Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Για τα τοπικά Γλυφάδας/3Β, μπορούσαν να έχουν απλή διέλευση από το Μετρό Ελληνικού.
Τα 114/115/116 θα μπορούσαν από Ποσειδώνος να μπαίνουν μέσα από Βούλα με διαδρομή 162, να βγαίνουν Βουλιαγμένης, στάση στο Μετρό Ελληνικού, δεξιά μετά στην Ανώνυμη οδό και να συνεχίζουν μέχρι πλ. Αγ. Τριάδας και μετά μέσω Ελ. Βενιζέλου ξανά Βουλιαγμένης, δεξιά στην Ευρυάλη (Λ. Ελ. Βενιζέλου) και να κάνουν τέρμα στο Γκολφ Γλυφάδας. Και αντίστοιχα και η επιστροφή.
Αλλά και στο ενδεχόμενο να κατέληγαν στο στ. Ελληνικού αντί του Γκολφ, τουλάχιστον το 171 ποτέ μέχρι σήμερα δεν έκανε διαλείμματα στον Άγ. Δημήτριο, γιατί δεν υπήρχε χώρος. Γιατί να βάλουν τώρα τα 124/171/Ε22/Χ97 να κάνουν διαλείμματα στο Ελληνικό αντί για Γλυφάδα/Βάρκιζα/Σαρωνίδα/Αεροδρόμιο;
Όσο για το χώρο των αφετηριών, πιθανόν αυτός να μην είναι στη δικαιοδοσία της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕ. Ή να έκανε μία παραχώρηση, γιατί ουσιαστικά είναι χώρος που βρίσκεται επί της οδού και όχι σε κάποιο οικόπεδο.
Ενδεχομένως αν προχωρήσει κάποια επένδυση στο Ελληνικό, να δούμε τις αφετηρίες να απομακρύνονται.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(14-07-2013, 11:13 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για τα τοπικά Γλυφάδας/3Β, μπορούσαν να έχουν απλή διέλευση από το Μετρό Ελληνικού.
Τα 114/115/116 θα μπορούσαν από Ποσειδώνος να μπαίνουν μέσα από Βούλα με διαδρομή 162, να βγαίνουν Βουλιαγμένης, στάση στο Μετρό Ελληνικού, δεξιά μετά στην Ανώνυμη οδό και να συνεχίζουν μέχρι πλ. Αγ. Τριάδας και μετά μέσω Ελ. Βενιζέλου ξανά Βουλιαγμένης, δεξιά στην Ευρυάλη (Λ. Ελ. Βενιζέλου) και να κάνουν τέρμα στο Γκολφ Γλυφάδας. Και αντίστοιχα και η επιστροφή.
Αλλά και στο ενδεχόμενο να κατέληγαν στο στ. Ελληνικού αντί του Γκολφ, τουλάχιστον το 171 ποτέ μέχρι σήμερα δεν έκανε διαλείμματα στον Άγ. Δημήτριο, γιατί δεν υπήρχε χώρος. Γιατί να βάλουν τώρα τα 124/171/Ε22/Χ97 να κάνουν διαλείμματα στο Ελληνικό αντί για Γλυφάδα/Βάρκιζα/Σαρωνίδα/Αεροδρόμιο;
Όσο για το χώρο των αφετηριών, πιθανόν αυτός να μην είναι στη δικαιοδοσία της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕ. Ή να έκανε μία παραχώρηση, γιατί ουσιαστικά είναι χώρος που βρίσκεται επί της οδού και όχι σε κάποιο οικόπεδο.
Ενδεχομένως αν προχωρήσει κάποια επένδυση στο Ελληνικό, να δούμε τις αφετηρίες να απομακρύνονται.
Κανονικά θα 'πρεπε να ασχεδιαστεί το δίκτυο των τοπικών Βουλιαγμένης/Βάρης και να πάνε στο Στ. Ελληνικού ώστε να συντονιστούν και με το τοπικό Ε22. Κατ' εμέ το πιο σωστό θα 'ταν να κοβόταν εντελώς τα 116, 125 και 149/170 και να δούλευε όλη μέρα το 115 με διέλευση μέσα από Κόρμπι ανά 25' και 5 οχήματα εναλλάξ με το Ε22 ώστε η συνδιασμένη συχνότητα να 'ναι ανά 10'-15'. Επίσης, το όχημα του 125 να πήγαινε στο 120 και το 120 να αναλάμβανε το Χέρωμα φυσικά πηγαίνοντας Στ. Ελληνικού. Το ίδιο και το 114 αλλά θα είχε έτσι στην καλύτερη δρομολόγια ανά 90'. Αλλιώς ας αραίωνε το Ε22 και να πήγαινε στα 30' με 4 οχήματα το ίδιο και το 115 ανά 30' με 4 οχήματα και τα 2 οχήματα που θα περισσεύαν να πήγαιναν στο 114 ώστε και τα τρια μαζί να βγάζαν συνδιασμένη συχνότητα για την Βουλιαγμένη ανά 10'.
Δημοσιεύσεις: 196
Θέματα: 64
Εγγραφή: 29-11-2012
ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΩ ΟΤΙ ΣΤΟ Ε22 ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ 1.60...ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ 1.40 ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(16-07-2013, 01:48 AM)krikri13 Έγραψε: ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΩ ΟΤΙ ΣΤΟ Ε22 ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ 1.60...ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ 1.40 ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!!
We know that! Τσέκαρε εδώ: https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=7624
Δημοσιεύσεις: 196
Θέματα: 64
Εγγραφή: 29-11-2012
(16-07-2013, 02:21 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: We know that! Τσέκαρε εδώ: https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=7624
Οκ. Ευχαριστώ!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Ο Κασιμέρης ζητά επαναφορά του 141 στο Αμαξοστάσιο Ελληνικού:
http://www.osybusdrivers.com/2013/08/141.html
Καταλάβατε τωρα ποιοι κράτησαν το - άδειο- 155...
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(31-08-2013, 05:12 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ο Κασιμέρης ζητά επαναφορά του 141 στο Αμαξοστάσιο Ελληνικού:
http://www.osybusdrivers.com/2013/08/141.html
Καταλάβατε τωρα ποιοι κράτησαν το - άδειο- 155...
Άντε πάλι τα ίδια. Παλιότερα είχαμε το 103 που δεν το αφήναν να κοπεί και αργότερα το 155 ήταν η τελευταία ακτινική τις Βουλιαγμένης που κόπηκε στο μετρό. Το 141 τις περισσότερες ώρες πήγαινε άδειο στην Αλίμου και στο Α/Σ Ελληνικού και το καινούριο 155 δεν το 'χω δει τουλάχιστον προς τα πάρον με διψήφιο αριθμό επιβατών. Βέβαια εν μέρει το αίτημα τους έχει ήδη υλοποιηθεί καθώς πλέον το Β2 έχει 6 δρομολόγια από/προς Α/Σ Ελληνικού τις Καθημερινές και 4 τα ΣΚ και είμαστε στο Θερινό Ι. Τέλος, όταν λέει ότι με την τροποποιήση του 141 διακόπηκε η σύνδεση Ποσειδώνος-Αλίμου μάλλον ξεχνάει τα Β1, 101, 142 και 140...
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(31-08-2013, 05:39 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τέλος, όταν λέει ότι με την τροποποιήση του 141 διακόπηκε η σύνδεση Ποσειδώνος-Αλίμου μάλλον ξεχνάει τα Β1, 101, 142 και 140...
Καλά, εδώ που τα λέμε ένα ψιλοδίκιο το 'χει ο συνδικάλας. Με ένα Β1 ανα 40' στη καλύτερη, με το 101 ανα μισάωρο και μόνο απ' τη μια κατεύθυνση, το 142 δε το σχολιάζω καν και το 140 που ναι μεν ειναι σχετικά συχνό, αλλά πάντα γεμάτο, πράγματι η συνδεσιμότητα Λ. Αλίμου-Παραλιακής έχει χειροτερέψει.
Η καλύτερη λύση κατα τη γνώμη μου είναι είτε να πυκνώσει το 142 με 20' στην αιχμή (και φυσικά να δουλεύει τις Κυριακές), ή να επιστρέψει ολοκληρωτικά το Β2 στο Α/Σ Ελληνικού.
Δημοσιεύσεις: 1.205
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Συμφωνώ με τον N1Ellinikou. Επίσης, κατά την γνώμη μου υπάρχει πρόβλημα με την σύνδεση της Αλίμου με το μετρό. Το Β2 θα μπορούσε να εξυπηρετήσει την σύνδεση Αλίμου με τον σταθμό του μετρό στην Αργυρούπολη αν η διαδρομή του προς το αμαξοστάσιο του Ελληνικού γινόταν η εξής: Από Ποσειδώνος στροφή στην Αλίμου, συνέχεια ευθεία στην Λαμίας και Τιτάνων, στροφή δεξιά στην Βουλιαγμένης, στάση στον σταθμό Αργυρούπολη, στροφή δεξιά στον δρόμο που οδηγεί στο αμαξοστάσιο και τέρμα εντός του αμαξοστάσιου.
Παρόμοια θα μπορούσαν να τροποποιηθούν και τα Β1, 140 ώστε να διέρχονται από τον σταθμό του μετρό στην Αργυρούπολη.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(31-08-2013, 07:11 PM)Giannis Έγραψε: Συμφωνώ με τον N1Ellinikou. Επίσης, κατά την γνώμη μου υπάρχει πρόβλημα με την σύνδεση της Αλίμου με το μετρό. Το Β2 θα μπορούσε να εξυπηρετήσει την σύνδεση Αλίμου με τον σταθμό του μετρό στην Αργυρούπολη αν η διαδρομή του προς το αμαξοστάσιο του Ελληνικού γινόταν η εξής: Από Ποσειδώνος στροφή στην Αλίμου, συνέχεια ευθεία στην Λαμίας και Τιτάνων, στροφή δεξιά στην Βουλιαγμένης, στάση στον σταθμό Αργυρούπολη, στροφή δεξιά στον δρόμο που οδηγεί στο αμαξοστάσιο και τέρμα εντός του αμαξοστάσιου.
Παρόμοια θα μπορούσαν να τροποποιηθούν και τα Β1, 140 ώστε να διέρχονται από τον σταθμό του μετρό στην Αργυρούπολη.
Γιάννη, ο δρόμος που λες δεν πάει! Είναι είσοδος βάσης της Πολεμικής Αεροπορίας! Αν δεν υπήρχε η βάση όλα θα 'ταν μέλι-γάλα.
|