Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 3.33 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013
@ Citaro
Κυριακή απόγευμα στη γραμμή σου Wink :
Άφιξη στην Τσιτούρα 19:28 αναμένοντας όποιο από τα 3 (230, 235, 608) περάσει πρώτο. Αναχωρήσεις από τέρμα:
230 - 19:35
608 - 19:35
235 - 19:40
Κατά διαβολικη σύμπτωση πέρασε πρώτο το 235 στις 19:38 με τα άλλα 2 να ακολουθούν σε απόσταση 2'. Πέραν του τρομερού συγχρονισμού, που έχεις από τις 7 και μετά και τα 3 λεωφορεία ανά 30' και περνάνε μαζί TrompasTrompas , πώς μπορεί το 235 να κάνει μια διαδρομή 4-5' σε -2';; Μάλλον είχε φύγει το 220/221 από το τέρμα και βαριόταν να καθίσει μόνος του...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
(09-07-2013, 02:36 PM)nikos1991 Έγραψε: @ Citaro
Κυριακή απόγευμα στη γραμμή σου Wink :
Άφιξη στην Τσιτούρα 19:28 αναμένοντας όποιο από τα 3 (230, 235, 608) περάσει πρώτο. Αναχωρήσεις από τέρμα:
230 - 19:35
608 - 19:35
235 - 19:40
Κατά διαβολικη σύμπτωση πέρασε πρώτο το 235 στις 19:38 με τα άλλα 2 να ακολουθούν σε απόσταση 2'. Πέραν του τρομερού συγχρονισμού, που έχεις από τις 7 και μετά και τα 3 λεωφορεία ανά 30' και περνάνε μαζί TrompasTrompas , πώς μπορεί το 235 να κάνει μια διαδρομή 4-5' σε -2';; Μάλλον είχε φύγει το 220/221 από το τέρμα και βαριόταν να καθίσει μόνος του...

Μήπως αυτό το 235 που λες ήταν το προηγούμενο καθυστερημένο?
(09-07-2013, 02:46 PM)mercedes elbo Έγραψε: Μήπως αυτό το 235 που λες ήταν το προηγούμενο καθυστερημένο?

Απαντάω εγώ και λέω ότι ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ διότι
- την Κυριακή δουλεύουν στη γραμμή δύο οχήματα. Το ένα από 05:55 (πρώτη αναχώρηση) μέχρι 20:05 (τελευταία αναχώρηση) και το άλλο από 08:50 μέχρι 23:00. Η χρονοαπόσταση τις ώρες που αλληλοκαλύπτονται είναι 25 λεπτά.
- την ώρα που περιγράφει ο φίλος μας η δρομολόγηση έχει ως εξής :
ΟΧΗΜΑ 1 : 17:10 18:20 19:15 20:05
ΟΧΗΜΑ 2 : 17:40 18:50 19:40 20:30

άρα στις 19:38 το όχημα 1 είχε ήδη διέλθει από Ακαδημία και λογικά βρισκόταν στην επιστροφή στο ύψος της Βουλής.

Απλούστατα, έγινε αυτό που περιγράφουμε. Αγνόησε ο οδηγός το καρτελάκι και την "έκανε" για λόγους που μόνο αυτός ξέρει.
(09-07-2013, 02:46 PM)mercedes elbo Έγραψε: Μήπως αυτό το 235 που λες ήταν το προηγούμενο καθυστερημένο?

20' καθυστέρηση μόνο ο ΟΣΕ για Θεσσαλονίκη μαζεύει.. (o οποίος σήμερα που χρησιμοποιείται για παράδειγμα έχει μειώσει τις καθυστερήσεις).
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
(09-07-2013, 02:53 PM)Citaro Έγραψε: Απαντάω εγώ και λέω ότι ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ διότι
- την Κυριακή δουλεύουν στη γραμμή δύο οχήματα. Το ένα από 05:55 (πρώτη αναχώρηση) μέχρι 20:05 (τελευταία αναχώρηση) και το άλλο από 08:50 μέχρι 23:00. Η χρονοαπόσταση τις ώρες που αλληλοκαλύπτονται είναι 25 λεπτά.
- την ώρα που περιγράφει ο φίλος μας η δρομολόγηση έχει ως εξής :
ΟΧΗΜΑ 1 : 17:10 18:20 19:15 20:05
ΟΧΗΜΑ 2 : 17:40 18:50 19:40 20:30

άρα στις 19:38 το όχημα 1 είχε ήδη διέλθει από Ακαδημία και λογικά βρισκόταν στην επιστροφή στο ύψος της Βουλής.

Απλούστατα, έγινε αυτό που περιγράφουμε. Αγνόησε ο οδηγός το καρτελάκι και την "έκανε" για λόγους που μόνο αυτός ξέρει.

Δεν ξέρω παίζει και αυτό και όντως μερικοί οδηγοί φεύγουν μερικά λεπτά πριν την αναχώρηση αλλά δεν θα μου 'κανε και εντύπωση το όχημα 1 να 'χει μαζέψει από κάθε δρομολόγιο του 1'-2' καθυστέρηση και να είχε φτάσει εκείνη την ώρα η συνολική καθυστέρηση στα 20'.
(09-07-2013, 06:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: Δεν ξέρω παίζει και αυτό και όντως μερικοί οδηγοί φεύγουν μερικά λεπτά πριν την αναχώρηση αλλά δεν θα μου 'κανε και εντύπωση το όχημα 1 να 'χει μαζέψει από κάθε δρομολόγιο του 1'-2' καθυστέρηση και να είχε φτάσει εκείνη την ώρα η συνολική καθυστέρηση στα 20'.

Επιμένω και σε διαβεβαιώνω γιατί τα χρησιμοποιώ κάθε μέρα, ακόμη και Κυριακή για μικροαποστάσεις λόγω ανηφόρας και παιδικού καροτσιού. Η διαδρομή που του δίνει την Κυριακή είναι 50'. Ο μέσος όρος διάρκειας του δρομολογίου είναι το πολύ 40-43' με σχετική κίνηση. Καθυστέρηση την Κυριακή στο 235 (εκτός αν παίξει διπλοπαρκαρισμένο ή άλλο μπλοκάρισμα) είναι πολύ σπάνιο φαινόμενο.
Ακούστε το πιο εξοργιστικό που συνέβη πριν από μία ώρα. Το δρομολόγιο των 04:55 από Δάφνη του Χ97, αναχώρησε στις 04:50 περίπου (ίσως και 1-2' νωρίτερα)!!!

Και εδώ δε μιλάμε για μία απλή τοπική γραμμή. Είναι η γραμμή εξπρές που εξυπηρετεί τον κόσμο από τα ΝΠ που είτε εργάζεται στο Αεροδρόμιο, είτε ταξιδεύει.

Προφανώς ο οδηγός δεν έχει συναίσθηση του σε ποια γραμμή εκτελεί δρομολόγιο. Γιατί αν κάποιος ξέρει ότι το λεωφορείο περνάει μία συγκεκριμένη ώρα (όπως συμβαίνει με όλους τους χρήστες της γραμμής), αν τύχει και περάσει και 5' νωρίτερα και το χάσει, ή θα πρέπει να περιμένει το επόμενο, μετά από 1 ώρα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, ή να χρυσοπληρώσει 50€ ταξί...

Μπορεί να υπάρξει βέβαια και ο αντίλογος, ότι πόσοι είναι αυτοί που πάνε στη στάση ακριβώς την ώρα που πρόκειται να περάσει, αφού οι περισσότεροι είναι συνήθως 10' νωρίτερα. Και ένας να είναι αυτός που θα το χάσει, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Και από τη στιγμή που το πρόγραμμα δρομολογίων σου γράφει ώρα αναχώρησης 04:55, ποιος ο λόγος να αναχωρήσεις ακόμη και 5' νωρίτερα;

Σε μία άλλη χώρα, η πράξη αυτή του οδηγού θα συνιστούσε αιτία απόλυσης και ενδεχομένως να έπρεπε να αποζημιώσει κιόλας κάποιον που με δική του υπαιτιότητα έχασε το δρομολόγιο. Στην Ελλάδα των συνδικα-ληστών όμως, ο κύριος αυτός και να γίνει καταγγελία, απλά την άλλη φορά θα φύγει 10' νωρίτερα, γιατί θα είναι στην ίδια θέση, χωρίς να στερηθεί ΤΙΠΟΤΑ!
Δίκιο έχεις αλλά μπορεί να εμπιστεύτηκε λάθος ρολόι που πήγαινε 5 λεπτά μπροστά. Απόλυση είναι τρελά τραβηγμένο. Θα έπρεπε να του αφαιρεθεί ένα κομμάτι του μισθού για παράδειγμα ως τιμωρία. Εκτός και αν δεν έχει ξαναδουλέψει σε τέτοια γραμμή όπως το Χ97 και δεν του είπε κανείς να τηρεί αυστηρά το ωράριο και αυτός συνηθισμένος από άλλες γραμμές έφυγε στο χαλαρό.

Χτες να πω μου συνέβει κάτι άλλο. Έφτασα με το μετρό στον Άγιο Αντώνιο και βγαίνω να πάρω το 730 το οποίο ήταν εκεί στη στάση. Με το που το βλέπω τρέχω να το προλάβω και εγώ και ένας άλλος κύριος. Περιμένει και μόλις φτάσω κλείνει την πόρτα και φεύγει ενώ μας είχε δει. Τώρα τι να πεις; Ο οδηγός του 822 που ήρθε λίγο μετά περίμενε τον κόσμο που ερχόταν τρέχοντας να προλάβει όμως.
(13-07-2013, 01:50 PM)ecoj Έγραψε: Δίκιο έχεις αλλά μπορεί να εμπιστεύτηκε λάθος ρολόι που πήγαινε 5 λεπτά μπροστά. Απόλυση είναι τρελά τραβηγμένο. Θα έπρεπε να του αφαιρεθεί ένα κομμάτι του μισθού για παράδειγμα ως τιμωρία. Εκτός και αν δεν έχει ξαναδουλέψει σε τέτοια γραμμή όπως το Χ97 και δεν του είπε κανείς να τηρεί αυστηρά το ωράριο και αυτός συνηθισμένος από άλλες γραμμές έφυγε στο χαλαρό.

Χτες να πω μου συνέβει κάτι άλλο. Έφτασα με το μετρό στον Άγιο Αντώνιο και βγαίνω να πάρω το 730 το οποίο ήταν εκεί στη στάση. Με το που το βλέπω τρέχω να το προλάβω και εγώ και ένας άλλος κύριος. Περιμένει και μόλις φτάσω κλείνει την πόρτα και φεύγει ενώ μας είχε δει. Τώρα τι να πεις; Ο οδηγός του 822 που ήρθε λίγο μετά περίμενε τον κόσμο που ερχόταν τρέχοντας να προλάβει όμως.

Σε οποιαδήποτε γραμμή και να δουλεύει είναι υποχρεωμένος να φεύγει ακριβώς την ώρα που λέει το καρτελάκι. Αν δεν πήγαινε λάθος το ρολόι του οχήματος τότε απλά έφυγε εσκεμμένα πιο γρήγορα και θα 'πρεπε να υπήρχε κάποια τιμωρία αλλά δεν υπάρχει κάποιος τρόπος για να επιβεβαιωθεί ότι έφυγε πιο γρήγορα συνεπώς δεν γίνεται τίποτα. Η μόνη λύση είναι η τηλεματική που θα λέει με ακρίβεια που βρίσκεται το όχημα στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Όσον αφορά το 730 αν εκείνη την ώρα που έκλεισε την πόρτα μπροστά σου ήσασταν στην στάση έπρεπε να σας ανοίξει. Σ' αυτή την περίπτωση δεν έχει καμιά δικαιολογία γι' αυτό που έκανε.
σημερα τα λεοφορεια ξεκιναγανε 9:00 το 140 ηρθε πλατεια ελευθεριας στο γουδη 10:15 και μεχρι αλιμο πηγαμε σαν τις σαρδελες!!!και φυσικα ο οδηγος ανοιγε κανονικα ολες τις πορτες σε καθε σταση ενω δεν επεφτε καρφιτσα και ολοι οι επιβατες μενανε απεξω για το "επομενο"
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 578 78.017 1 ώρα πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.693 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.761 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.395 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.927 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.860 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.892 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.118 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.257 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.344 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 21 Επισκέπτης (ες)