Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
(01-10-2013, 12:07 AM)georgio Έγραψε: Το 856 ειναι γενικά πολύ αξιόπιστο και εχει πολυ καλη επιβατικη κινηση. Τα πρωινα και τα μεσημέρια φτανει και φευγει γεμάτο απο/προς κεντρο που το χρησιμοποιώ. Επίσης αν καταργηθει καποιος απο υμηττο θα κάνει τουλαχιστον 6-7 λεπτα παραπάνω για να φτάσει κέντρο. Από αφετηρια το χω χρονομετρησει αρκετες φορες και κάνει γύρω στα 17 λεπτα μέχρι κέντρο με το μετρο θες τουλαχιστον 22+. Τώρα για το βράδυ που λες σχεδον όλα άδεια πανε κέντρο είδα κατά τις 10.30 την νταλίκα #411 στο Α4 στον αγ. Δημήτριο με 5-6 επιβάτες μέσα.

To 856 στο κέντρο συνήθως με 10-15 επιβάτες το βλέπω τα πρωινά. Το Α4 δεν μου φαίνεται παράξενο να πηγαίνει άδειο γιατί πλέον δεν τροφοδοτεί όλα τα τροφοδοτικά των ΝΠ οπότε κάποιοι υποχρεωτικά παίρνουν μόνο Α3/Β3.
Απάντηση
(01-10-2013, 12:32 AM)mercedes elbo Έγραψε: To 856 στο κέντρο συνήθως με 10-15 επιβάτες το βλέπω τα πρωινά. Το Α4 δεν μου φαίνεται παράξενο να πηγαίνει άδειο γιατί πλέον δεν τροφοδοτεί όλα τα τροφοδοτικά των ΝΠ οπότε κάποιοι υποχρεωτικά παίρνουν μόνο Α3/Β3.

Καθημερινές γίνεται χαμός!!! Ειδικά από Καφαντάρη και μετά όταν πάει στο Αιγάλεω από τις 7:30 και μετα το πρωι!!
Απάντηση
(03-10-2013, 02:25 PM)nikos1991 Έγραψε: https://docs.google.com/document/d/1LhrB...sp=sharing
Επειδή παραείναι σεντόνι για να μπορέσετε να το διαβάσετε εντός φόρουμ, το ανέβασα στο drive μου.Περιμένω τα σχόλιά σας για μια επικοδομητική συζήτηση.

Έχουμε αυτή τη στιγμή κάποιες συμφέρουσες -κατά τη γνώμη μου προτάσεις- για επέκταση της 109 έως Κάτω Ηλιούπολη για να καλυφθεί το τμήμα του Α4 και της 101 έως Αγ. Μαύρα, για να καλυφθεί η Σοφ. Βενιζέλου.

Υπάρχει ένα μεγάλο μείον, όμως. Χάνεται η εξυπηρέτηση της Αγ. Κωνσταντίνου, αφού το 155, με βάση το σχέδιο του Νίκου, θα φύγει από Ηλιούπολη. Παράλληλα, μένει και η Πατρ. Γρηγορίου χωρίς γραμμή, ενώ το 201 το μόνο που θα εξυπηρετεί εντός Ηλιούπολης θα είναι η Ηρ. Κωνσταντοπούλου.

Θέτω τις εξής σκέψεις:
101 (ή 216: Να επεκταθεί μέσω Αλ. Παναγούλη, Διγενή και Πατρ. Γρηγορίου Ε' έως το Δ' Αθλητικό Κέντρο, στο τέρμα της Π. Γρηγορίου, για να εξυπηρετούνται και οι -αποκομμένοι από την αστική συγκοινωνία- κάτοικοι της Αγ. Μαρίνας.

201: Μεταφορά αφετηρίας στο Μετρό "ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ" και αποκτά κυκλική διαδρομή έως το Μετρό "ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ" ως εξής:
Από Αργυρούπολη: Κανονικά έως Μαρ. Αντύπα και μετά την πλ. Κανάρια, δεξιά Ηρακλέους, δεξιά Σπ. Μηλίου, αριστερά Τσαμάδου, συνέχεια Π. Γρηγορίου Ε', αριστερά Δημοκρατίας, συνέχεια πλ. Ανεξαρτησίας, δεξιά Δημοκρατίας, συνέχεια Μεσολογγίου, αριστερά Κερασούντος, αριστερά Ηλιουπόλεως, δεξιά Κύπρου, αριστερά Εθν. Αντιστάσεως (προέκταση Βουλιαγμένης), αριστερά Υψηλάντου, αριστερά Βουλιαγμένης, στάση στο Μετρό (στ. Αγ. Δημητρίου), αριστερά Αγ. Κωνσταντίνου, αριστερά Μαρ. Αντύπα, δεξιά Προύσσης, δεξιά Δημοκρατίας, συνέχεια Αγ. Μαρίνης, δεξιά Π. Γρηγορίου Ε', συνέχεια Τσαμαδού, συνέχεια Σπ. Μηλίου, δεξιά Περικλέους, συνέχεια Α. Παπανδρέου και από πλ. Κανάρια συνέχεια κανονικά έως το Μετρό "ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ".
Παράλληλα, για να μη χαθεί η εξυπηρέτηση των μαθητών του ΕΠΑΛ της Ηλιούπολης, θα υπάρχει η εξής τροποποίηση για 2* δρομολόγια το πρωί και 2 το μεσημέρι:
Από Αργυρούπολη: Σοφ. Βενιζέλου, αριστερά Ηρ. Κωνσταντοπούλου, δεξιά Εθν. Μακαρίου, δεξιά Πύρρωνος, δεξιά Σοφ. Βενιζέλου, αριστερά Ηρ. Κωνσταντοπούλου, συνέχεια κανονικά.
Από Στ. Αγ. Δημητρίου: Ηρ. Κωνσταντοπούλου, αριστερά Εθν. Μακαρίου, αριστερά Κυπρ. Ηρώων, δεξιά πλ. 25ης Μαρτίου, δεξιά Σοφ. Βενιζέλου (προς Άνω Ηλιούπολη), συνέχεια κανονικά.
* Προτείνω 2, για να είναι είναι στο 1ο η τροποποίηση στην επιστροφή από Άγ. Δημήτριο και στο 2ο όταν έρχεται από Αργυρούπολη, για να εξυπηρετούνται καλύτερα οι μαθητές από περισσότερες συνοικίες της Ηλιούπολης.
Απάντηση
(07-10-2013, 03:12 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ενδεχομένως να επηρεάστηκε ελάχιστα η επιβατική τους κίνηση απ' όσους προτιμούν να φτάνουν γρήγορα και άνετα στο κοντινότερο σταθμό, με ΙΧ (χαμός γίνεται από παρκαρισμένα).

Όσο για τα Solaris, σε πληροφορώ ότι είχε προταθεί το '11 από παράταξη της πόλης (ΕΝΑΚ) η δρομολόγηση "μικρών και ευέλικτων λεωφορείων" για τις 206 και 216.
Οι οποίοι πρότειναν τις ώρες αιχμής να υπάρχει λεωφορείο που να κάνει τη διαδρομή Αγ. Δημήτριος-Αθήνα, οι οποίοι έλεγαν το 237 να πηγαίνει μέχρι κέντρο, οι οποίοι έλεγαν το 218 να πηγαίνει μέχρι την Αγία Μαύρα με μια εντελώς ανάποδη διαδρομή!
Απάντηση
(07-10-2013, 03:26 AM)georgio Έγραψε: Οι οποίοι πρότειναν τις ώρες αιχμής να υπάρχει λεωφορείο που να κάνει τη διαδρομή Αγ. Δημήτριος-Αθήνα, οι οποίοι έλεγαν το 237 να πηγαίνει μέχρι κέντρο, οι οποίοι έλεγαν το 218 να πηγαίνει μέχρι την Αγία Μαύρα με μια εντελώς ανάποδη διαδρομή!

Ξέχασες το καλύτερο! Πρότειναν ενοποίηση 206 + 216 και κυκλική γραμμή τις ώρες αιχμής από κέντρο έως Δάφνη!!!
Απάντηση
Το 206 πρέπει να μείνει απείραχτο. Δε νομίζω κανένας από Αγ. Μαρίνα να ενδιαφέρεται να πάει σε οποιονδήποτε άλλο σταθμό εκτός από Αγ. Δημήτριο ή Δάφνη για να πάει κέντρο. Ουσιαστικά ο σταθμός "Ηλιούπολη" "εμάς" δε μας αφορά...
Απάντηση
(07-10-2013, 09:57 PM)Pelham Express Έγραψε: Το 206 πρέπει να μείνει απείραχτο. Δε νομίζω κανένας από Αγ. Μαρίνα να ενδιαφέρεται να πάει σε οποιονδήποτε άλλο σταθμό εκτός από Αγ. Δημήτριο ή Δάφνη για να πάει κέντρο. Ουσιαστικά ο σταθμός "Ηλιούπολη" "εμάς" δε μας αφορά...

Επειδή λένε στα δημοτικά συμβούλια το μακρύ τους και το κοντό τους, και γενικά η ποιότητα των περισσότερων δημοτικών συμβουλίων είναι ανάξια σχολιασμού (ο,τι πιό σάπιο και ανίκανο μαζεύεται συνήθως) μη δίνεις σημασία.
Ευτυχώς ή δυστυχώς, ο ΟΑΣΑ συνήθως ...γράφει τις όποιες προτάσεις των Δήμων εκεί που ...ξέρουμε, γιατί απλπούστατα είναι ουτοπικές.
Επίσης, βασικές γραμμές που αποτελούν την κύρια συγκοινωνία μιας περιοχής δεν τις έχει πειράξει ποτέ κανείς. Τα πειράματα γίνονται με γραμμές β' και γ' επιλογής . Για την Ηλιούπολη, θα χαρακτήριζα ως α' κατηγορία τα 206, 237, Α4(τέως 208), 140. Το 218 είναι επικουρικό, τα δε 155(πρώην 216) και 201 είναι αυτά που ονομάζω β' επιλογής, και σε αυτά πειραματιζόμαστε.
Απάντηση
(07-10-2013, 11:53 PM)Citaro Έγραψε: Επειδή λένε στα δημοτικά συμβούλια το μακρύ τους και το κοντό τους, και γενικά η ποιότητα των περισσότερων δημοτικών συμβουλίων είναι ανάξια σχολιασμού (ο,τι πιό σάπιο και ανίκανο μαζεύεται συνήθως) μη δίνεις σημασία.
Ευτυχώς ή δυστυχώς, ο ΟΑΣΑ συνήθως ...γράφει τις όποιες προτάσεις των Δήμων εκεί που ...ξέρουμε, γιατί απλφούστατα είναι ουτοπικές.
Επίσης, βασικές γραμμές που αποτελούν την κύρια συγκοινωνία μιας περιοχής δεν τις έχει πειράξει ποτέ κανείς. Τα πειράματα γίνονται με γραμμές β' και γ' επιλογής . Για την Ηλιούπολη, θα χαρακτήριζα ως α' κατηγορία τα 206, 237, Α4(τέως 208), 140. Το 218 είναι επικουρικό, τα δε 155(πρώην 216) και 201 είναι αυτά που ονομάζω β' επιλογής, και σε αυτά πειραματιζόμαστε.

Καταρχάς, ποιος σου είπε ότι γράφει (να μην πω που) ο ΟΑΣΑ τις προτάσεις των Δήμων; Μετράω, μόνο τον τελευταίο καιρο:
1) Ενοποίηση 306/324: αίτημα του Δήμου Παλλήνης
2) Τροποποίηση 212, για κάλυψη μέρους πρώην 202: αίτημα του Δήμου Δάφνης-Υμηττού
3) Επέκταση 748 έως στ. Περιστερίου: αίτημα του Δήμου Περιστερίου
4) Τροποποίηση 640, για κάλυψη Άνω Ψαλιδίου: αίτημα του Δήμου Ηρακλείου
5) Επέκταση 604 έως Νοσοκομείο "Αγ. Ανάργυροι": αίτημα του Δήμου Μεταμόρφωσης

Μόνες εξαιρέσεις: 878/879, 205 (διπλής κατεύθυνσης), Α8/Β8 (αλλαγή αφετηρίας), Χ97 (επέκταση έως Δάφνη τη νύχτα), 7/8 (κατάργηση).

Στο δια ταύτα, υποτιμάμε το 201. Το 30λεπτο δεν τη χαρακτηρίζει εντελώς αχρείαστη σαν γραμμή. Ενδεικτικό είναι ότι τις περισσότερες ώρες τις ημέρας έχουν κόσμο τα 12μετρα. Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν εννοώ τίποτα καταστάσεις στυλ 206 ή 237. Αλλά όχι και αυτή του νέου 155.

Πάμε τώρα σε κάτι άλλο. Το ότι μπορεί να έχει δέσει το συγκοινωνιακό δίκτυο της Ηλιούπολης και να έχουν οι κυρίως γραμμές (206, 237, Α4, 140) επιβατική κίνηση, δε σημαίνει ότι υπάρχει και η άριστη εξυπηρέτηση.

Έχω επισημάνει ότι δεν υπάρχει γραμμή που να διατρέχει όλη τη Σοφοκλή Βενιζέλου, που είναι από τις εμπορικές οδούς της πόλης και έχει το Μετρό στα χαμηλά της, την κεντρική πλατεία, το Δημαρχείο πιο ψηλά, πέρα από τα εμπορικά καταστήματα. Μόνο η Δημοτική Συγκοινωνία εξυπηρετούσε (δεν ξέρω αν έχει διατηρηθεί κιόλας το εξπρές δρομολόγιο).

Επίσης, είναι χωρίς εξυπηρέτηση μία μεγάλη περιοχή της Αγίας Μαρίνας, πάνω από την Αλ. Παναγούλη και τη Διγενη, προς το βουνό. Περιοχή πυκνοκατοικημένη, ορεινή, αλλά και με αθλητικές εγκαταστάσεις (Δ' Αθλητικό Κέντρο).

Παράλληλα, διατηρείται αμετάβλητη η Α4, που έχει υποδιπλάσια κίνηση (ίσως και παραπάνω) σε σχέση με πέρυσι, καθόσον δε νομίζω ότι οι Τερψιθεώτες έχουν λόγο να κάνουν βόλτα μέσω Κύπρου και Κάτω Ηλιούπολης για να δουν Μετρό αρκετά μακριά (στο σταθμό Ηλιούπολης). Και οι κάτοικοι της Λ. Κύπρου, προφανώς θα προτιμάνε το 154 που τους βγάζει κατευθείαν Άλιμο, από το Α4 που τους κάνει βόλτες. Και μη σας φαίνονται παράλογα αυτά, γιατί και οι Άνω Καλαμακιώτες προτιμάνε να φάνε τη μάπα τα ανά 8λεπτο δρομολόγια του Μετρό προς Ελληνικό και να πάρουν το 109 από το σταθμό της Ηλιούπολης, παρά από τον Άγιο Δημήτριο.
Απάντηση
(08-10-2013, 12:23 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Και μη σας φαίνονται παράλογα αυτά, γιατί και οι Άνω Καλαμακιώτες προτιμάνε να φάνε τη μάπα τα ανά 8λεπτο δρομολόγια του Μετρό προς Ελληνικό και να πάρουν το 109 από το σταθμό της Ηλιούπολης, παρά από τον Άγιο Δημήτριο.

Ειδικά για το 109 δεν ξέρω αν κάνουν σωστά. Τις περισσότερες ώρες η Βουλιαγμένης, πλέον, είναι χαλαρή από κίνηση προς παραλία. Έπειτα, το 109 έχει πλέον στάνταρ αναχωρήσεις από Αγ. Δημήτριο. Αν τις ξέρεις και κοντεύει η αναχώρηση, είναι ρίσκο να πάρεις το επόμενο τρένο, μόνο και μόνο για να βγείς Ηλιούπολη. Οδικώς, εξάλλου, η απόσταση Αγ. Δημήτριος - Ηλιούπολη δεν είναι πάνω από 5' με το λεωφορείο.

(08-10-2013, 12:23 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Καταρχάς, ποιος σου είπε ότι γράφει (να μην πω που) ο ΟΑΣΑ τις προτάσεις των Δήμων; Μετράω, μόνο τον τελευταίο καιρο:
1) Ενοποίηση 306/324: αίτημα του Δήμου Παλλήνης
2) Τροποποίηση 212, για κάλυψη μέρους πρώην 202: αίτημα του Δήμου Δάφνης-Υμηττού
3) Επέκταση 748 έως στ. Περιστερίου: αίτημα του Δήμου Περιστερίου
4) Τροποποίηση 640, για κάλυψη Άνω Ψαλιδίου: αίτημα του Δήμου Ηρακλείου
5) Επέκταση 604 έως Νοσοκομείο "Αγ. Ανάργυροι": αίτημα του Δήμου Μεταμόρφωσης

Τα παραδείγματα αυτά αφορούν εν πολλοίς "πατάτες" που έκανε ο ΟΑΣΑ και αναγκάστηκε να ανακρούσει πρύμναν, αφού διαμαρτυρήθηκαν οι Δήμοι.
Για το Α4, φερ' ειπείν, ρωτήθηκε ή συμφώνησε ο Δήμος Ηλιούπολης; Για το Ε22 που κόπηκε στο Ελληνικό, ρωτήθηκαν το Παλ. Φάληρο και ο Άλιμος (που έχασαν το Express για ΑθήναWink Για το μπάχαλο του 101 και το κόψιμο της γραμμής προς Πειραιά (χωρίς μάλιστα αξιοπρεπή εναλλακτική) ρωτήθηκε ο Άλιμος; Πολύ αμφιβάλλω.
Απάντηση
(08-10-2013, 11:16 AM)Citaro Έγραψε: Ειδικά για το 109 δεν ξέρω αν κάνουν σωστά. Τις περισσότερες ώρες η Βουλιαγμένης, πλέον, είναι χαλαρή από κίνηση προς παραλία. Έπειτα, το 109 έχει πλέον στάνταρ αναχωρήσεις από Αγ. Δημήτριο. Αν τις ξέρεις και κοντεύει η αναχώρηση, είναι ρίσκο να πάρεις το επόμενο τρένο, μόνο και μόνο για να βγείς Ηλιούπολη. Οδικώς, εξάλλου, η απόσταση Αγ. Δημήτριος - Ηλιούπολη δεν είναι πάνω από 5' με το λεωφορείο.


Τα παραδείγματα αυτά αφορούν εν πολλοίς "πατάτες" που έκανε ο ΟΑΣΑ και αναγκάστηκε να ανακρούσει πρύμναν, αφού διαμαρτυρήθηκαν οι Δήμοι.
Για το Α4, φερ' ειπείν, ρωτήθηκε ή συμφώνησε ο Δήμος Ηλιούπολης; Για το Ε22 που κόπηκε στο Ελληνικό, ρωτήθηκαν το Παλ. Φάληρο και ο Άλιμος (που έχασαν το Express για ΑθήναWink Για το μπάχαλο του 101 και το κόψιμο της γραμμής προς Πειραιά (χωρίς μάλιστα αξιοπρεπή εναλλακτική) ρωτήθηκε ο Άλιμος; Πολύ αμφιβάλλω.

Καταρχάς, δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται λάθος το να πάρει κανείς λεωφορείο από τον τελευταίο σταθμό που αυτό τροφοδοτείται. Πρέπει ή όχι τα επίγεια μέσα οδικής συγκοινωνίας να προσαρμόζονται στα ΜΣΤ και τις επεκτάσεις τους; Γιατί δε μπορούν τα μεν με τα δε να λειτουργούν σαν να βρίσκονται σε άλλη Αθήνα.

Δεύτερον, για τις αλλαγές που έγιναν λόγω Μετρό, οι εμπλεκόμενοι Δήμοι ήταν ενήμεροι καιρό πριν. Αλλά οι δήμαρχοι έκαναν ομερτά και δε βγήκαν ποτέ να οργανώσουν συναντήσεις με τους κατοίκους για να τους ενημερώσουν ή να ζητήσουν τη γνώμη τους.

Τρίτον, περί αναφοράς στο Ε22. Η γραμμή αυτή δεν ιδρύθηκε για να έχει εξπρές ο Άλιμος, το Φάληρο και η Συγγρού. Για τους κατοίκους της Σαρωνιδας ιδρύθηκε. Και από τη στιγμή που οι Σαρωνικιώτες ήθελαν σύνδεση με το Μετρό, όλα τα υπόλοιπα είναι ΠΕΡΙΤΤΑ.

Όσο για το Α4, αν ερωτηθεί ο Δήμος, θα πει ότι εμείς θέλουμε ξανά το 208 και να μας πηγαίνει κέντρο, να επανέλθουν τα 206 και 237 έως Ακαδημία και ενδεχομένως και αλλά ακόμη.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.547 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.578 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.860 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 688.645 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.719 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.403 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.643 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.769 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.299 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.359 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 10 Επισκέπτης (ες)