Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Σήμερα, αντίθετα από άλλα ΣΚ είχε αρκετές GN στο 608 (μεταξύ 19:00 και 21:00 εμφανίστηκαν οι 465, 508 και 453, όπως και ένα Solaris και μια Volvo)
(30-06-2013, 08:50 PM)ecoj Έγραψε: Τις προάλλες μέσα στο Citelis του 730 μια ξένη κυρία σχολίασε: Αυτό είναι καινούριο λεωφορείο όχι σαν τα άλλα που βάζουν στο 821.
Κάποιοι λίγοι τα προσέχουν. Όμως σχεδόν όλοι προσέχουν αν κατά λάθος έρθει Midi σε μια γραμμή που μπαίνει 12μετρο κανονικά και στριμώχνονται και ακούς σχόλια ''τι λεωφορειάκι μικρό είναι αυτό'';
Γενικά αν είναι αρθρωτό είναι αρθρωτό. Αν θα είναι GN ή Volvo ελάχιστοι θα το προσέξουν και ελάχιστοι ενδιαφέρονται. Μικρότερο να μην είναι... Εγώ ξεχώριζα τα πάντα από μικρός και γι αυτό κόλλησα. Άλλοι πάλι προέχουν το ύψος που βρίσκεται το λεωφορείο.
Σίγουρα όλοι ξεχωρίζουν τα Citelis και τα Solaris επειδή είναι καινούρια. Ακόμα και στις νταλίκες είναι αρκετοί που δυσανασχετούν όταν βλέπουν Volvo αντί για GN στο 608 καθώς νομιζουν πως είναι πιο παλιά και επειδή σχεδόν πάντα είτε δεν έχει A/C είτε δεν νοιώθεις το A/C. Τώρα για τα Ν2 του 235 δεν νομίζω πως ασχολήθηκε κάποιος επιβάτης. Αν έμπαινε αεροδρομιακό θα φαινόταν η διαφορά.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
την πρωτη μερα λειτουργιας των citelis που ειχαν μπει στο A8 μια κυρια ειπε σε μια αλλη 'αυτο ειναι καινουργιο λεοφορειο κοιτα πως ειναι πανω'καθως ολοι ειχαν συνηθισει τις renault
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 2.915
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
30-06-2013, 09:26 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-06-2013, 09:28 PM από ecoj.)
Τα αεροδρομικά Ν2 είναι χάλια και δεν αρέσουν σε κανέναν γιατί ενώ είναι 12μετρα δεν έχουν 3 πόρτες και πιάνει και πόσο χώρο μια βλακεία για βαλίτσες. Τώρα τα αρθρωτά είναι πιο ωραία να έρθει Solaris άλλα αυτά είναι προνόμια αεροδρομίου, 703, 843 κυρίως γιατί μετά είναι σκορπισμένα και ανακατεμένα με Volvo που οι περισσότεροι δεν συμπαθούν. Μόνο εγώ προτιμώ τα Volvo από τα GN; Μόνο στο 608 ανακατεύονται όλα μαζί. Αν κανείς πρόσεξε τίποτα στο 235 θα είναι επειδή τα Ν2 κοπανάνε περισσότερο και έχουν διαφορετικό εσωτερικό. Σε κάτι 822 κλπ τα έχουν μάθει τα Citelis πλέον και τα έχουν δεδομένα. Για τη Νέα Ζωή τα Ν2 είναι αρχαιολογίες.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
(30-06-2013, 09:26 PM)ecoj Έγραψε: Τα αεροδρομικά Ν2 είναι χάλια και δεν αρέσουν σε κανέναν γιατί ενώ είναι 12μετρα δεν έχουν 3 πόρτες και πιάνει και πόσο χώρο μια βλακεία για βαλίτσες. Τώρα τα αρθρωτά είναι πιο ωραία να έρθει Solaris άλλα αυτά είναι προνόμια αεροδρομίου, 703, 843 κυρίως γιατί μετά είναι σκορπισμένα και ανακατεμένα με Volvo που οι περισσότεροι δεν συμπαθούν. Μόνο εγώ προτιμώ τα Volvo από τα GN; Μόνο στο 608 ανακατεύονται όλα μαζί. Αν κανείς πρόσεξε τίποτα στο 235 θα είναι επειδή τα Ν2 κοπανάνε περισσότερο και έχουν διαφορετικό εσωτερικό. Σε κάτι 822 κλπ τα έχουν μάθει τα Citelis πλέον και τα έχουν δεδομένα. Για τη Νέα Ζωή τα Ν2 είναι αρχαιολογίες.
δεν ξερω αν κανω λαθος αλλα τα A/C των volvo νου φαινεται εχουν καλυτερη αποδοση απο των GN
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Απόψε στο διάστημα 21:00-22:00 κατέγραψα σε Δάφνη και στ. Αγ. Δημητρίου τα εξής:
- Το Χ70 ήταν τώρα το βράδυ με 5 N1 (#163, #167, #174, #176, #183), εκ των οποίων το ένα αποσύρθηκε στις 22:00.
- Οι γραμμές της Ηλιούπολης είχαν το 206 ένα 12μετρο N1 (#703) και το 237 δύο επίσης 12μετρα N1 (#179, #191) και όπως είναι φυσικό και στις δύο γραμμές γινόταν χαμός!
- Τα τοπικά του Αγ. Δημητρίου είχαν το 131 το N1 #303 και το 112 το #298.
- Το N1 #326 είχε το 141, τα #321 και #707 ήταν στο 219, ενώ το 218 είχε το #337.
- Με Solaris 8.6 ήταν κλασσικά τα 212 (#619) που δεν είχε τη νέα προμετωπίδα (ΕΙΣΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΡΤΑ), το 155 (#638), το 201 (#639) και το 202 (#640) που ούτε αυτό είχε καινούρια προμετωπίδα.
- Το Χ97 είχε 12μετρο.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(30-06-2013, 10:59 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Απόψε στο διάστημα 21:00-22:00 κατέγραψα σε Δάφνη και στ. Αγ. Δημητρίου τα εξής:
- Το Χ70 ήταν τώρα το βράδυ με 5 N1 (#163, #167, #174, #176, #183), εκ των οποίων το ένα αποσύρθηκε στις 22:00.
- Οι γραμμές της Ηλιούπολης είχαν το 206 ένα 12μετρο N1 (#703) και το 237 δύο επίσης 12μετρα N1 (#179, #191) και όπως είναι φυσικό και στις δύο γραμμές γινόταν χαμός!
- Τα τοπικά του Αγ. Δημητρίου είχαν το 131 το N1 #303 και το 112 το #298.
- Το N1 #326 είχε το 141, τα #321 και #707 ήταν στο 219, ενώ το 218 είχε το #337.
- Με Solaris 8.6 ήταν κλασσικά τα 212 (#619) που δεν είχε τη νέα προμετωπίδα (ΕΙΣΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΡΤΑ), το 155 (#638), το 201 (#639) και το 202 (#640) που ούτε αυτό είχε καινούρια προμετωπίδα.
- Το Χ97 είχε 12μετρο.
Στο 237 το πρωί είχε το Ν1 #175.
Δημοσιεύσεις: 2.915
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
01-07-2013, 03:32 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-07-2013, 03:35 PM από ecoj.)
Πολλές παρατηρήσεις σήμερα πρώτη καθημερινή θερινού.
Το Α13 τελικά πέρασε ολόκληρο στα Άνω Λιόσια με Citelis. Το 12 είναι ολόκληρο με Vanhool 7000 και δεν έχει κανένα Neoplan 6000. Τι τα κάνουν τα Neoplan 6000; Μόνο η 1 έχει. Η 6 πρέπει να έχει σχεδόν ολόκληρη αρθρωτά όπως και η 3 μάλλον έχει περισσότερα αρθρωτά από 12μετρα. Η 051 πέρασε γενικά στο Πειραιά και βγαίνει μόνο με Irisbus Diesel πλέον. Το 608 δεν έχει πρόβλημα με τα GN από ότι είδα. Νομίζω (δεν είμαι απόλυτα σίγουρος) ότι η Β15 πέρασε ολόκληρη στη Ράλλη. Η 235 έχει Ν1 μάλλον από Ελληνικό. Επίσης έχω την αίσθηση ότι η Α4 έχει περισσότερα Ν1 από τις Α3/Β3. Και η 731 για πρώτη φορά είναι ολόκληρη (από ότι είδα) με Neoplan Midi και Solaris δεν είδα κανένα. Α, και το μέτρο από τη μπροστινή πόρτα μέχρι τώρα δεν δουλεύει. Το έλεγε και στη προμετωπίδα ενός Irisbus GNG του 220 ''ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΠΟΡΤΑ'' χωρίς να είναι στη λίστα το με τις γραμμές το 220. Α, αφαίρεσαν ξαφνικά λεωφορείο από το 821 για να γίνει υπηρεσιακό και η γραμμή έμεινε με ένα όχημα.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Το νέο μέτρο το είδα να δουλεύει στο 025 και στο 054 με την πλαστική πινακίδα δίπλα στην πόρτα και τα αυτοκόλλητα. Στο 054 καθυστερήσαμε περίπου ένα λεπτάκι στην Κάνιγγος για να μπουν 30-35 άτομα, αλλά κατα τ' άλλα κανενα πρόβλημα.
Πολύ τσιμεντόλιθος σήμερα. Neoplan στο 230, Neoplan στο 021, Neoplan στο 227, τι έγινε; Ξεμείναμε από Solaris;
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
01-07-2013, 03:51 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-07-2013, 03:54 PM από GiannisB.)
(01-07-2013, 03:32 PM)ecoj Έγραψε: Πολλές παρατηρήσεις σήμερα πρώτη καθημερινή θερινού.
Το Α13 τελικά πέρασε ολόκληρο στα Άνω Λιόσια με Citelis. Το 12 είναι ολόκληρο με Vanhool 7000 και δεν έχει κανένα Neoplan 6000. Τι τα κάνουν τα Neoplan 6000; Μόνο η 1 έχει. Η 6 πρέπει να έχει σχεδόν ολόκληρη αρθρωτά όπως και η 3 μάλλον έχει περισσότερα αρθρωτά από 12μετρα. Η 051 πέρασε γενικά στο Πειραιά και βγαίνει μόνο με Irisbus Diesel πλέον. Το 608 δεν έχει πρόβλημα με τα GN από ότι είδα. Νομίζω (δεν είμαι απόλυτα σίγουρος) ότι η Β15 πέρασε ολόκληρη στη Ράλλη. Η 235 έχει Ν1 μάλλον από Ελληνικό. Επίσης έχω την αίσθηση ότι η Α4 έχει περισσότερα Ν1 από τις Α3/Β3. Και η 731 για πρώτη φορά είναι ολόκληρη (από ότι είδα) με Neoplan Midi και Solaris δεν είδα κανένα. Α, και το μέτρο από τη μπροστινή πόρτα μέχρι τώρα δεν δουλεύει. Το έλεγε και στη προμετωπίδα ενός Irisbus GNG του [b]220 ''ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΠΟΡΤΑ'' χωρίς να είναι στη λίστα το με τις γραμμές το 220. Α, αφαίρεσαν ξαφνικά λεωφορείο από το 821 για να γίνει υπηρεσιακό και η γραμμή έμεινε με ένα όχημα.[/b]
Αναρτήθηκε αυτό το link
link κάπου στο facebook. Εντύπωση με κάνει εκεί κάτω στον ΟΑΣΑ με την μία να το κάνει σε 53 γραμμές, γιατί εδώ πάνω στην Θεσσαλονίκη στον ΟΑΣΘ το είχε ξεκινήσει σε 2 γραμμές και μετά το πήγε και σε υπόλοιπες με παρόμοια επιβατική κίνηση και λίγο παραπάνω. Ακυρωτικά δίπλα στον οδηγό περάστηκαν; Και αφού είναι να μην το κάνουν εκεί κάτω γιατί το λένε;
Δημοσιεύσεις: 2.915
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
01-07-2013, 03:53 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-07-2013, 04:00 PM από ecoj.)
Μήπως πήγανε για κανένα servise τα Solaris Midi; Είδα στο τρία στο 022 και στο 230 ένα μόνο. Όλα τα άλλα Neoplan Midi. Περίεργο. Ολόκληρο 731, 891, 892 όλα με Neoplan.
@GiannisB Ακυρωτικά καινούρια δεν περάστηκαν σε κανένα όχημα στην ουσία. Το θέμα είναι πως αρκετοί οδηγοί δυσκολεύονται να το εφαρμόσουν ειδικά στα τρόλεϊ.