Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Καταρχήν συγγνώμη για το σεντόνι που ακολουθεί.
Με το να πάρουν τα ΚΤΕΛ την Σαρωνίδα συμφωνώ.
Δεν συμφωνώ όμως με το να πάρουν την Αρτέμιδα (304,305,316) γιατί πρώτον δεν είναι περιοχή που ούτως ή άλλως εξυπηρετείται από ΚΤΕΛ όπως συμβαίνει στην Σαρωνίδα αλλά αντιθέτως δεν έχουν καμία δουλειά τα ΚΤΕΛ εκεί.
Δεύτερον χρειάζεται να δρομολογούνται 18μ ιδίως το καλοκαίρι και από όσο γνωρίζω 18μ δεν υπάρχουν στα ΚΤΕΛ.
Τρίτον ο ΟΑΣΑ ή ΕΑΣ ή όπως αλλιώς θέλουμε να το πούμε εξυπηρετεί τουλάχιστον 40 χρόνια την περιοχή σε αντίθεση με την Σαρωνίδα, άρα δεν αποτελεί δικαιολογία ότι την πήρε την γραμμή από τα ΚΤΕΛ και τώρα δεν του φτάνουν τα οχήματα ή οι οδηγοί.
Τέταρτον γιατί αν μεταφερθούν οι γραμμές 304,305,316 στην Δουκίσσης Πλακεντίας όπως συζητιέται η απόσταση μέχρι και την Αρτέμιδα είναι ίση με την απόσταση μέχρι Ελευσίνα από Αιγάλεω υπολογίζοντας και όχι κέντρο όπως είναι τώρα τα Α16, Β16. Επίσης με την ίδια λογική πρέπει να κοπεί το 314 που πάει στον πλέον Δήμο Ραφήνας την οποία δεν πρέπει να την εξυπηρετεί ο ΟΑΣΑ γιατί δεν είναι στην περιοχή Αθηνών, το 307, 308 και 125, πρέπει επίσης να κοπούν οι γραμμές Χ63, Ελευσίνας, Μάνδρας, Μαγούλας κλπ.
Τέλος αν θέλουμε να δούμε και την απόσταση στα αμαξοστάσια μέχρι την Ελευσίνα από Ράλλη είναι 25χλμ με βάση το google maps από Πειραιά είναι 24χλμ, ενώ Ανθούσα - Άρτεμις είναι 16 χλμ. Επίσης, αν δεν κάνω λάθος (αν κάνω πείτε το μου) η Ανθούσα δεν έχει θέμα επάνδρωσης γραμμών σε σχέση με άλλα αμαξοστάσια, άρα από άλλα αμαξοστάσια πρέπει να κόψουμε γραμμές που έχουν πρόβλημα και όχι από την Ανθούσα.
Δημοσιεύσεις: 203
Θέματα: 7
Εγγραφή: 25-10-2013
21-11-2013, 12:04 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-11-2013, 12:08 AM από ns_.)
Θα μπορούσε να υπάρχουν ξεχωριστοί οργανισμοί για την Ανατολική Αττική και για την Δυτική Αττική. Άλλες συγκοινωνιακές ανάγκες έχουν η Λούτσα, η Σαρωνίδα ή το Κορωπί (αντίστοιχα η Ελευσίνα, τα Μέγαρα, η Μανδρα) τόσο για την τοπική τους συγκοινωνία όσο και για την διασύνδεση με τους ακραίους σταθμούς του Μετρό (Δουκίσσης Πλακεντίας για τα ανατολικά, Ελληνικό για τα νότια, Νερατζιώτισσα κ.ά. για τα δυτικά) και άλλους οι αστικές περιοχές της Αθήνας (κεντρικός, βόρειος, νότιος τομέας) και του Πειραιά, όπως, ενδεικτικά η Κυψέλη, το Γαλάτσι, το Μαρούσι, η Νέα Σμύρνη, το Κερατσίνι, η Ηλιούπολη, του Ζωγραφου, η Νέα Φιλαδέλφεια.
(20-11-2013, 11:09 PM)chris747 Έγραψε: Για τον ΟΑΣΑ αντί για αθηνών να τον πούνε αττικής.
Πρωτεύουσα είναι η Αθήνα. Το Π. Φάληρο - Κηφισιά είναι αστική συγκοινωνία. Το Αθήνα - Μανδρα δεν είναι.
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
Το ότι δεν υπάρχουν 18μετρα στο ΚΤΕΛ δεν ειναι πρόβλημα. Φαντάζομαι ότι αν πάρουν τη γραμμή μπορούν να τα βρουν. Προϋπόθεση βέβαια ειναι να υπάρξει σχετική συμφωνία, αλλά η λογική λέει ότι θα πρέπει να μπουν λεωφορεία αστικού/ προαστιακού τύπου και όχι υπερυψωμένα.
Πάντως σε λίγα χρόνια αν δεν γίνει αντικατάσταση των Ν1 (σε πρώτη φάση) αναγκαστικά θα πρέπει να δώσουν γραμμές σε ιδιώτες γιατί δεν θα υπάρχουν οχήματα. Κάτι μου λέμε ότι προς τα εκεί οδηγούμαστε.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(20-11-2013, 11:50 PM)meganium Έγραψε: Καταρχήν συγγνώμη για το σεντόνι που ακολουθεί.
Με το να πάρουν τα ΚΤΕΛ την Σαρωνίδα συμφωνώ.
Δεν συμφωνώ όμως με το να πάρουν την Αρτέμιδα (304,305,316) γιατί πρώτον δεν είναι περιοχή που ούτως ή άλλως εξυπηρετείται από ΚΤΕΛ όπως συμβαίνει στην Σαρωνίδα αλλά αντιθέτως δεν έχουν καμία δουλειά τα ΚΤΕΛ εκεί.
Δεύτερον χρειάζεται να δρομολογούνται 18μ ιδίως το καλοκαίρι και από όσο γνωρίζω 18μ δεν υπάρχουν στα ΚΤΕΛ.
Τρίτον ο ΟΑΣΑ ή ΕΑΣ ή όπως αλλιώς θέλουμε να το πούμε εξυπηρετεί τουλάχιστον 40 χρόνια την περιοχή σε αντίθεση με την Σαρωνίδα, άρα δεν αποτελεί δικαιολογία ότι την πήρε την γραμμή από τα ΚΤΕΛ και τώρα δεν του φτάνουν τα οχήματα ή οι οδηγοί.
Τέταρτον γιατί αν μεταφερθούν οι γραμμές 304,305,316 στην Δουκίσσης Πλακεντίας όπως συζητιέται η απόσταση μέχρι και την Αρτέμιδα είναι ίση με την απόσταση μέχρι Ελευσίνα από Αιγάλεω υπολογίζοντας και όχι κέντρο όπως είναι τώρα τα Α16, Β16. Επίσης με την ίδια λογική πρέπει να κοπεί το 314 που πάει στον πλέον Δήμο Ραφήνας την οποία δεν πρέπει να την εξυπηρετεί ο ΟΑΣΑ γιατί δεν είναι στην περιοχή Αθηνών, το 307, 308 και 125, πρέπει επίσης να κοπούν οι γραμμές Χ63, Ελευσίνας, Μάνδρας, Μαγούλας κλπ.
Τέλος αν θέλουμε να δούμε και την απόσταση στα αμαξοστάσια μέχρι την Ελευσίνα από Ράλλη είναι 25χλμ με βάση το google maps από Πειραιά είναι 24χλμ, ενώ Ανθούσα - Άρτεμις είναι 16 χλμ. Επίσης, αν δεν κάνω λάθος (αν κάνω πείτε το μου) η Ανθούσα δεν έχει θέμα επάνδρωσης γραμμών σε σχέση με άλλα αμαξοστάσια, άρα από άλλα αμαξοστάσια πρέπει να κόψουμε γραμμές που έχουν πρόβλημα και όχι από την Ανθούσα. Αν συμφωνούμε στο να πάνε οι υπεραστικές γραμμές στα ΚΤΕΛ πρέπει να πάνε όλες. Η Λούτσα σν δεν κάνω λάθος δεν ανήκει στη αστική περιοχή. Τι παραπάνω λοιπόν έχει ο κάτοικος της Λούτσας από αυτόν που μένει στο Λαγονήσι ή τη Σαρωνίδα για να έχει αστικη συγκοινωνία; Τώρα οτι εξυπηρετείται εδω και 40 χρόνια δεν αποτελεί επιχείρημα, είναι και αυτό ένα από τα ατέλειωτα λάθη στις αστικές συγκοινωνίες.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
21-11-2013, 02:44 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-11-2013, 02:45 AM από marios.ilioupoli.)
(20-11-2013, 11:50 PM)meganium Έγραψε: Καταρχήν συγγνώμη για το σεντόνι που ακολουθεί.
Με το να πάρουν τα ΚΤΕΛ την Σαρωνίδα συμφωνώ.
Δεν συμφωνώ όμως με το να πάρουν την Αρτέμιδα (304,305,316) γιατί πρώτον δεν είναι περιοχή που ούτως ή άλλως εξυπηρετείται από ΚΤΕΛ όπως συμβαίνει στην Σαρωνίδα αλλά αντιθέτως δεν έχουν καμία δουλειά τα ΚΤΕΛ εκεί.
Δεύτερον χρειάζεται να δρομολογούνται 18μ ιδίως το καλοκαίρι και από όσο γνωρίζω 18μ δεν υπάρχουν στα ΚΤΕΛ.
Τρίτον ο ΟΑΣΑ ή ΕΑΣ ή όπως αλλιώς θέλουμε να το πούμε εξυπηρετεί τουλάχιστον 40 χρόνια την περιοχή σε αντίθεση με την Σαρωνίδα, άρα δεν αποτελεί δικαιολογία ότι την πήρε την γραμμή από τα ΚΤΕΛ και τώρα δεν του φτάνουν τα οχήματα ή οι οδηγοί.
Τέταρτον γιατί αν μεταφερθούν οι γραμμές 304,305,316 στην Δουκίσσης Πλακεντίας όπως συζητιέται η απόσταση μέχρι και την Αρτέμιδα είναι ίση με την απόσταση μέχρι Ελευσίνα από Αιγάλεω υπολογίζοντας και όχι κέντρο όπως είναι τώρα τα Α16, Β16. Επίσης με την ίδια λογική πρέπει να κοπεί το 314 που πάει στον πλέον Δήμο Ραφήνας την οποία δεν πρέπει να την εξυπηρετεί ο ΟΑΣΑ γιατί δεν είναι στην περιοχή Αθηνών, το 307, 308 και 125, πρέπει επίσης να κοπούν οι γραμμές Χ63, Ελευσίνας, Μάνδρας, Μαγούλας κλπ.
Τέλος αν θέλουμε να δούμε και την απόσταση στα αμαξοστάσια μέχρι την Ελευσίνα από Ράλλη είναι 25χλμ με βάση το google maps από Πειραιά είναι 24χλμ, ενώ Ανθούσα - Άρτεμις είναι 16 χλμ. Επίσης, αν δεν κάνω λάθος (αν κάνω πείτε το μου) η Ανθούσα δεν έχει θέμα επάνδρωσης γραμμών σε σχέση με άλλα αμαξοστάσια, άρα από άλλα αμαξοστάσια πρέπει να κόψουμε γραμμές που έχουν πρόβλημα και όχι από την Ανθούσα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ 1ο: Το ότι δεν υπάρχει σήμερα ΚΤΕΛ στην Αρτέμιδα, δε σημαίνει ότι δε μπορεί να υπάρξει και καθόλου. Και στην τελική, η Ραφήνα δίπλα από την Αρτέμιδα είναι και αστική γραμμή δεν έχει. Και μάλιστα η Ραφήνα είναι και σε μικρότερη απόσταση από τον πλησιέστερο σταθμό Μετρό.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ 2ο: Μπορεί κάλλιστα για τους θερινούς μήνες το ΚΤΕΛ Αττικής να υπογράψει μία σύμβαση με την ΟΣΥ, που να παραχωρεί η τελευταία οχήματα και προσωπικό και η πρώτη να πληρώνει. Εννοείται πως η τιμή του εισιτηρίου παραμένει στα επίπεδα του ΚΤΕΛ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ 3ο: Τουλάχιστον αστείο. Δηλαδή, για παράδειγμα, οι γέροι έπαθαν κάτι που είχαν συνηθίσει τόσα χρόνια με το ΙΚΑ και τώρα απευθύνονται για υγειονομική περίθαλψη στον ΕΟΠΥΥ; Είναι περιοχή καθαρά υπεραστική και μάλιστα το μήκος του Νομισματοκοπείο - Βραυρώνα ή Νομισματοκοπείο - Αρτέμιδα είναι σχεδόν το ίδιο με το Ελληνικό - Σαρωνίδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ 4ο (+5ο): Αυτό όντως είναι ορθό. Γενικά, οτιδήποτε βγαίνει από τα στενά όρια του Λεκανοπεδίου, δηλαδή ότι είναι πέρα από την περιοχή που ορίζεται από τα όρη Αιγάλεω, Πάρνηθα, Πεντέλη και Υμηττός, θα πρέπει να εξυπηρετείται από τα ΚΤΕΛ. Ή, εφόσον θέλουν οι τοπικές κοινωνίες την αστική συγκοινωνία, να αναλαμβάνει και ο Δήμος κάποιος κόστος. Γιατί, όπως σωστά επισημαίνεις, η απόσταση της Αρτέμιδας από το Α/Σ Ανθούσας είναι αρκετά μικρή, ενώ η απόσταση της Ελευσίνας, της Μάνδρας και του Ασπροπύργου από τα Α/Σ που δρομολογούν τις γραμμές τους, πολλαπλάσια. Και μην ακούσω επιχειρήματα του τύπου ότι είναι διαφορετική η οικονομική κατάσταση των περιοχών της Δυτικής Αττικής και διάφορα τέτοια. Όλοι το ίδιο φορολογούνται σε αυτή τη χώρα.
(21-11-2013, 12:04 AM)ns_ Έγραψε: Θα μπορούσε να υπάρχουν ξεχωριστοί οργανισμοί για την Ανατολική Αττική και για την Δυτική Αττική. Άλλες συγκοινωνιακές ανάγκες έχουν η Λούτσα, η Σαρωνίδα ή το Κορωπί (αντίστοιχα η Ελευσίνα, τα Μέγαρα, η Μανδρα) τόσο για την τοπική τους συγκοινωνία όσο και για την διασύνδεση με τους ακραίους σταθμούς του Μετρό (Δουκίσσης Πλακεντίας για τα ανατολικά, Ελληνικό για τα νότια, Νερατζιώτισσα κ.ά. για τα δυτικά) και άλλους οι αστικές περιοχές της Αθήνας (κεντρικός, βόρειος, νότιος τομέας) και του Πειραιά, όπως, ενδεικτικά η Κυψέλη, το Γαλάτσι, το Μαρούσι, η Νέα Σμύρνη, το Κερατσίνι, η Ηλιούπολη, του Ζωγραφου, η Νέα Φιλαδέλφεια.
Αν θες τη γνώμη μου, εφόσον υπάρχει Νομός Αττικής και όχι Νομός Αθηνών & Πειραιώς, Νομός Δυτικής Αττικής και Νομός Ανατολικής Αττικής, θα έπρεπε να υπάρχει ένας φορέας. Και αυτός να έχει κατάλληλα οχήματα για το Λεκανοπέδιο (αστικά) και για τις γύρω περιοχές (ημιαστικά/υπεραστικά).
Αλλά θα μου πεις ότι ακόμη οι χρήστες του Προαστιακού που θέλουν να πάνε Αγ. Στέφανο δε μπορούν να χρησιμοποιήσουν ενιαίο εισιτήριο ή κάρτα, γιατί θεωρείται "εκτός αστικής ζώνης", όταν στην ίδια περιοχή υπάρχει λεωφορειακή γραμμή του ΟΑΣΑ. Αλλά αυτή είναι μία μεγάλη κουβέντα.
Δημοσιεύσεις: 203
Θέματα: 7
Εγγραφή: 25-10-2013
Τώρα με την επέκταση του Μετρό νότια κατά μήκος του άξονα της Λ. Βουλιαγμένης έχει δημιουρηθει ένας "διάδρομος" (corridor) από Αγ. Ιωάννης έως και Ελληνικό (Αγ. Ιωάννης - Δάφνη - Αγ. Δημήτριος - Ηλιούπολη - Άλιμος - Αργυρούπολη - Ελληνικό) που καλύπτεται από το Μετρό.
Ποια είναι τα λεωφορεία που διατρέχουν τον διάδρομο αυτό, έστω και για 2 σταθμούς; Αυτά τα λεωφορεία πρέπει να "κοπούν" στον εγγυτερο σταθμό Μετρό που συναντούν στη διαδρομή τους.
Για τα λεωφορεία τώρα της Βουλιαγμένης / Ηλιουπόλεως που πάνε ακόμα κέντρο (!) με το που θα κοπούν τα μείνει ακάλυπτο συγκοινωνιακα το κομμάτι Στ. Άγιος Ιωάννης - Σύνταγμα που είναι εκτός της κόκκινης γραμμής του Μετρό (και περιλαμβάνει και Α' Νεκροταφείο και συμβολή με άξονα Καλλιρόης - 550 και Τράμ). Εκεί θα χρειαστεί (και θα είναι πανεύκολο να φτιαχτεί και με καλή συχνότητα) μια γραμμή, έστω 058, ΣΥΝΤΑΓΜΑ - ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ (μέσω ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ) με αφετηρία μαζί με το 040.
Λεωφορεία όμως να ανεβοκατεβαινουν τη Βουλιαγμένης οπουδήποτε στο κομμάτι Αγ. Ιωάννης - Ελληνικό για περισσότερο από την απόσταση 2 σταθμών είναι αναχρονισμός και τεράστια σπατάλη πόρων. Πρέπει οι πόροι αυτοί να πάνε (α) σε κάθετες στον άξονα της Λ. Βουλιαγμένης τροφοδοτικές (π.,χ. Το κομμένο 228 ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ που έχω προτείνει και αλλού ή το 2πλο τροφοδοτικό 816 ,ΣΤ. ΤΑΥΡΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ που ενθερμως προτείνουμε με τον pvuccino!), (β) σε ενδυνάμωση της τροφοδοσίας Γλυφάδας και ΒΒΒ από Στ. Ελληνικού και (γ) σε μια γραμμή που θα ξεκινά από Στ. Νέου Κόσμου και από Ακροπόλεως - Ευξείνου Πόντου - Αγίου Δημητρίου κ.λπ κ.λπ. Θα φτάνει ως τη Θεομήτορος για καλύψει ως "διαμεσος" του Τράμ και της κόκκινης γραμμής τον κενό μέσων σταθερής τροχιάς χώρο Δάφνης, Άνω Ν. Σμύρνης, Αγ. Δημητρίου, και Αλίμου. Ομοίως χρειάζεται και μια παράλληλη προς το Μετρό γραμμή στα ανατολικά που από Υμηττού ψηλά στο Παγκράτι να πηγαίνει από περιοχές όπως Βύρωνα Καρεα Αγ. Μαρίνα Αστυνομικά Σουρμενα Τερψιθεα. παράλληλα προς την ευθεία του Μετρό
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(21-11-2013, 03:56 AM)ns_ Έγραψε: Τώρα με την επέκταση του Μετρό νότια κατά μήκος του άξονα της Λ. Βουλιαγμένης έχει δημιουρηθει ένας "διάδρομος" (corridor) από Αγ. Ιωάννης έως και Ελληνικό (Αγ. Ιωάννης - Δάφνη - Αγ. Δημήτριος - Ηλιούπολη - Άλιμος - Αργυρούπολη - Ελληνικό) που καλύπτεται από το Μετρό.
Ποια είναι τα λεωφορεία που διατρέχουν τον διάδρομο αυτό, έστω και για 2 σταθμούς; Αυτά τα λεωφορεία πρέπει να "κοπούν" στον εγγυτερο σταθμό Μετρό που συναντούν στη διαδρομή τους.
Για τα λεωφορεία τώρα της Βουλιαγμένης / Ηλιουπόλεως που πάνε ακόμα κέντρο (!) με το που θα κοπούν τα μείνει ακάλυπτο συγκοινωνιακα το κομμάτι Στ. Άγιος Ιωάννης - Σύνταγμα που είναι εκτός της κόκκινης γραμμής του Μετρό (και περιλαμβάνει και Α' Νεκροταφείο και συμβολή με άξονα Καλλιρόης - 550 και Τράμ). Εκεί θα χρειαστεί (και θα είναι πανεύκολο να φτιαχτεί και με καλή συχνότητα) μια γραμμή, έστω 058, ΣΥΝΤΑΓΜΑ - ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ (μέσω ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ) με αφετηρία μαζί με το 040.
Λεωφορεία όμως να ανεβοκατεβαινουν τη Βουλιαγμένης οπουδήποτε στο κομμάτι Αγ. Ιωάννης - Ελληνικό για περισσότερο από την απόσταση 2 σταθμών είναι αναχρονισμός και τεράστια σπατάλη πόρων. Πρέπει οι πόροι αυτοί να πάνε (α) σε κάθετες στον άξονα της Λ. Βουλιαγμένης τροφοδοτικές (π.,χ. Το κομμένο 228 ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ που έχω προτείνει και αλλού ή το 2πλο τροφοδοτικό 816 ,ΣΤ. ΤΑΥΡΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ που ενθερμως προτείνουμε με τον pvuccino!), (β) σε ενδυνάμωση της τροφοδοσίας Γλυφάδας και ΒΒΒ από Στ. Ελληνικού και (γ) σε μια γραμμή που θα ξεκινά από Στ. Νέου Κόσμου και από Ακροπόλεως - Ευξείνου Πόντου - Αγίου Δημητρίου κ.λπ κ.λπ. Θα φτάνει ως τη Θεομήτορος για καλύψει ως "διαμεσος" του Τράμ και της κόκκινης γραμμής τον κενό μέσων σταθερής τροχιάς χώρο Δάφνης, Άνω Ν. Σμύρνης, Αγ. Δημητρίου, και Αλίμου. Ομοίως χρειάζεται και μια παράλληλη προς το Μετρό γραμμή στα ανατολικά που από Υμηττού ψηλά στο Παγκράτι να πηγαίνει από περιοχές όπως Βύρωνα Καρεα Αγ. Μαρίνα Αστυνομικά Σουρμενα Τερψιθεα. παράλληλα προς την ευθεία του Μετρό
"Αναχρονισμός" και "σπατάλη πόρων" η επίγεια συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση; Are you kidding;
Ποιος ακριβώς σου είπε ότι οι άξονες που εξυπηρετούνται από Μετρό (Βουλιαγμένης, Μεσογείων, Βασ. Σοφίας, Ιερά Οδός), δεν έχουν ανάγκη από οδική σύνδεση; Γνωρίζεις μήπως πόση είναι η απόσταση μεταξύ των σταθμών "ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ" και "ΑΛΙΜΟΣ"; Αρκεί μία διαδρομή με το Μετρό για να το αντιληφθείς, απλά και μόνο από το χρόνο διαδρομής, ο οποίος είναι τελείως ευθεία και άρα επιτρέπει στους συρμούς να φτάσουν ακόμη και στην τελική ταχύτητα. Και επίσης, κάποιος που θέλει πχ από το Μετρό της Αργυρούπολης να πάει στην αρχή της Αλίμου; Προτείνεις το ποδαράτο;
Επίσης, θέλεις να μου πεις με ποια λογική κάνει την πρόταση με την οποία ολοκληρώνεται η δημοσίευσή σου; Γραμμή "παράλληλη" του Μετρό που να κάνει περίπου το ίδιο δρομολόγιο με αυτό που προτείνεις, είναι η 140. Δε νομίζω πως έχει νόημα η δημιουργία κάποιας άλλης. Άλλωστε απειροελάχιστοι είναι αυτοί που έχουν λόγο μετακίνησης από τα Σούρμενα και την Τερψιθέα, προς τον Καρέα ή το Βύρωνα. Δεν σχετίζονται ούτε καν διοικητικά οι περιοχές αυτές.
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(21-11-2013, 04:12 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: "Αναχρονισμός" και "σπατάλη πόρων" η επίγεια συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση; Are you kidding;
+1000.
Αν ήταν έτσι, έπρεπε σήμερα να πάμε στο Λονδίνο και να καταγγείλουμε τη δημοτική αρχή για κατασπατάληση χρημάτων.Πόσες δεκάδες λεωφορειακές γραμμές τρέχουν επίγεια σε διαδρομές παράλληλες με το tube?
Θεωρώ ότι το ξεσκαρτάρισμα που έπρεπε να γίνει, έστω και καθυστερημένα έγινε. Άντε να "πουλήσουμε" και το Α4, όπως επίσης στον άξονα της Ιεράς Οδού να κόβαμε και το Α16. Παραπέρα όμως δεν παίρνει πλέον.
Για να μην πώ ότι τις περισσότερες ώρες της ημέρας η επίγεια μετακίνηση point to point είναι συμφερότερη από άποψη χρόνου - εδώ και δύο χρόνια έχω αντικαταστήσει (λόγω κόστους κάρτας) το "Ζωγράφου - Μέγαρο - Πανόρμου (608/235 + Μετρό)" με το "Ζωγράφου-Ιπποκράτειο-Ερυθρός" (608/235 + περπάτημα Άλεξ>Βασ. Σοφίας + 3/10/13/550). Καμία διαφορά.
Δημοσιεύσεις: 203
Θέματα: 7
Εγγραφή: 25-10-2013
(21-11-2013, 04:12 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: "Αναχρονισμός" και "σπατάλη πόρων" η επίγεια συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση; Are you kidding;
Ποιος ακριβώς σου είπε ότι οι άξονες που εξυπηρετούνται από Μετρό (Βουλιαγμένης, Μεσογείων, Βασ. Σοφίας, Ιερά Οδός), δεν έχουν ανάγκη από οδική σύνδεση; Γνωρίζεις μήπως πόση είναι η απόσταση μεταξύ των σταθμών "ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ" και "ΑΛΙΜΟΣ"; Αρκεί μία διαδρομή με το Μετρό για να το αντιληφθείς, απλά και μόνο από το χρόνο διαδρομής, ο οποίος είναι τελείως ευθεία και άρα επιτρέπει στους συρμούς να φτάσουν ακόμη και στην τελική ταχύτητα. Και επίσης, κάποιος που θέλει πχ από το Μετρό της Αργυρούπολης να πάει στην αρχή της Αλίμου; Προτείνεις το ποδαράτο;
Επίσης, θέλεις να μου πεις με ποια λογική κάνει την πρόταση με την οποία ολοκληρώνεται η δημοσίευσή σου; Γραμμή "παράλληλη" του Μετρό που να κάνει περίπου το ίδιο δρομολόγιο με αυτό που προτείνεις, είναι η 140. Δε νομίζω πως έχει νόημα η δημιουργία κάποιας άλλης. Άλλωστε απειροελάχιστοι είναι αυτοί που έχουν λόγο μετακίνησης από τα Σούρμενα και την Τερψιθέα, προς τον Καρέα ή το Βύρωνα. Δεν σχετίζονται ούτε καν διοικητικά οι περιοχές αυτές.
Μετεπιβιβάσεις από ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ:
* 101 ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΑΛΙΜΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): Λ. Βουλιαγμένης - Μαρ. Γερουλάνου
* 154 ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ (ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΒΟΥΛΑΣ) [Που θα πρέπει να γίνει 154 ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ - ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ (ΠΑΝΟΡΑΜΑ
ΒΟΥΛΑΣ)]: Λ. Βουλιαγμένης - Λ. Κύπρου
* 155 ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ [Που θα πρέπει να σπάσει σε 2 κλάδους, εκ των οποίων ο εν προκειμένω, έστω 155Α, ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ]: Λ. Βουλιαγμένης - Λ. Αλίμου
* Α3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΓΛΥΦΑΔΑ (ΕΥΡΥΑΛΗ) (Μέσω ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ) [Θα πρέπει να γίνει Α3 ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΓΛΥΦΑΔΑ (ΕΥΡΥΑΛΗ)]: -
* Β3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΓΛΥΦΑΔΑ(ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ) (Μέσω Λ.ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ) [Θα πρέπει να γίνει Α3 ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΓΛΥΦΑΔΑ (ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ)]: -
Συνεπώς ο επιβάτης θα έχει 3 μετεπιβιβάσεις από Σταθμό ΑΛΙΜΟΣ:
* 101 για Βουλιαγμένης - Γερουλάνου,
* 154 για Βουλιαγμένης - Κύπρου και
* 155 για Βουλιαγμένης - Αλίμου,
που με το κόψιμο των Α3 και Β3, θα αποκτήσουν πολύ πυκνά δρομολόγια και θα εξυπηρετούν ταχύτατα τους κατοίκους στην περιοχή που είναι σε walking distance <= 10' από το Σταθμό ΑΛΙΜΟΣ (απόσταση ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ - ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ = 1.7 km, 20' βάδισμα)
Επίσης, δεν μου αρέσει να εξανίστασαι. Δεν είναι ευγενικό κατ’ αρχάς.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(21-11-2013, 05:00 PM)ns_ Έγραψε: Μετεπιβιβάσεις από ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ:
* 101 ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΑΛΙΜΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): Λ. Βουλιαγμένης - Μαρ. Γερουλάνου
* 154 ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ (ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΒΟΥΛΑΣ) [Που θα πρέπει να γίνει 154 ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ - ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ (ΠΑΝΟΡΑΜΑ
ΒΟΥΛΑΣ)]: Λ. Βουλιαγμένης - Λ. Κύπρου
* 155 ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ [Που θα πρέπει να σπάσει σε 2 κλάδους, εκ των οποίων ο εν προκειμένω, έστω 155Α, ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ]: Λ. Βουλιαγμένης - Λ. Αλίμου
* Α3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΓΛΥΦΑΔΑ (ΕΥΡΥΑΛΗ) (Μέσω ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ) [Θα πρέπει να γίνει Α3 ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΓΛΥΦΑΔΑ (ΕΥΡΥΑΛΗ)]: -
* Β3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΓΛΥΦΑΔΑ(ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ) (Μέσω Λ.ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ) [Θα πρέπει να γίνει Α3 ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΓΛΥΦΑΔΑ (ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ)]: -
Συνεπώς ο επιβάτης θα έχει 3 μετεπιβιβάσεις από Σταθμό ΑΛΙΜΟΣ:
* 101 για Βουλιαγμένης - Γερουλάνου,
* 154 για Βουλιαγμένης - Κύπρου και
* 155 για Βουλιαγμένης - Αλίμου,
που με το κόψιμο των Α3 και Β3, θα αποκτήσουν πολύ πυκνά δρομολόγια και θα εξυπηρετούν ταχύτατα τους κατοίκους στην περιοχή που είναι σε walking distance <= 10' από το Σταθμό ΑΛΙΜΟΣ (απόσταση ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ - ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ = 1.7 km, 20' βάδισμα)
Επίσης, δεν μου αρέσει να εξανίστασαι. Δεν είναι ευγενικό κατ’ αρχάς. Σου εξηγούν ότι πρέπει να υπάρχει και λεωφορείο σε κάθε μεγάλη οδική αρτηρία.
Με το σκεπτικό σου αν κάποιος από τη Δάφνη θέλει να παει στην Αλίμου(ενα ενδιάμεσο σημείο μεταξύ των σταθμων) θα πρεπει να κατέβει Άλιμο ή Αργυρούπολη και να περπατήσει πανω απο χιλιόμετρο ενώ με τα Α3/Β3 φτάνει αμέσως!
|