Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
#91
(12-09-2013, 02:02 PM)N1Ellinikou Έγραψε: 202: Σαν πρόταση μ' αρέσει. Αλλά γιατί τα 'χετε βάλει με την 856? Tongue Καλό θα είναι να υπάρχει μια διακεντρική που να συνδέει το downtown με την Ιερά Οδό.

Το 856 στο κέντρο συνήθως άδειο πάει. Για την Ιερά Οδό αρκεί ένα καλό Α16 με τέρμα στο Χαϊδάρι και αφετηρία κάπου πιο κεντρικά στην Αθήνα π.χ. Ομόνοια, Κάνιγγος.

(12-09-2013, 02:02 PM)N1Ellinikou Έγραψε: 209: Διαφωνώ στο να ενισχυθεί. Βασικά δεν έχει νόημα να πηγαίνει στη Μεταμόρφωση Βύρωνα. Ότι κουβαλάει, το κουβαλάει μέχρι την Πλατεία Βαρνάβα στο Παγκράτι. Μετά άδειο συνεχίζει. Στη Μεταμόρφωση όλοι προτιμούν το 054. Άρα ας μείνει το 054 ως έχει (και να μετονομαστεί σε 654). Το 209 μπορεί να ενωθεί με το 057 και παράλληλα να κατεβαίνει στον Στ. Αγ. Ιωάννη (για να κοπεί και το 4). Νέα ονομασία: ''057 ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ – ΠΑΓΚΡΑΤΙ – ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ''. Ανά 20' με midi είναι πιστεύω ταμάμ!

Άμα είναι να μείνει το 054 στη Μεταμόρφωση καλύτερα να επανέλθει το 211 μέχρι τον Ευαγγελισμό. Το 4 άμα κοπεί θα αφήσει ένα μεγάλο κομμάτι υποδομής ανεκμετάλλευτο οπότε δεν γίνεται.

(12-09-2013, 02:02 PM)N1Ellinikou Έγραψε: 212: Δεν έχει νόημα να φτάνει Σάντα Μάουρα. Όπως είπε και ο mercedeselbo πολλά οχτάρια κάνει. Ας αντικαταστήσει το 232. Νέα ονομασία: ''212 ΒΥΡΩΝΑΣ – ΣΤ. ΔΑΦΝΗ''.

Καλό είναι να φτάνει μέχρι Καρέα/Αγία Μαύρα για τοπικές μετακινήσεις. Το θέμα είναι τα 8αρια στην κατεύθυνση προς Δάφνη στον Υμηττό. Επίσης, θα μπορούσε να αναλάβει το 212 το κομμάτι Νεκρ. Βύρωνα/Στρ. Σακέτα αντί του 203.

(12-09-2013, 02:02 PM)N1Ellinikou Έγραψε: 231: Καλή η πρόταση, αλλά αν κοπεί το 815 (ανάληψη μέρους διαδρομής από το 838), ενισχυθεί το 622 και επεκταθεί το 813 έως Γουδή, πιστεύω η περιοχή του Γουδή θα 'ναι τζάμι.

Το 622 στο Γαλάτσι νομίζω είναι αρκετά ψώφιο οπότε καλύτερα ένα τοπικό 213. Για σύνδεση Αλεξάνδρας-Γουδή μπορεί να ενισχυθεί το 230 με ότι οχήματα περισσέψουν.
Απάντηση
#92
(12-09-2013, 04:01 PM)Vasilis21 Έγραψε: το 622 ειχε αναφερθει και σε πιο παλιο post οτι δεν χρειαζεται 10 λεπτο

Πάμε να το λύσουμε. Έχουμε στο σύμπλεγμα 622-815 με 130' χρόνο διαδρομής έκαστο (και το 815 μη με κοιτάτε περίεργα, συμπεριλαμβάνεται ο καφές στο Α/Σ Ράλλη). Το Γουδή θέλει λεωφορείο ανά 10' άνετα, το Γαλάτσι όχι, ο Ταύρος δεν το συζητάμε καν.
O Ταύρος πάει στο 838, καθώς οι επιβάτες του 815 από εκεί είναι μόνο όσοι βαριούνται να πάνε στον ΗΣΑΠ που είναι δίπλα ή στην Ιερά Οδό. Τις 4-5 φορές που κατέβηκα μέχρι το τέρμα του 815 ήμουν είτε ο μόνος επιβάτης, είτε είχα άλλους 2-3. Η Πειραιώς έχει τόσα λεωφορεία, δεν χρειάζεται το 815.
Το 622 μπορεί να κοπεί κυκλικά στο Πολυτεχνείο, για να έχει ανταπόκριση με ΗΣΑΠ Βικτώριας, 608, 3, 13 προς Ακαδημία - Eυαγγελισμό, 14 προς Αλεξάνδρας - Αμπελόκηπους και 2,4,11 προς Σταδίου - Σύνταγμα.
Δίνωντας χρόνο 90' συνολικά και 5 οχήματα έχουμε αιχμή 18' (20-20-15-20-15), δηλαδή λίγο καλύτερη από σήμερα.
Το 213 αναλαμβάνει το Γουδή - Ακαδημία (Κυκλική) Με χρόνο διαδρομή max 50' κυκλικό παίρνει 5 οχήματα και έχει συχνότητα αιχμής στα 10', όσο θα έπρεπε να έχει σήμερα αν συντονίζονταν τα 622-815 στην επιστροφή. Σύνολο 10 οχήματα αντί για 13 που πρέπει να έχει σήμερα (βάσει στοιχείων ΟΑΣΑ, γιατί όλο και κάποια θα λείπουν)
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#93
(12-09-2013, 04:58 PM)nikos1991 Έγραψε: Πάμε να το λύσουμε. Έχουμε στο σύμπλεγμα 622-815 με 130' χρόνο διαδρομής έκαστο (και το 815 μη με κοιτάτε περίεργα, συμπεριλαμβάνεται ο καφές στο Α/Σ Ράλλη). Το Γουδή θέλει λεωφορείο ανά 10' άνετα, το Γαλάτσι όχι, ο Ταύρος δεν το συζητάμε καν.
O Ταύρος πάει στο 838, καθώς οι επιβάτες του 815 από εκεί είναι μόνο όσοι βαριούνται να πάνε στον ΗΣΑΠ που είναι δίπλα ή στην Ιερά Οδό. Τις 4-5 φορές που κατέβηκα μέχρι το τέρμα του 815 ήμουν είτε ο μόνος επιβάτης, είτε είχα άλλους 2-3. Η Πειραιώς έχει τόσα λεωφορεία, δεν χρειάζεται το 815.
Το 622 μπορεί να κοπεί κυκλικά στο Πολυτεχνείο, για να έχει ανταπόκριση με ΗΣΑΠ Βικτώριας, 608, 3, 13 προς Ακαδημία - Eυαγγελισμό, 14 προς Αλεξάνδρας - Αμπελόκηπους και 2,4,11 προς Σταδίου - Σύνταγμα.
Δίνωντας χρόνο 90' συνολικά και 5 οχήματα έχουμε αιχμή 18' (20-20-15-20-15), δηλαδή λίγο καλύτερη από σήμερα.
Το 213 αναλαμβάνει το Γουδή - Ακαδημία (Κυκλική) Με χρόνο διαδρομή max 50' κυκλικό παίρνει 5 οχήματα και έχει συχνότητα αιχμής στα 10', όσο θα έπρεπε να έχει σήμερα αν συντονίζονταν τα 622-815 στην επιστροφή. Σύνολο 10 οχήματα αντί για 13 που πρέπει να έχει σήμερα (βάσει στοιχείων ΟΑΣΑ, γιατί όλο και κάποια θα λείπουν)
κανονικα δρομολογια στο γουδη δεν εκτελουνται ποτε(καθε 10λεπτα δηλαδη!!)
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#94
(12-09-2013, 04:56 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 4 άμα κοπεί θα αφήσει ένα μεγάλο κομμάτι υποδομής ανεκμετάλλευτο οπότε δεν γίνεται.

Ε, ξήλωμα στην υποδομή λοιπόν. Η υποδομή αυτή μπορεί να εγκατασταθεί στις οδους Ιουλιανού και Ηπείρου για να μπορεί το τρόλει 19 να φτάσει στη Πλατεία Αττικής (και για να κοπει το 1).
Απάντηση
#95
Λοιπόν, επειδή λίγο τα μπλέξαμε, ας τα ξεμπλέξουμε:
201/208: Το σημερινό συγκοινωνιακό τοπίο της Ηλιούπολης είναι περίπλοκο, με γραμμές που εξυπηρετούν (βλ. 206, 237, Α4) και άλλες που είναι απλά αναγκαία η ύπαρξή τους για την κάλυψη κάποιων περιοχών (βλ. 155, 201).
Στόχος της πρότασης για τις νέες 201 και 208, είναι να βελτιωθεί κάπως η συγκοινωνιακή σύνδεση όλων των περιοχών και παράλληλα να δοθεί έμφαση στην εσωτερική σύνδεση συνοικιών, που είναι απαραίτητη.
Μπορεί οι προτάσεις για τις δύο αυτές γραμμές να είναι λανθασμένες. Πιστεύω όμως πως αν δε δοκιμαστούν, δε θα δούμε αν είναι καλές ή όχι. Κι εδώ υπάρχει η πολύ απλή λύση της δρομολόγησης προσωρινών γραμμών. Έτσι θα δούμε αν αξίζει να υπάρχει αυτό το νέο 208 ή να τροποποιηθεί με τέτοιο τρόπο του 201.

205: Δε θα τροποποιηθεί μόνο για την εξυπηρέτηση του Εκθεσιακού. Η περιοχή κάτω από τη Βουλιαγμένης χρήζει εξυπηρέτησης, την οποία δεν έχει. Βρίσκεται εκεί το πρώην Δημαρχείο Ελληνικού (στεγάζει υπηρεσίες), το ΑΤ της πόλης, σχολεία, η ΕΜΥ κλπ. Δεν είναι μια απόλυτα νεκρή περιοχή. Απλά, είναι ευκαιρία να υπάρξει μία αστική γραμμή που να εξυπηρετεί καλά και τον Εκθεσιακό Χώρο.

212: Οι περισσότεροι μπερδευτήκατε και δεν καταλαβαίνω το γιατί. Το 212, ως έχει σήμερα, δεν κάνει τέρμα στον Καρέα (κι ας δηλώνεται κάτι τέτοιο από την προμετωπίδα του), αλλά στην πλ. Παραθύρα της Αγ. Μαύρας, εκεί που είναι και η αφετηρία του 206 και το τέρμα του 155.
Το μόνο που αλλάζει, με την πρόταση τη δικιά μου, είναι ότι αντί να ακολουθεί την Αρχιμήδους για να καταλήξει στην πλ. Παραθύρα (όπως συμβαίνει σήμερα), θα πηγαίνει μέσω Αλ. Παναγούλη, για να καλύψει το κενό που θα αφήσει μία κατάργηση του 155 και η προμετωπίδα θα αντιπροσωπεύει την πραγματική διαδρομή.
Όσο για την περίπλοκη διαδρομή σε Υμηττό/Βύρωνα, απλά τα πράγματα. Εφόσον καταργείται το 232, θα καλύψει το 212 τη διαδρομή του και λύνεται το πρόβλημα.

218: Το 218 στην Ηλιούπολη δεν εξυπηρετεί ουσιαστικά την πόλη. Πολλές φορές περνάει κιόλας μαζί με κάποιο τοπικό (201 ή 237) και πάει και άδειο. Κατά τη γνώμη μου, η μόνη γραμμή που πρέπει να διατρέχει τη Μαρ. Αντύπα από τα Κανάρια έως την αρχή της (Σχολεία Υμηττού) είναι η 237, με καλή συχνότητα (8-9') και όχι 3 γραμμές (201, 218, 237) που περνάνε και όπως να 'ναι.

230: Καλώς να κοπεί και στην Ακαδημία. Έτσι θα λυθεί και το θέμα της εξυπηρέτησης των Χαρ. Τρικούπη/Ιπποκράτους.

250: Ο λόγος που πρότεινα να κοπούν οι στάσεις εκτός Πανεπιστημιούπολης είναι το ότι μπλέκονται ανάμεσα στους φοιτητές και άσχετοι, οι οποίοι για να μην περιμένουν άλλη γραμμή, πέρνουν το 250.

ΓΟΥΔΙ: Η καλύτερη λύση είναι τοπικό έως Ευαγγελισμό ή Ακαδημία και να κοπούν επιτέλους τα 622/815. Βέβαια, ας έχουμε υπόψιν μας ότι οι αλλαγές αυτές θα πρέπει να έχουν μέλλον και όχι να ανατραπούν μετά από λίγο. Και τι θέλω να πω με αυτό, ότι αφού θα ξεκινήσει καινούρια γραμμή, δε βλέπω το λόγο να τη στείλουμε Ακαδημία και λίγο καιρό μετά να κοπεί στον Ευαγγελισμό, λόγω των έργων στην Πανεπιστημίου.
Απάντηση
#96
(12-09-2013, 07:17 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: 205: Δε θα τροποποιηθεί μόνο για την εξυπηρέτηση του Εκθεσιακού. Η περιοχή κάτω από τη Βουλιαγμένης χρήζει εξυπηρέτησης, την οποία δεν έχει. Βρίσκεται εκεί το πρώην Δημαρχείο Ελληνικού (στεγάζει υπηρεσίες), το ΑΤ της πόλης, σχολεία, η ΕΜΥ κλπ. Δεν είναι μια απόλυτα νεκρή περιοχή. Απλά, είναι ευκαιρία να υπάρξει μία αστική γραμμή που να εξυπηρετεί καλά και τον Εκθεσιακό Χώρο.

Η περιοχή εκεί είναι περπατήσημη. Π.χ. το ΑΤ Ελληνικού ειναι 10'-15' λεπτά με τα πόδια από το μετρό. Η ΕΜΥ και το πρωην Δημαρχείο (το οποίο νομίζω πως δεν δέχεται πλεον κοινό) είναι 7'-10', όσο για τα σχολεία... τα γυμνάσια είναι δίπλα στη Λ. Βουλιαγμένης ενώ το 2ο Δημοτικό και το ΕΠΑΛ ακριβώς πάνω απ' το μετρό (άλλωστε για τα σχολεία ο Δήμος βάζει πούλμαν πρωί και μεσημερι).

Anyway, με δεδομένο οτι η περιοχή εκεί δεν έχει κυκλοφοριακή συμφόρηση, μια δοκιμή δε θα με χάλαγε... Αντε κανα πεντάλεπτο να κάνει το λεωφορείο από τον ανισόπεδο κόμβο του πρώην αεροδρομίου μέχρι τα φανάρια της Ιασωνίδου.
Απάντηση
#97
(12-09-2013, 07:17 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Λοιπόν, επειδή λίγο τα μπλέξαμε, ας τα ξεμπλέξουμε:
201/208: Το σημερινό συγκοινωνιακό τοπίο της Ηλιούπολης είναι περίπλοκο, με γραμμές που εξυπηρετούν (βλ. 206, 237, Α4) και άλλες που είναι απλά αναγκαία η ύπαρξή τους για την κάλυψη κάποιων περιοχών (βλ. 155, 201).
Στόχος της πρότασης για τις νέες 201 και 208, είναι να βελτιωθεί κάπως η συγκοινωνιακή σύνδεση όλων των περιοχών και παράλληλα να δοθεί έμφαση στην εσωτερική σύνδεση συνοικιών, που είναι απαραίτητη.
Μπορεί οι προτάσεις για τις δύο αυτές γραμμές να είναι λανθασμένες. Πιστεύω όμως πως αν δε δοκιμαστούν, δε θα δούμε αν είναι καλές ή όχι. Κι εδώ υπάρχει η πολύ απλή λύση της δρομολόγησης προσωρινών γραμμών. Έτσι θα δούμε αν αξίζει να υπάρχει αυτό το νέο 208 ή να τροποποιηθεί με τέτοιο τρόπο του 201.

Η Ηλιούπολη σήμερα έχει πολύ καλή συγκοινωνία προς το μετρό αλλά και η ενδοδημοτική συγκοινωνία είναι σε καλό επίπεδο. Η σύνδεση Κάτω Ηλιούπολη-Άνω Ηλιούπολη καλύπτεται από τα 140, 155 και 201 με διάφορες παραλλαγές σε κάθε γραμμή, η σύνδεση Κάτω Ηλιούπολη-Αγία Μαρίνα/Αγία Μαύρα απ' το 155, τα 206/237 εξυπηρετούν και αυτά τοπικές μετακινήσεις και υπάρχει και η Δημοτική Συγκοινωνία. Θεωρώ είναι αρκετές γραμμές και ότι υπάρχει καλή καλύψη. Πάντως σε οποιαδήποτε περίπτωση θα 'ταν καταστροφικό να πειραχτούν τα 206/237.

(12-09-2013, 07:17 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: 212: Οι περισσότεροι μπερδευτήκατε και δεν καταλαβαίνω το γιατί. Το 212, ως έχει σήμερα, δεν κάνει τέρμα στον Καρέα (κι ας δηλώνεται κάτι τέτοιο από την προμετωπίδα του), αλλά στην πλ. Παραθύρα της Αγ. Μαύρας, εκεί που είναι και η αφετηρία του 206 και το τέρμα του 155.
Το μόνο που αλλάζει, με την πρόταση τη δικιά μου, είναι ότι αντί να ακολουθεί την Αρχιμήδους για να καταλήξει στην πλ. Παραθύρα (όπως συμβαίνει σήμερα), θα πηγαίνει μέσω Αλ. Παναγούλη, για να καλύψει το κενό που θα αφήσει μία κατάργηση του 155 και η προμετωπίδα θα αντιπροσωπεύει την πραγματική διαδρομή.
Όσο για την περίπλοκη διαδρομή σε Υμηττό/Βύρωνα, απλά τα πράγματα. Εφόσον καταργείται το 232, θα καλύψει το 212 τη διαδρομή του και λύνεται το πρόβλημα.

Βασικά εσύ είπες για μια τροποποιήση στην Αγία Μαύρα αλλά επειδή είναι προτάσεις αναδιάταξης του τομέα 2 είπαμε και για την διαδρομή επιστροφής και μετά για το κομμάτι του 204 και στο τέλος μπερδεύτηκε το πράγμα. Στο γυρισμό και εγώ το 'χα σκεφτεί να πηγαίνει όπως το 232 αλλά δεν θα καλύπτει έτσι την Πλ. Υμηττού που είναι κεντρικό σημείο στο Υμηττό. Οπότε καλύτερα να πηγαίνει από Αγίας Σοφίας - δεξιά Καλλιπόλεως - αριστερά Ελλησπόντου και συνέχεια όπως το 140 μέχρι την Αγία Φωτεινή ώστε η διαδρομή να είναι σχεδόν όπως στην κατεύθυνση προς Καρέα.

(12-09-2013, 07:17 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: 218: Το 218 στην Ηλιούπολη δεν εξυπηρετεί ουσιαστικά την πόλη. Πολλές φορές περνάει κιόλας μαζί με κάποιο τοπικό (201 ή 237) και πάει και άδειο. Κατά τη γνώμη μου, η μόνη γραμμή που πρέπει να διατρέχει τη Μαρ. Αντύπα από τα Κανάρια έως την αρχή της (Σχολεία Υμηττού) είναι η 237, με καλή συχνότητα (8-9') και όχι 3 γραμμές (201, 218, 237) που περνάνε και όπως να 'ναι.

Το 218 από Ηλιούπολη μαζεύει και κόσμο που συνεχίζει μετά το Στ. Δάφνης και είναι μια καλή ενισχυτική για το 237. Eπίσης, δεν χάνει ιδιαίτερο χρόνο στο κομμάτι Στ. Δάφνης-Ηλιούπολη και σε συνδιασμό με το γεγονός ότι η Δάφνη είναι γεμάτη θεωρώ το καλύτερο είναι να μείνει στην Ηλιούπολη.

(12-09-2013, 07:17 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: 230: Καλώς να κοπεί και στην Ακαδημία. Έτσι θα λυθεί και το θέμα της εξυπηρέτησης των Χαρ. Τρικούπη/Ιπποκράτους.

Και στην Ακρόπολη τι θα πηγαίνει? Το 051 εκτός ότι θέλει 12μετρα έχει δρομολόγια που δεν τα χρειάζεται η Ακρόπολη π.χ. ανά 6'-8' την Κυριακή.

(12-09-2013, 07:17 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: ΓΟΥΔΙ: Η καλύτερη λύση είναι τοπικό έως Ευαγγελισμό ή Ακαδημία και να κοπούν επιτέλους τα 622/815. Βέβαια, ας έχουμε υπόψιν μας ότι οι αλλαγές αυτές θα πρέπει να έχουν μέλλον και όχι να ανατραπούν μετά από λίγο. Και τι θέλω να πω με αυτό, ότι αφού θα ξεκινήσει καινούρια γραμμή, δε βλέπω το λόγο να τη στείλουμε Ακαδημία και λίγο καιρό μετά να κοπεί στον Ευαγγελισμό, λόγω των έργων στην Πανεπιστημίου.

Εδώ συμφωνώ. Επίσης, αν υλοποιηθεί η επέκταση του τράμ στην Πανεπιστημίου/Πατησίων σημαίνει ότι απ' την στιγμή που θα αρχίσουν τα έργα θα αποκοπεί η Πανεπιστημίου και πολύ πιθανόν αρκετές κάθετες. Συνεπώς δεν θα μπορούν να αναστρέψουν εύκολα οι κορμοί και οι ακτινικές της Ακαδημίας.
Απάντηση
#98
(12-09-2013, 11:03 PM)mercedes elbo Έγραψε: Η Ηλιούπολη σήμερα έχει πολύ καλή συγκοινωνία προς το μετρό αλλά και η ενδοδημοτική συγκοινωνία είναι σε καλό επίπεδο. Η σύνδεση Κάτω Ηλιούπολη-Άνω Ηλιούπολη καλύπτεται από τα 140, 155 και 201 με διάφορες παραλλαγές σε κάθε γραμμή, η σύνδεση Κάτω Ηλιούπολη-Αγία Μαρίνα/Αγία Μαύρα απ' το 155, τα 206/237 εξυπηρετούν και αυτά τοπικές μετακινήσεις και υπάρχει και η Δημοτική Συγκοινωνία. Θεωρώ είναι αρκετές γραμμές και ότι υπάρχει καλή καλύψη. Πάντως σε οποιαδήποτε περίπτωση θα 'ταν καταστροφικό να πειραχτούν τα 206/237.


Βασικά εσύ είπες για μια τροποποιήση στην Αγία Μαύρα αλλά επειδή είναι προτάσεις αναδιάταξης του τομέα 2 είπαμε και για την διαδρομή επιστροφής και μετά για το κομμάτι του 204 και στο τέλος μπερδεύτηκε το πράγμα. Στο γυρισμό και εγώ το 'χα σκεφτεί να πηγαίνει όπως το 232 αλλά δεν θα καλύπτει έτσι την Πλ. Υμηττού που είναι κεντρικό σημείο στο Υμηττό. Οπότε καλύτερα να πηγαίνει από Αγίας Σοφίας - δεξιά Καλλιπόλεως - αριστερά Ελλησπόντου και συνέχεια όπως το 140 μέχρι την Αγία Φωτεινή ώστε η διαδρομή να είναι σχεδόν όπως στην κατεύθυνση προς Καρέα.


Το 218 από Ηλιούπολη μαζεύει και κόσμο που συνεχίζει μετά το Στ. Δάφνης και είναι μια καλή ενισχυτική για το 237. Eπίσης, δεν χάνει ιδιαίτερο χρόνο στο κομμάτι Στ. Δάφνης-Ηλιούπολη και σε συνδιασμό με το γεγονός ότι η Δάφνη είναι γεμάτη θεωρώ το καλύτερο είναι να μείνει στην Ηλιούπολη.


Και στην Ακρόπολη τι θα πηγαίνει? Το 051 εκτός ότι θέλει 12μετρα έχει δρομολόγια που δεν τα χρειάζεται η Ακρόπολη π.χ. ανά 6'-8' την Κυριακή.


Εδώ συμφωνώ. Επίσης, αν υλοποιηθεί η επέκταση του τράμ στην Πανεπιστημίου/Πατησίων σημαίνει ότι απ' την στιγμή που θα αρχίσουν τα έργα θα αποκοπεί η Πανεπιστημίου και πολύ πιθανόν αρκετές κάθετες. Συνεπώς δεν θα μπορούν να αναστρέψουν εύκολα οι κορμοί και οι ακτινικές της Ακαδημίας.
Το 155 έχει πάει για φούντο με τις συχνότητες που του έδωσαν, γιατί δεν έχει καμία σχέση με το 216 που αντικατέστησε. Ποτέ το 216 δεν είχε συχνότητες 20-25' στην αιχμή. Επίσης, το 201 κάνει βόλτες μέσα στην πόλη άδειο τις περισσότερες φορές.
Δε θέλουμε να πειράξουμε το 206; Τουλάχιστον ας σπάσει το Α4 σε 208 και 153 και το πρώτο να πάρει και το κομμάτι της Ηλιούπολης του 155 για να βελτιωθούν κάπως τα πράγματα. Περισσότερα από 40-50' χρόνο διαδρομή δε χρειάζεται το ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ. Με 4-5 από τα 12 οχήματα του σημερινού Α4, μας βγάζει μία super συχνότητα 10' στην αιχμή.

Όσο αφορά την Ακρόπολη, αν τροποποιηθεί το 051 και πάει μέχρι εκεί, εννοείται πως θα αφήσει την εξυπηρέτηση των ΚΤΕΛ σε εξπρές γραμμή. Σε καμία περίπτωση δεν έχει ανάγκη από τη σημερινή συχνότητα του 051 η Ακρόπολη, ούτε βεβαίως και απευθείας σύνδεση με τα ΚΤΕΛ χρειάζεται.
Ο στόχος μίας συνένωσης του 051 με μέρος του 025 (για να εξυπηρετούνται και Θησείο/Μοναστηράκι) και του 230 (για να φτάνει Ακρόπολη), είναι να υπάρξει μία γραμμή που θα έλκει τους τουρίστες μετά από μία επίσκεψη στην Ακρόπολη, να πάνε να δουν από κοντά και τον χώρο της Ακαδημίας Πλάτωνος.

Όσο αφορά την ανάπλαση της Πανεπιστημίου, αυτή θα πρέπει να την έχουμε στο μυαλό μας, για τις όποιες προτάσεις κάνουμε. Έχουμε σοβαρές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:
- Διακοπή κυκλοφορίας οχημάτων και οδικών ΜΜΜ σε Πανεπιστημίου και Πατησίων (έως Μάρνη).
- Αλλαγη κατεύθυνσης σε Χαλκοκονδύλη/Ακαδημίας, Αγ. Κωνσταντίνου και Σωκράτους (μεταξύ Αγ. Κωνσταντίνου και Πειραιώς).
- Μονοδρόμηση της Μάρνη προς Πλ. Καραϊσκάκη και αμφιδρόμηση αυτής μεταξύ 3ης Σεπτεμβρίου και Πατησίων.
- Κατάργηση της λεωφορειολωρίδας αντίθετης ροής στην Βασ. Αμαλίας και μείωση των λωρίδων κυκλοφορίας της λεωφόρου (από Φιλελλήνων έως Βασ. Σοφίας.
- Κυκλοφορία/αναστροφή των λεωφορείων σε Εδουάρδου Λω/Σινά (θα είναι άνοδος) και Ομήρος (κάθοδος).
Και με βάση τα παραπάνω, είναι αρκετά μακρύς ο κατάλογος των γραμμών που επηρεάζονται.
Απάντηση
#99
(12-09-2013, 05:20 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Ε, ξήλωμα στην υποδομή λοιπόν. Η υποδομή αυτή μπορεί να εγκατασταθεί στις οδους Ιουλιανού και Ηπείρου για να μπορεί το τρόλει 19 να φτάσει στη Πλατεία Αττικής (και για να κοπει το 1).

Δεν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται... Και έχει αρκετά μεγάλο κόστος - μπορεί να αγγίξει το "στρώσιμο" νέας γραμμής... Είναι μια ιδέα πάντως...
Απάντηση
(13-09-2013, 11:02 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το 155 έχει πάει για φούντο με τις συχνότητες που του έδωσαν, γιατί δεν έχει καμία σχέση με το 216 που αντικατέστησε. Ποτέ το 216 δεν είχε συχνότητες 20-25' στην αιχμή. Επίσης, το 201 κάνει βόλτες μέσα στην πόλη άδειο τις περισσότερες φορές.
Δε θέλουμε να πειράξουμε το 206; Τουλάχιστον ας σπάσει το Α4 σε 208 και 153 και το πρώτο να πάρει και το κομμάτι της Ηλιούπολης του 155 για να βελτιωθούν κάπως τα πράγματα. Περισσότερα από 40-50' χρόνο διαδρομή δε χρειάζεται το ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ. Με 4-5 από τα 12 οχήματα του σημερινού Α4, μας βγάζει μία super συχνότητα 10' στην αιχμή.

Όσο αφορά την Ακρόπολη, αν τροποποιηθεί το 051 και πάει μέχρι εκεί, εννοείται πως θα αφήσει την εξυπηρέτηση των ΚΤΕΛ σε εξπρές γραμμή. Σε καμία περίπτωση δεν έχει ανάγκη από τη σημερινή συχνότητα του 051 η Ακρόπολη, ούτε βεβαίως και απευθείας σύνδεση με τα ΚΤΕΛ χρειάζεται.
Ο στόχος μίας συνένωσης του 051 με μέρος του 025 (για να εξυπηρετούνται και Θησείο/Μοναστηράκι) και του 230 (για να φτάνει Ακρόπολη), είναι να υπάρξει μία γραμμή που θα έλκει τους τουρίστες μετά από μία επίσκεψη στην Ακρόπολη, να πάνε να δουν από κοντά και τον χώρο της Ακαδημίας Πλάτωνος.

Όσο αφορά την ανάπλαση της Πανεπιστημίου, αυτή θα πρέπει να την έχουμε στο μυαλό μας, για τις όποιες προτάσεις κάνουμε. Έχουμε σοβαρές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:
- Διακοπή κυκλοφορίας οχημάτων και οδικών ΜΜΜ σε Πανεπιστημίου και Πατησίων (έως Μάρνη).
- Αλλαγη κατεύθυνσης σε Χαλκοκονδύλη/Ακαδημίας, Αγ. Κωνσταντίνου και Σωκράτους (μεταξύ Αγ. Κωνσταντίνου και Πειραιώς).
- Μονοδρόμηση της Μάρνη προς Πλ. Καραϊσκάκη και αμφιδρόμηση αυτής μεταξύ 3ης Σεπτεμβρίου και Πατησίων.
- Κατάργηση της λεωφορειολωρίδας αντίθετης ροής στην Βασ. Αμαλίας και μείωση των λωρίδων κυκλοφορίας της λεωφόρου (από Φιλελλήνων έως Βασ. Σοφίας.
- Κυκλοφορία/αναστροφή των λεωφορείων σε Εδουάρδου Λω/Σινά (θα είναι άνοδος) και Ομήρος (κάθοδος).
Και με βάση τα παραπάνω, είναι αρκετά μακρύς ο κατάλογος των γραμμών που επηρεάζονται.

Για το 155 συμφωνώ με τις συχνότητες που έχει ότι δεν κάνει τίποτα και περισσότερο φταίει ο μεγάλος χρόνος διαδρομής. Καλύτερα θα 'ταν να πήγαινε στα 30' ανά κατεύθυνση ώστε να έφτανε κάπως τις συχνότητες των παλιών 155/216. Η πρόταση για τα 153/208 καλή είναι αν και το 208 θα μπορούσε να το αναλάβει και το 109 ώστε να μην πηγαίνει μέχρι Άγιο Δημήτριο.

Τώρα για το νέο 051 που θα σταματάει ώστε να μην εξυπηρετεί τα ΚΤΕΛ? Γιατί για να καλύψει πλήρως τη διαδρομή του 051 στα στενά πρέπει να φτάσει ως τα ΚΤΕΛ οπότε δεν έχει νόημα. Επίσης, καλή σύνδεση για την Ακαδημία Πλάτωνος είναι το 025 που περνάει από αρκετά κεντρικά σημεία όπως Σύνταγμα, Ακαδημία κλπ.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.546 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.575 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.860 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 688.645 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.719 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.403 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.643 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.768 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.298 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.359 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 11 Επισκέπτης (ες)