραμεικού (Κυκλική) ανά 20' με 4 οχήματα (δηλαδή όσα έχουν και σήμερα τα 838/914) και κόψιμο των 815 και 914.

Αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, ας το κάνουν. Γενικά πάντως αποδεικνύεται πως δεν πρέπει να υπάρχει ούτε 1 γραμμή στο δίκτυο του ΟΑΣΑ που να μη χρειάζεται κάποια αλλαγή για να βελτιωθεί.
Απάντηση
#62
Σύναψη:Χ63: Μάνδρα - Στ. Αιγάλεω (Κυκλική) (μελλοντικά Στ. Αγ. Μαρίνα)
Θα ξαναγίνει το Express της Ελευσίνας - Μάνδρας. Η περιοχή της Αγ. Σωτήρας θα πάει στα ΚΤΕΛ που έτσι κι αλλιώς περνάνε από εκεί. Δεν υπάρχει λόγος να ανεβαίνει Express για 3-4 άτομα ανά δρομολόγιο. Η περιοχή της Άνω Ελευσίνας μένει στο 862. Η νέα διαδρομή του Χ63, θα του ξαναδίνει τον παλιό του χαρακτήρα της ταχείας σύνδεσης Μάνδρας, Μαγούλας και Ελευσίνας με το μετρό.

Κατ' αρχάς η Αγιά Σωτήρα είναι εκτός αστικής ζώνης. Τα ΚΤΕΛ προς Βίλια-Ερυθραί κάνουν μια χαρά δουλειά. Αντ' αυτού θα πρότεινα την ολοκληρωτική κατάργηση του Χ63 και αντίστοιχα να επεκταθεί η υφιστάμενη 863 μέχρι τον (μελλοντικό) σταθμό Αγία Μαρίνα (απομάκρυνση αφετηρίας από τη Παραλία Ελευσίνας). Νέα ονομασία: ''863 ΜΑΝΔΡΑ – ΘΡΙΑΣΙΟ ΝΟΣΟΚ. - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ''. Για τη σύνδεση Παραλίας Ελευσίνας-Θριασίου Νοσοκομείου παραμένει το 879.
Απάντηση
#63
Πρόταση τροποποίησης της γραμμής 829: "ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ - ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ", λόγω της λειτουργίας του σταθμού Αγ. Μαρίνα.
Οι γραμμές 803 και 811 που φτάνουν πολύ κοντά στο ΤΕΙ Αθήνας θα διέρχονται από τη στάση "ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ" μεταξύ των οδών Κορυτσάς και Δελφών και θα ανεβαίνουν από την οδό Δελφών. Η γραμμή 829 αντίθετα θα ανεβαίνει από την οδό Έβρου δημιουργώντας σύγχυση στους φοιτητές αν πρέπει να κατεβαίνουν Αιγάλεω και να παίρνουν το 829 ή Αγ. Μαρίνα και να χρησιμοποιούν 803 και 811.
Οπότε προτείνω την εξής τροποποίηση:
Από Ιερά Οδό -> δεξιά Δελφών -> δεξιά Εδέσης -> αριστερά Δημητσάνας - ΑΦ829 πριν την είσοδο του ΤΕΙ -> αναστροφή Δημητσάνας -> αριστερά Εδέσσης -> δεξιά Κορυτσάς συνέχεια κανονικά.
Οι στάσεις που καταργούνται είναι οι εξής:
Πλατεία Δαβάκη, Αριστείδου και Παρνασσού μόνο για την γραμμή 829 (παραμένει για την γραμμή 831) και η Αφετηρία μεταφέρεται στην οδό Δημητσάνας, 60μ μετά την οδό Εδέσσης.
Οι στάσεις που ιδρύονται είναι οι εξής:
Στ. Αγ. Μαρίνα, Αριστείδου (επί της Δελφών) και Αγ. Τριάδα. Οι στύλοι θα τοποθετηθούν για τις γραμμές 803 και 811.
Η οδός Έβρου θα εξυπηρετείται από τη γραμμή 831 με 15' συχνότητα καθημερινής.
H διαδρομή δεν θα αυξηθεί πάνω από 2-3', αλλά θα εξυπηρετεί καλύτερα τους φοιτητές του ΤΕΙ Αθήνας.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#64
(29-11-2013, 08:22 PM)nikos1991 Έγραψε: Πρόταση τροποποίησης της γραμμής 829: "ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ - ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ", λόγω της λειτουργίας του σταθμού Αγ. Μαρίνα.
Οι γραμμές 803 και 811 που φτάνουν πολύ κοντά στο ΤΕΙ Αθήνας θα διέρχονται από τη στάση "ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ" μεταξύ των οδών Κορυτσάς και Δελφών και θα ανεβαίνουν από την οδό Δελφών. Η γραμμή 829 αντίθετα θα ανεβαίνει από την οδό Έβρου δημιουργώντας σύγχυση στους φοιτητές αν πρέπει να κατεβαίνουν Αιγάλεω και να παίρνουν το 829 ή Αγ. Μαρίνα και να χρησιμοποιούν 803 και 811.
Οπότε προτείνω την εξής τροποποίηση:
Από Ιερά Οδό -> δεξιά Δελφών -> δεξιά Εδέσης -> αριστερά Δημητσάνας - ΑΦ829 πριν την είσοδο του ΤΕΙ -> αναστροφή Δημητσάνας -> αριστερά Εδέσσης -> δεξιά Κορυτσάς συνέχεια κανονικά.
Οι στάσεις που καταργούνται είναι οι εξής:
Πλατεία Δαβάκη, Αριστείδου και Παρνασσού μόνο για την γραμμή 829 (παραμένει για την γραμμή 831) και η Αφετηρία μεταφέρεται στην οδό Δημητσάνας, 60μ μετά την οδό Εδέσσης.
Οι στάσεις που ιδρύονται είναι οι εξής:
Στ. Αγ. Μαρίνα, Αριστείδου (επί της Δελφών) και Αγ. Τριάδα. Οι στύλοι θα τοποθετηθούν για τις γραμμές 803 και 811.
Η οδός Έβρου θα εξυπηρετείται από τη γραμμή 831 με 15' συχνότητα καθημερινής.
H διαδρομή δεν θα αυξηθεί πάνω από 2-3', αλλά θα εξυπηρετεί καλύτερα τους φοιτητές του ΤΕΙ Αθήνας.

Εγώ θα έλεγα η 829 να γίνει τροφοδοτική μόνο στην Αγ. Μαρίνα. Στην κατεύθυνση προς το ΤΕΙ Πειραιά να στρίβει δεξιά στη Θηβών και έπειτα αριστερά στη Θεσσαλονίκης, δεξιά στην πάροδο της Κηφισού, Π. Ράλλη, Θηβών, αριστερά Ι. Οδός και συνέχεια με τη διαδρομή που προτείνεις. Νομίζω πως μειώνεται έτσι και ο χρόνος διαδρομής.
Απάντηση
#65
(29-11-2013, 08:39 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Εγώ θα έλεγα η 829 να γίνει τροφοδοτική μόνο στην Αγ. Μαρίνα. Στην κατεύθυνση προς το ΤΕΙ Πειραιά να στρίβει δεξιά στη Θηβών και έπειτα αριστερά στη Θεσσαλονίκης, δεξιά στην πάροδο της Κηφισού, Π. Ράλλη, Θηβών, αριστερά Ι. Οδός και συνέχεια με τη διαδρομή που προτείνεις. Νομίζω πως μειώνεται έτσι και ο χρόνος διαδρομής.

Το σκέφτηκα και αυτό, αλλά τότε θα ατονίσει η γραμμή από τους φοιτητές του ΤΕΙ Πειραιά που θα έχουν 820 και 852 από Αιγάλεω και 829 από Αγ. Μαρίνα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#66
(30-11-2013, 03:02 AM)nikos1991 Έγραψε: Μετά την πρότασή μου για την κατάργηση του 815 ( https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=69&page=16 ), επανέρχομαι εδώ για την αναπλήρωση του συγκοινωνιακού κενού στην περιοχή του Ταύρου ανάμεσα σε Π. Ράλλη και Πειραιώς. Δεν πρόκειται για μια περιοχή με ιδιέταιρη επιβατική κίνηση, καθώς έχει 2 μεγάλους άξονες γύρω της και λίγοι περιμένουν το 815, έναντι των 21/Β18/Γ18/(838!) ή 049/(914!). Όμως και λόγω του κοινωνικού προσώπου του Οργανισμού θα πρέπει να υπάρχει μια γραμμή που να εξυπηρετεί την περιοχή, κυρίως για τους ηλικιωμένους ανθρώπους. Μιας και ο αριθμός των επιβατών δεν δικαιολογεί Ν2, ψάχνοντας τα κοντινότερα midi έχουμε το 026 από τον Βοτανικό και το 035 από την πλ. Αττάλειας στον Ταύρο. Επειδή το 026 είναι συγκρότημα μα το 025 (και 027!) το αφήνω εκτός και επιλέγω το midi του 035.
Η διαδρομή του 035 θα επεκταθεί από Χρυσοστόμου Σμύρνης -> συνέχεια Επταλόφου -> δεξιά Πειραιώς -> αριστερά Μακεδονίας -> δεξιά Λ. Κωνσταντινουπόλεως -> αριστερά Αίαντος -> αριστερά Λ. Ειρήνης -> αριστερά Ήρας -> αριστερά Τερψιχόρης -> αριστερά Διός -> δεξιά Λ. Ειρήνης -> ΤΕ035 (τέως ΤΕ815) -> συνέχεια Λ. Ειρήνης -> δεξιά Μακεδονίας -> δεξιά Πειραιώς -> αριστερά Χρ. Σμύρνης -> συνέχεια η διαδρομή προς Κυψέλη.
Από τη νέα διαδρομή επιτυγχάνεται η εξυπηρέτηση του Δημαρχείου Ταύρου. Ο χρόνος διαδρομής αυξάνεται κατά περίπου 15' και η γραμμή παίρνει ένα όχημα επιπλέον
Off Topic: Τόσο το παλιό τέρμα όσο και το νέο βρίσκονται εκτός των ορίων του δήμου Αθηναίων, άρα θα μπορεί να πει κάποιος πως δεν πρέπει να διατηρούν τον αριθμό 0ΧΧ, αλλά τον 8ΧΧ (όρια Δήμου Ταύρου). Για καθαρά τυπικούς λόγους θα μπορούσε να μεταφερθεί το τέρμα στην Κυψέλη και η αφετηρία στον Ταύρο και να παρακάμψουμε τη σκόπελο αλλαγής αριθμού σε μια γραμμή αρκετά διαδεδομένη.

Για την περίπτωση της διαδρομής του 815 στον Ταύρο, εγώ, συνδυάζοντας και την προβληματική λειτουργία των 838/914 είχα κάνει σαν σκέψεις τα εξής:
- 815: Το υπάρχον τέρμα του μετατρέπεται σε αφετηρία και αποκτά κυκλική διαδρομή, που θα συντίθεται από την υπάρχουσα της 815 από Ταύρο έως Πειραιώς και της 914 από Πειραιώς έως Λαχαναγορά και στη συνέχεια να καταλήγει στο σταθμό "Μοσχάτο". Συνεπώς, η διαδρομή που θα ακολουθούνταν θα ήταν η εξής: Από Λ. Ειρήνης (ΑΦΕΤΗΡΙΑ), δεξιά Μακεδονίας, δεξιά Πειραιώς, δεξιά Πύργου, αριστερά Τζ. Κέννεντυ, αριστερά Λ. Γ. Παπανδρέου, συνέχεια Χρ. Σμύρνης, αριστερά Κοραή, αριστερά Μιαούλη, συνέχεια Καραολή & Δημητρίου (Στ. "Μοσχάτο"), αριστερά Στρ. Μακρυγιάννη, αριστερά Σολωμού, αριστερά Χρ. Σμύρνης, συνέχεια Λ. Γ. Παπανδρέου, δεξιά Γ. Κονδύλη, δεξιά Πύργου, αριστερά Πειραιώς, αριστερά Μακεδονίας (με κατάλληλη ρύθμιση στο σηματοδότη), δεξιά Κορυτσάς, αριστερά Αίαντος, αριστερά Λ. Ειρήνης (ΑΦΕΤΗΡΙΑ).
- 838: Η αφετηρία της μεταφέρεται στο σταθμό "Φάληρο" (εκεί που ήταν η αφετηρία της 901) και θα έχει κυκλική διαδρομή, η οποία θα καλύπτει μέρος των υπαρχουσών των γραμμών 838 και 914. Συγκεκριμένα: Από Εθν. Μακαρίου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ), αριστερά Α. Παπανδρέου (πρ. Μ. Ασίας), δεξιά παρ. Γρ. Λαμπράκη (Σαρανταπόρου), δεξιά Λ. Αθηνών-Πειραιώς, αριστερά Λ. Φλέμινγκ, δεξιά Καμπάνη, αριστερά Ν. Φαλήρου, δεξιά Αγ. Ι. Ρέντη, αριστερά Λ. Κηφισού, δεξιά Αγ. Άννης, αριστερά Π. Ράλλη, δεξιά Λ. Κηφισού, δεξιά Στρ. Μακρυγιάννη, αριστερά Θηβών, δεξιά Αγ. Αναργύρων, δεξιά Κορυτσάς, συνέχεια Στρ. Μακρυγιάννη, Λ. Κηφισού (ρεύμα εξόδου), δεξιά Π. Ράλλη, δεξιά Αγ. Άννης, Λ. Κηφισού (ρεύμα εισόδου), δεξιά Κ. Παλαιολόγου, δεξιά και περιμετρικά την Πλ. Αγ. Ιωάννη Ρέντη, δεξιά Λ. Φλέμινγκ, δεξιά Λ. Αθηνών-Πειραιώς, δεξιά Καραολή & Δημητρίου, δεξιά Εθν. Μακαρίου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ).
- 914: Καλύπτεται και η "μονογαμική" διαδρομή του, οπότε ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ!!!

ΥΓ: Μ' αρέσει που θίγεις θέμα αριθμοδότησης, όταν τόσα χρόνια δεν έχει μετακινηθεί η 300 στον τομέα 9 (το επισημαίνω γιατί ξεχωρίζει) και πόσες ακόμη γραμμές δεν έχουν αριθμοδότηση αντίστοιχη του τομέα που εξυπηρετούν.
Απάντηση
#67
(30-11-2013, 03:44 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: - 815: Το υπάρχον τέρμα του μετατρέπεται σε αφετηρία και αποκτά κυκλική διαδρομή, που θα συντίθεται από την υπάρχουσα της 815 από Ταύρο έως Πειραιώς και της 914 από Πειραιώς έως Λαχαναγορά και στη συνέχεια να καταλήγει στο σταθμό "Μοσχάτο". Συνεπώς, η διαδρομή που θα ακολουθούνταν θα ήταν η εξής: Από Λ. Ειρήνης (ΑΦΕΤΗΡΙΑ), δεξιά Μακεδονίας, δεξιά Πειραιώς, δεξιά Πύργου, αριστερά Τζ. Κέννεντυ, αριστερά Λ. Γ. Παπανδρέου, συνέχεια Χρ. Σμύρνης, αριστερά Κοραή, αριστερά Μιαούλη, συνέχεια Καραολή & Δημητρίου (Στ. "Μοσχάτο"), αριστερά Στρ. Μακρυγιάννη, αριστερά Σολωμού, αριστερά Χρ. Σμύρνης, συνέχεια Λ. Γ. Παπανδρέου, δεξιά Γ. Κονδύλη, δεξιά Πύργου, αριστερά Πειραιώς, αριστερά Μακεδονίας (με κατάλληλη ρύθμιση στο σηματοδότη), δεξιά Κορυτσάς, αριστερά Αίαντος, αριστερά Λ. Ειρήνης (ΑΦΕΤΗΡΙΑ).

Την χαιρετίζω και αυτή τη πρόταση! Μου αρέσει που συνδέεται η Λαχαναγορά με τη Γραμμή 1 του μετρό. Βέβαια για το κομμάτι του Ταυρου δεν είμαι και τόσο σίγουρος οτι θα πετύχει. Αλλα απ' τη σημερινή κατάσταση, η προταση αυτη είναι κούκλα!

Βέβαια, όπως με το 815, έτσι και εδώ ως αφετηρία πρέπει να νοηθεί το Α/Σ Π. Ράλλη. Απ' το να μπλέκονται τα οχήματα στο ''Π'' Ηρας-Τερψιχόρης-Διός, όπου γίνεται της νταλίκας το κάγκελο, καλύτερα να πάνε μέσω Προφ. Δανιήλ στο Α/Σ.

(30-11-2013, 03:44 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: - 838: Η αφετηρία της μεταφέρεται στο σταθμό "Φάληρο" (εκεί που ήταν η αφετηρία της 901) και θα έχει κυκλική διαδρομή, η οποία θα καλύπτει μέρος των υπαρχουσών των γραμμών 838 και 914. Συγκεκριμένα: Από Εθν. Μακαρίου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ), αριστερά Α. Παπανδρέου (πρ. Μ. Ασίας), δεξιά παρ. Γρ. Λαμπράκη (Σαρανταπόρου), δεξιά Λ. Αθηνών-Πειραιώς, αριστερά Λ. Φλέμινγκ, δεξιά Καμπάνη, αριστερά Ν. Φαλήρου, δεξιά Αγ. Ι. Ρέντη, αριστερά Λ. Κηφισού, δεξιά Αγ. Άννης, αριστερά Π. Ράλλη, δεξιά Λ. Κηφισού, δεξιά Στρ. Μακρυγιάννη, αριστερά Θηβών, δεξιά Αγ. Αναργύρων, δεξιά Κορυτσάς, συνέχεια Στρ. Μακρυγιάννη, Λ. Κηφισού (ρεύμα εξόδου), δεξιά Π. Ράλλη, δεξιά Αγ. Άννης, Λ. Κηφισού (ρεύμα εισόδου), δεξιά Κ. Παλαιολόγου, δεξιά και περιμετρικά την Πλ. Αγ. Ιωάννη Ρέντη, δεξιά Λ. Φλέμινγκ, δεξιά Λ. Αθηνών-Πειραιώς, δεξιά Καραολή & Δημητρίου, δεξιά Εθν. Μακαρίου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ).

Καλύτερο είναι πιστεύω να πάει μέσω Καμινίων. Χοντρικά να πηγαίνει ως εξής: Μικράς Ασίας, Δωδεκανήσου, Φαλήρου, στενά Κοκκινιάς, Στρ. Μακρυγιάννη, Πλατεία Ρέντη και πίσω (προσέγγιση στο σταθμό Ν. Φαλήρου από Καραολή & Δημητρίου). Έτσι, Καμίνια και Κοκκινιά θα αποκτήσουν λεωφορείο προς το Ν. Φάληρο.
Απάντηση
#68
(30-11-2013, 04:50 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Την χαιρετίζω και αυτή τη πρόταση! Μου αρέσει που συνδέεται η Λαχαναγορά με τη Γραμμή 1 του μετρό. Βέβαια για το κομμάτι του Ταυρου δεν είμαι και τόσο σίγουρος οτι θα πετύχει. Αλλα απ' τη σημερινή κατάσταση, η προταση αυτη είναι κούκλα!

Βέβαια, όπως με το 815, έτσι και εδώ ως αφετηρία πρέπει να νοηθεί το Α/Σ Π. Ράλλη. Απ' το να μπλέκονται τα οχήματα στο ''Π'' Ηρας-Τερψιχόρης-Διός, όπου γίνεται της νταλίκας το κάγκελο, καλύτερα να πάνε μέσω Προφ. Δανιήλ στο Α/Σ.

Τυπικά το αναφέρω ως αφετηρία της Λ. Ειρήνης. Ουσιαστικά από το Α/Σ ξεκινάει.

Όσο για το κομμάτι του Ταύρου, το ενσωμάτωσα περισσότερο λόγω του ότι η νέα 815 (έτσι όπως δηλαδή την έχω σκεφτεί) θα φτάνει μέχρι και το Δημαρχείο Μοσχάτου, και, όπως σωστά επισήμανες πριν στον "ακαλλικράτητο" Νίκο, πλέον (από το '10 δηλαδή) υπάρχει ενιαίος Δήμος Μοσχάτου-Ταύρου. Άρα θα έχει νόημα η σύνδεση αυτή.

(30-11-2013, 04:50 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Καλύτερο είναι πιστεύω να πάει μέσω Καμινίων. Χοντρικά να πηγαίνει ως εξής: Μικράς Ασίας, Δωδεκανήσου, Φαλήρου, στενά Κοκκινιάς, Στρ. Μακρυγιάννη, Πλατεία Ρέντη και πίσω (προσέγγιση στο σταθμό Ν. Φαλήρου από Καραολή & Δημητρίου). Έτσι, Καμίνια και Κοκκινιά θα αποκτήσουν λεωφορείο προς το Ν. Φάληρο.

Στην αρχή αυτό ακριβώς σκεφτόμουν. Αλλά επειδή μένει έτσι ακάλυπτη η Αγ. Άννης, είπα να δώσω κάτι και σε αυτή. Αν βέβαια δε χρειάζεται καλύτερα όπως το προτείνεις κι εσύ.
Απάντηση
#69
Lightbulb 
Γειά σας,

Θέλω να διατυπώσω ορισμένες προτάσεις αναδιάταξης και βελτιστοποίησης ορισμένων λεωφοριακών γραμμών, με αφορμή τις νέες επεκτάσεις του μετρό προς Ανθούπολη και προς Αγία Μαρίνα. Επειδή είμαι κάτοικος των δυτικών προαστίων, γνωρίζω καλά τα προβλήματα, που υπάρχουν.


Α) Συνοπτικές Προτάσεις.

Συνοπτικά, θα ήθελα να παρουσιάσω μερικές προτάσεις αναδιάταξης των μερικών υφιστάμενων λεωφοριακών γραμμών στα δυτικά προάστια. Οι προτεινόμενες διαδρομές αυτών των γραμμών παρουσιάζονται στο τμήμα Β.

Α1) Τροποποιήσεις γραμμών, που διέρχονται από το Αττικό Νοσοκομείο.

Επειδή η γραμμή οι γραμμές 731 και 892 διέρχονται δύο φορές (μια στην άνοδο και μια στη κάθοδο) την οδό Ρίμινι (έξω από τα στρατόπεδα ΚΕΒΟΠ και ΚΕΔΒ) προκαλείται συχνά σύγχυση σε όσους επιβιβάζονται στο συγκεκριμένο τμήμα. Επίσης, θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερο η γραμμή 750 να μην διέρχεται από τον σταθμό του μετρό "Αιγάλεω" αλλά από το νέο σταθμό "Αγία Μαρίνα". Γι' αυτό προτείνω:

α) Για τις γραμμές 731 και 892: Κατάργηση των τμημάτων από και προς το Αττικό Νοσοκομείο. Οι επιβάτες, που έχουν προορισμό το Αττικό Νοσοκομείο, θα εξυπηρετούνται από άλλες γραμμές, που περιγράφω παρακάτω.

β) Για την γραμμή 750: Κατάργηση της διαδρομής από και προς τον σταθμό "Αιγάλεω" και χάραξη νέας διαδρομής που θα περιλαμβάνει τον σταθμό "Αγία Μαρίνα".

γ) Τροποποίηση της γραμμής 730, ώστε να συνδέσει το Αττικό Νοσοκομείο με την γραμμή 2 του Μετρό.


Α2) Τροποποιήσεις των διαδημοτικών γραμμών 891 και 892.

Οι γραμμές αυτές διέρχονται από πολλές περιοχές και γι' αυτό πρέπει να είναι πολύ εξυπηρετικές προς το επιβατικό κοινό αυτών των περιοχών. Γι' αυτό, προτείνω:

α) Για την γραμμή 892: Διαφοροποίηση της υφιστάμενης διαδρομής στο τμήμα του Λόφου Αξιωματικών/Νέας Ζωής στο Περιστέρι σε συνδυασμό με την γραμμή 891.

β) Για την γραμμή 891: Επέκταση της διαδρομής στο τμήμα του Λόφου Αξιωματικών και της Νέας Ζωής, στο Περιστέρι.
Επίσης, για την καλύτερη αξιοποίηση των σταθμού του Μετρό "Περιστέρι" και την εξυπηρέτηση περιοχών, απ' όπου δεν διέρχονται λεωφοριακές γραμμές, προτείνω κατάργηση του τμήματος από Μπουρνάζι μέχρι τον σταθμό "Αττική" (αφού μπορεί να γίνει μετεπιβίβαση στο σταθμό "Περιστέρι", που ανήκει στη ίδια γραμμή Μετρό) και επέκταση της γραμμής από Μπουρνάζι προς Μυκονιάτικα. Το κατηργημένο τμήμα εξυπηρετείται από την γραμμή 732.

γ) Για την γραμμή 730: Κατάργηση του τμήματος από Αγία Αναστασία μέχρι τη διασταυρωση Λεωφ. Θηβών και Λεωφ. Αθηνών και ενσωμάτωση του εν λόγω τμήματος στη γραμμή 891. Έτσι, οι επιβάτες του συγκεκριμένου τμήματος θα έχουν πρόσβαση προς το Αιγάλεω και τη γραμμή 3 του Μετρό.

δ) Για την γραμμή 807: Τροποποίηση της διαδρομής από τα όρια Αγίας Βαρβάρας και Κορυδαλλού, μέχρι τον σταθμό Αιγάλεω, ώστε να καλυφθεί το κενό που αφήνει η τροποποίηση της γραμμής 750 και να διαφοροποιηθεί η κοινή διαδρομή, που έχει με την γραμμή 806 ως τον σταθμό του Αιγάλεω.


Α3) Κατάργηση της γραμμής-κορμού Β15.

Θεωρώ ότι ο συγκεκριμένος κορμός είναι σχεδόν παραπλήσιος με την γραμμή-κορμό Α15 και θα μπορούσαν να εξοικονομοιθούν οχήματα. Γι' αυτό προτείνω:

α) Την κατάργηση της γραμμής-κορμού Β15.

β) Την ενσωμάτωση του κατηργημένου τμήματος της γραμμής 750 από τον σταθμό του "Αιγάλεω" μέχρι το Παλατάκι, στην τροποποιημένη διαδρομή του 807.

γ) Την ενίσχυση των δρομολογίων της γραμμής-κορμού Α15.

Το τμήμα από τη Λεωφ. Θηβών μέχρι τον σταθμό Λαρίσης, το οποίο είναι κοινό με τους κορμούς Α15 και Γ16.



Α4) Τροποποίηση της γραμμής-κορμού Β11.

Θεωρώ ότι ο συγκεκριμένος κορμός είναι σχεδόν πανομοιότυπος με την γραμμή-κορμό Α11 και θα μπορούσαν να εξοικονομοιθούν οχήματα. Γι' αυτό προτείνω:

α) Την κατάργηση της γραμμής-κορμού Β11.

β) Την ενίσχυση των δρομολογίων της γραμμής-κορμού Α11 και της γραμμής 700.

γ) Την συγχώνευση των γραμμών 700 και 822, οι οποίες είναι τροφοδοτικές προς τον ίδιο σταθμό του Μετρό "Άγιο Αντώνιο".

Οι επιβάτες της κατηργημένης γραμμής θα εξυπηρετούνται από τη γραμμή-κορμό Α11. Το τμήμα της οδού 25ης Μαρτίου, στην Πετρούπολη από την οδό Κεφαλληνίας έως Σουλίου, από το οποίο δεν διέρχεται το Α11 προς Πετρούπολη, θα καλύπτεται από πυκνότερα δρομολόγια της γραμμής 700 με μετεπιβίβαση στο σταθμό του Μετρό "Άγιο Αντώνιο".



Α5) Ηλεκτροκίνηση της γραμμής 856 "ΑΙΓΑΛΕΩ - ΔΑΦΝΗ - ΥΜΗΤΤΟΣ".

Κατά τη γνώμη μου, αυτή η γραμμή θα έπρεπε να είναι γραμμή τρόλεϊ, διότι είναι μια μεγάλη, διαδημοτική γραμμή, που διέρχεται από δυο μεγάλες αρτηρίες, την Ιερά Οδό και τη Βουλιαγμένης/Ηλιουπόλεως, από τις οποίες δεν διέρχονται καθόλου ηλεκτροκίνητα λεωφορεία.

Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα μπορούν να εξοικονομηθούν από την κατάργηση της υφιστάμενης γραμμής τρόλεϊ 18, που καλύπτεται τμηματικά από τις γραμμές τρόλεϊ 10 και 19.




Β) Αναλυτικά τα δρομολόγια των αναδιατεταγμένων λεωφοριακών γραμμών.

700 ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ - ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ - ΝΕΑ ΖΩΗ . Δρομολόγιο:

Από Νέα Ζωή μέχρι την οδό Βασιλέως Αλεξάνδρου ως έχει το 822, ευθεία Εθνάρχου Μακαρίου, αριστερά Κύπρου, αριστερά 25ης Μαρτίου, δεξιά Κουντουριώτου, δεξιά Παρασκευοπούλου, και συνέχεια μέχρι την Αγία Τριάδα ως έχει το 700.



730 ΖΩΟΔΟΧΟΣ ΠΗΓΗ - ΣΤ. ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ - ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ - ΛΟΦΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ. Δρομολόγιο:

Από Ζωοδόχο Πηγή μέχρι Θηβών ως έχει, δεξιά Κέννεντυ, αριστερά Φαβιέρου, δεξιά Λεωφ. Αθηνών, δεξιά Ηρακλέους, συνέχεια Ρίμινι, Πύλη ΑΤΤΙΚΟΝ, δεξιά Αγίας Τριάδος, συνέχεια Κέννεντυ, δεξιά Κατσαντώνη, αριστερά Αγίας Αναστασίας (Τέρμα)

Από Τέρμα (Αγίας Αναστασίας), αριστερά Τηλεμάχου, δεξιά Κέννεντυ, αριστερά Νίκης, αριστερά Θηβών, δεξιά Δερβενακίων και συνέχεια προς Ζωοδόχο Πηγή ως έχει.



731 ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΔΑΣΟΣ. Προτείνω και δύο μικρές τροποποιήσεις, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων του Δάσους Χαϊδαρίου και της. Δρομολόγιο:

Το δρομολόγιο από Ανθούπολη μέχρι Θηβών ως έχει, δεξιά Λεωφ. Αθηνών, δεξιά Γεωργίου Παπανδρέου, δεξιά Ακροπόλεως (τέρμα).

Τέρμα (Ακροπόλεως), αριστερά Σωκράτους, δεξιά Μάνης, αριστερά Γεωργίου Παπανδρέου, αριστερά Λεωφ. Αθηνών, αριστερά Θηβών, δεξιά Παναγή Τσαλδάρη, αριστερά Ραβινέ, αριστερά Αγίας Σοφίας, αριστερά Κωνσταντινουπόλεως, δεξιά Θηβών, αριστερά Ανδριτσαίνης και μέχρι Ανθούπολη ως έχει.



750 ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΝΙΚΑΙΑ. Δρομολόγιο:

Από Νίκαια μέχρι πλατεία Ελευθερίας ως έχει, συνέχεια Δημητρακοπούλου, ευθεία Χανίων, δεξιά Λεωφ. Μ. Αλεξάνδρου, αριστερά Νέστου, δεξιά Αγία Μαρίνας, αριστερά Ιερά Οδό, δεξιά Καραϊσκάκη, ευθεία Φαβιέρου, αριστερά Ιωαννίνων, δεξιά Οδυσσέως, αριστερά Αγίας Τριάδος, αριστερά Ρίμινι, πύλη ΑΤΤΙΚΟΝ (τέρμα).

Τέρμα (Ρίμινι), αριστερά Φλούτζη, ευθεία Αγωνιστών Στρατοπέδου Χαϊδαρίου, αριστερά Σάμου, δεξιά Καραϊσκάκη, αριστερά Ιερά Οδό, δεξιά Αγίας Μαρίνας, αριστερά Νέστου, δεξιά Μ. Αλεξάνδρου, αριστερά Βενιζέλου, ευθεία Ταξιαρχών, αριστερά Πέτρου Ράλλη και μέχρι Νίκαια ως έχει.



807 ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΠΑΛΑΤΑΚΙ. Δρομολόγιο:

Από (Άνω) Κορυδαλλό έως Σάμου ως έχει, αριστερά Δημητρακοπούλου, ευθεία Χανίων, δεξιά Σίφνου, αριστερά Μαρίνου Αντύπα, συνέχεια Κορυδαλλού, δεξιά Βάρναλη, ευθεία Θεσσαλονίκης, αριστερά Σαράφη, αριστερά Ιερά Οδό, δεξιά Θηβών, αριστερά Λεωφ. Αθηνών, δεξιά Φαβιέρου, αριστερά Ιωαννίνων, αριστερά Στρατάρχου Παπάγου, αριστερά Κέκροπος (τέρμα).

Τέρμα (Κέκροπος), δεξιά Φαβιέρου, αριστερά Λεωφ. Αθηνών, (προαιρετικά ένα τμήμα, που θα εξυπηρετεί την περιοχή Λιούμη και Ελαιώνα: δεξιά Μνησικλέους, δεξιά Εδέσσης, αναστροφή Εδέσσης, αριστερά Ηρακλείτου, δεξιά Λεωφ. Αθηνών), δεξιά Θηβών, αριστερά Ιερά Οδό (Στάση Μετρό), δεξιά Παπαναστασίου, δεξιά Μίνωος, δεξιά Βορείου Ηπείρου, αριστερά Κορυδαλλού, συνέχεια Μαρίνου Αντύπα, δεξιά Ηρακλείου, αριστερά Βενιζέλου, συνέχεια Ταξιαρχών αριστερά Ηπείρου και έως Άνω Κορυδαλλό ως έχει.



891 ΑΙΓΑΛΕΩ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΜΥΚΟΝΙΑΤΙΚΑ. Δρομολόγιο:

Από το δημαρχείο του Αιγάλεω αναστροφή Ιερά Οδό, δεξιά Μεγ. Αλεξάνδρου, αριστερά Βελεστίνου, αριστερά Περικλέους, αριστερά Θηβών, αριστερά Αθηνών, δεξιά Παλαιάς Καβάλας, αριστερά Παλαιάς Καβάλας, δεξιά Πατριάρχου Σεργίου, συνέχεια Τηλεμάχου, ευθεία Ταινάρου, δεξιά Πελασγίας, αριστερά Δωδεκανήσου, δεξιά Παναγή Τσαλδάρη, κυκλικά γύρω από τον "Στ. Περιστέρι", συνέχεια Τσαλδάρη, αριστερά 25ης Μαρτίου, συνέχεια Παρασκευοπούλου, κυκλικά στην πλατεία 28ης Οκτωβρίου, συνέχεια Κωνσταντινουπόλεως, αριστερά Καλυψούς, ευθεία Καλλίδρομου, δεξιά Δεληγιάννη, αριστερά Τεγέας, συνέχεια Καζαντζάκη, αναστροφή στο τέλος της οδού Καζαντάκη (τέρμα)

Από Μυκονιάτικα: Τέρμα (Καζαντζάκη), συνέχεια Τεγέας, δεξιά Οίτης, αριστερά Αγίου Ιωάννου Θεολόγου, δεξιά Κωνσταντινουπόλεως, κυκλικά στην πλατεία, δεξιά Παρασκευοπούλου, αριστερά Δημοσθένους, αριστερά 25ης Μαρτίου, δεξιά Κύπρου, δεξιά Παναγή Τσαλδαρη, κυκλικά από σταθμό "Περιστέρι", αριστερά Σαρανταπόρου, δεξιά Δερβενακίων, αριστερά Καρπενησίου ή Θηβών (για ανταπόκριση με άλλες λεωφοριακές γραμμές), δεξιά Κέννεντυ, αριστερά Μπαρουξή, αριστερά Παλαιάς Καβάλας, συνέχεια Τρεμπεσίνας, δεξιά Θηβών, δεξιά Ιερά Οδό, δεξιά Έβρου, αριστερά Εδέσσης, αριστερά Πίνδου, αριστερά Κορυτσάς, δεξιά Ιερά Οδό, Δημαρχείο Αιγάλεω (τέρμα).



892 ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΧΑΪΔΑΡΙ - ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ. Δρομολόγιο:

Νέστου (Αφετηρία), αριστερά Ψαρών, αριστερά Ιερά Οδό, δεξιά Καραϊσκάκη, αριστερά Δαβάκη, δεξιά Αγωνιστών Στρατοπέδου Χαϊδαρίου, δεξιά Λεωφ. Αθηνών, αριστερά Φαβιέρου, δεξιά Κέννεντυ, δεξιά Κατσαντώνη, αριστερά Αγίας Αναστασίας, δεξιά Τηλεμάχου, δεξιά Κέννεντυ, αριστερά Θηβών, δεξιά Δερβενακίων, αριστερά Σαρανταπόρου, δεξιά Παναγή Τσαλδάρη, κυκλικά γύρω από τον "Στ. Περιστέρι", συνέχεια Τσαλδάρη, αριστερά Κύπρου, αριστερά 25ης Μαρτίου, δεξιά Δημοσθένους, δεξιά Παρασκευοπούλου, κυκλικά στην πλατεία 28ης Οκτωβρίου, δεξιά Κύπρου, αριστερά Σολωμού και συνέχεια μέχρι Αγίους Αναργύρους ως έχει.

Από Αγίους Αναργύρους μέχρι Σολωμού ως έχει, δεξιά Χαρ. Τρικούπη, κυκλικά στη πλατεία 28ης Οκτωβρίου, δεξιά Παρασκευοπούλου, συνέχεια 25ης Μαρτίου, δεξιά Παναγή Τσαλδάρη, κυκλικά γύρω από το σταθμό "Περιστέρι", αριστερά Δωδεκανήσου, δεξιά Πελασγίας, δεξιά Κέννεντυ, αριστερά Φαβιέρου, ευθεία Καραϊσκάκη, αριστερά Ιερά Οδό, δεξιά Αγίας Μαρίνας, αριστερά Νέστου (αφετηρία).


Γ) ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ των παραπάνω προτάσεων:


Εξοικονόμηση οχημάτων από:
α. Την κατάργηση της γραμμής - κορμού Β15.
β. Την κατάργηση της γραμμής - κορμού Β11.
γ. Από την αντικατάσταση των θερμικών λεωφορείων της γραμμής 856.

Τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για:
α. Την ενίσχυση δρομολογίων της γραμμής - κορμού Α15.
β. Την ενίσχυση δρομολογίων της γραμμής - κορμού Α11.
γ. Την ενίσχυση και ομαλοποίηση των δρομολογίων της συγχωνευμένης γραμμής 700 (ώστε να συνεχίσει να είναι τόσο συχνό όσο είναι το 822 σήμερα).
ε. Την επανέναρξη της γραμμής-κορμού Α6: "ΜΟΥΣΕΙΟ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΠΕΝΤΕΛΗ", όπως έχει ήδη προταθεί στο σχετικό topic.


Θα παρακαλούσα όποιον μπορεί, να προωθήσει τα παραπάνω στον ΟΑΣΑ, για να τα εξετάσει. Ευχαριστώ!]
Απάντηση
#70
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 820

Σημερινή κατάσταση:
820 KEΡΑΤΣΙΝΙ-ΣΤ.ΜΕΤΡΟ ΑΙΓΑΛΕΩ[κυκλική]
Πρόκειται για μια τοπικού χαρακτήρα-τροφοδοτική γραμμή με αξιόλογη επιβατική κίνηση-
Παρατηρούνται τα εξής:
-Aδυναμία δρομολόγησης 12μετρων οχημάτων[λόγω σημερινής διαδρομής] αν και η γραμμή το χρειάζεται
-ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ συγκοινωνιακής σύνδεσης μεταξύ των περιοχών Κερατσινίου και Δραπετσώνας[οι οποίες αποτελούν συνοικίες του ίδιου δήμου]
Σημείωση:Για να μεταβεί ο επιβάτης απο την μία συνοικία στην άλλη θα πρέπει να μετακινηθεί μέσω Πειραιά καθώς η συγκοινωνιακή σύνδεση των δυο περιοχών υλοποιείται μόνο ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ [άξονες Πειραιάς-Δραπετσώνα και Πειραιάς-Κερατσίνι] και όχι κάθετα[άξονας Δραπετσώνα-Κερατσίνι]
-Μετα την αναστολή λειτουργίας του 848[ΧΑΡΑΥΓΗ-ΝΕΑΠΟΛΗ]εξέλειπε η μοναδική δυνατότητα κάθετης μετακίνησης[έστω και με την ελάχιστη δρομολόγηση που είχε η εν λόγω γραμμή]

ΠΡΟΤΑΣΗ
Τροποποιήση και μετονομασία της γραμμής 820 σε…..
820 ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ-ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ-ΣΤ.ΑΙΓΑΛΕΩ[κυκλική]

Οφέλη της πρότασης:
1.Απευθείας σύνδεση των περιοχών Δραπετσώνας-Ανάστασης-Κερατσινίου-Π.Ράλλη
2.Δημιουργία σύνδεσης μεταξύ προαστείων του ίδιου δήμου[Δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας]
3.Κάλυψη του συγκοινωνιακού κενού που άφησε η αναστολή λειτουργίας της γραμμή 848
4.Δυνατότητα δρομολόγησης 12μετρων οχημάτων στην γραμμή 820
6.ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ:ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΘΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ[ΠΡΩΗΝ 848 ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΗ ΤΡΟΛΛΕΥ 20]

Προτεινόμενη πορεία διαδρομής 820: BAΣΙΛΕΙΑΔΟΥ[ΑΦΕΤΗΡΙΑ-ΤΕΡΜΑ,όπισθεν της γραμμής 20]-Αλεξ.Παναγούλη-Εθν.Αντιστάσεως-25ης Μαρτίου-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ-ΛΕΩΦ.ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ-Π.ΡΑΛΛΗ-ΘΗΒΩΝ-ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ-ΑΛ.ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ-ΜΙΝΩΟΣ-ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΥ-ΘΗΒΩΝ-Π.ΡΑΛΛΗ-ΛΑΟΔΙΚΕΙΑΣ-Π.ΡΑΛΛΗ-ΛΕΩΦ.ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ-Ελ.Βενιζέλου-Αριστοτέλους-Μιχαληνού-Αβρ.Κοντοπούλου-Γρ.Λαμπράκη-ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ[ΑΦΕΤΗΡΙΑ-ΤΕΡΜΑ,όπισθεν της γραμμής 20]
Υπογραμμιζόμενο=σημερινό τμήμα της γραμμής 820
ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 820
1.ΑΓ.ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ[επι της Κωνσταντινουπολεως]
2.ΑΦΕΤΗΡΙΑ[επι της Καραολή κ Δημητρίου-ΑΠΟΞΗΛΩΣΗ ΣΤΑΣΗΣ]
3.ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ[επι της οδού Παπαναστασίου-παραμένει για την γραμμή 17]
4.ΣΜΥΡΝΗΣ[επι της οδού Φιλελλήνων-παραμένει για την γραμμή 17]

ΙΔΡΥΟΜΕΝΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 820[ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ]
1.ΠΛ.ΚΥΠΡΟΥ[επι της Ελ.Βενιζέλου-υπάρχουσα για την γραμμή 17,848]
2.ΜΑΔΥΤΟΥ[επι της Ελ.Βενιζέλου-υπάρχουσα για την γραμμή 848]
3.ΙΜΒΡΟΥ[επι της Ελ.Βενιζέλου-υπάρχουσα για την γραμμή 848]
4.ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ[επι της Ελ.Βενιζέλου-υπάρχουσα για την γραμμή 832]
5.ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ[επι της Αριστοτέλους-υπάρχουσα για την γραμμή 20]
6.25ης ΜΑΡΤΙΟΥ[επι της Αριστοτέλους-υπάρχουσα για την γραμμή 20]
7.ΤΣΙΜΕΝΤΑ[επι της Μιχαληνού-υπάρχουσα για την γραμμή 20]
8.ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ[επι της Γρ.Λαμπράκη-υπάρχουσα για την γραμμή 20]
9.ΤΕΡΜΑ[επι της Βασιλειάδου-υπάρχουσα για την γραμμή 20]

ΙΔΡΥΟΜΕΝΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 820[ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ-ΑΙΓΑΛΕΩ]
9.ΤΕΡΜΑ[επι της Βασιλειάδου-υπάρχουσα για την γραμμή 20]
10.ΑΛ.ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ [επι της Αλ.Παναγούλη-υπάρχουσα για την γραμμή 20]
11.ΜΙΣΑΗΛΙΔΗ[επι της 25ης Μαρτίου-ΝΕΑ ΣΤΑΣΗ]
12.ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ[επι της 25ης Μαρτίου-υπάρχουσα για την γραμμή 848]
13.25ης ΜΑΡΤΙΟΥ[επι της 25ης Μαρτίου-υπάρχουσα για την γραμμές 832,848]
14.ΧΡΥΣ.ΣΜΥΡΝΗΣ[επι της 25ης Μαρτίου-υπάρχουσα για την γραμμή 848]
15.ΛΕΩΦ.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ[επι της Κων/πόλεως-ΝΕΑ ΣΤΑΣΗ]
17.ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ[επι της Κων/πόλεως-υπάρχουσα για την γραμμή 848]
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.486 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.536 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.846 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 688.627 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.716 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.396 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.640 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.742 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.297 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.322 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)