Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Ευχάριστη έκπληξη! Έως τα τέλη Νοέμβρη θα ξεκινήσει πιλοτική λειτουργία συστήματος wi-fi σε 15 ηλεκτροκίνητα οχήματα (τρόλεϊ).
http://etheldrivers.blogspot.gr/2013/11/internet.html
ΥΓ: Προφανώς αυτά τα wi-fi θα εννοούσε ο πρωθυπουργός...
Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
(08-11-2013, 01:50 AM)mercedes elbo Έγραψε: Συμφωνώ και εγώ στο 550 μόνο μια φορά το είχα πετύχει το σύστημα σε λειτουργία πέρσι με την #499. Σε Α1/Β1 ποτέ δεν είδα να λειτουργεί κάτι τέτοιο. Αυτό που νομίζω έχει αναγγελία στάσεων κανονικά είναι το 911 λόγω του Φάρου Τυφλών.
Και για αυτό το λόγο έχει μόνιμα το Midi ΥΜΙ-1227 (227).
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Ώρα 13:55. Στη στάση "ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ" των Α3/Β3/Α4 προς Ακαδημία ασυνήθιστα αρκετός κόσμος περιμένει λεωφορείο. Την πρωτη αυτή έκπληξη διαδέχεται 1' μετά μια δεύτερη.
Ένα 36μετρο σκάει μύτη. Και θα αναρωτηθεί κάποιος, υπάρχουν τέτοια οχήματα στην Ελλάδα; Μου λες δε γίνεται (που τραγουδάει και ο Παντελ[ίδ]ης! Κι όμως γίνεται, αν εμφανιστούν 2 18μετρα που να σχηματίζουν τρενάκι.
Η δεύτερη έκπληξη όμως βρίσκεται εδώ. Όπως είναι λογικό να σκεφτεί κάποιος, τα δύο οχήματα θα ήταν κάποια νταλίκα των Α3/Β3 και κάποιο αντίστοιχου μήκους όχημα της Α4. Αμ δε! Ήταν η GN #415, δρομολογημένη στην Α3, και η #431, δρομολογημένη στη Β3!!!
Δύο οχήματα, από την ίδια αφετηρία, έχουν σχηματίσει τρενάκι, με το δεύτερο φυσικά να είναι άδειο.
Κάπως έτσι μεταφράζεται στις μέρες μας η ορθή εκμετάλλευση προσωπικού και οχημάτων από ΟΑΣΑ και ΟΣΥ.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(09-11-2013, 04:11 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ώρα 13:55. Στη στάση "ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ" των Α3/Β3/Α4 προς Ακαδημία ασυνήθιστα αρκετός κόσμος περιμένει λεωφορείο. Την πρωτη αυτή έκπληξη διαδέχεται 1' μετά μια δεύτερη.
Ένα 36μετρο σκάει μύτη. Και θα αναρωτηθεί κάποιος, υπάρχουν τέτοια οχήματα στην Ελλάδα; Μου λες δε γίνεται (που τραγουδάει και ο Παντελ[ίδ]ης! Κι όμως γίνεται, αν εμφανιστούν 2 18μετρα που να σχηματίζουν τρενάκι.
Η δεύτερη έκπληξη όμως βρίσκεται εδώ. Όπως είναι λογικό να σκεφτεί κάποιος, τα δύο οχήματα θα ήταν κάποια νταλίκα των Α3/Β3 και κάποιο αντίστοιχου μήκους όχημα της Α4. Αμ δε! Ήταν η GN #415, δρομολογημένη στην Α3, και η #431, δρομολογημένη στη Β3!!!
Δύο οχήματα, από την ίδια αφετηρία, έχουν σχηματίσει τρενάκι, με το δεύτερο φυσικά να είναι άδειο.
Κάπως έτσι μεταφράζεται στις μέρες μας η ορθή εκμετάλλευση προσωπικού και οχημάτων από ΟΑΣΑ και ΟΣΥ.
Με βάση τον εξορθολογισμό του δικτύου και την αποτελεσματικότερη διαχείριση του στόλου και του προσωπικού των Ο.ΣΥ αποφασίζουμε να εισάγουμε τα 36μετρα οχήματα και σε άλλες γραμμές πέραν του 608, όπου έχει υπάρξει και 54μετρο.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(09-11-2013, 04:11 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ώρα 13:55. Στη στάση "ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ" των Α3/Β3/Α4 προς Ακαδημία ασυνήθιστα αρκετός κόσμος περιμένει λεωφορείο. Την πρωτη αυτή έκπληξη διαδέχεται 1' μετά μια δεύτερη.
Ένα 36μετρο σκάει μύτη. Και θα αναρωτηθεί κάποιος, υπάρχουν τέτοια οχήματα στην Ελλάδα; Μου λες δε γίνεται (που τραγουδάει και ο Παντελ[ίδ]ης! Κι όμως γίνεται, αν εμφανιστούν 2 18μετρα που να σχηματίζουν τρενάκι.
Η δεύτερη έκπληξη όμως βρίσκεται εδώ. Όπως είναι λογικό να σκεφτεί κάποιος, τα δύο οχήματα θα ήταν κάποια νταλίκα των Α3/Β3 και κάποιο αντίστοιχου μήκους όχημα της Α4. Αμ δε! Ήταν η GN #415, δρομολογημένη στην Α3, και η #431, δρομολογημένη στη Β3!!!
Δύο οχήματα, από την ίδια αφετηρία, έχουν σχηματίσει τρενάκι, με το δεύτερο φυσικά να είναι άδειο.
Κάπως έτσι μεταφράζεται στις μέρες μας η ορθή εκμετάλλευση προσωπικού και οχημάτων από ΟΑΣΑ και ΟΣΥ. Την Παρασκευή δύο Solaris 18 στο 703 η μία πίσω από την άλλη ανέβαιναν τη Θηβών.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(09-11-2013, 04:11 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ώρα 13:55. Στη στάση "ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ" των Α3/Β3/Α4 προς Ακαδημία ασυνήθιστα αρκετός κόσμος περιμένει λεωφορείο. Την πρωτη αυτή έκπληξη διαδέχεται 1' μετά μια δεύτερη.
Ένα 36μετρο σκάει μύτη. Και θα αναρωτηθεί κάποιος, υπάρχουν τέτοια οχήματα στην Ελλάδα; Μου λες δε γίνεται (που τραγουδάει και ο Παντελ[ίδ]ης! Κι όμως γίνεται, αν εμφανιστούν 2 18μετρα που να σχηματίζουν τρενάκι.
Η δεύτερη έκπληξη όμως βρίσκεται εδώ. Όπως είναι λογικό να σκεφτεί κάποιος, τα δύο οχήματα θα ήταν κάποια νταλίκα των Α3/Β3 και κάποιο αντίστοιχου μήκους όχημα της Α4. Αμ δε! Ήταν η GN #415, δρομολογημένη στην Α3, και η #431, δρομολογημένη στη Β3!!!
Δύο οχήματα, από την ίδια αφετηρία, έχουν σχηματίσει τρενάκι, με το δεύτερο φυσικά να είναι άδειο.
Κάπως έτσι μεταφράζεται στις μέρες μας η ορθή εκμετάλλευση προσωπικού και οχημάτων από ΟΑΣΑ και ΟΣΥ.
O ΟΑΣΑ δεν φταίει. Κανονικά τα δρομολόγια από Γλυφάδα είναι 13:00 (Α3) και 13:20 (Β3). Για το Β3 είναι φυσιολογικό να κάνει 35' μέχρι Δάφνη. Το Α3 όμως σε καμία περίπτωση δεν κάνει κανονικά 55' μέχρι Δάφνη. Πιθανόν να μην έφυγε στην ώρα του από Γλυφάδα και αν πήγαινε απελπιστηκά αργά σ' όλη τη διαδρομή μέχρι εκεί τότε μόνο μπορεί να δικαιολογηθεί το 55λεπτο.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(11-11-2013, 03:32 PM)nikos1991 Έγραψε: Οι πρώτες 160 GN πήγαν στο Α/Σ Ελληνικού και οι άλλες 60 στην Ανθούσα. Από την Ανθούσα έβγαιναν τα Α5, Β5, 304, 305 που χρειάζονταν νταλίκες και από Ελληνικό ότι και σήμερα στο περίπου. Την ίδια εποχή έγινε η παραλαβή και των 120 Volvo που πήγαν στη Ράλλη. Οι 60 GN την Ανθούσας μεταφέρθηκαν στο Ελληνικό κατά τις διαδικασίες αναβάθμισης του Α/Σ. Ναι απλά ρωτάω πως αποφαςιστηκε να έχει GN το 237 πχ και όχι το 208 ή το 214. Επίσης όλοι οι κορμοί πως στέκονταν πριν το 99 με 12μετρα; Είχαν πιο συχνά δρομολόγια;
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(11-11-2013, 05:48 PM)georgio Έγραψε: Επίσης όλοι οι κορμοί πως στέκονταν πριν το 99 με 12μετρα; Είχαν πιο συχνά δρομολόγια;
Πιστεύω οι παράγοντες ήταν πολλοί. Πρώτον, οι διελεύσεις ήταν συχνότερες. Δεύτερον, υπήρχαν ένα σωρό γραμμές που ανέβαιναν κέντρο (μονο στα νότια, πέρα απ' τα Α2, Β2, Ε2, Α3/Β3, Α4, Β4, είχαμε τα 103, 106/126, 108, 110, 111, 134/135, 136/137, 155, 201, 202, 206, 208, 237 και άλλα). Τρίτον, η χρήση ΙΧ ήταν πιο διαδεδομένη.
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
(11-11-2013, 05:48 PM)georgio Έγραψε: Ναι απλά ρωτάω πως αποφαςιστηκε να έχει GN το 237 πχ και όχι το 208 ή το 214. Επίσης όλοι οι κορμοί πως στέκονταν πριν το 99 με 12μετρα; Είχαν πιο συχνά δρομολόγια;
Η κατάσταση πριν το 1999 δεν ήταν καλή. Υπήρχαν 600 καινούργια λεωφορεία που έμπαιναν κυρίως σε γραμμές κορμούς, ενώ όλα τα υπόλοιπα ήταν ερείπια που περίμεναν να αντικατασταθούν. Σε κάποιους κορμούς έμπαιναν μερικοί Δεινόσαυροι, όπως πχ στο Α7, αλλά προφανώς δεν επαρκούσαν. Οπότε όπως καταλαβαίνεις γινόταν χαμός.
Δεν μπορώ να πω ότι οι διελεύσεις ήταν συχνότερες από ο,τι είναι σήμερα ή τουλάχιστον πριν από 2-3 χρόνια, αφού η κρίση έχει επιφέρει περικοπές που αλλοιώνουν κάθε σύγκριση.
Ούτε το γεγονός ότι κατέβαιναν περισσότερες γραμμές στο κέντρο μπορεί να θεωρηθεί ότι ελάφρυνε τους κορμούς, αφού σε κάθε περίπτωση το συγκοινωνιακό τοπίο ήταν εντελώς διαφορετικό μιας και δεν υπήρχε το μετρό.
Γενικά η προμήθεια των 340 αρθρωτών λεωφορείων βελτίωσε θεαματικά την κατάσταση στις συγκοινωνίες, αν και κρίνοντας εκ των υστέρων η προμήθεια ίσως να υπήρξε υπερβολική ενόψει της λειτουργίας του μετρό.
Όσο για τα κριτήρια που δρομολογήθηκαν GN σε κάποιες γραμμές και σε άλλες όχι, φαντάζομαι ότι είχε να κάνει με την επιβατική κίνηση.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(11-11-2013, 05:42 PM)abc Έγραψε: Ένας αριθμός είχε πάει Ράλλη (τα μικρά νούμερα). Αυτές που πήγαν Ανθούσα ήταν αρχικά Ελληνικό.
Αρχικά νομίζω πήγαν Ράλλη τα 400-459. Μετά όταν άνοιξε η Ανθούσα τον Αύγουστο του 1999 πήρε τις 400-415, αργότερα τις 431-459. Δεν ξέρω πως ενδιάμεσα αλλάξαν Ελληνικό-Ράλλη-Ανθούσα τις GN πάντως κατέληξε η Ανθούσα με τις GN 564-619 που φύγαν μόλις άρχισαν οι εργασίες στο Α/Σ το 2009 και πήγαν όλες Ελληνικό. Επίσης, στην αρχή οι GN στο Ελληνικό είχαν αριθμούς παρμπρίζ 600-759 (σημερίνές 460-719).
Tέλος τα οχήματα 564-566 άλλαζαν συχνά μεταξύ Ελληνικού και Ανθούσας όσο είχε η Ανθούσα GN.
(11-11-2013, 10:10 PM)antonis Έγραψε: Η κατάσταση πριν το 1999 δεν ήταν καλή. Υπήρχαν 600 καινούργια λεωφορεία που έμπαιναν κυρίως σε γραμμές κορμούς, ενώ όλα τα υπόλοιπα ήταν ερείπια που περίμεναν να αντικατασταθούν. Σε κάποιους κορμούς έμπαιναν μερικοί Δεινόσαυροι, όπως πχ στο Α7, αλλά προφανώς δεν επαρκούσαν. Οπότε όπως καταλαβαίνεις γινόταν χαμός.
Δεν μπορώ να πω ότι οι διελεύσεις ήταν συχνότερες από ο,τι είναι σήμερα ή τουλάχιστον πριν από 2-3 χρόνια, αφού η κρίση έχει επιφέρει περικοπές που αλλοιώνουν κάθε σύγκριση.
Ούτε το γεγονός ότι κατέβαιναν περισσότερες γραμμές στο κέντρο μπορεί να θεωρηθεί ότι ελάφρυνε τους κορμούς, αφού σε κάθε περίπτωση το συγκοινωνιακό τοπίο ήταν εντελώς διαφορετικό μιας και δεν υπήρχε το μετρό.
Γενικά η προμήθεια των 340 αρθρωτών λεωφορείων βελτίωσε θεαματικά την κατάσταση στις συγκοινωνίες, αν και κρίνοντας εκ των υστέρων η προμήθεια ίσως να υπήρξε υπερβολική ενόψει της λειτουργίας του μετρό.
Όσο για τα κριτήρια που δρομολογήθηκαν GN σε κάποιες γραμμές και σε άλλες όχι, φαντάζομαι ότι είχε να κάνει με την επιβατική κίνηση.
Τα αρθρωτά πιστεύω χρειάζονταν ειδικά τότε (1999) που το μετρό δεν είχε αναπτυχθεί. Απ' το 2004 και μετά έφτασε πιο μακριά το μετρό (Άγιος Αντώνιος, Άγιος Δημήτριος, Δουκίσσης Πλακεντιας) και αποσυμφώρησε πλήρως πολλές γραμμές κορμούς. Πλέον ίσως σε κάποιες γραμμές είναι περιττά π.χ. Α13, Α4, Α5 κ.α. αλλά υπάρχουν γραμμές που χρειάζονται υποχρεωτικά 18μετρο π.χ. 608, 040, Α7, 550 κ.α.
|