Αξιολόγηση Θέματος:
  • 17 Ψήφοι - 3.18 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1
#91
(23-09-2013, 08:39 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: ΥΓ2: Αν περνάει την Πύλη του Νεκροταφείου και έχει στάση ακριβώς στην είσοδο του κτηρίου της Θεολογικής, το δέχομαι! Tongue Αλλά να μη μαζεύει τη σάρα και τη μάρα. Να είμαστε άνετα! Big Grin

Σου έρχεται ΠΜ για να τα βρούμε χωρίς να συνουσιάζουμε το τόπικ Wink
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#92
(23-09-2013, 12:40 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ο Άλιμος έχει παράπονα για τη συγκοινωνιακή του εξυπηρέτηση!
http://www.vimaonline.gr/default.asp?pid=20&ct=3&artid=12091

Το να διαμαρτύρονται οι κάτοικοι της Λ. Αλίμου πάει στο καλό (ξέμειναν με 142 κάθε 40'). Για αυτούς της Θεομήτορος ναι (έχουν 101 μόνο στη μία κατεύθυνση). Αλλά να λένε οι άλλοι στο Καλαμάκι ότι θέλουν το 141 να τους πηγαίνει στο Μετρό του Αλίμου, δε μπορώ να το καταλάβω!

Επίσης, ενοχλήθηκαν και από το κόψιμο του 101 από τον Πειραιά, γιατί λέει δεν εξυπηρετούνται οι φοιτητές του ΠΑΠΕΙ! (Θέλω κι εγώ μία γραμμή να κάνει δρομολόγιο Ηλιούπολη - Τέρμα 220/221/235. Γίνεται;)

Την μπαρούφα με τους φοιτητές του Πειραιά και το 101 δεν το σχολιάζω, είναι του επιπέδου των συμμετεχόντων στην τοπική αυτοδιοίκηση.

Σήμερα όμως που έψαχνα τρόπο να βγώ από τον Πειραιά στο Στ. Ηλιούπολη, κατάλαβα τι εστί συγκοινωνιακή απομόνωση. Έχουν δίκιο οι επιβάτες που κινούνται από Πειραιά με προορισμό τη Βουλιαγμένης και τα προάστια πέριξ αυτής. Η σύνδεση είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!

Έχουμε και λέμε : Αναμονή στην Τερψιθέα από 11:30 μέχρι 11:42. Ήρθε το Α1 με νταλίκα. Μπλόκαρε α) στο Δημοτικό (κλασικά), β) στην Τζαβέλλα λόγω φορτηγού, γ) πίσω από το 040 που μας πήγαινε καρότσα. Επίσης, γέμισε ασφυκτικά γιατί δεν είχε περάσει τίποτα άλλο για Φλοίσβο. Αποτέλεσμα : Διαδρομή μέχρι 3η Καλαμακίου : 40 λεπτά!
Ευτυχώς που στο φανάρι της Καλαμακίου περίμενε το 101 να στρίψει (κι έτσι γλίτωσα την αναμονή). Μόλις μπήκα, είδα την καρτέλα του οδηγού μουτζουρωμένη (τροποποιημένες αναχωρήσεις), δηλαδή, είχαν έξω μόνο δύο από τα τρία οχήματα και η αναμονή μάλλον πήγαινε στο 35λεπτο...
Άφιξη Βουλιαγμένης (ύψος Ηλιούπολης) 12:40.
Αν είχα χάσει το 101, θα έπρεπε να περιμένω το Β1 ή το 142, για να με βγάλουν στους Τράχωνες και να ξαναμπώ σε άλλο λεωφορείο για να ανέβω τη Βουλιαγμένης. Κοινώς χάλια.
Τα ίδια άκουγα χθές μέσα στο Α1 από υπαλλήλους κάποιας υπηρεσίας, που βρίζανε γιατί τους έκοψαν το 101 και πλέον, περπατάνε μέχρι την παραλία 15 - 20' στις 06:00 το πρωί για να βρούν λεωφορείο, αφού με τις μετεπιβιβάσεις δεν ξέρουν αν και πότε θα καταφέρουν να φτάσουν.
Απάντηση
#93
(27-09-2013, 02:22 PM)Citaro Έγραψε: Την μπαρούφα με τους φοιτητές του Πειραιά και το 101 δεν το σχολιάζω, είναι του επιπέδου των συμμετεχόντων στην τοπική αυτοδιοίκηση.

Σήμερα όμως που έψαχνα τρόπο να βγώ από τον Πειραιά στο Στ. Ηλιούπολη, κατάλαβα τι εστί συγκοινωνιακή απομόνωση. Έχουν δίκιο οι επιβάτες που κινούνται από Πειραιά με προορισμό τη Βουλιαγμένης και τα προάστια πέριξ αυτής. Η σύνδεση είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!

Έχουμε και λέμε : Αναμονή στην Τερψιθέα από 11:30 μέχρι 11:42. Ήρθε το Α1 με νταλίκα. Μπλόκαρε α) στο Δημοτικό (κλασικά), β) στην Τζαβέλλα λόγω φορτηγού, γ) πίσω από το 040 που μας πήγαινε καρότσα. Επίσης, γέμισε ασφυκτικά γιατί δεν είχε περάσει τίποτα άλλο για Φλοίσβο. Αποτέλεσμα : Διαδρομή μέχρι 3η Καλαμακίου : 40 λεπτά!
Ευτυχώς που στο φανάρι της Καλαμακίου περίμενε το 101 να στρίψει (κι έτσι γλίτωσα την αναμονή). Μόλις μπήκα, είδα την καρτέλα του οδηγού μουτζουρωμένη (τροποποιημένες αναχωρήσεις), δηλαδή, είχαν έξω μόνο δύο από τα τρία οχήματα και η αναμονή μάλλον πήγαινε στο 35λεπτο...
Άφιξη Βουλιαγμένης (ύψος Ηλιούπολης) 12:40.
Αν είχα χάσει το 101, θα έπρεπε να περιμένω το Β1 ή το 142, για να με βγάλουν στους Τράχωνες και να ξαναμπώ σε άλλο λεωφορείο για να ανέβω τη Βουλιαγμένης. Κοινώς χάλια.
Τα ίδια άκουγα χθές μέσα στο Α1 από υπαλλήλους κάποιας υπηρεσίας, που βρίζανε γιατί τους έκοψαν το 101 και πλέον, περπατάνε μέχρι την παραλία 15 - 20' στις 06:00 το πρωί για να βρούν λεωφορείο, αφού με τις μετεπιβιβάσεις δεν ξέρουν αν και πότε θα καταφέρουν να φτάσουν.

Για σύνδεση Πειραιά-Στ. Ηλιούπολης συμφέρει καλύτερα ο συνδιασμός Α1/109 λόγω συχνότητας ο οποίος όμως θέλει περπάτημα. Aλλιώς Β1 και μετά Α3/Β3/101 ή αυτό που είπες Α1 και μετά 101/142.

Για το 101 πρώτο έχει τις Καθημερινές στις 5:30 από Ελληνικό άρα σίγουρα πρέπει να περνάει γύρω στις 6 παρα-6:00 από Άλιμο.
Απάντηση
#94
(27-09-2013, 04:13 PM)mercedes elbo Έγραψε: Για σύνδεση Πειραιά-Στ. Ηλιούπολης συμφέρει καλύτερα ο συνδιασμός Α1/109 λόγω συχνότητας ο οποίος όμως θέλει περπάτημα. Aλλιώς Β1 και μετά Α3/Β3/101 ή αυτό που είπες Α1 και μετά 101/142.

Για το 101 πρώτο έχει τις Καθημερινές στις 5:30 από Ελληνικό άρα σίγουρα πρέπει να περνάει γύρω στις 6 παρα-6:00 από Άλιμο.

Και καλύτερα 040 μέχρι Φιξ και Μετρό Γραμμή 2, με καλύτερες συχνότητες.

Κι αν θες να αποφύγεις το Μετρό 218/232 μέχρι Δάφνη και μετά Α3/Α4/Β3.
Απάντηση
#95
(28-09-2013, 12:31 AM)notis Έγραψε: Και καλύτερα 040 μέχρι Φιξ και Μετρό Γραμμή 2, με καλύτερες συχνότητες.

Κι αν θες να αποφύγεις το Μετρό 218/232 μέχρι Δάφνη και μετά Α3/Α4/Β3.

Με 217/229 φτάνεις καρφί! Τα 218/232 σου κάνουν tour σε Μοσχάτο, Καλλιθέα, Νέα Σμύρνη και Δάφνη.
Απάντηση
#96
229 είναι και express από Φάληρο μέχρι Ωνάσειο, είναι το πιό σύντομο.
Απάντηση
#97
(28-09-2013, 12:43 AM)notis Έγραψε: 229 είναι και express από Φάληρο μέχρι Ωνάσειο, είναι το πιό σύντομο.

Τι Φάληρο? Στη Τζαβέλλα κάνει τη τελευταία στάση! Μετά σε πάει τάπα μέχρη αρχές Συγγρού! Big Grin Αμα είμαι Πειραιά και θέλω να νιώσω Need for Speed (N1 edition) το προτιμώ πάντα! Cool
Απάντηση
#98
(28-09-2013, 12:31 AM)notis Έγραψε: Και καλύτερα 040 μέχρι Φιξ και Μετρό Γραμμή 2, με καλύτερες συχνότητες.

Κι αν θες να αποφύγεις το Μετρό 218/232 μέχρι Δάφνη και μετά Α3/Α4/Β3.

To 040 θέλει πολλή ώρα να πάει Φιξ. Τα 218/232 συμφέρουν για Μοσχάτο/Καλλιθέα/Ν. Σμύρνη/Δάφνη/Υμηττό/Ηλιούπολη/Βύρωνα. Αυτό που πάει σφαίρα είναι το 229 αλλά έχει δρομολόγια στην αιχμή ανά 25'-30'.
Απάντηση
#99
Τώρα το βράδυ, έτυχε γύρω στις 22:30 να περνάω από το Μετρό της Ηλιούπολης, αλλά από την πλευρά της εξόδου που είναι προς Άνω Καλαμάκι. Κοιτώντας τον κόσμο στη στάση παραξενεύτηκα, λόγω και της ώρας, αλλά και του ότι δεν προτιμάται το εν λόγω σημείο από πολλούς επιβάτες, ώσπου λίγα λεπτά μετά μου λύθηκε η απορία.

Όλος ο κόσμος που περίμενε (περίπου 7-8 άτομα) επιβιβάστηκαν στο 109 που πέρασε εκείνη την ώρα προς Άνω Καλαμάκι και το οποίο έρχονταν άδειο σχεδόν!

Νομίζω ότι μία τροποποίηση της γραμμής είναι επιβεβλημένη. Τώρα θα βοηθούσε μία ενοποίηση με το παλιό 208, σε μία ενδεχόμενη κατάργηση του Α4; Ίσως και ναι.

Βέβαια, υπάρχει και το πρόβλημα του αν μπορεί ένα N1 να κάνει εύκολα την επί τόπου αναστροφή που χρειάζεται κάτω από το Μετρό της Ηλιούπολης για να πιάσει τη Σοφ. Βενιζέλου.

Προβληματίζομαι για το αν σε μία πιθανότητα εκτενούς αναδιάρθρωσης στα ΝΠ, ο σταθμός μετεπιβίβασης στον Αγ. Δημήτριο θα είχε κάποιο λόγο ύπαρξης. Εδώ πιστεύω ότι μπορεί να χρησιμεύσει κάποια τροποποίηση του 219, ώστε μέσω της Αγ. Βασιλείου να βγαίνει Βουλιαγμένης, να τερματίζει στο Μετρό του Αγ. Δημητρίου και από εκεί μέσω της Ελ. Βενιζέλου (η οδός δίπλα από το Metro Mall), να βγαίνει Πριάμου και από εκεί την υπάρχουσα διαδρομή για Καλλιθέα.

Έτσι, αποκτά η περιοχή του Αγ. Βασιλείου σύνδεση με τον κοντινότερο σταθμό Μετρό, την οποία έχει απολέσει από τότε που καταργήθηκε η 113, αποσυμφορίζεται ο σταθμός μετεπιβίβασης στο Μετρό της Δάφνης και αποκτά ζωή και ο αντίστοιχος στο Μετρό του Αγίου Δημητρίου.
Απάντηση
(30-09-2013, 12:03 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Νομίζω ότι μία τροποποίηση της γραμμής είναι επιβεβλημένη. Τώρα θα βοηθούσε μία ενοποίηση με το παλιό 208, σε μία ενδεχόμενη κατάργηση του Α4; Ίσως και ναι.

Βέβαια, υπάρχει και το πρόβλημα του αν μπορεί ένα N1 να κάνει εύκολα την επί τόπου αναστροφή που χρειάζεται κάτω από το Μετρό της Ηλιούπολης για να πιάσει τη Σοφ. Βενιζέλου.

Θα μπορούσε το 109 να αναλάβει το παλιό 208 στην κάτω Ηλιούπολη και να κατεβαίνει μέχρι το τέρμα του 201 στην Αργυρούπολη. Το υπόλοιπο Α4 κυκλικό ή τοπικό μέχρι το σταθμό Αλίμου.
Η διαδρομή από την αποβίβαση στον Άλιμο μέχρι την επιβίβαση απέναντι:
http://goo.gl/maps/K8BSz
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.942 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 408.228 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.715 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.928 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 689.725 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.773 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.910 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.978 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.488 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.627 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)