Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
(08-10-2013, 11:39 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Τρίτον, περί αναφοράς στο Ε22. Η γραμμή αυτή δεν ιδρύθηκε για να έχει εξπρές ο Άλιμος, το Φάληρο και η Συγγρού. Για τους κατοίκους της Σαρωνιδας ιδρύθηκε. Και από τη στιγμή που οι Σαρωνικιώτες ήθελαν σύνδεση με το Μετρό, όλα τα υπόλοιπα είναι ΠΕΡΙΤΤΑ.

Ναι, αλλά όταν ιδρύθηκε η Ε22 υπήρχε η Ε2 ως εξπρές γραμμή που εξυπηρετούσε την περιοχή.
Απάντηση
(08-10-2013, 11:39 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Καταρχάς, δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται λάθος το να πάρει κανείς λεωφορείο από τον τελευταίο σταθμό που αυτό τροφοδοτείται. Πρέπει ή όχι τα επίγεια μέσα οδικής συγκοινωνίας να προσαρμόζονται στα ΜΣΤ και τις επεκτάσεις τους; Γιατί δε μπορούν τα μεν με τα δε να λειτουργούν σαν να βρίσκονται σε άλλη Αθήνα.
[..]
Όσο για το Α4, αν ερωτηθεί ο Δήμος, θα πει ότι εμείς θέλουμε ξανά το 208 και να μας πηγαίνει κέντρο, να επανέλθουν τα 206 και 237 έως Ακαδημία και ενδεχομένως και αλλά ακόμη.

Καθόλου λάθος δεν είναι να βγείς στον τελευταίο σταθμό, αρκεί να διέρχονται όλα τα τρένα και όχι τα ...μισά. Το αν προσαρμόστηκαν σωστά τα λεωφορεία στο νέο δίκτυο μετρό, είναι ζήτημα ανεπάρκειας χώρων αναστροφής/αναμονής. Ακόμη και υπήρχαν οι σχετικές εσοχές, μάλλον για πάρκιγκ θα τις είχαμε. Πρώτη φορά επεκτείνεται μετρό και δεν υπάρχει ίχνος χώρου για νέες αφετηρίες (οράτε Ελληνικό - η αποβίβαση από νότια γίνεται ...200 μέτρα πριν και υποχρεώνεται ο επιβάτης να περάσει το φανάρι της Ιασωνίδου!)
Όσον αφορά το τελευταίο περί Α4, δεν έρχεσαι στα λόγια μου; Είναι λογική απαίτηση αυτη, διατυπωμένη από σοβαρούς ανθρώπους ;
Απάντηση
(08-10-2013, 02:07 PM)abc Έγραψε: Ναι, αλλά όταν ιδρύθηκε η Ε22 υπήρχε η Ε2 ως εξπρές γραμμή που εξυπηρετούσε την περιοχή.

Οκ. Και αλλού υπήρχαν εξπρές γραμμές και καταργήθηκαν, εξαιτίας του συμμαζέματος στο δίκτυο. Άλλωστε, μπορεί οι Αλιμιώτες και οι Φαληριώτες να έχασαν το Ε22, αλλά μια χαρά εξυπηρετούνται και με τα Α2/Β2.

(08-10-2013, 03:29 PM)Citaro Έγραψε: Καθόλου λάθος δεν είναι να βγείς στον τελευταίο σταθμό, αρκεί να διέρχονται όλα τα τρένα και όχι τα ...μισά. Το αν προσαρμόστηκαν σωστά τα λεωφορεία στο νέο δίκτυο μετρό, είναι ζήτημα ανεπάρκειας χώρων αναστροφής/αναμονής. Ακόμη και υπήρχαν οι σχετικές εσοχές, μάλλον για πάρκιγκ θα τις είχαμε. Πρώτη φορά επεκτείνεται μετρό και δεν υπάρχει ίχνος χώρου για νέες αφετηρίες (οράτε Ελληνικό - η αποβίβαση από νότια γίνεται ...200 μέτρα πριν και υποχρεώνεται ο επιβάτης να περάσει το φανάρι της Ιασωνίδου!)

Και ποιος νομίζεις ότι φταίει για τη μη ύπαρξη χώρων στάθμευσης; Η Αττικό Μετρό ή ο ΟΑΣΑ;

Είμαι Ηλιουπολίτης από την πρώτη μέρα της ζωής μου και έχω ζήσει τα πάντα σε αυτή την πόλη. Ξέρεις από πότε ακούει η Ηλιούπολη την υπόσχεση για ανάπλαση του Δημοτικού Σταδίου (είναι ένα στενό πάνω από το σταθμό), με την κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης; Τουλάχιστον από το '07 που είχαν ξεκινήσει τα έργα του Μετρό και είχε αλλάξει η Δημοτική Αρχή εδώ, έχει ειπωθεί πόσες φορές, αλλά περιέργως πάλι ξεχνιόνταν ή έμενα στις σελίδες εφημερίδων ή sites. Ποτέ ο Δήμος Ηλιούπολης δε βγήκε να διεκδικήσει από το Μετρό ένα μεγάλο αντισταθμιστικό έργο, όπως αυτό της ανάπλασης του γηπέδου, παράλληλα με την κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης, από τον οποίο και θα είχε όφελος η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.

Ο Κορτζίδης, πάλι, εκτός από "φιέστες" πείνας (βλ. απεργία πείνας για πλαζ Αγ. Κοσμά), θυμήθηκε να διεκδικήσει χώρους στάθμευσης για το Μετρό, αφού πέρασε η έκταση του Ελληνικού στο ΤΑΙΠΕΔ και αφού φτάσαμε στο παρά 5 των εγκαινίων.

Ειλικρινά, δε μου αρέσει να απαξιώνεται πλήρως το έργο των Δημοτικών Αρχών, αλλά όταν αυτοί που διοικούσαν τόσα χρόνια να μην πω τι έκαναν, μην απορούμε γιατί δε μπορεί να αναδιαμορφωθεί το δίκτυο.

ΥΓ: Το κορυφαίο είναι ότι χρόνια τώρα υπήρχε πινακίδα στη Βουλιαγμένης, στο ρεύμα προς Αθήνα, μετά το μεγάλο βαρέλι στην πρώην Αμερικάνικη Βάση, η οποία υποδείκνυε χώρο στάθμευσης για το Μετρό!
Απάντηση
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 227 ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΝΗΣ:

- Για την αποφυγή των μικρών μήκους δρόμων, στον Δήμο Βύρωνα (ΑΓ.ΑΡΤΕΜΙΟ).

- Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού προς την συνοικία του Παγκρατίου και του Δήμου Καισαριανής.

Προτείνω την εξής τροποποιήση:

Α) Απο Αφετηρία: (ΑΝΩ ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ)
Από την οδό Φιλολάου, συνέχεια στην Φιλολάου, αριστερά Μισούντος, αριστερά Χίου, δεξιά Δημ.Ανδρέα, Τέρμα

1) ΙΔΡΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ: ΑΡΡΥΒΟΥ (ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΡΟΛΕΪ 4), ΝΕΑ ΣΤΑΣΗ ΦΡΥΝΗΣ (ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΠΥΡΡΟΥ ΚΑΙ ΦΡΥΝΗΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΦΙΛΟΛΑΟΥ), ΛΕΥΚΙΠΠΟΥ, ΠΑΓΚΡΑΤΙ, (ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ 2 ΚΑΙ 140 ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΦΙΛΟΛΑΟΥ), ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ (ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ 2 ΚΑΙ 140,224,732 ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΜΙΣΟΥΝΤΟΣ), ΤΕΡΜΑ (ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 2).

2) ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ: (ΤΣΑΛΔΑΡΗ & ΜΕΡΚΟΥΡΙΑΔΗ, ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΟΔΩΝ, ΤΕΡΜΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΔΟΚΛΕΟΥΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΕΜΠΕΔΟΚΛΕΟΥΣ)

Β) Από Τέρμα: (ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΝΗ)
Από το Τέρμα, δεξιά Φωκαίας, δεξιά Υμηττού, δεξιά Ηλιουπόλεως και στην συνέχεια κανονικά.

1) ΙΔΡΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ: ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΠΛ.ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ, ΠΡΟΦ.ΗΛΙΑΣ, ΝΕΠΤΟΠΟΛΕΜΟΥ, ΕΛΤΑ, Α' ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ (ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΥΜΗΤΤΟΥ).

2) ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ: ΕΜΠΕΔΟΚΛΕΟΥΣ (ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΕΜΠΕΔΟΚΛΕΟΥΣ), ΦΡΥΝΩΝΟΣ, ΔΑΜΑΓΗΤΟΥ (ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΙΛΙΑΔΟΣ) ΚΑΙ ΔΑΜΑΡΕΩΣ (ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΔΑΜΑΓΗΤΟΥ).

ΑΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ, Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ HASTUS.
Απάντηση
Για το κομμάτι της Δάφνης του κατηργημένου 202 προτείνω την ίδρυση γραμμής 228 ΤΟΠΙΚΗ ΔΑΦΝΗ-ΜΕΤΡΟ με την ίδια διαδρομή με την επέκταση του 212.Η γραμμή με ένα όχημα θα έχει 25' δρομολόγια.
Απάντηση
Η πρόταση είναι καλή και αποτελεί απαραίτητη συμπλήρωση της επέκτασης του 212, ώστε τα τροφοδοτικά δρομολόγια της Άνω Δάφνης, πρώην 228 να έχουν συχνότητα 15', να είναι δηλ. τέτοια που ο κόσμος να το χρησιμοποιεί. Και αυτό διότι κανείς δεν θα περιμένει 25'-30' στη στάση για μια απόσταση που με τα πόδια είναι 15-20' (εξ ου και η παταγώδης αποτυχία του 202).

Εναλλακτικά:

Επειδή την Παπαναστασίου διατρέχουν από το Μετρό της Δάφνης, όχι μία, όχι δύο, αλλά επτά (7) τροφοδοτικές γραμμές (131, 141, 212, 217, 218, 219, 232)

Επειδή την Εθνάρχου Μακαρίου από μεν το Μετρό της Δάφνης δεν την διατρέχει καμιά τροφοδοτική γραμμή, και μόνο προς το Μετρό υπάρχει η επέκταση του 141, και μάλιστα πολύ αραιά

Επειδή δεν είναι ανάγκη όλες οι τροφοδοτικές να πηγαίνουν στη Δάφνη, τη στιγμή μάλιστα που ο Αγ. Ιωάννης έχει πολύ μικρότερη επιβατική κίνηση

Επειδή η Δημοτική Ενότητα Δάφνης είναι βορειότερα του Σταθμού Μετρό που βρίσκεται στο ΝΑ άκρο του, και ο προορισμός των επιβατών είναι ιδίως το κέντρο ή το Συνταγμα ή η Ομόνοια για μετεπιβίβαση

Επειδή το 228 (για ένα διάστημα 057, με την ίδια διαδρομή) είχε συγκεκριμένη διαδρομή και ήταν απλά τα πιο επιτυχημένα και αξιόπιστα λεωφορεία πριν από τους πειραματισμούς του 2010 με το 202

Προτείνω

Την επανασύσταση της γραμμής 228 ως τροφοδοτικής του Μετρό ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ που βρίσκεται στη φυσική της διαδρομή. (όπως δηλ. Τα 136/7 με την παλιά τους διαδρομή, απλά τερματίζουν στο Συγγρού - Φιξ)

Η διαδρομή θα είναι:

Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου - Εθνάρχου Μακαρίου - Γραβιάς - Χίου - Ηλιουπόλεως - Αίνου - Λ. Βουλιαγμένης (Σύνδεση με Μετρό ΑΓ. ΙΩΆΝΝΗΣ) - Εθνάρχου Μακαρίου - Ηούς - Αρτέμιδος - Αλκίνοου - Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου.

(χωρίς τον περιττό κύκλο Παπαναστασίου - Στ. Δάφνης)

Η επέκταση του 212 θα καταργείτο.

Η γραμμή αυτή "228 ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ" θα είχε συχνότητα 15'-20' (αντίστοιχη των 136/137).
Απάντηση
(03-11-2013, 12:20 AM)ns_ Έγραψε: Προτείνω

Την επανασύσταση της γραμμής 228 ως τροφοδοτικής του Μετρό ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ που βρίσκεται στη φυσική της διαδρομή. (όπως δηλ. Τα 136/7 με την παλιά τους διαδρομή, απλά τερματίζουν στο Συγγρού - Φιξ)

Η διαδρομή θα είναι:

Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου - Εθνάρχου Μακαρίου - Γραβιάς - Χίου - Ηλιουπόλεως - Αίνου - Λ. Βουλιαγμένης (Σύνδεση με Μετρό ΑΓ. ΙΩΆΝΝΗΣ) - Εθνάρχου Μακαρίου - Ηούς - Αρτέμιδος - Αλκίνοου - Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου.

(χωρίς τον περιττό κύκλο Παπαναστασίου - Στ. Δάφνης)

Η επέκταση του 212 θα καταργείτο.

Η γραμμή αυτή "228 ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ" θα είχε συχνότητα 15'-20' (αντίστοιχη των 136/137).

Δεν είναι κακή η πρόταση, αλλα βρίσκω τη γραμμή αυτή πολύ μικρή. Θα μπορούσε βέβαια να δοκιμαστεί, αρκει φυσικά να υπάρξει και χρηματοδότηση (μερική ή ολική) από τον Δήμο Δάφνης-Υμηττού, καθώς μιλάμε για μια γραμμή... ultra τοπική.
Απάντηση
(03-11-2013, 03:51 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Δεν είναι κακή η πρόταση, αλλα βρίσκω τη γραμμή αυτή πολύ μικρή. Θα μπορούσε βέβαια να δοκιμαστεί, αρκει φυσικά να υπάρξει και χρηματοδότηση (μερική ή ολική) από τον Δήμο Δάφνης-Υμηττού, καθώς μιλάμε για μια γραμμή... ultra τοπική.

Πάντως εγώ όσες φόρες έχω πετύχει το 212 μαζεύει ελάχιστο κόσμο προς Δάφνη και μετά γυρνάει τελείως άδειο. Επίσης έχω χρονομετρήσει 3 φορές το χρόνο που κάνει μέχρι να ξαναγυρίσει στο Μετρό και δεν είναι παραπάνω από 5-6 λεπτά. Γιατί επηρεάστηκαν όμως τόσο πολύ τα δρομολόγια;
Απάντηση
(03-11-2013, 04:12 AM)georgio Έγραψε: Πάντως εγώ όσες φόρες έχω πετύχει το 212 μαζεύει ελάχιστο κόσμο προς Δάφνη και μετά γυρνάει τελείως άδειο. Επίσης έχω χρονομετρήσει 3 φορές το χρόνο που κάνει μέχρι να ξαναγυρίσει στο Μετρό και δεν είναι παραπάνω από 5-6 λεπτά. Γιατί επηρεάστηκαν όμως τόσο πολύ τα δρομολόγια;

Τα δρομολόγια ίδια παρέμειναν. Το μόνο που άλλαξε είναι ότι προστέθηκαν +5' χρόνος διαδρομής και πήγαν 1 ώρα νωρίτερα έναρξη/λήξη στο πρόγραμμα Κυριακής.
Απάντηση
(03-11-2013, 04:12 AM)georgio Έγραψε: Πάντως εγώ όσες φόρες έχω πετύχει το 212 μαζεύει ελάχιστο κόσμο προς Δάφνη και μετά γυρνάει τελείως άδειο. Επίσης έχω χρονομετρήσει 3 φορές το χρόνο που κάνει μέχρι να ξαναγυρίσει στο Μετρό και δεν είναι παραπάνω από 5-6 λεπτά. Γιατί επηρεάστηκαν όμως τόσο πολύ τα δρομολόγια;

Εγώ δυο φορές το έχω δει το 212 να πηγαίνει προς Εθν. Μακαρίου και ήταν εντελώς άδειο. Είναι γεγονός λοιπόν, πως οι Δαφνιώτες προτιμούν να περπατούν προς το σταθμό, παρά να περιμένουν κάποιο τοπικο λεωφορείο.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.532 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.537 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.849 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 688.639 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.718 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.398 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.642 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.763 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.297 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.356 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)