Αξιολόγηση Θέματος:
  • 8 Ψήφοι - 3.13 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
(01-07-2013, 03:53 PM)ecoj Έγραψε: Μήπως πήγανε για κανένα servise τα Solaris Midi; Είδα στο τρία στο 022 και στο 230 ένα μόνο. Όλα τα άλλα Neoplan Midi. Περίεργο. Ολόκληρο 731, 891, 892 όλα με Neoplan.
@GiannisB Ακυρωτικά καινούρια δεν περάστηκαν σε κανένα όχημα στην ουσία. Το θέμα είναι πως αρκετοί οδηγοί δυσκολεύονται να το εφαρμόσουν ειδικά στα τρόλεϊ.

Δεν χρειάζεται να μπουν για αγορά για καινούργια ακυρωτικάWink. Εδώ πάνω στον ΟΑΣΘ, το πρώτο ακυρωτικό ήταν πίσω από την καμπίνα του οδηγού και το βγάλανε και το βάζαν δίπλα στον οδηγό.

Δες και παράδειγμα πως είναι εδώ
(01-07-2013, 03:51 PM)GiannisB Έγραψε: Αναρτήθηκε αυτό το linklink κάπου στο facebook. Εντύπωση με κάνει εκεί κάτω στον ΟΑΣΑ με την μία να το κάνει σε 53 γραμμές, γιατί εδώ πάνω στην Θεσσαλονίκη στον ΟΑΣΘ το είχε ξεκινήσει σε 2 γραμμές και μετά το πήγε και σε υπόλοιπες με παρόμοια επιβατική κίνηση και λίγο παραπάνω. Ακυρωτικά δίπλα στον οδηγό περάστηκαν; Και αφού είναι να μην το κάνουν εκεί κάτω γιατί το λένε;

Καλό είναι να συγκρίνουμε όμοια πράγματα. Δεν είναι αντίστοιχου μεγέθους το δίκτυο αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας με αυτό της Θεσσαλονίκης, καθώς το πρώτο διαθέτει πληθώρα γραμμών με σχετικά μικρό μήκος διαδρομής, μιας και υπάρχουν πολλές που λειτουργούν ως τροφοδοτικές στους σταθμούς του Μετρό.
Το νέο μέτρο που εφαρμόστηκε (?) από σήμερα στις 50 και κάτι γραμμές, πιστεύω πως θα μπορούσε ως πιλοτικό να εφαρμοστεί και σε ακόμα περισσότερες, που έχουν από χαμηλή έως μέτρια επιβατική κίνηση.

Όσο για τα ακυρωτικά, σε κάποια οχήματα υπάρχουν. Πχ. τα CNG διαθέτουν μηχάνημα πίσω από τον οδηγό, όπως και τα Solaris 8.6. Και πιστεύω ότι αυτό πρέπει να επεκταθεί άμεσα σε όλους τους τύπους οχημάτων και με τοποθέτηση μηχανήματος ακόμη και μπροστά από το παρμπρίζ, ει δυνατόν.
(01-07-2013, 07:15 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Καλό είναι να συγκρίνουμε όμοια πράγματα. Δεν είναι αντίστοιχου μεγέθους το δίκτυο αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας με αυτό της Θεσσαλονίκης, καθώς το πρώτο διαθέτει πληθώρα γραμμών με σχετικά μικρό μήκος διαδρομής, μιας και υπάρχουν πολλές που λειτουργούν ως τροφοδοτικές στους σταθμούς του Μετρό.
Το νέο μέτρο που εφαρμόστηκε (?) από σήμερα στις 50 και κάτι γραμμές, πιστεύω πως θα μπορούσε ως πιλοτικό να εφαρμοστεί και σε ακόμα περισσότερες, που έχουν από χαμηλή έως μέτρια επιβατική κίνηση.

Όσο για τα ακυρωτικά, σε κάποια οχήματα υπάρχουν. Πχ. τα CNG διαθέτουν μηχάνημα πίσω από τον οδηγό, όπως και τα Solaris 8.6. Και πιστεύω ότι αυτό πρέπει να επεκταθεί άμεσα σε όλους τους τύπους οχημάτων και με τοποθέτηση μηχανήματος ακόμη και μπροστά από το παρμπρίζ, ει δυνατόν.

51 είναι οι γραμμές συν τις Αεροδρομιακές (Χ93, Χ95, Χ96, Χ97) που γίνεται εδώ και καιρό η είσοδος απ' την πρώτη πόρτα. Επίσης, θεωρώ ότι είσοδος απ' την πρώτη πόρτα μπορεί να γίνει άνετα και σε 201, 216, 306, 818 (το όποιο στην πρώτη λίστα τον Σεπτέμβριο υπήρχε όπως και τα 709/749) και όλα τα τοπικά Ασπροπύρογου/Άνω Λιοσίων/Αχαρνών αν και έχω κάποιες αμφιβολίες λόγω της εγκληματικότητας αυτών των περιοχών.
(01-07-2013, 07:15 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Καλό είναι να συγκρίνουμε όμοια πράγματα. Δεν είναι αντίστοιχου μεγέθους το δίκτυο αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας με αυτό της Θεσσαλονίκης, καθώς το πρώτο διαθέτει πληθώ�α γραμμών με σχετικά μικρό μήκος διαδρομής, μιας και υπάρχουν πολλές που λειτουργούν ως τροφοδοτικές στους σταθμούς του Μετρό.
Το νέο μέτρο που εφαρμόστηκε (?) από σήμερα στις 50 και κάτι γραμμές, πιστεύω πως θα μπορούσε ως πιλοτικό να εφαρμοστεί και σε ακόμα περισσότερες, που έχουν από χαμηλή έως μέτρια επιβατική κίνηση.

Όσο για τα ακυρωτικά, σε κάποια οχήματα υπάρχουν. Πχ. τα CNG διαθέτουν μηχάνημα πίσω από τον οδηγό, όπως και τα Solaris 8.6. Και πιστεύω ότι αυτό πρέπει να επεκταθεί άμεσα σε όλους τους τύπους οχημάτων και με τοποθέτηση μηχανήματος ακόμη και μπροστά από το παρμπρίζ, ει δυνατόν.

Πίσω από τον οδηγό υπάρχε και στην Θεσσαλονίκη πάντα το θέμα είναι να μπει το ακυρωτικό δίπλα στον οδηγό. Επίσης έχουνε τοποθετηθεί ακυρωτικά δίπλα στον οδηγό στα περισσότερα οχήματα του ΟΑΣΘ ακόμα και οχήματα που ανήκουν σε γραμμές υψηλής επιβατικής κίνησης ώστε σε περίπτωση βλάβης οχήματος ή οποιουδήποτε άλλου λόγω ώστε να μπορεί να παίζει και σε γραμμής χαμηλής επιβατικής κίνησης.

Α και παραλίγο να το ξεχάσω δείτε την προηγούμενη δημοσιεύση με το λινκ με το λεωφορείο που έχει ακυρωτικό δίπλα στον οδηγό.

Τέλος με την ευκαιρία θα ήθελα μια μέρα να καταίβω στην Αθήνα έτσι για να δω πως είναι τα solaris σαν λεωφορεία και τα διόροφα τα volvo b9TL
(01-07-2013, 09:00 PM)GiannisB Έγραψε: Τέλος με την ευκαιρία θα ήθελα μια μέρα να καταίβω στην Αθήνα έτσι για να δω πως είναι τα solaris σαν λεωφορεία και τα διόροφα τα volvo b9TL

Τα διώροφα μπορεί να θέλεις να τα δεις, αλλά που θα τα βρεις; Tongue Εκτός αν έχεις δυνατότητα πρόσβασης σε αμαξοστάσιο...
(01-07-2013, 09:11 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Τα διώροφα μπορεί να θέλεις να τα δεις, αλλά που θα τα βρεις; Tongue Εκτός αν έχεις δυνατότητα πρόσβασης σε αμαξοστάσιο...

Τα διώροφα μπορεί να τα βρει στις τουριστικές γραμμές, αλλά πονάει το μαλλί.. 15€ για μια βόλτα ROFLROFLROFL Έχουν τα ίδια με τον ΟΑΣΑ, Volvo B9TL.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
(01-07-2013, 09:00 PM)GiannisB Έγραψε: Πίσω από τον οδηγό υπάρχε και στην Θεσσαλονίκη πάντα το θέμα είναι να μπει το ακυρωτικό δίπλα στον οδηγό. Επίσης έχουνε τοποθετηθεί ακυρωτικά δίπλα στον οδηγό στα περισσότερα οχήματα του ΟΑΣΘ ακόμα και οχήματα που ανήκουν σε γραμμές υψηλής επιβατικής κίνησης ώστε σε περίπτωση βλάβης οχήματος ή οποιουδήποτε άλλου λόγω ώστε να μπορεί να παίζει και σε γραμμής χαμηλής επιβατικής κίνησης.

Α και παραλίγο να το ξεχάσω δείτε την προηγούμενη δημοσιεύση με το λινκ με το λεωφορείο που έχει ακυρωτικό δίπλα στον οδηγό.

Τέλος με την ευκαιρία θα ήθελα μια μέρα να καταίβω στην Αθήνα έτσι για να δω πως είναι τα solaris σαν λεωφορεία και τα διόροφα τα volvo b9TL

Τα Solaris εύκολο (αρθρωτά και Midi) άλλα τα διώροφα δύσκολο φοβάμαι πολύ. Για να καταλάβεις ούτε εγώ έχω δει από αυτά του ΟΣΥ ποτέ μόνο από αυτά για τους τουρίστες.
(01-07-2013, 09:28 PM)ecoj Έγραψε: Τα Solaris εύκολο (αρθρωτά και Midi) άλλα τα διώροφα δύσκολο φοβάμαι πολύ. Για να καταλάβεις ούτε εγώ έχω δει από αυτά του ΟΣΥ ποτέ μόνο από αυτά για τους τουρίστες.

Εγώ είχα την τύχη να το δω για λίγο στο 171, όταν δρομολογούνταν...
(01-07-2013, 09:33 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Εγώ είχα την τύχη να το δω για λίγο στο 171, όταν δρομολογούνταν...

Είχαν δρομολογηθεί και στο 171? Τα θυμάμαι στο Ε22! Τα χρησιμοποιούσα πέρυσι μετά τη δουλειά. Αξέχαστες στιγμές! (να σκας απ' τη ζέστη ελλείψει κλιματισμού στο πάνω μέρος και να σου 'ρχεται η μασχαλίλα στη μύτη)
Το 201 πηγε ξανα στο ελληνικο για ολες τις μερες σημερα βγηκε με Ν1 και με solarini. Επισης το 206 πηγε ολο μπραχαμι


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024 N1Ellinikou 59 7.323 22-04-2024, 04:30 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2023 N1Ellinikou 336 70.292 30-12-2023, 05:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2022 N1Ellinikou 311 106.297 27-12-2022, 07:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021 N1Ellinikou 497 232.363 28-12-2021, 03:28 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Ody.
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 149.395 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2019 N1Ellinikou 230 149.106 18-12-2019, 03:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018 N1Ellinikou 739 513.794 31-12-2018, 06:59 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017 ecoj 468 410.563 31-12-2017, 11:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2017 MrVanHool 19 24.018 17-11-2017, 12:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016 notis 598 638.821 01-01-2017, 02:02 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)