Δημοσιεύσεις: 3.204
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
21-09-2013, 03:57 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-09-2013, 03:59 PM από ecoj.)
Νομίζω πως το Α13 σήμερα είναι όλο στα Άνω Λιόσια με Citelis. Βέβαια το Α11 και το Β11 είναι στη Ράλλη με Ν2. Και λογικά το μεγαλύτερο μέρος του 732 στο Βοτανικό ενώ το Β15 Ράλλη; Το Β12 σίγουρα Ράλλη και μάλιστα με αρθρωτά. Πάντως αυτές τις μετακινήσεις γραμμών σε ανά αμαξοστάσια (Λιόσια - Ράλλη - Βοτανικός) μεταξύ καθημερινών και Σαββατοκύριακου δεν τις πολυκαταλαβαίνω. Α, και το 879 έχει Citelis δυστυχώς.
Για midi σε κορμο: Σχεδόν αδύνατο.
Αλήθεια δεν υπάρχει γραμμή που να έχει πάρει από midi μέχρι αρθρωτό; Ή μήπως έχει πάρει αρθρωτό ποτέ το 250;
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(21-09-2013, 03:57 PM)ecoj Έγραψε: Αλήθεια δεν υπάρχει γραμμή που να έχει πάρει από midi μέχρι αρθρωτό; Ή μήπως έχει πάρει αρθρωτό ποτέ το 250;
Υπάρχει! Το 155. Απο GN (το 1998-1999 όταν είχαν πρωτοέρθει) μέχρι Solaris.
Δημοσιεύσεις: 3.204
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(21-09-2013, 04:03 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Υπάρχει! Το 155. Απο GN (το 1998-1999 όταν είχαν πρωτοέρθει) μέχρι Solaris.
Τότε όμως έφτανε Ομόνοια ενώ τώρα είναι σχεδόν τοπικό. Εννοώ γραμμή με την ίδια διαδρομή χωρίς να αλλάξει.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(21-09-2013, 03:57 PM)ecoj Έγραψε: Αλήθεια δεν υπάρχει γραμμή που να έχει πάρει από midi μέχρι αρθρωτό; Ή μήπως έχει πάρει αρθρωτό ποτέ το 250;
To 250 έχει πάρει GN.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 84
Θέματα: 0
Εγγραφή: 19-07-2013
21-09-2013, 06:49 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-09-2013, 06:52 PM από i_lie_us.)
Επιβεβαιώνω και εγώ ότι υπαρχουνε γκαζιέρες στο β5 ανεξαρτήτως ημερών.. Και πέρσι αλλά και πρόπερσι (πολω σπάνια όμως τότε) υπήρχαν..
Φέτος εχω δει ήδη δύο φορές και η μια μάλιστα ήταν σε ώρα αιχμής..
Το κινητό μου τα δείχνει ως νεότερα οπότε εγώ απαντάω σε μηνύματα που δεν ξέρω από πότε έχουν ποσταριστεί..
Καλά πάμε.. :p
Δημοσιεύσεις: 3.204
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Ίσως με μικερή πύκνωση να μπορούσε να σταθεί μόνο με γκαζιέρες το Β5 και να μην παιδεύεται και με αυτό η Ράλλη και τα Volvo.
Δημοσιεύσεις: 772
Θέματα: 136
Εγγραφή: 10-10-2009
Θυμάμαι Κ.Δευτερα πριν χρόνια στο 444 είχαν βάλει ενισχυτικά midi τσιμεντολιθάκια. Επίσης στο 608 μέχρι το 2010 πάλι Κ.Δευτέρα κυκλοφορούσαν σχεδόν όλοι οι τύποι οχημάτων για να σηκώσουν τον κόσμο που πήγαινε προς Άλσος βείκου. Παλιές δόξες...
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at
TMantzas
Δημοσιεύσεις: 84
Θέματα: 0
Εγγραφή: 19-07-2013
21-09-2013, 08:12 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-09-2013, 08:52 PM από i_lie_us.)
(21-09-2013, 07:01 PM)ecoj Έγραψε: Ίσως με μικερή πύκνωση να μπορούσε να σταθεί μόνο με γκαζιέρες το Β5 και να μην παιδεύεται και με αυτό η Ράλλη και τα Volvo.
Πάντως με την τωρινή κατάσταση, δεν ξέρω για το υπόλοιπο κομμάτι της διαδρομής αλλά λόγω κακών δρομολογίων των 406 407, στο κομμάτι από τσακό μέχρι νομισματοκοπείο είναι σχεδόν τίγκα..
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(21-09-2013, 07:14 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Θυμάμαι Κ.Δευτερα πριν χρόνια στο 444 είχαν βάλει ενισχυτικά midi τσιμεντολιθάκια. Επίσης στο 608 μέχρι το 2010 πάλι Κ.Δευτέρα κυκλοφορούσαν σχεδόν όλοι οι τύποι οχημάτων για να σηκώσουν τον κόσμο που πήγαινε προς Άλσος βείκου. Παλιές δόξες...
Ν1 έχουν μπει στο 608 ένα ΣΚ τον Οκτώβριο - Νοέμβριο του 2011. Η αιτία ήταν τα έργα για το VDSL στου Ζωγράφου που ανάγκαζαν το 608 και το 235 να ακολουθούν τη διαδρομή Ιλισίων - αριστερά Ξενίας - δεξιά Παπαδιαμαντοπούλου - δεξιά Παπάγου, σαν αυτή των 622-815. Ως εκ τούτου δεν χωρούσαν τα 18μετρα και μπήκαν Ν1 Ελληνικού.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 772
Θέματα: 136
Εγγραφή: 10-10-2009
Αχάα, αυτό δεν το γνώριζα γιατί υπηρετούσα την μαμά πατρίδα.
Είχε μπει και Ν2 το 2009 ή το 2010 στο 608.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at
TMantzas