Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
(07-07-2013, 12:46 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μα δεν έχει εφαρμοστεί το μέτρο αυτό. Σήμερα στην Ομόνοια είδα ότι οι ελεγκτές είχαν κατέβει στην αποβάθρα. Στον Αγ. Δημητρίο, που αναφέρεται και στη λίστα, έλεγχο δεν είδα καθόλου όλο το χειμώνα και τον χρησιμοποιούσα καθημερινά το σταθμό αυτό. Στο Μοναστηράκι μία από τα ίδια. Μόνο για Σύνταγμα, Ομόνοια και Αττική ξέρω ότι υπάρχουν συχνοί έλεγχοι.
Και πάλι και να εφαρμόζονταν, αυτό που λες είναι υπερβολή. Δεν είναι λεωφορείο το Μετρό να μην πάρει τη μία γραμμή, αλλά την άλλη που δε θα έχει έλεγχο. Αυτό που θέλει να κατέβει στην Ομόνοια, θα κατέβει στην Ομόνοια, έχει δεν έχει έλεγχο.
γιατί είναι υπερβολή δεν μπορεί να γίνει αυτό και στο μετρό; Δλδ να πάει ο έλεγχος από την μια γραμμή στην άλλη, αλλά θα μου πεις είναι αδύνατον επειδή δεν μπορεί ένας δυο ελεγκτές να ελέγξουν όλο το μετρό. Μηχανές ειδικές μπάρες τα λέω εγώ δεν έχετε στους σταθμούς μετρό;
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(07-07-2013, 12:53 AM)GiannisB Έγραψε: γιατί είναι υπερβολή δεν μπορεί να γίνει αυτό και στο μετρό; Δλδ να πάει ο έλεγχος από την μια γραμμή στην άλλη, αλλά θα μου πεις είναι αδύνατον επειδή δεν μπορεί ένας δυο ελεγκτές να ελέγξουν όλο το μετρό. Μηχανές ειδικές μπάρες τα λέω εγώ δεν έχετε στους σταθμούς μετρό;
Εγώ αυτό που σου λέω ότι είναι αδύνατο είναι αυτό που λες ότι ο λαθρεπιβάτης θα ξέρει ότι θα έχει έλεγχο και θα αποφύγει το συγκεκριμένο σταθμό. Εκτός αν θέλει να περπατήσει 1 χλμ.
Για τις μπάρες, όλο υποσχέσεις και τίποτα! Από το '11, στο '12, ούτε το '13 και πάμε για '14; Όλο "ΘΑ"...
Προς το παρόν έχει εξαγγελθεί άμεσα αύξηση του αριθμού των ελεγκτών. Αλλά και σε αυτό δε θέλουν να το υλοποιήσουν. Γιατί και το προσωπικό της ΣΤΑΣΥ να μην επαρκούσε, ξέρετε πόσος κόσμος θα πήγαινε εθελοντικά με μόνη αμοιβή ένα 25% από το πρόστιμο;
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(07-07-2013, 01:03 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Γιατί και το προσωπικό της ΣΤΑΣΥ να μην επαρκούσε, ξέρετε πόσος κόσμος θα πήγαινε εθελοντικά με μόνη αμοιβή ένα 25% από το πρόστιμο;
Έτσι γινόταν επί χρόνια ο έλεγχος στα λεωφορεία. Όσοι οδηγοί ήθελαν μετά τη βάρδιά τους ή στο ρεπό τους, έβγαιναν για έλεγχο και κρατούσαν το 50% του προστίμου.
Έβγαιναν πάρα πολλοί, οι έλεγχοι ήταν συχνότατοι και σε "άσχετα σημεία", ακόμη και σε "άκυρες" μέρες (15/8, Πάσχα).
Θυμάμαι μια φορά που ανέβηκε (πρέπει να ήταν 1997) στις 15/8 έλεγχος στου Ζωγράφου και ήμασταν στο 222 περί τα 20 άτομα εκ των οποίων ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ;-) Δεν μας έκοψε πρόστιμα, απλώς μας ξέχεσε (τι το περάσατε, είναι Δεκαπενταύγουστος και πάτε όλοι τσάμπα και μας έβαλε να ακυρώσουμε τα εισιτήρια που ΟΛΟΙ είχαμε στην τσέπη μας ...
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Εδω και περιπου 2 βδομαδες το τελευταιο δρομολόγιο του 237 ενω ειναι προγραμματισμενο να φευγει απο αστυνομικα 23:30 πρεπει να φευγει 23:40 (περιπου) αφου στην κεντρική φτάνει :45-:46 και στη δαφνη :52-:54. Απο τη μια ειναι καλο να περναει η συγκοινωνια περιπου 10 λεπτα αργοτερα απο κεντρικη αλλά και απο δάφνη αφου καποιοι προλαβαινουν με το πρωτελευταίο μετρο λεωφορειο προς ηλιουπολη. Απο την άλλλη πολύς κοσμος το παίρνει με τα πόδια αφουν νομίζουν πως δεν θα περάσει το λεωφορείο! Μάλλον χρησιμοποιείται το ίδιο λεωφορειο που έχει και το δρομολόγιο των :05 απο αστυνομικά και ότι ώρα επιστρεψει αφετηρία φεύγει πάλι. Μια ενημέρωση στο τελευταιο δρομολογιο νομιζω κρίνεται απαραίτητη.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(08-07-2013, 02:18 AM)georgio Έγραψε: Εδω και περιπου 2 βδομαδες το τελευταιο δρομολόγιο του 237 ενω ειναι προγραμματισμενο να φευγει απο αστυνομικα 23:30 πρεπει να φευγει 23:40 (περιπου) αφου στην κεντρική φτάνει :45-:46 και στη δαφνη :52-:54. Απο τη μια ειναι καλο να περναει η συγκοινωνια περιπου 10 λεπτα αργοτερα απο κεντρικη αλλά και απο δάφνη αφου καποιοι προλαβαινουν με το πρωτελευταίο μετρο λεωφορειο προς ηλιουπολη. Απο την άλλλη πολύς κοσμος το παίρνει με τα πόδια αφουν νομίζουν πως δεν θα περάσει το λεωφορείο! Μάλλον χρησιμοποιείται το ίδιο λεωφορειο που έχει και το δρομολόγιο των :05 απο αστυνομικά και ότι ώρα επιστρεψει αφετηρία φεύγει πάλι. Μια ενημέρωση στο τελευταιο δρομολογιο νομιζω κρίνεται απαραίτητη.
Συμβαίνει όλες τις ημέρες της εβδομάδας αυτό;
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(08-07-2013, 11:32 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Συμβαίνει όλες τις ημέρες της εβδομάδας αυτό; Μου εχει τυχει πρις δυο βδομαδες καθημερινη και την περασμενη εβδομαδα: την παρασκευη απο κεντρικη περασε 23:44 κσι την κυριακη (χθες) από κανάρια 23:46
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Στη "δική" μου γραμμή (235) παρατηρώ ότι ορισμένοι οδηγοί γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τις ώρες αναχώρησης που τους επιβάλλει το πρόγραμμα δρομολογίων, με συνέπεια να δημιουργούν τεράστιο πρόβλημα στους επιβάτες που στηρίζονται στην ακριβή εκτέλεση των δρομολογίων.
Χθές, 08/07, το δρομολόγιο των 07:05 ξεκίνησε από το τέρμα στις 07:02 και με προσπέρασε στις 07:03, ενώ ήμουν καθ΄οδόν προς τη στάση.
Σήμερα, το δρομολόγιο των 08:20 (που συμπτωματικά βγαίνει από το ίδιο όχημα) ξεκίνησε από το τέρμα στις 08:16. Ευτυχώς ήμουν στη στάση από 08:15 και το πρόλαβα. Να συμπληρώσω ότι και το δικό μου ρολόι (κινητό με συντονισμό internet) και το ρολόι του οχήματος στη συσκευή ελέγχου των ακυρωτικών μηχανημάτων (που θεωρείται το "επίσημο") έδειχναν 08:18 όταν επιβιβάστηκα δύο στάσεις μετά την αφετηρία.
Όταν μια γραμμή έχει συχνότητα κάθε 15' και συντονίζεται ο επιβάτης έτσι ώστε να πάρει το λεωφορείο που είναι πιό βολικό για να πάει στην ώρα του στη δουλειά του, δεν μπορεί να κάνει ο κάθε οδηγός του κεφαλιού του και να φεύγει νωρίτερα επειδή ... βαρέθηκε να κάθεται στο τέρμα.
Χθες αναγκάστηκα να πάρω ταξί για να μην αργήσω, γιατί το επόμενο δρομολόγιο ήταν στις 07:20. Άν και σήμερα έχανα το δρομολόγιο των 08:20 (πολύ πιθανό αν πήγαινα στη στάση στις 08:18), θα έπρεπε να περιμένω μέχρι 08:35 και σίγουρα δεν θα ήμουν στις 09:00 στη δουλειά μου. Τόσο απλά.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(09-07-2013, 12:52 PM)Citaro Έγραψε: Στη "δική" μου γραμμή (235) παρατηρώ ότι ορισμένοι οδηγοί γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τις ώρες αναχώρησης που τους επιβάλλει το πρόγραμμα δρομολογίων, με συνέπεια να δημιουργούν τεράστιο πρόβλημα στους επιβάτες που στηρίζονται στην ακριβή εκτέλεση των δρομολογίων.
Χθές, 08/07, το δρομολόγιο των 07:05 ξεκίνησε από το τέρμα στις 07:02 και με προσπέρασε στις 07:03, ενώ ήμουν καθ΄οδόν προς τη στάση.
Σήμερα, το δρομολόγιο των 08:20 (που συμπτωματικά βγαίνει από το ίδιο όχημα) ξεκίνησε από το τέρμα στις 08:16. Ευτυχώς ήμουν στη στάση από 08:15 και το πρόλαβα. Να συμπληρώσω ότι και το δικό μου ρολόι (κινητό με συντονισμό internet) και το ρολόι του οχήματος στη συσκευή ελέγχου των ακυρωτικών μηχανημάτων (που θεωρείται το "επίσημο") έδειχναν 08:18 όταν επιβιβάστηκα δύο στάσεις μετά την αφετηρία.
Όταν μια γραμμή έχει συχνότητα κάθε 15' και συντονίζεται ο επιβάτης έτσι ώστε να πάρει το λεωφορείο που είναι πιό βολικό για να πάει στην ώρα του στη δουλειά του, δεν μπορεί να κάνει ο κάθε οδηγός του κεφαλιού του και να φεύγει νωρίτερα επειδή ... βαρέθηκε να κάθεται στο τέρμα.
Χθες αναγκάστηκα να πάρω ταξί για να μην αργήσω, γιατί το επόμενο δρομολόγιο ήταν στις 07:20. Άν και σήμερα έχανα το δρομολόγιο των 08:20 (πολύ πιθανό αν πήγαινα στη στάση στις 08:18), θα έπρεπε να περιμένω μέχρι 08:35 και σίγουρα δεν θα ήμουν στις 09:00 στη δουλειά μου. Τόσο απλά.
Το έχω δει σε αρκετές γραμμές. Και γι' αυτό δε φταίει μόνο ο οδηγός.
α) Οι σταθμάρχες θα έπρεπε να υπάρχουν στις αφετηρίες, για να επιβλέπουν ακριβώς τι ώρα φτάνει και τι ώρα αναχωρεί ένα όχημα.
β) Η τηλεματική -αν υπήρχε- θα μπορούσε να δίνει με ακρίβεια στο κέντρο τις ώρες άφιξης και αναχώρησης κάθε οχήματος.
γ) Και στην περίπτωση που προχωρήσεις σε καταγγελία, κανείς δεν πρόκειται να αντιμετωπίσει κυρώσεις (θα φροντίσει το καλό Συνδικάτο γι' αυτό).
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(09-07-2013, 12:52 PM)Citaro Έγραψε: Στη "δική" μου γραμμή (235) παρατηρώ ότι ορισμένοι οδηγοί γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τις ώρες αναχώρησης που τους επιβάλλει το πρόγραμμα δρομολογίων, με συνέπεια να δημιουργούν τεράστιο πρόβλημα στους επιβάτες που στηρίζονται στην ακριβή εκτέλεση των δρομολογίων.
Χθές, 08/07, το δρομολόγιο των 07:05 ξεκίνησε από το τέρμα στις 07:02 και με προσπέρασε στις 07:03, ενώ ήμουν καθ΄οδόν προς τη στάση.
Σήμερα, το δρομολόγιο των 08:20 (που συμπτωματικά βγαίνει από το ίδιο όχημα) ξεκίνησε από το τέρμα στις 08:16. Ευτυχώς ήμουν στη στάση από 08:15 και το πρόλαβα. Να συμπληρώσω ότι και το δικό μου ρολόι (κινητό με συντονισμό internet) και το ρολόι του οχήματος στη συσκευή ελέγχου των ακυρωτικών μηχανημάτων (που θεωρείται το "επίσημο") έδειχναν 08:18 όταν επιβιβάστηκα δύο στάσεις μετά την αφετηρία.
Όταν μια γραμμή έχει συχνότητα κάθε 15' και συντονίζεται ο επιβάτης έτσι ώστε να πάρει το λεωφορείο που είναι πιό βολικό για να πάει στην ώρα του στη δουλειά του, δεν μπορεί να κάνει ο κάθε οδηγός του κεφαλιού του και να φεύγει νωρίτερα επειδή ... βαρέθηκε να κάθεται στο τέρμα.
Χθες αναγκάστηκα να πάρω ταξί για να μην αργήσω, γιατί το επόμενο δρομολόγιο ήταν στις 07:20. Άν και σήμερα έχανα το δρομολόγιο των 08:20 (πολύ πιθανό αν πήγαινα στη στάση στις 08:18), θα έπρεπε να περιμένω μέχρι 08:35 και σίγουρα δεν θα ήμουν στις 09:00 στη δουλειά μου. Τόσο απλά.
Όντως αυτό γίνεται και όχι μόνο στο 235 αλλά και στο 237 και άλλου γίνεται. Και εκτός ότι δεν φεύγουν ακριβώς στην ώρα τους κάποιοι οδηγοί είναι μερικοί που πάνε απίστευτα αργά λες και το κάνουν επίτηδες και κάνουν μπάχαλο όλο το πρόγραμμα δρομολογιων. Αυτό γίνεται στο 237 και γι' αυτό αργεί το τελευταίο δρομολόγιο και περνάει πιο αργά .
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
09-07-2013, 01:15 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-07-2013, 01:16 PM από Citaro.)
@ marios.ilioupoli : Δεν χρειάζεται ο σταθμάρχης. Κοινή εργασιακή συνείδηση χρειάζεται. Όταν εργάζεσαι σε πόστο που εξυπηρετεί το κοινό, αυτά τα πράγματα οφείλεις να τα σκέφτεσαι. Και αν πριν 5-10 χρόνια κανείς δεν ήξερε τις ώρες αναχώρησης γιατί δεν υπήρχαν πουθενά, σήμερα υπάρχουν με Wifi σε κάθε κινητό τηλέφωνο και οι περισσότεροι τις συμβουλεύονται. Γιατί να βγώ στη στάση νωρίτερα, όταν ξέρω τι ώρα πρέπει να περάσει; Άλλο να έχει καθυστέρηση ή να υπάρχει πρόβλημα. Εδώ μιλάμε για καθαρά αντιεπαγγελματική συμπεριφορά των οδηγών της ΟΣΥ και δεν τους κάνει καλά κανένας σταθμάρχης (για να μην χαρακτηρίσω κι αυτούς για το ποιόν τους).
@ mercedes elbo : Kι αυτό με την αργοπορία είναι απόλυτα σωστό. Το έχω δει και αυτό πολλές φορές στο 235. Το πρώτο όχημα φεύγει πχ στις 12:00, πάει του σκοτωμού και έχει ξαναγυρίσει 12:40. Το δεύτερο όχημα είναι για τις 12:20, αργεί να φύγει 1 λεπτό, πάει σαν κότα και κάνει 48 λεπτά να γυρίσει. Το τρίτο όχημα έχει πρόγραμμα στις 12:35 και πηγαίνει κανονικά, με συνέπεια να κάνει 45 λεπτά. Το ίδιο μοτίβο συνεχίζεται όλη τη βάρδια. Κατά συνέπεια, στην επιστροφή στις τελευταίες στάσεις (που είναι και οι επίμαχες γιατί περιμένει πολύς κόσμος λόγω της ανηφόρας της Γ. Ζωγράφου) οι διελεύσεις θα είναι 12:35, 13:06, 13:15, 13:25, 13:56, 14:05 κλπ. Αν είσαι άτυχος, περιμένεις μισάωρο, αν είσαι τυχερός περιμένεις 8' . Κατά τ΄άλλα θέλουμε και τηλεματικές.
|