Αξιολόγηση Θέματος:
  • 8 Ψήφοι - 3.13 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
(09-07-2013, 11:30 AM)mercedes elbo Έγραψε: Πλέον όσο επεκτείνονται τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς τόσο θα μειώνεται το έργο των Όδικων Συγκοινωνιών οπότε δεν έχει νοήμα να κρατάνε οχήματα μήπως χρειαστούν αργότερα. Επίσης, κάποια οχήματα είναι απλά σε αποσύνθεση και δεν αντέχουν να μείνουν περισσότερα χρόνια π.χ. Volvo, μερικά Renault κλπ.

Πέρα από την επέκταση προς Ελληνικό που αναμένουμε και χωρίς τρομερές περικοπές, και την επέκταση προς Αγ. Μαρίνα που κι εκεί δεν αναμένουμε κάτι το συγκλονιστικό, πριν το τέλος της δεκαετίας (και αν) δεν αναμένουμε κάποια άλλη επέκταση και άρα δεν προβλέπεται και συγκλονιστική συρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου της ΟΣΥ, λόγω ΜΣΤ (γιατί λόγω κρίσης πολλά μπορεί να δούμε).
(09-07-2013, 11:45 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Πέρα από την επέκταση προς Ελληνικό που αναμένουμε και χωρίς τρομερές περικοπές, και την επέκταση προς Αγ. Μαρίνα που κι εκεί δεν αναμένουμε κάτι το συγκλονιστικό, πριν το τέλος της δεκαετίας (και αν) δεν αναμένουμε κάποια άλλη επέκταση και άρα δεν προβλέπεται και συγκλονιστική συρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου της ΟΣΥ, λόγω ΜΣΤ (γιατί λόγω κρίσης πολλά μπορεί να δούμε).

Στην Αγία Μαρίνα ίσως δούμε μεγάλες αλλαγές γιατί σε άρθρα έλεγαν ότι εκεί θα πάνε όλες οι γραμμές του Θριασίου Πεδίου. Επίσης, μέχρι το τέλος της δεκαετίας έχουμε τις επεκτάσεις του Τράμ προς Πειραιά και Πανεπιστημίου που ειδικά η 2η θα φέρει αρκετές αλλαγές στις γραμμές λεωφορείων και τρόλλεϋ του κέντρου και την επέκταση της γραμμής 3 προς Πειραιά. Μείωση συγκοινωνιακού έργου λόγω έλλειψης οδηγών βλέπουμε κάθε μήνα που όλο και κάτι αραιώνει ή γίνεται κάποια αλλαγή για να εξοικονομήσουν οδηγούς.
(09-07-2013, 12:23 PM)mercedes elbo Έγραψε: Στην Αγία Μαρίνα ίσως δούμε μεγάλες αλλαγές γιατί σε άρθρα έλεγαν ότι εκεί θα πάνε όλες οι γραμμές του Θριασίου Πεδίου. Επίσης, μέχρι το τέλος της δεκαετίας έχουμε τις επεκτάσεις του Τράμ προς Πειραιά και Πανεπιστημίου που ειδικά η 2η θα φέρει αρκετές αλλαγές στις γραμμές λεωφορείων και τρόλλεϋ του κέντρου και την επέκταση της γραμμής 3 προς Πειραιά. Μείωση συγκοινωνιακού έργου λόγω έλλειψης οδηγών βλέπουμε κάθε μήνα που όλο και κάτι αραιώνει ή γίνεται κάποια αλλαγή για να εξοικονομήσουν οδηγούς.

Οψόμεθα. Πρώτα για το τι θα αλλάξει στα ΔΠ και έπειτα για το τι θα δούμε του χρόνου με τις αλλαγές στην Πανεπιστημίου και στον Πειραιά (αν προχωρήσει η επέκταση).
Εθεάθη γκαζιέρα Ανθούσας στο Β5. Να πω πως δεν είμαι σίγουρος αν ήταν Renault ή Irisbus μιας και ήταν πίσω από Volvo σταματημένη και βιαζόμουν να πάρω το Α15.
(09-07-2013, 05:00 PM)ecoj Έγραψε: Εθεάθη γκαζιέρα Ανθούσας στο Β5. Να πω πως δεν είμαι σίγουρος αν ήταν Renault ή Irisbus μιας και ήταν πίσω από Volvo σταματημένη και βιαζόμουν να πάρω το Α15.

Στο Χειμερινό μπαίναν πάντα γκαζιέρες από Ανθούσα και Renault και Irisbus.
Στο Α4 μέτρησα τουλάχιστον 6 N1 (#101, #124, #137, #216, #217, #220) και 2 GN (#718, #719). Η μία από τις νταλίκες και συγκεκριμένα η #719, όταν την πέτυχα στην Αγ. Παρασκευή στην Ηλιούπολη ακολουθούνταν από πίσω από ένα ΙΧ τύπου επιβατικό της ΟΣΥ (με κρατικές πινακίδες, κίτρινη λωρίδα στο πλάι και το logo της εταιρείας).

Κατά τα λοιπά, από N1 πέτυχα:
- Στο 140 τα #108, #114, #116, #120, #154, #162, #173.
- Στο 218 τα #244, #333, #340.
- Στο 237 το #184.

Επίσης με Solaris ήταν το 201 (#657, #660) και το 216 (#613).
Με N1 (#113) το τελευταίο του 155, αλλά και οι τελευταίες αναχωρήσεις από Ακαδημία των Α3 (#132) και Α4 (#220), στα οποία βέβαια μέσα γίνονταν κακός χαμός, ειδικά από το Μετρό του Αγ. Δημητρίου και μετά.
Στα Solaris #(6)60 και #(6)64 λείπει το πρώτο εξάρι. Αυτά είναι καταχωρημένα ως #660 ή ως #60;
(11-07-2013, 01:10 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αλλά και οι τελευταίες αναχωρήσεις από Ακαδημία των Α3 (#132) και Α4 (#220), στα οποία βέβαια μέσα γίνονταν κακός χαμός, ειδικά από το Μετρό του Αγ. Δημητρίου και μετά.

Και εχθές βρέθηκαν τα τελευταία Α3 και Α4 με Ν1. Απορώ ποιος εγκέφαλος το σκέφτηκε...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
(12-07-2013, 05:28 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Στα Solaris #(6)60 και #(6)64 λείπει το πρώτο εξάρι. Αυτά είναι καταχωρημένα ως #660 ή ως #60;

Κανονικά νομίζω πρέπει να 'ναι με 6 μπροστα αλλά έχω παρατηρήσει ότι σε μερικά οχήματα έχουν βγάλει το 6 μπροστά ακόμα και στα πρώτα που 'χε το Ελληνικό (601-655).


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024 N1Ellinikou 59 7.559 22-04-2024, 04:30 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2023 N1Ellinikou 336 71.307 30-12-2023, 05:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2022 N1Ellinikou 311 107.640 27-12-2022, 07:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021 N1Ellinikou 497 234.580 28-12-2021, 03:28 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Ody.
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 150.247 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2019 N1Ellinikou 230 149.733 18-12-2019, 03:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018 N1Ellinikou 739 515.990 31-12-2018, 06:59 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017 ecoj 468 412.231 31-12-2017, 11:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2017 MrVanHool 19 24.074 17-11-2017, 12:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016 notis 598 641.024 01-01-2017, 02:02 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)