Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Σήμερα το μεσημέρι καποια δρομολόγια στο 608 τα εστελναν απο βας.σοφιας-μιχαλακοπούλου-αριστερα αλεξάνδρας-δεξια πατησιων συνεχεια η ίδια και ειχε γίνει ψιλο μπαχαλο το όλο πρόγραμμα
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(04-09-2013, 06:27 PM)georgio Έγραψε: Σήμερα το μεσημέρι καποια δρομολόγια στο 608 τα εστελναν απο βας.σοφιας-μιχαλακοπούλου-αριστερα αλεξάνδρας-δεξια πατησιων συνεχεια η ίδια και ειχε γίνει ψιλο μπαχαλο το όλο πρόγραμμα
Είχε κλείσει η Βασ. Σοφίας, λόγω της συγκέντρωσης που υπήρχε. Μέχρι πριν καμιά ώρα που ήμουν Ζωγράφου, είχαν καθυστερήσεις στα δρομολόγια, με αποτέλεσμα το 230 να έχει πιο συχνές διελεύσεις.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(04-09-2013, 06:27 PM)georgio Έγραψε: Σήμερα το μεσημέρι καποια δρομολόγια στο 608 τα εστελναν απο βας.σοφιας-μιχαλακοπούλου-αριστερα αλεξάνδρας-δεξια πατησιων συνεχεια η ίδια και ειχε γίνει ψιλο μπαχαλο το όλο πρόγραμμα
Αυτό γίνεται συνήθως όταν έχουν μείνει αρκετά οχήματα στου Ζωγράφου και πρέπει να μεταφερθούν στο κομμάτι του Γαλατσίου (που αντίστοιχα έχει έλλειψη). Έχει γίνει αρκετές φορές σε πορεία στην Β. Σοφίας.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Αν και δεν αναφέρεται στον πίνακα δρομολογίων του oasa.gr, το Χ97 για το ολιγοήμερο Θερινό 1 του Σεπτεμβρίου έχει πρώτο δρομολόγιο από Μετρό Δάφνης.
Και βεβαίως, από τη Δευτέρα, όλα τα δρομολόγια από 00:00 έως 05:30 θα έχουν αφετηρία/τέρμα στη Δάφνη.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
09-09-2013, 08:19 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-09-2013, 08:24 AM από georgio.)
Βγήκαν τα νεα δρομολόγια. Απο τις νέες γραμμες νομιζω Ε22, 171 ,101 ,124 περίπου όπως τα περιμέναμε. Το 142 δεν φαίνεται να πήρε το εξτρα όχημα που έλεγε ενας φίλος, το 205 αρκετα βελτιωμενο, το Χ97 έχει το ίδιο με το θερινο; Το Β2 έχει 15-20 στην αιχμη ενω χρειαζεται σιγουρα 10' και το 155 έχει συνήθως δρομολόγια ανα 25-30' στην αιχμη ενω τα παλια 155 και 216 ειχαν ακόμα και ανα 15'.Επίσης αυτά τα δρομολόγια του 140 από γλυφάδα 14:30 14:35 ισχύουν; Και αν ναι υπάρχει λόγος που ειναι στο 5λεπτο; Είχα κανα 2 χρόνια αυτή την απορία! Οι περισσότερες γραμμες παραμένουν ίδιες βέβαια πολλά δρομολογια θα παραμείνουν και φετος δυστηχώς εικονικά!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Τα Ε22, 101, 141, 142 και Χ97 είναι όπως τα περιμέναμε.
Στο 171 έλεγε η απόφαση στην Διαύγεια ανά 15'-20' αλλά φανταζόμουν στην αιχμή θα 'χε ανά 15' όπως παλιά και όχι 15'-20'. Βέβαια δεν πιστεύω να 'χει πλέον την ίδια επιβατική κίνηση με παλιά οπότε ίσως αρκεί αυτή η συχνότητα άμα έχει 18μετρα.
Το 205 πλέον έχει τις συχνότητες που είχε το 210 δηλαδή αιχμή ανά 25'.
Στα 124, 155 και Β2 άλλα έλεγε η Διαύγεια και άλλα εφαρμοστήκαν. Στα 124/Β2 μόνο στην πρωινή αιχμή έχουν τις συχνότητες στις αποφάσεις 20'-25'/10'-15' αντίστοιχα. Στη μεσημεριανή αιχμή έχουν 30'/15' αντίστοιχα. Από την άλλη στο 155 έλεγε η απόφαση ανά 20' και τελικά μόνο κάποιες ώρες στην πρωινή αιχμή έχει ανά 20' και που και που ανά 25' και μετά είναι όλη μέρα ανά 30'.
Δημοσιεύσεις: 1.216
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Από την ανάγνωση των πινάκων δρομολογίων που εφαρμόζονται από 09/09/2013 προκύπτει ότι η αναδιάρθωση των λεωφορειακών γραμμών στα νότια προάστια είναι φόλα.
Έχουμε και λέμε :
Ε22 : Συχνότητες ακόμη και στο μισάωρο τις καθημερινές, όταν το παλιό Ε22 της Αθήνας είχε στάνταρ 25λεπτο. Συν το γεγονός ότι η γραμμή του Μετρό στο Ελληνικό δεν υποστηρίζεται με πλήρη δρομολόγια, αλλά με 8λεπτα και 10λεπτα (άλλη φόλα αυτή), καταλήγω ότι η σύνδεση Βάρκιζας - Σαρωνίδας χειροτέρεψε σημαντικά.
Χρόνος διαδρομής Αθήνα - Γλυφάδα πριν την αλλαγή : 35' περίπου και με στάνταρ ώρες αναχώρησης από Ακαδημία.
Χρόνος διαδρομής Αθήνα - Γλυφάδα μετά την αλλαγή : Οπωσδήποτε 45' τουλάχιστον, καθώς ακόμη και αν ξέρεις την ώρα αναχώρησης του Ε22 από Ελληνικό, πρέπει να υπολογίσεις το ανέβα - κατέβα στους σταθμούς (σίγουρο 6λεπτο στο Σύνταγμα, στο Πανεπιστήμιο και άλλα 5 λεπτά στο Ελληνικό, με κανονικό περπάτημα και χωρίς τρεχάλα στις κυλιόμενες), τη διαδρομή του τρένου (15'), 10' αέρα σε περίπτωση που χάσεις τρένο και πρέπει να περιμένεις το επόμενο καθώς και 8' διαδρομή μέχρι τη στάση Πλ. Γλυφάδας στην παραλιακή. Ίσον 45 λεπτά !!!
Β2/Σύνδεση Παραλιακής - Συγγρού
Η περικοπή στο μεγαλείο της. Από εκεί που υπήρχε κάθε 25' διέλευση του Ε22 από τις κύριες στάσεις καθώς και κάθε 20' του Β2, τώρα μας έμεινε μόνο το Β2, για το οποίο υποσχέθηκαν συχνότητα 10-15' και εφαρμόζουν 15-20' , ακόμη και 25λεπτά μετά τις 18:00 !!! Περισσεύει κάθε σχόλιο.
Σύνδεση Αγ. Τρύφωνα/Τερψιθέας με Μετρό
Πριν την αλλαγή είτε έπαιρνες το 210 (κάθε 25 - 30' με στάνταρ αναχώρηση) είτε έμπαινες σε ό,τι κατέβαινε (Β1, 128, 207) και πόνταρες στο Αγ. Τρύφωνα να μπείς σε Α4/154 για να φτάσεις Αγ. Δημήτριο. Το ίδιο και στην επιστροφή.
Τώρα, το Μετρό είναι σχεδον έξω από το σπίτι σου και καμία γραμμή δεν το προσεγγίζει ! Το δε 205 περνάει "ανάποδα" σε σχέση με τα άλλα και ειδικά στο κομμάτι Μ. Ασίας/Β.Ηπείρου δεν μπορείς να έχεις εναλλακτική, περιμένοντας π.χ. στη μία στάση με βλέμμα στην άλλη, αφού είναι μονόδρομοι. Άρα, είτε πάς στη στάση του 205 και περιμένεις ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ 25' χωρίς να ξέρεις πότε θα έρθει, είτε το "καις" και πηγαίνεις με τον παλιό τρόπο (Β1, 128, 207 και αλλαγή στη Γεννηματά στα Α4/154).
Σύνδεση Σούρμενων - Ιασωνίδου
Παρ' ότι μπήκε και το 124 μαζί με το 205, δεν υπάρχει εξυπηρέτηση, αφού και τα δύο έχουν κακές συχνότητες και είναι ασυντόνιστα. Πολύ πιθανό να περιμένεις μισή ώρα και να σου σκάσουν και τα δύο, για να ανεβείς δύο - τρείς στάσεις ...
Σύνδεση 124 / Αγ. Νεκταρίου - Πυρνάρι - Άνω Γλυφάδα
Ενώ πρόκειται για μια καλά χαραγμένη γραμμή που περνάει μέσα από τις γειτονιές και όχι από τη μονίμως πηγμένη Γούναρη και θα μπορούσε να γίνει επιτέλους χρήσιμη με τη σύνδεσή της στο Μετρό, εν τούτοις την άφησαν με συχνότητες 30' - όταν πριν το 2009 που αποτελούσε μια γραμμή καθαρά ενδοδημοτική Γλυφάδας είχε κάθε 15' .
Με λίγα λόγια, από τη νέα γραμμή του Μετρό επωφελούνται μόνον όσες γειτονιές βρίσκονται σε απόσταση περπατήματος από τους σταθμούς, ενώ τόσες άλλες κοντινές, που απέχουν 10 - 12 στάσεις λεωφορείου και θα μπορούσαν να συνδεθούν άψογα με ένα καλό τοπικό δίκτυο, μένουν "ξεκρέμαστες" με λεωφορεία- φαντάσματα μία στο μισάωρο.
Θεωρώ ότι σε συνδυασμό με την έλλειψη χώρων στάθμευσης γύρω από τους νέους σταθμούς, η νέα γραμμή του Μετρό θα αποδώσει λιγότερα απ' ότι σχεδιάστηκε και η ταλαιπωρία του κόσμου στα Νότια Προάστια όχι απλά δεν τελείωσε, αλλά μόλις τώρα αρχίζει !!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
E22: Aπό θέμα δρομολογίων έμεινε ακριβώς στα ίδια τις Καθημερινές (38) και τις Κυριακές (22). Μόνο το Σάββατο έχει περισσότερα πλέον (28 έναντι 22). Όσον αφορά την διαδρομή αυτό που φταίει είναι το 8' του μετρό στην αιχμή που αντισταθμίζει το οποιοδήποτε όφελος υπάρχει από την αποφυγή της κίνησης στις μεγάλες λεωφόρους.
Β2/Σύνδεση Παραλιακής - Συγγρού
Στην πρωινή αιχμή μόνο δουλεύει 10'-15'. Μετά στην μεσημεριανή ανά 15'. Παλιά ναι μεν υπήρχαν περίπου 5-6 διελεύσεις ανά ώρα αλλά αυτές ήταν ασυντόνιστες και θα μπορούσε άνετα να έρθουν και τα δυο μαζί. Τώρα μπορεί να 'ναι 4-5 ανά ώρα αλλά τουλάχιστον είναι απ' την ίδια γραμμή.
Σύνδεση Αγ. Τρύφωνα/Τερψιθέας με Μετρό
Περίπου τα ίδια. Το 205 άμα ξέρεις δρομολόγια από Γκόλφ μπορείς να υπολογίσεις τι ώρα περνάει (νομίζω κάνει γύρω στα 20'-25' μέχρι Τερψιθέα). Θεωρώ κερδισμένη βγήκε η Τερψιθέα γιατί πλέον πάει κατευθείαν μετρό (Στ. Ελληνικού) αντί να πηγαίνει Άγιο Δημήτριο μέσω Άνω Ελληνικού/Αργυρούπολης/Λ. Βουλιαγμένης. Ίσως η συχνότητα ανά 8' του μετρό να του μειώσει κάπως το χρονικό όφελος αλλά και πάλι σίγουρα υπάρχει κέρδος. Μια λύση για να φτιάξουν και οι συχνότητες θα 'ταν να κοπεί το 207 και να πάρει το οχημά του το 205. Άλλωστε το αποκλειστικό κομμάτι του 207 είναι ένα κομμάτι της Ανδρέα Παπανδρέου η οποία από πάνω έχει 128/154 και από κάτω 205/Β3. Αρκεί να αλλάξει η διαδρομή του 205 στην Τερψιθέα και να πηγαίνει όπως το 207.
Σύνδεση 124 / Αγ. Νεκταρίου - Πυρνάρι - Άνω Γλυφάδα
Ολόσωστη κίνηση να πάει το 124 στο Ελληνικό αλλά 20'-25' που έλεγε η Διαύγεια έχει μόνο στις 7-8 το πρωί. Όσον αφορά τη συχνότητα ίσως να μπορούσε να βελτιωθεί αν μειωνόταν ο χρόνος διαδρομής. Μου φαίνεται υπερβολή τα 90' συνολικά. Καλύτερα θα 'ταν 75' ώστε με τρία οχήματα να πάει στα 25' και το πρωί που έχει 4 στα 15'-20'.
Πάντως είναι γεγονός ότι πλέον τα νότια έχουν γεμίσει με γραμμές που έχουν άθλιες συχνότητες ακόμη και τις Καθημερινές στην αιχμή: 101 (25'), 124 (20'-30'), 128 (25'-40'), 142 (40'), 155 (20'-30'), κ.α.
Δημοσιεύσεις: 1.216
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(10-09-2013, 06:11 PM)mercedes elbo Έγραψε: Σύνδεση Αγ. Τρύφωνα/Τερψιθέας με Μετρό
Μια λύση για να φτιάξουν και οι συχνότητες θα 'ταν να κοπεί το 207 και να πάρει το οχημά του το 205. Άλλωστε το αποκλειστικό κομμάτι του 207 είναι ένα κομμάτι της Ανδρέα Παπανδρέου η οποία από πάνω έχει 128/154 και από κάτω 205/Β3. Αρκεί να αλλάξει η διαδρομή του 205 στην Τερψιθέα και να πηγαίνει όπως το 207.
Σύνδεση 124 / Αγ. Νεκταρίου - Πυρνάρι - Άνω Γλυφάδα
Ολόσωστη κίνηση να πάει το 124 στο Ελληνικό αλλά 20'-25' που έλεγε η Διαύγεια έχει μόνο στις 7-8 το πρωί. Όσον αφορά τη συχνότητα ίσως να μπορούσε να βελτιωθεί αν μειωνόταν ο χρόνος διαδρομής. Μου φαίνεται υπερβολή τα 90' συνολικά. Καλύτερα θα 'ταν 75' ώστε με τρία οχήματα να πάει στα 25' και το πρωί που έχει 4 στα 15'-20'.
Πάντως είναι γεγονός ότι πλέον τα νότια έχουν γεμίσει με γραμμές που έχουν άθλιες συχνότητες ακόμη και τις Καθημερινές στην αιχμή: 101 (25'), 124 (20'-30'), 128 (25'-40'), 142 (40'), 155 (20'-30'), κ.α.
1) Έχεις δίκιο όσον αφορά το 207. Στην ουσία μάλιστα, εξυπηρετεί μόνο ένα σοβαρό σημείο ενδιαφέροντος, τη ΔΕΗ Γλυφάδας. Ίσως να ήταν σκόπιμο να γίνει ένας συνδυασμός γραμμών 205/207, δηλ. το 207 να ανέβαινε από Παπανδρέου (όπως σήμερα) και να κατέβαινε από Ιασωνίδου (αντί για το 205) και το 205 να ανέβαινε από Ιασωνίδου (όπως σήμερα) και να κατέβαινε από Παπανδρέου.Ίσως πάλι βοηθούσε να κατεβεί και το 128 την Ιασωνίδου ώστε να φτάσει στο Μετρό.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς να καταργήσεις εύκολα κάποια από τις γραμμές αυτές , γιατί έχουν κατ' αρχήν ενδοδημοτικό χαρακτήρα και οι περισσότεροι επιβάτες τους κινούνται μέσα στα όρια της Γλυφάδας. Άλλωστε, εκτός των εργαζομένων και όσων έχουν δουλειά σε κάποια υπηρεσία, κανείς άλλος δεν έχει λόγο να μεταβεί προς Αθήνα, ενώ έχει τη Γλυφάδα στα πόδια του.
Ακόμη και το Μall
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(11-09-2013, 11:39 AM)Citaro Έγραψε: 1) Έχεις δίκιο όσον αφορά το 207. Στην ουσία μάλιστα, εξυπηρετεί μόνο ένα σοβαρό σημείο ενδιαφέροντος, τη ΔΕΗ Γλυφάδας. Ίσως να ήταν σκόπιμο να γίνει ένας συνδυασμός γραμμών 205/207, δηλ. το 207 να ανέβαινε από Παπανδρέου (όπως σήμερα) και να κατέβαινε από Ιασωνίδου (αντί για το 205) και το 205 να ανέβαινε από Ιασωνίδου (όπως σήμερα) και να κατέβαινε από Παπανδρέου.Ίσως πάλι βοηθούσε να κατεβεί και το 128 την Ιασωνίδου ώστε να φτάσει στο Μετρό.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς να καταργήσεις εύκολα κάποια από τις γραμμές αυτές , γιατί έχουν κατ' αρχήν ενδοδημοτικό χαρακτήρα και οι περισσότεροι επιβάτες τους κινούνται μέσα στα όρια της Γλυφάδας. Άλλωστε, εκτός των εργαζομένων και όσων έχουν δουλειά σε κάποια υπηρεσία, κανείς άλλος δεν έχει λόγο να μεταβεί προς Αθήνα, ενώ έχει τη Γλυφάδα στα πόδια του.
Ακόμη και το Μall
Η ΔΕΗ Γλυφάδας είναι κοντά στη Σοφίας Βέμπο απ' όπου περνάνε τα 205/Β3. Η ΕΥΔΑΠ Γλυφάδας είναι κάπως πιο απομακρυσμένη αν και πάλι είναι σχετικά κοντά στην Γούναρη απ' όπου έχει 128/154. Δεν είναι άσχημη ιδέα να γίνουν αντίρροπα τα 205/207 αλλά έτσι θα μειωθούν τα δρομολόγια από Τερψιθέα προς Στ. Ελληνικού και το ανάποδο. Για το 128 πιστεύω πως πρέπει να πάει Στ. Ελληνικού και να αφήσει την Τερψιθέα αλλά να κάνει και μια μικρή παράκαμψη στο Πανόραμα της Βούλας ώστε να κοπούν τα 154/162 και φυσικά και το 163. Επίσης, κόψιμο του κύκλου στην Πλ. Γλυφάδας που χάνει τουλάχιστον 5'. Χρόνος διαδρομής 90' σύνολο με 6 οχήματα μας δίνει συχνότητα στην αιχμή ανά 15' και έχουμε κέρδος 3 οχήματα το πρωί και 2 το μεσημέρι. Όσον αφορά τον ενδοδημοτικό χαρακτήρα συμφωνώ πως πρέπει να διατηρηθεί για τις τοπικές μετακινήσεις αλλά θεωρώ ότι το καλύτερο είναι να συνδιάζεται και με σύνδεση σε μετρό δηλαδή όπως είναι το 124.
|