Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(18-11-2013, 11:16 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Άλιμος, Αργυρούπολη και Ηλιούπολη με αποτυχημένες γραμμές (βλ. 101, 155), που μεταφέρουν ελάχιστο αριθμό επιβατών σε κάθε δρομολόγιο, ξοδεύοντας άσκοπα οχήματα και προσωπικό, όταν Γλυφάδα και ΒΒΒ έχουν απαράδεκτη σύνδεση με το Μετρό, με αποτέλεσμα, ειδικά στη 2η περίπτωση, να μη μπορεί να δρομολογηθεί τίποτα άλλο πέρα από 18μετρο σε 171 και Ε22.
Σωστή αξιοποίηση του στόλου...
Το 171 χρειάζεται οπωσδήποτε 18μετρα γιατί δεν εξυπηρετεί μόνο Βάρη/Βάρκιζα αλλά και Άνω Βούλα και ολόκληρη την Βουλιαγμένης στο ύψος της Γλυφάδας. Όσον αφορά την επιβατική κίνηση τα τοπικά ΒΒΒ έχουν παρόμοια κίνηση με τα 101/155.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(19-11-2013, 11:43 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 171 χρειάζεται οπωσδήποτε 18μετρα γιατί δεν εξυπηρετεί μόνο Βάρη/Βάρκιζα αλλά και Άνω Βούλα και ολόκληρη την Βουλιαγμένης στο ύψος της Γλυφάδας. Όσον αφορά την επιβατική κίνηση τα τοπικά ΒΒΒ έχουν παρόμοια κίνηση με τα 101/155.
Καλύτερο σχεδιασμό χρειάζονται τα τοπικά ΒΒΒ. Ποιος ο λόγος να υπάρχει το Ε22 (μάλλον οδεύει προς κατάργηση από το νέο έτος βέβαια), και να έχει μία διαδρομή 30-35 χλμ. έως τη Σαρωνίδα, και μετά τη Βάρκιζα το λεωφορείο να είναι άδειο; Και την ίδια ώρα 114 και 149/170 να τριγυρνάνε σαν τις άδικες κατάρες, προσφέροντας σύνδεση ΜΟΝΟ με το κέντρο της Γλυφάδας και από εκεί να πρέπει να πάρει άλλο λεωφορείο. Και ποιος ο λόγος να τριγυρνάει το 162 άδειο, που εξυπηρετεί το εσωτερικό της Βούλας, αλλά δεν πάει στο Μετρό;
Το συμπέρασμα είναι ένα: ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΩΡΑ. Καταργήσεις, τροποποιήσεις, αραιώσεις, πυκνώσεις και επαναξιολόγηση της τιμολογιακής πολιτικής. Και δε μας φταίει καμία Κυβέρνηση, ούτε Τρόικα για τα σημερινά χάλια, όπως νομίζουν κάποιοι.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(20-11-2013, 12:47 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Καλύτερο σχεδιασμό χρειάζονται τα τοπικά ΒΒΒ. Ποιος ο λόγος να υπάρχει το Ε22 (μάλλον οδεύει προς κατάργηση από το νέο έτος βέβαια), και να έχει μία διαδρομή 30-35 χλμ. έως τη Σαρωνίδα, και μετά τη Βάρκιζα το λεωφορείο να είναι άδειο; Και την ίδια ώρα 114 και 149/170 να τριγυρνάνε σαν τις άδικες κατάρες, προσφέροντας σύνδεση ΜΟΝΟ με το κέντρο της Γλυφάδας και από εκεί να πρέπει να πάρει άλλο λεωφορείο. Και ποιος ο λόγος να τριγυρνάει το 162 άδειο, που εξυπηρετεί το εσωτερικό της Βούλας, αλλά δεν πάει στο Μετρό;
Το συμπέρασμα είναι ένα: ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΩΡΑ. Καταργήσεις, τροποποιήσεις, αραιώσεις, πυκνώσεις και επαναξιολόγηση της τιμολογιακής πολιτικής. Και δε μας φταίει καμία Κυβέρνηση, ούτε Τρόικα για τα σημερινά χάλια, όπως νομίζουν κάποιοι.
Άμα καταργηθεί το Ε22 ας ελπίσουμε ότι κάτι θα γίνει με τα τοπικά Γλυφάδας. Σ' αυτό που συμφωνούμε απόλυτα είναι ότι δεν φταίει καμιά Τρόικα για τα σημερινό μπάχαλο στους συγκοινωνιακούς φορείς. Δεν μπορείς να λες ότι δεν έχεις βάρδιες όταν έχεις ακόμα στο κέντρο να πηγαίνουν κάτι Α4, Β8, Γ10, Α13 κ.α. χωρίς λόγο ή να βλέπεις γραμμές να κάνουν 8αρια επιμηκύνοντας σε μεγάλο βάθμο τον χρόνο διαδρομής π.χ. 101, 212 στην κατεύθυνση προς Δάφνη κ.α. και σε πολλές περίπτωσεις να χάνουν την επιβατική τους κίνηση.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(20-11-2013, 12:47 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Καλύτερο σχεδιασμό χρειάζονται τα τοπικά ΒΒΒ. Ποιος ο λόγος να υπάρχει το Ε22 (μάλλον οδεύει προς κατάργηση από το νέο έτος βέβαια), και να έχει μία διαδρομή 30-35 χλμ. έως τη Σαρωνίδα, και μετά τη Βάρκιζα το λεωφορείο να είναι άδειο;
Να φανταστώ το κλασσικό γκρουπάκι του φουμπού?
Πάντως τα κουτσομπολιά των οδηγών κατα συντριπτική πλειονότητα είναι... πούπες! Συνήθως είναι οι τελευταίοι που μαθαίνουν τις μεταβολές κάποιας γραμμής!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(20-11-2013, 02:09 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Να φανταστώ το κλασσικό γκρουπάκι του φουμπού?
Πάντως τα κουτσομπολιά των οδηγών κατα συντριπτική πλειονότητα είναι... πούπες! Συνήθως είναι οι τελευταίοι που μαθαίνουν τις μεταβολές κάποιας γραμμής!
Αυτό, αυτό...
Πάντως, για την Ε22 είναι γνωστό ότι θα περάσει στα ΚΤΕΛ Αττικής. Και φαντάζομαι θα την ακολουθήσουν και άλλες (πχ. Χ63, 304/305/316, εξπρές Αεροδρομίου). Απλά δεν ξέρουμε το πότε θα γίνει αυτό.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(20-11-2013, 02:26 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αυτό, αυτό...
Πάντως, για την Ε22 είναι γνωστό ότι θα περάσει στα ΚΤΕΛ Αττικής. Και φαντάζομαι θα την ακολουθήσουν και άλλες (πχ. Χ63, 304/305/316, εξπρές Αεροδρομίου). Απλά δεν ξέρουμε το πότε θα γίνει αυτό. Οι οδηγοί λένε ότι θέλουν. Ένα οδηγός πέρυσι μου ότι θα επηρεαστεί και το 237 από το άνοιγμα των νέων σταθμών ενώ κάποιος άλλος όταν ρώτησα αν θα κλείσει το αμ/σιο του Ελληνικού μου είπε ότι σε λίγο καιρό θα κλείσουν όλα!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(20-11-2013, 02:52 AM)georgio Έγραψε: Οι οδηγοί λένε ότι θέλουν. Ένα οδηγός πέρυσι μου ότι θα επηρεαστεί και το 237 από το άνοιγμα των νέων σταθμών ενώ κάποιος άλλος όταν ρώτησα αν θα κλείσει το αμ/σιο του Ελληνικού μου είπε ότι σε λίγο καιρό θα κλείσουν όλα!
Μα για το ότι υπεραστικές γραμμές του ΟΑΣΑ θα περάσουν στα ΚΤΕΛ Αττικής δεν το μάθαμε ξαφνικά (τουλάχιστον όσοι παρακολουθούμε τα τεκταινόμενα στις συγκοινωνίες της Αττικής) από ένα post. Τόσους μήνες το ξέρουμε και το συζητάμε. Και δεν είναι "αρβύλα" των οδηγών, αλλά πρόθεση του Υπουργείου.
Δημοσιεύσεις: 203
Θέματα: 7
Εγγραφή: 25-10-2013
20-11-2013, 10:09 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-11-2013, 10:11 PM από ns_.)
(20-11-2013, 03:23 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μα για το ότι υπεραστικές γραμμές του ΟΑΣΑ θα περάσουν στα ΚΤΕΛ Αττικής δεν το μάθαμε ξαφνικά (τουλάχιστον όσοι παρακολουθούμε τα τεκταινόμενα στις συγκοινωνίες της Αττικής) από ένα post. Τόσους μήνες το ξέρουμε και το συζητάμε. Και δεν είναι "αρβύλα" των οδηγών, αλλά πρόθεση του Υπουργείου.
Και είναι σωστό: ΟΑΣΑ = Οργανισμός *Αστικών* Συγκοινωνιών Αθηνών. Η Σαρωνίδα, ούτε άστυ είναι ούτε Αθήνα.
[Εναλλακτικά, θα μπορούσε κάλλιστα αυτά τα δρομολόγια να τα κάνουν λεωφορεία του προαστιακού, σε ένα δίκτυο προαστιακων (vs υπεραστικών) συγκοινωνιών.]
Έτσι (με την "ΚΤΕΛοποίηση") θα απελευθερωθούν οχήματα ιδίως για τροφοδοτικές / διασυνδετικες γραμμές για το Μετρό, καθώς και για "περιμετρικες" (πρβλ. 140) / κορμούς εντός του αστικού ιστού.
Δημοσιεύσεις: 160
Θέματα: 0
Εγγραφή: 07-03-2011
Για τον ΟΑΣΑ αντί για αθηνών να τον πούνε αττικής.
Δημοσιεύσεις: 772
Θέματα: 136
Εγγραφή: 10-10-2009
Έτσι και πάρει το Ε22 το ΚΤΕΛ Αττικής θα ανοίξω σαμπάνιες. Όποιος θέλει συγκοινωνία μένει στην Αθήνα και δεν φεύγει εκτός για να ακολουθήσει την μόδα...
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
|