Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Το αν θα είναι πατάτα ή όχι μία πιθανή μεταφορά της αφετηρίας του 142 στο Α/Σ Ελληνικού, θα κριθεί εκ του αποτελέσματος.
Πάντως, μην ξεχνάμε ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποια γραμμή που να διατρέχει την Αλίμου από την αρχή έως το τέλος της και να συνδέεται με το Μετρό. Μόνο το 247 έκανε αυτή τη δουλειά, αλλά καταργήθηκε, για να το διαδεχθεί το 142 που εξυπηρετεί το κομμάτι της Αλίμου από Λαμίας έως Ποσειδώνος και η 155 ανέλαβε το υπόλοιπο (από Βουλιαγμένης έως Αεροπορίας).
Αν κάτι μπορεί να ειπωθεί με βεβαιότητα, είναι πως όλο το δίκτυο στα ΝΠ θέλει γενικό επανασχεδιασμό και όχι αποσπασματικές αλλαγές, που τελικά αποτυγχάνουν. Γιατί θυμάμαι πως όταν το 155 πήγαινε Αγ. Δημήτριο και είχε κανονικά διαδρομή μέσα από Αγ. Παρασκευή και στις δύο κατευθύνσεις, τελείως άδειο στην περιοχή δεν κυκλοφορούσε, όσες φορές είχε τύχει να το χρησιμοποιήσω ή να το δω.
Οκ. Θα πει κάποιος, να διατηρήσουμε μία γραμμή μόνο και μόνο για να εξυπηρετεί 5-10 άτομα σε κάθε δρομολόγιο; Αν όμως καταργήσεις μία γραμμή χαμηλής επιβατικής κίνησης που μπορεί να εξυπηρετεί τη Χ ή Ψ περιοχή, αυτό δίνει άλλοθι για καταργήσεις και άλλες τόσες γραμμές ανάλογης επιβατικής κίνησης, που εξυπηρετούν αποκομμένες περιοχές.
Μέχρι σήμερα, οι όποιες αλλαγές ήταν τελείως αποσπασματικές και αυτό πρέπει να αλλάξει. Οργανωμένο σχέδιο για τροποποιήσεις στο σύνολο του δικτύου και δρομολόγηση με πραγματικά δεδομένα. Και στις ανάγκες του επιβατικού κοινού και στους χρόνους διαδρομής και στις συχνότητες.
Και για να ολοκληρώσω το μακροσκελές μου σχόλιο και να επανέλθω σε αυτό που λέει ο τίτλος, εγώ θα πρότεινα ο ΟΑΣΑ να κοιτάξει άμεσα και κάποιες άλλες γραμμές, των οποίων η επιβατική κίνηση επηρεάστηκε μετά τη λειτουργία των νέων σταθμών και τις συγκοινωνιακές μεταβολές που τη συνόδεψαν. Γιατί, στο 109, για παράδειγμα, η επιβατική κίνηση έχει μειωθεί, μετά την τροποποίηση της 101, που καλύπτει ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής της γραμμής και προσφέρει εξίσου σύνδεση με σταθμό Μετρό.
Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
29-10-2013, 10:15 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-10-2013, 03:43 PM από aliance.)
Εγω προτείνω το 101 να καταργηθεί το τμήμα Ποσειδώνος,Αλίμου,Κυθηρίων και να επιστρέφει από την ίδια διαδρομή με αναστροφή στη Θουκιδίδου.Επίσης να ονομαστεί 101 ΣΟΥΡΜΕΝΑ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ.ΑΛΙΜΟΣ-ΚΑΛΑΜΑΚΙ για τον εξής λόγο το ΕΛΛΗΝΙΚΟ δημιουργεί συγχυση με το μετρό Ελληνικού,και επισής αναφέρει τον ΣΤ.ΑΛΙΜΟ γιατί γραμμή που δεν αναφέρει μετρό δεν έχει επιτυχία.
Επίσης θα μπορούσε να καταργηθεί το 130 και να αντικατασταθεί από μια νέα διαδημοτική γραμμή 110 ΠΑΛ.ΦΑΛΗΡΟ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ με διαδρομή Αφετηρία 550-860 διαδρομή 130 έως Ελ.Βενιζέλου,συνέχεια Μαχης Αναλατου,Στ.Ν.Κόσμου,Στ.Αγ.Ιωάννης,Φιλολάου,Πανεπιστημιούπολη,Τέρμα Νεκρ.Ζωγράφου.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Και ο Δήμαρχος Γλυφάδας είχε συνάντηση με στελέχη του ΟΑΣΑ, ζητώντας πύκνωση λεωφορειακών γραμμών, αλλά χωρίς περαιτέρω ειδήσεις.
http://www.glyfada.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=RESOURCE&cresrc=2070&cnode=283
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
Πονεμένη ιστορία το 101 τελικά...
Έχοντας κυκλοφορήσει στον Πειραιά τον τελευταίο καιρό, έχω παρατηρήσει τα εξής:
Πρώτον, ο Άλιμος έχει χάσει τη συγκοινωνία για Πειραιά σε σύγκριση με τους γύρω δήμους που έχουν κάποια γραμμή. Για παράδειγμα, η Νέα Σμύρνη έχει το 130, το Π. Φάληρο και ο Αγ. Δημήτριος τα 217/229, και η Αργυρούπολη (και το Ελληνικό στο περίπου) το Β1.
Δεύτερον, εαν θελει να πάει κάποιος από Πειραιά προς Λ. Βουλιαγμένης και αντιστροφα, έχει τρεις εναλλακτικές: ή θα πρέπει πλέον να περιμένει αποκλειστικά το Β1, ή να πάρει Α1 και ανταπόκριση στη 3η Καλαμακίου με 101, 142 & Β1, ή να πάρει 217/229 μέχρι Δάφνη και έπειτα μετρό. Αναφορά σε αυτό το θέμα είχε κάνει ο Citaro.
Τρίτον, το Καλαμάκι δεν έχει κάποια συγκοινωνία για τον σταθμό μετρό Άλιμος.
Τέταρτον, η Λ. Θεομήτορος, επι της οποίας εδρεύουν υπηρεσίες και εμπορικά καταστήματα, ουσιαστικά συνεχίζει να παραμένει ακάλυπτη.
Γι' αυτους λοιπον τους λόγους, πιστεύω πως η καλύτερη λύση είναι να επιστρέψει το 101 στον Πειραιά. Ονομασία: ''101 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ''. Αφετηρία στην Ακτή Ξαβερίου, όπως πριν, και τέρμα στον παράδρομο της Λ. Βουλιαγμένης, έμπροσθεν του Σταθμού Άλιμος. Εξυπηρέτηση από 12μετρα οχήματα με συχνότητα ανα 30'.
Διαδρομή: Από Λ. Ποσειδώνος, αριστερά Καλαμακίου, δεξιά Θεομήτορος, αριστερά Ιωνίας, δεξιά Ηρώος Μάτση, συνέχεια στην Ηρώος Μάτση, δεξιά στον παράδρομο Λ. Βουλιαγμένης όπου και το τέρμα. Έπειτα: ευθεία στο παράδρομο Βουλιαγμένης, δεξιά Καραϊσκάκη, συνέχεια στην Αρχαίου Θεάτρου, αριστερά Ηρώος Μάτση, αριστερά Ιωνίας, δεξιά Θεομήτορος, αριστερά Καλαμακίου, δεξιά Λ. Ποσειδώνος και στη συνέχεια κανονικά για Πειραιά.
Παράλληλα το κομμάτι Σούρμενα-Λ. Βουλιαγμένης το παίρνει μια νέα γραμμή με την ονομασία ''146 ΣΟΥΡΜΕΝΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ'' (ο αριθμός είναι ενδεικτικός). Εξυπηρέτηση από 8μετρα οχήματα με συχνότητα ανα 20'.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(03-11-2013, 04:46 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Πονεμένη ιστορία το 101 τελικά...
Έχοντας κυκλοφορήσει στον Πειραιά τον τελευταίο καιρό, έχω παρατηρήσει τα εξής:
Πρώτον, ο Άλιμος έχει χάσει τη συγκοινωνία για Πειραιά σε σύγκριση με τους γύρω δήμους που έχουν κάποια γραμμή. Για παράδειγμα, η Νέα Σμύρνη έχει το 130, το Π. Φάληρο και ο Αγ. Δημήτριος τα 217/229, και η Αργυρούπολη (και το Ελληνικό στο περίπου) το Β1.
Δεύτερον, εαν θελει να πάει κάποιος από Πειραιά προς Λ. Βουλιαγμένης και αντιστροφα, έχει τρεις εναλλακτικές: ή θα πρέπει πλέον να περιμένει αποκλειστικά το Β1, ή να πάρει Α1 και ανταπόκριση στη 3η Καλαμακίου με 101, 142 & Β1, ή να πάρει 217/229 μέχρι Δάφνη και έπειτα μετρό. Αναφορά σε αυτό το θέμα είχε κάνει ο Citaro.
Τρίτον, το Καλαμάκι δεν έχει κάποια συγκοινωνία για τον σταθμό μετρό Άλιμος.
Τέταρτον, η Λ. Θεομήτορος, επι της οποίας εδρεύουν υπηρεσίες και εμπορικά καταστήματα, ουσιαστικά συνεχίζει να παραμένει ακάλυπτη.
Γι' αυτους λοιπον τους λόγους, πιστεύω πως η καλύτερη λύση είναι να επιστρέψει το 101 στον Πειραιά. Ονομασία: ''101 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ''. Αφετηρία στην Ακτή Ξαβερίου, όπως πριν, και τέρμα στον παράδρομο της Λ. Βουλιαγμένης, έμπροσθεν του Σταθμού Άλιμος. Εξυπηρέτηση από 12μετρα οχήματα με συχνότητα ανα 30'.
Διαδρομή: Από Λ. Ποσειδώνος, αριστερά Καλαμακίου, δεξιά Θεομήτορος, αριστερά Ιωνίας, δεξιά Ηρώος Μάτση, συνέχεια στην Ηρώος Μάτση, δεξιά στον παράδρομο Λ. Βουλιαγμένης όπου και το τέρμα. Έπειτα: ευθεία στο παράδρομο Βουλιαγμένης, δεξιά Καραϊσκάκη, συνέχεια στην Αρχαίου Θεάτρου, αριστερά Ηρώος Μάτση, αριστερά Ιωνίας, δεξιά Θεομήτορος, αριστερά Καλαμακίου, δεξιά Λ. Ποσειδώνος και στη συνέχεια κανονικά για Πειραιά.
Παράλληλα το κομμάτι Σούρμενα-Λ. Βουλιαγμένης το παίρνει μια νέα γραμμή με την ονομασία ''146 ΣΟΥΡΜΕΝΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ'' (ο αριθμός είναι ενδεικτικός). Εξυπηρέτηση από 8μετρα οχήματα με συχνότητα ανα 20'.
Όμως δεν φτάνουν τα οχήματα για κάτι τέτοιο. Πιστεύω το θέμα με το 101 είναι πρώτον να ταυτίζεται η διαδρομή μέσα στον Άλιμο και στις δύο κατευθύνσεις και δεύτερον να πηγαίνει κατευθείαν Στ. Αλίμου και όχι να φτάνει μέχρι Ηλιούπολη. Έτσι γλιτώνει κανά 15λεπτο απ' τον χρόνο διαδρομής και μπορεί να πάει η συχνότητα στο 20λεπτο στην αιχμή.
Δημοσιεύσεις: 196
Θέματα: 64
Εγγραφή: 29-11-2012
(03-11-2013, 04:46 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Πονεμένη ιστορία το 101 τελικά...
Έχοντας κυκλοφορήσει στον Πειραιά τον τελευταίο καιρό, έχω παρατηρήσει τα εξής:
Πρώτον, ο Άλιμος έχει χάσει τη συγκοινωνία για Πειραιά σε σύγκριση με τους γύρω δήμους που έχουν κάποια γραμμή. Για παράδειγμα, η Νέα Σμύρνη έχει το 130, το Π. Φάληρο και ο Αγ. Δημήτριος τα 217/229, και η Αργυρούπολη (και το Ελληνικό στο περίπου) το Β1.
Δεύτερον, εαν θελει να πάει κάποιος από Πειραιά προς Λ. Βουλιαγμένης και αντιστροφα, έχει τρεις εναλλακτικές: ή θα πρέπει πλέον να περιμένει αποκλειστικά το Β1, ή να πάρει Α1 και ανταπόκριση στη 3η Καλαμακίου με 101, 142 & Β1, ή να πάρει 217/229 μέχρι Δάφνη και έπειτα μετρό. Αναφορά σε αυτό το θέμα είχε κάνει ο Citaro.
Τρίτον, το Καλαμάκι δεν έχει κάποια συγκοινωνία για τον σταθμό μετρό Άλιμος.
Τέταρτον, η Λ. Θεομήτορος, επι της οποίας εδρεύουν υπηρεσίες και εμπορικά καταστήματα, ουσιαστικά συνεχίζει να παραμένει ακάλυπτη.
Γι' αυτους λοιπον τους λόγους, πιστεύω πως η καλύτερη λύση είναι να επιστρέψει το 101 στον Πειραιά. Ονομασία: ''101 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ''. Αφετηρία στην Ακτή Ξαβερίου, όπως πριν, και τέρμα στον παράδρομο της Λ. Βουλιαγμένης, έμπροσθεν του Σταθμού Άλιμος. Εξυπηρέτηση από 12μετρα οχήματα με συχνότητα ανα 30'.
Διαδρομή: Από Λ. Ποσειδώνος, αριστερά Καλαμακίου, δεξιά Θεομήτορος, αριστερά Ιωνίας, δεξιά Ηρώος Μάτση, συνέχεια στην Ηρώος Μάτση, δεξιά στον παράδρομο Λ. Βουλιαγμένης όπου και το τέρμα. Έπειτα: ευθεία στο παράδρομο Βουλιαγμένης, δεξιά Καραϊσκάκη, συνέχεια στην Αρχαίου Θεάτρου, αριστερά Ηρώος Μάτση, αριστερά Ιωνίας, δεξιά Θεομήτορος, αριστερά Καλαμακίου, δεξιά Λ. Ποσειδώνος και στη συνέχεια κανονικά για Πειραιά.
Παράλληλα το κομμάτι Σούρμενα-Λ. Βουλιαγμένης το παίρνει μια νέα γραμμή με την ονομασία ''146 ΣΟΥΡΜΕΝΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ'' (ο αριθμός είναι ενδεικτικός). Εξυπηρέτηση από 8μετρα οχήματα με συχνότητα ανα 20'.
Συμφωνώ μαζί σου για το 101 να ξαναγυρίσει στον Πειραιά. Θα προτιμούσα βέβαια να εκτελεί την διαδρομή "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΛΙΜΟΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ" με το σημερινό τροποποιημένο κομμάτι του Αλίμου.
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Εγώ διαφωνώ. Ποτέ δεν μάζευε κόσμο που να δικαιολογεί την ύπαρξη του μέχρι τον Πειραιά το 101. Επίσης λογικό να μην έχουν όλες οι περιοχές λεωφορείο για Πειραιά. Και να πηγαίνει μέχρι Πειραιά θα μαζεύει 10 ανθρώπους το πολύ. Αφού πάνε το Α1 και το Β1. Βέβαια το δεύτερο έχει χάλια συχνότητα αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Με μια σωστή ανταπόκριση με το Α1 δεν νομίζω να είναι άσχημη η σύνδεση με τον Πειραιά.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(07-11-2013, 03:27 PM)ecoj Έγραψε: Εγώ διαφωνώ. Ποτέ δεν μάζευε κόσμο που να δικαιολογεί την ύπαρξη του μέχρι τον Πειραιά το 101. Επίσης λογικό να μην έχουν όλες οι περιοχές λεωφορείο για Πειραιά. Και να πηγαίνει μέχρι Πειραιά θα μαζεύει 10 ανθρώπους το πολύ. Αφού πάνε το Α1 και το Β1. Βέβαια το δεύτερο έχει χάλια συχνότητα αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Με μια σωστή ανταπόκριση με το Α1 δεν νομίζω να είναι άσχημη η σύνδεση με τον Πειραιά.
Προσυπογράφω! Δεν είναι δα και το κέντρο της πρωτεύουσας ο Πειραιάς. Και τα ΝΠ έχουν αρκετές επιλογές απευθείας σύνδεσης με το λιμάνι (Α1, Β1, 217/229, 218/232, 130).
Αν έχει τόση ανάγκη για απευθείας σύνδεση με Πειραιά ο Άλιμος, γιατί να μην τροποποιηθεί το 217; Δε νομίζω πως έχει κάτι παραπάνω ο Αγ. Δημήτριος για να έχει τόσο τακτική σύνδεση.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
08-11-2013, 01:03 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-11-2013, 01:38 AM από pvuccino.)
Λοιπόν, ας πω κι εγώ τη χαζομάρα μου για το 101 (και για πολλά πολλά άλλα, καθώς αυτά συνδέονται...) Έχει γίνει ένας χαμός με την Αργυρούπολη. Αυτή τη στιγμή από την Αργυρούπολη προς τον Άλιμο/Λ.Αλίμου περνούν το Β1, το 140 και το 142. Εντελώς ασυντόνιστα (το Β1 ειδικά με απαράδεχτες συχνότητες) και μάλιστα το 142 από άλλη στάση! (στην πλατεία εννοώ) Το 140 κάτι κάνει, αλλά συνήθως έρχεται τίγκα! (αν μου πει κανένας πως το 101 είναι σύνδεση με Λ.Αλίμου θα φάει κλωτσιά! ) Από την άλλη έχουμε τον τραγέλαφο που είναι η γραμμή 101, που κάνει το γύρο του κόσμου και δεν εξυπηρετεί κανέναν και ΑΚΟΜΑ δεν υπάρχει γραμμή που να συνδέει ολόκληρη τη Λ.Αλίμου με το μετρό. Χάλια μαύρα δηλαδή! Επειδή κάθισα και το σκέφτηκα αρκετά έχω να προτείνω τα εξης:
1) Κατάργηση των Α4/Β1/101/142 και δημιουργία στη θέση τους δύο αντίρροπων κυκλικών γραμμών. (ας τις ονομάσουμε 101 και 102) Η 101 θα έχει διαδρομή Τερψιθέα-Στ.Άλιμος-Καλαμάκι και η 102 Τερψιθέα-Καλαμάκι-Στ.Άλιμος. Θα ξεκινούν από Τερψιθέα και θα έχουν διαδρομή Α4 μέχρι την Αργυρούπολη, όπου: η 101 θα συνεχίζει ευθεία Κύπρου, θα βγαίνει στον ΠΑΡΑΔΡΟΜΟ της Βουλιαγμένης (για άμεση ανταπόκριση με το μετρό) από εκεί αριστερά στο φανάρι μετά το σταθμό (νομίζω Θεσσαλίας λέγεται ο δρόμος) από τα στενάκια θα βγαίνει Ηρώος Ματσή (αν και δεν έχω εξετάσει αν χωράει εκεί) κι από 'κει και ύστερα την ΠΑΛΙΑ διαδρομή του 101 μέχρι Καλαμάκι. Παραλιακή κι επιστροφή από Λ.Αλίμου, Λαμίας, Τιτάνων, Αλεξιουπόλεως κτλ. Το 102 θα κάνει ακριβώς την αντίστροφη πορεία. Με γερές συχνότητες (10λεπτο στην αιχμή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) δε θες τίποτε άλλο! ΚΑΙ συνδέεις τον άξονα Κύπρου με τον πλησιέστερο σταθμό (κι όχι τώρα που αν σου κάτσει Α4 που είναι και συχνότερο, αναγκάζεσαι να κατέβεις... Αγ.Δημήτριο!) ΚΑΙ συνδέεις το κέντρο του Αλίμου με τον ομώνυμο σταθμό με πολύ καλές συχνότητες κι έχεις και καλύτερη "ενδοαλίμια" συγκοινωνία! Β1 και 101 στην παραλιακή δε χρειάζονται αν γίνει ο κορμός Πειραιά-Παραλίας όπως τον φαντάζομαι, (3λεπτο στην αιχμή με 18μετρα) νομίζω μ' αυτές τις συνθήκες πιο γρήγορα θα φτάνεις στον Πειραιά απ' ό,τι τώρα που 'χεις το απευθείας!
2) επαναφορά του 210, αλλά μέχρι Στ.Αργυρούπολη κυκλικά (δηλαδή θα βγαίνει πλατεία, αριστερά Τιτάνων, αριστερά Θουκυδίδου, αριστερά Κων/πόλεως κι έφυγες! Έτσι θα εξυπηρετεί και τη σύνδεση κέντρο Αργυρούπολης-Σούρμενα που πιθανόν να έχει συνηθίσει ο κόσμος τόσα χρόνια αλλά ΚΑΙ το σταθμό Αργυρούπολη που ενώ είναι κυριολεκτικά ΔΙΠΛΑ στη χάραξη της γραμμής, μέχρι τώρα το 101 τον αγνοούσε επιδεικτικά! Αφού η γραμμή θα μικρύνει αρκετά, μπορεί να επεκτάθεί από την άλλη πλευρά προς Τερψιθέα ή Γούναρη/Πυρνάρι (δεν το έχω σκεφτεί ακόμα αυτό)
3) (εδώ θα φάω ΠΟΛΥ βρίσιμο! ) "Διαίρεση του 140 και προσάρτηση στον ένα του κλάδο της διαδρομής του 141!!!" Και τι εννοώ: Δημιουργία 2(!!) γραμμών με αφετηρία το Στ.Κατεχάκη! (για το τμήμα του Πολυγώνου έχω πει αλλού τι πιστεύω) 140: Στ.Κατεχάκη-Ηλιούπολη-Γλυφάδα και 141: Στ.Κατεχάκη-Στ.Δάφνης-Ελληνικό. Θ' αρχίσω από τη δεύτερη μιας και η διαδρομή της είναι πιο οικεία. Ακριβώς όπως το σημερινό 140 μέχρι την Πλ.Ηρώων στον Υμηττό, με τις διαφορές ότι δε θα κάνει το "Π" του Νοσοκ.Παίδων (άνοδος και κάθοδος από Γ.Παπανδρέου) κι ότι στο Βύρωνα θα μπαίνει στην κάθοδο από Αγ.Σοφίας και δεξιά Αδραμυττίου όπως το 232, για να καλύψει τμήματα των διαδρομών των 054/209/212/232 που θα καταργηθούν. Από Πλ.Ηρώων θα πηγαίνει Δάφνη (για να καλύψει τη διαδρομή Βύρωνα-Δάφνη, μιας και το 212 θα το πάω Αγ.Ιωάννη μαζί με το 4, αλλά και για να εξυπηρετήσει τους κατοίκους Δάφνης/Υμηττού προς το Νεκροταφείο της Δάφνης, που είναι δίπλα σ' αυτό του Αγ.Δημητρίου) κι απο 'κει συνέχεια αντικαθιστώντας το σημερινό 141 στην Αγ.Δημητρίου και τέρμα στον Δυτ.Αερολιμένα. Το μόνο θέμα είναι οι συχνότητα που πρέπει να 'ναι στο 6λεπτο τουλάχιστον, αφού το σημερινό 141 και με το 8λεπτο γεμίζει! (που να 'ρθει κι από Βύρωνα ήδη γεμάτο! Άσε που θα καταργηθούν και τα 217/229...) Το 140 θα κάνει μια διαδρομή τύπου Express. Δηλαδή θα πιάνει όλο Αλίμου-Κατεχάκη (ίσως κάνει μια μικρή παράκαμψη στο νεκροταφείο Καισαριανής για ανταπόκριση με το 224) και συνέχεια όλο ευθεία μέσα στην Ηλιούπολη από Ελ.Βενιζέλου μέχρι το Στ.Αλίμου και μετά όλη την Αλίμου μέχρι Παραλιακή και όλη την Παραλιακή μέχρι Γλυφάδα. Έτσι θα έχουμε: άμεση σύνδεση ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της Λ.Αλίμου με το μετρό, άμεση σύνδεση του τμήματος Λ.Άλίμου-Γλυφάδα της Παραλιακής με το μετρό, (που σήμερα δεν υφίσταται) σύνδεση του ΚΕΝΤΡΟΥ της Ηλιούπολης με την Παραλία και ΟΧΙ της Κυπρίων Ηρώων (αλλά διέλευση αρκετά κοντά στην τωρινή του διαδρομή) και ΓΡΗΓΟΡΗ μεταβίβαση των κατοίκων από τα ανατολικά προάστια που πάνε Παραλία, χωρίς να κάνει το γύρο του κόσμου!! Η σύνδεση Αργυρούπολης-Λ.Αλίμου-Παραλίας θα γίνεται με τον καλύτερο τρόπο με τα 101/102 που προανέφερα. Μένει η σύνδεση Ηλιούπολης-Αργυρούπολης κι εδώ έρχομαι στο:
4) (κι εδώ θα φάω ξύλο...) Κατάργηση των Α4/140(στο κομμάτι της Ηλιούπολης)/201/237 και δημιουργία 2 ΓΕΡΩΝ τοπικών γραμμών. Των 201: Στ.Δάφνης-Άνω Ηλιούπολη-Στ.Αργυρούπολης και 208: Στ.Δάφνης-Κ.Ηλιούπολη-Στ.Αργυρούπολης. (και πάλι τυχαία η αριθμοδότηση) Το 201 θα φτάνει Πλ.Κανάρια κι απο 'κει θα ακολουθεί διαδρομή 237 μέχρι την Πλ.Εθν.Αντίστασης, αλλά ΔΕΝ θα κάνει τον κύκλο από Δημαρχείο και Πλ.Πλαστήρα, αλλά θα συνεχίζει ευθεία στην Ηρ.Πολυτεχνείου (αφήνοντας έξω το Πανόραμα) κι απο 'κει στην Πλατεία της Αργυρούπολης και τέρμα στο Στ.Αργυρούπολη μέσω της Γερουλάνου. Το Δημαρχείο θα εξυπηρετείται καλύτερα από την επέκταση του 109 που θα ανεβαίνει όλη τη Σοφ.Βενιζέλου μέχρι την Αγ.Μαύρα και θα κάνει τέρμα στο νεκροταφείο. Η Πλ.Πλαστήρα και το Πανόραμα θα εξυπηρετηθούν από το 218 (αφετηρία Στ.Καλλιθέας remember??) που θα επεκταθεί μέσω Μαρ.Αντύπα στην κεντρική πλατεία κι απο 'κει και πάλι μέσω Μαρ.Αντύπα στην Πλ.Πλαστήρα και τέλος (μάλλον μέσω της οδού Μεσσηνίας) στο Πανόραμα. Το 208 θα φτάνει Πλ.Κανάρια κι απο εκεί διαδρομή 140 μέχρι Πλατ.Αργυρούπολης (αλλά θα διέρχεται ΚΑΙ στην κάθοδο από τη Γερουλάνου, για σύνδεση με το μετρό) και πάλι τέρμα στο Στ.Αργυρούπολης. Έτσι θα έχουμε 2 γραμμές με πολύ καλή συχνότητα και μια με μέτρια (το 210) από το κέντρο της Αργυρούπολης προς τον ομώνυμο σταθμό, άρα είναι πολύ πιθανό ο κόσμος να τις χρησιμοποιεί κι ας είναι μικρή η απόσταση και να αποκτήσει επιτέλους και λόγο ύπαρξης ο Στ.Αργυρούπολης!
Το μόνο που δεν έχω σκεφτεί ακόμα είναι το τι θα κάνω με το 154!! (μάλλον θα το πάω Στ.Ελληνικό μου φαίνεται) Κι επίσης τι θα βάλω στην Ηρώς Κωσταντοπούλου. Είδωμεν...
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Φίλε pvuccino:
1) Πράγματι Θεσσαλίας λέγεται η οδός μετά το σταθμό, αλλά αποκλείεται να περάσει από εκεί λεωφορείο. Υπάρχει σίγουρα περιορισμός για τα οχήματα που μπορούν να στρίψουν στην οδό αυτή και επίσης λειτουργεί ως άνοδος προς τη Βουλιαγμένης (η κάθοδος νομίζω ότι επιτρέπεται μόνο για ένα οικοδομικό τετράγωνο). Το 3λεπτο στην αιχμή στην παραλιακή θα γίνει εδώ στην Αθήνα, με ΟΑΣΑ και ΟΣΥ, ή σε άλλη χώρα και πρωτεύουσα;
2) Δε με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, γιατί το πρόβλημα δεν είναι μόνο να έχουν σύνδεση οι Σουρμενιώτες με Μετρό (σε αυτό δεν έχουν θέμα, γιατί δίπλα τους είναι ο σταθμός του Ελληνικού), αλλά στο να υπάρχουν καλές ενδοδημοτικές συνδέσεις και μάλιστα όταν μιλάμε και για ενοποιημένο δήμο, όπως είναι το Ελληνικό και η Αργυρούπολη.
3) Κι όμως εγώ δε θα διαφωνήσω απολύτως. Καταρχάς, το ότι το 140 χαρακτηρίζεται ως "επιτυχημένη" γραμμή, δε σημαίνει πως δε χρήζει βελτιώσεων. Και θεωρώ πως σίγουρα μία κίνηση θα ήταν να σπάσει στην Κατεχάκη και το κομμάτι ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΠΟΛΥΓΩΝΟ να πάει σε νέα τοπική, με διαφορετικές συχνότητες, αφού η επιβατική κίνηση στη συγκεκριμένη περιοχή δεν έχει καμία σχέση με το υπόλοιπο τμήμα. Αλλά, δεν ξέρω αν θα βοηθήσει σε κάτι η χάραξη που προτείνεις, αφού θα φορτώνεται τόσο τοπικό δρομολόγιο (βλ. Καλαμακίου/Αγ. Δημητρίου), αλλά και μένουν, στην περίπτωση της νέας "express" 140, εκτός κάλυψης Πανεπιστημιούπολη και Πολυτεχνειούπολη, που αποτελούν δύο κομβικά σημεία που εξυπηρετεί το σημερινό 140 και εξ' αυτών έχει τόσο αυξημένη επιβατική κίνηση.
4) Εδώ όμως θα διαφωνήσω! Το 237 αυτό που χρειάζεται είναι ενίσχυση. Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με περιορισμό του 218 στη Δάφνη και να πάει +1 όχημα στο 237. Γενικώς, το Suncity είναι ένα μπέρδεμα, γιατί έχει δύο καλές τοπικές (206, 237), κάποιες άθλιες τοπικοδιαδημοτικές (155, 201), κορμό (Α4) και διαδημοτικές (140, 218). Κυρίως το παιχνίδι εδώ θα πρέπει να παιχτεί στο πως να διώξουμε τις γραμμές που παρασιτούν (155 και 201) και να κόψουμε αυτή που δε χρειάζεται πια να φτάνει κέντρο (Α4).
|