Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2
(09-09-2013, 05:42 PM)mercedes elbo Έγραψε: Παλιά νομίζω είχαν τοπικά μέχρι Εθνική Άμυνα.

Κάπου στο τέλος του 2007 - αρχές 2008 υπήρχαν ενισχυτικά Μοναστηράκι - Εθν. Άμυνα κατά τις ώρες αιχμής (πρακτικά για να καθαρίζει το τμήμα Μέγαρο Μουσικής - Μοναστηράκι), οπότε περνούσε τραίνο ανά 2'. Μετά ήρθανε τα μνημόνια. Δεν λέω πως δεν γίνεται να μπει τοπικό, απλά ότι είναι μπέρδεμα να γίνει σωστός συντονισμός.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(09-09-2013, 05:46 PM)giegor Έγραψε: Και το πρόγραμμα αυτό θα ισχύει για ολόκληρο το χειμώνα ή θα αλλάξει στην πορεία, όταν και αν μπούν στο δίκτυο οι νέοι συρμοί;

Ε, προφανώς θα αλλάξει. Για να μπουν στη κυκλοφορία οι νέοι συρμοί πρέπει όμως να υπάρχουν και ηλεκτροδηγοί. Αυτη τη στιγμή, απ' όσο ξέρω, εκπαιδεύονται νέοι οδηγοι, οι οποίοι θα βγουν σύντομα να δουλέψουν.
Απάντηση
Πριν λίγο πήρα το Μετρό από Αγ. Δημήτριο για Ηλιούπολη. Γίνεται το μπάχαλο. Φτάνει ο τερματικός στον Αγ. Δημήτριο, ο οδηγός ανοίγει απλά τις πόρτες και σβήνει τα φώτα, χωρίς κάν να κουνήσει το μικρό του δαχτυλάκι για να ενημερώσει τους επιβάτες ότι πρέπει να επιβιβαστούν και να χρησιμοποιήσουν επόμενο συρμό για να συνεχίσουν τη διαδρομή τους. Υπάρχει 1 security ο οποίος μόλις φτάσει τερματικός, περνάει απ' όλα τα βαγόνια και ενημερώνει τους επιβάτες.
Χωρίς να έχω κατι με τους κατοίκους άλλων περιοχών, με την ίδια λογική, γιατί να μην υπάρχουν και τοπικά που να σταματάνε στον Άγιο Αντώνιο; Περισσότερο κόσμο τραβάνε το Περιστέρι και η Ανθούπολη; Ή γιατί να φτάνουν όλα τα δρομολόγια στην "μπλε" στη Δουκ. Πλακεντίας; Ας σταματάνε Εθνική Άμυνα.
Απάντηση
(09-09-2013, 04:07 PM)mercedes elbo Έγραψε: Εντάξει δεν έχει την κίνηση που έχει μέχρι Άγιο Δημήτριο αλλά αυτά είναι καραγκιοζιλίκια. Δηλαδή όσοι είχαν τοπικό για Άγιο Δημήτριο και στην αιχμή χάναν κάποιο χρόνο στην κίνηση της Βουλιαγμένης τώρα θα τον χάνουν με διπλάσια αναμονή στο μετρό. Καλύτερα να πήγαινε η συχνότητα στα 4:15'-4:30' για όλη την γραμμή παρά έτσι που τα μίσα τρένα θα πηγαίνουν σαρδελοποιημένα και τα άλλα μίσα πολύ πιο χαλαρά. Χώρια που είναι πιθανόν να διαλυθεί και η συχνότητα καθώς παρ' ότι υπάρχει τηλεματική μπορεί να 'ναι η συχνότητα στα 5' και να βλέπεις τα τρένα να 'ρχονται με διαφορές τύπου 3'-7' αντί για 5'-5'.

Αυτά τα "καραγκιοζιλίκια" συμβαίνουν σε όλα σχεδόν τα μετρό του κόσμου... Ο λόγος είναι η μείωση της διάρκειας του δρομολογίου με ταυτόχρονη μείωση των χρονοαποστάσεων στο κεντρικό τμήμα της γραμμής όπου και υπάρχουν μεγαλύτερες επιβατικές ανάγκες. Σε πολλές πόλεις του εξωτερικού μάλιστα το ίδιο συμβαίνει και στα λεωφορεία. Οι συχνότητες 3'-7' δεν μου πολυστέκουν... Αν έλεγες 7'-3' και μάλιστα με τον πρώτο συρμό σαρδελοποιημένο θα μου φαινόταν πιο λογικό. Παρόλα αυτά τα 4' σχεδόν εξαντλούν τη δυνατότητα του συστήματος των ΣΤΑΣΥ και δύνανται οι συρμοί να εξυπηρετήσουν άνετα την μέγιστη αιχμή...
Απάντηση
(09-09-2013, 07:44 PM)garvanitis Έγραψε: Αυτά τα "καραγκιοζιλίκια" συμβαίνουν σε όλα σχεδόν τα μετρό του κόσμου... Ο λόγος είναι η μείωση της διάρκειας του δρομολογίου με ταυτόχρονη μείωση των χρονοαποστάσεων στο κεντρικό τμήμα της γραμμής όπου και υπάρχουν μεγαλύτερες επιβατικές ανάγκες. Σε πολλές πόλεις του εξωτερικού μάλιστα το ίδιο συμβαίνει και στα λεωφορεία. Οι συχνότητες 3'-7' δεν μου πολυστέκουν... Αν έλεγες 7'-3' και μάλιστα με τον πρώτο συρμό σαρδελοποιημένο θα μου φαινόταν πιο λογικό. Παρόλα αυτά τα 4' σχεδόν εξαντλούν τη δυνατότητα του συστήματος των ΣΤΑΣΥ και δύνανται οι συρμοί να εξυπηρετήσουν άνετα την μέγιστη αιχμή...

Φαντάζομαι όμως πως δεν υπάρχουν σε όλα τα Μετρό του κόσμου χρονοαποστάσεις αιχμής 8' και 10', όπως συμβαίνει από σήμερα στο τμήμα ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ.
Αν η χρονοαπόσταση ήταν 5', δε θα διαμαρτύρονταν κανείς. Αλλά δε γίνεται εδώ να προτείνουμε αναδιάρθρωση του δικτύου των λεωφορείων και περικοπή γραμμών σε σταθμούς Μετρό, για να τροφοδοτούν το μέσο και να φορτώνει η ΣΤΑΣΥ 8-10' αναμονή σε τμήμα με εκτιμώμενη ημερήσια επιβατική κίνηση 83.000 επιβάτες.
Απάντηση
(09-09-2013, 07:06 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Πριν λίγο πήρα το Μετρό από Αγ. Δημήτριο για Ηλιούπολη. Γίνεται το μπάχαλο. Φτάνει ο τερματικός στον Αγ. Δημήτριο, ο οδηγός ανοίγει απλά τις πόρτες και σβήνει τα φώτα, χωρίς κάν να κουνήσει το μικρό του δαχτυλάκι για να ενημερώσει τους επιβάτες ότι πρέπει να επιβιβαστούν και να χρησιμοποιήσουν επόμενο συρμό για να συνεχίσουν τη διαδρομή τους. Υπάρχει 1 security ο οποίος μόλις φτάσει τερματικός, περνάει απ' όλα τα βαγόνια και ενημερώνει τους επιβάτες.
Χωρίς να έχω κατι με τους κατοίκους άλλων περιοχών, με την ίδια λογική, γιατί να μην υπάρχουν και τοπικά που να σταματάνε στον Άγιο Αντώνιο; Περισσότερο κόσμο τραβάνε το Περιστέρι και η Ανθούπολη; Ή γιατί να φτάνουν όλα τα δρομολόγια στην "μπλε" στη Δουκ. Πλακεντίας; Ας σταματάνε Εθνική Άμυνα.

Περιστέρι και Ανθούπολη είναι 2 σταθμοί ενώ η επέκταση από Άγιο Δημήτριο προς Ελληνικό έχει 4 σταθμούς άρα αυτό μπορεί να παίζει κάποιο ρόλο.
Απάντηση
(09-09-2013, 07:55 PM)ecoj Έγραψε: Περιστέρι και Ανθούπολη είναι 2 σταθμοί ενώ η επέκταση από Άγιο Δημήτριο προς Ελληνικό έχει 4 σταθμούς άρα αυτό μπορεί να παίζει κάποιο ρόλο.

Ο Αγ. Δημήτριος έχει τον επίσταθμο. Οπότε ο τερματικός περιμένει εκεί για να περάσει ο συρμός που έρχεται από Ελληνικό και μετά περνάει.
Απάντηση
(09-09-2013, 07:44 PM)garvanitis Έγραψε: Αυτά τα "καραγκιοζιλίκια" συμβαίνουν σε όλα σχεδόν τα μετρό του κόσμου... Ο λόγος είναι η μείωση της διάρκειας του δρομολογίου με ταυτόχρονη μείωση των χρονοαποστάσεων στο κεντρικό τμήμα της γραμμής όπου και υπάρχουν μεγαλύτερες επιβατικές ανάγκες. Σε πολλές πόλεις του εξωτερικού μάλιστα το ίδιο συμβαίνει και στα λεωφορεία. Οι συχνότητες 3'-7' δεν μου πολυστέκουν... Αν έλεγες 7'-3' και μάλιστα με τον πρώτο συρμό σαρδελοποιημένο θα μου φαινόταν πιο λογικό. Παρόλα αυτά τα 4' σχεδόν εξαντλούν τη δυνατότητα του συστήματος των ΣΤΑΣΥ και δύνανται οι συρμοί να εξυπηρετήσουν άνετα την μέγιστη αιχμή...

Το "καραγκιοζιλίκια" το 'πα περισσότερο για την συχνότητα τις συγκεκριμένες ώρες στο τμήμα Ηλιούπολη-Ελληνικό (ανά 8' αιχμή/ανά 10' εκτός αιχμής). Το αστείο είναι ότι 07:00 - 17:30 το συγκεκριμένο τμήμα θα 'χει ανά 8' και μετά 20:30-22:00 θα 'χει ανά 7' όπως και τα ΣΚ 09:00 - 17:00 επειδή γίνεται ενιαία η γραμμή. Δηλαδή θα 'χει περισσότερη κίνηση 9 το βράδυ ή Κυριακή πρωί απ' ότι Καθημερινές στην αιχμή? Πάντως, μάλλον γι' αυτό κρατήσαν τα 109, 154 και Α4 να πηγαίνουν Άγιο Δημήτριο ή ακόμη και κέντρο για το Α4.

Όσον αφορά τις συχνότητες 3'-7' έχω παρατηρήσει ότι αρκετές φορές οι οδηγοί δεν πάνε με τον ίδιο ρυθμό παρ' ότι υπάρχει τηλεματική και κανονικά θα 'πρεπε οι αναχωρήσεις από κάθε σταθμό να 'ταν στάνταρ. Το 3'-7' το λέω με την λογική ότι ο πρώτος οδηγός πήγαινε λίγο πιο γρήγορα ενώ ο 2ος πήγαινε κανονικά και με το 7'-3' είναι σχεδόν το ίδιο πράγμα. Απλά είναι το ανάποδο του παραδείγματος που είπα εγώ. Να καθυστερήσει συρμός από υπερβολικό κόσμο ώστε να βγει "εκτός προγράμματος" είναι σπάνιο εφόσον η συχνότητα είναι παρόμοια για συγκεκριμένες ώρες. Καλύτερα θα 'ταν να πουν συχνότητα ανά 4:30'/5' όπως είναι και η 3 που έχουν παρόμοια επιβατική κίνηση και ίσως και περισσότερη ειδικά όταν είναι συρμός από/προς Αεροδρόμιο κάθε 30'.
Απάντηση
(09-09-2013, 08:28 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το "καραγκιοζιλίκια" το 'πα περισσότερο για την συχνότητα τις συγκεκριμένες ώρες στο τμήμα Ηλιούπολη-Ελληνικό (ανά 8' αιχμή/ανά 10' εκτός αιχμής). Το αστείο είναι ότι 07:00 - 17:30 το συγκεκριμένο τμήμα θα 'χει ανά 8' και μετά 20:30-22:00 θα 'χει ανά 7' όπως και τα ΣΚ 09:00 - 17:00 επειδή γίνεται ενιαία η γραμμή. Δηλαδή θα 'χει περισσότερη κίνηση 9 το βράδυ ή Κυριακή πρωί απ' ότι Καθημερινές στην αιχμή? Πάντως, μάλλον γι' αυτό κρατήσαν τα 109, 154 και Α4 να πηγαίνουν Άγιο Δημήτριο ή ακόμη και κέντρο για το Α4.

Όσον αφορά τις συχνότητες 3'-7' έχω παρατηρήσει ότι αρκετές φορές οι οδηγοί δεν πάνε με τον ίδιο ρυθμό παρ' ότι υπάρχει τηλεματική και κανονικά θα 'πρεπε οι αναχωρήσεις από κάθε σταθμό να 'ταν στάνταρ. Το 3'-7' το λέω με την λογική ότι ο πρώτος οδηγός πήγαινε λίγο πιο γρήγορα ενώ ο 2ος πήγαινε κανονικά και με το 7'-3' είναι σχεδόν το ίδιο πράγμα. Απλά είναι το ανάποδο του παραδείγματος που είπα εγώ. Να καθυστερήσει συρμός από υπερβολικό κόσμο ώστε να βγει "εκτός προγράμματος" είναι σπάνιο εφόσον η συχνότητα είναι παρόμοια για συγκεκριμένες ώρες. Καλύτερα θα 'ταν να πουν συχνότητα ανά 4:30'/5' όπως είναι και η 3 που έχουν παρόμοια επιβατική κίνηση και ίσως και περισσότερη ειδικά όταν είναι συρμός από/προς Αεροδρόμιο κάθε 30'.

Η ταχύτητα ενός συρμού δεν εξαρτάται από τον οδηγό, όπως στα λεωφορεία. Υπάρχει το ΚΕΛ που δίνει εντολή για αναχώρηση και η σηματοδότηση που ρυθμίζει την κυκλοφορία, από κοινού με τους ελεγκτές.
Απάντηση
(09-09-2013, 08:39 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Η ταχύτητα ενός συρμού δεν εξαρτάται από τον οδηγό, όπως στα λεωφορεία. Υπάρχει το ΚΕΛ που δίνει εντολή για αναχώρηση και η σηματοδότηση που ρυθμίζει την κυκλοφορία, από κοινού με τους ελεγκτές.

Ααα δεν το 'ξερα αυτό. Είχα την εντύπωση ότι πάντα υπάρχει μια ανώτατη ταχύτητα ανά τμήμα αλλά μπορεί και να πάει και πιο σιγά απ' αυτή.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3 Cmaniac 179 184.202 29-01-2024, 11:11 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panagiotisg
  ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 ecoj 76 78.598 13-05-2022, 02:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panos1b
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) nikos1991 15 26.805 31-01-2022, 02:09 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panos1b

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)