(08-06-2013, 11:27 PM)pvuccino Έγραψε: Καλά για τις "κατσαρές" το ήξερα, αυτό που δεν ήξερα είναι τι γίνεται στις υπόλοιπες περιπτώσεις! Thanks, μου 'λυσες μια απορία! Πάντως κρίμα να 'ναι όλη τη μέρα έξω πραγματικά... Πάντα έτσι γινόταν ή τώρα τα τελευταία χρόνια λόγω κρίσης;
Τα οχήματα (λεωφορεία και τρόλλευ) κάθονται έξω συνήθως 16 ώρες, όσο δηλαδή η βάρδια δύο οδηγών. Κάποια οχήματα που έχουν "κατσαρή" βάρδια, μπορεί να κυκλοφορούν μέχρι 20 ώρες.
Προβλήματα ανακύπτουν στα λεωφορεία, καθώς τίθεται ζήτημα ανεφοδιασμού τους. Στα τρόλλευ το θέμα αυτό δεν ενδιαφέρει, οπότε η δρομολόγησή τους γίνεται σαφώς πιό "ελεύθερη".
Η πρακτική αυτή υπήρχε πάντοτε. Ποτέ δεν γινόταν εναλλαγή οχημάτων "έτσι για πλάκα". Όταν βλέπετε να βγαίνει λεωφορείο περί τις 17:00, δεν σημαίνει ότι κάποιο άλλο σχόλασε στις 16:00. Σημαίνει ότι πάει να καλύψει τα κενά των διαλειμμάτων, που γίνονται μεταξύ 18:00 και 20:00.
(08-06-2013, 12:23 AM)mercedes elbo Έγραψε: 1/5: Συγχώνευση σε μία γραμμή Λαμπρινή-Σύνταγμα-Μοσχάτο με χρόνο διαδρομής 189' και 27 οχήματα ανά 7'. To κομμάτι στο Μοσχάτο δεν μπορεί να μείνει ακάλυπτο γιατί υπάρχει η υποδομή. Επίσης, το τμήμα Αττική-Ομόνοια δεν χρειάζεται γιατί καλύπτεται απ' τα 732 και 057.
3/13: Συγχώνευση σε μία γραμμή Ψυχικό-Aκαδημία-Ν.Φιλαδέλφεια με χρόνο διαδρομής 133' και 19 οχήματα ανά 7'. Δεν ξέρω βέβαια αν αξίζει το κομμάτι από τα Άνω Πατήσια μέχρι Ν.Φιλαδέλφεια γιατί αν δεν έχει κίνηση μπορεί να κοπεί στα Άνω Πατήσια και να πυκνώσει.
2/12: Συγχώνευση σε μια γραμμή Άγιος Ιερόθεος-Σύνταγμα-Καισαριανή με χρόνο διαδρομής 144' και 18 οχήματα ανά 8'. Έτσι θα γλιτώσουμε απ' το συγκρότημα 2/4 που δεν συντονίζεται στους κλάδους από Καισαριανή/Άγιο Αρτέμιο, θα φτιάξει η συγκοινωνία για Παγκράτι και θα ενισχυθεί λίγο το 12 ώστε να κοπεί το Α13.
4: Ενίσχυση ώστε να εκτελείται ανά 6' με 19 οχήματα.
7/8: Κόψιμο
Έχω ξαναπροτείνει και αλλού (δεν θυμάμαι σε ποιό θέμα), αλλά επανέρχομαι με το δικό μου σχεδιασμό, που δεν στοιχίζει παραπάνω οχήματα απ' ότι κυκλοφορούν σήμερα:
1 : ΚΟΨΙΜΟ
2 : ΚΟΨΙΜΟ
3 : Πλ. Παπαδιαμάντη - Κάνιγγος - Γηροκομείο (με 18μετρα και 6' στην αιχμή) 20 οχήματα
4 : Άνω Κυψέλη - Πλ. Πλαστήρα - Στ. Αγ. Ιωάννης (όπως είναι με 12' στην αιχμή) 10 οχήματα
5 : Λαμπρινή - Κουκάκι - Τζιτζιφιές (όπως είναι με 10' στην αιχμή) 20 οχήματα
6 : Ιπποκράτους - Ν. Φιλαδέλφεια - Κόκ. Μύλος (όπως είναι με 8' στην αιχμή και 12μετρα) 13 οχήματα
7 : ΚΟΨΙΜΟ
8 : ΚΟΨΙΜΟ
9 : Άνω Κυψέλη - Ομόνοια - Πετράλωνα (αναβίωση του παλιού "9" με 12' στην αιχμή) - 9 οχήματα
10 : Τζιτζιφιές - Λ. Συγγρού - Χαλάνδρι (όπως είναι με 10' στην αιχμή και 18μετρα) 14 οχήματα
11 : Άνω Πατήσια - Κολιάτσου - Παγκράτι - Καισαριανή (αλλαγή του κλάδου στο Παγκράτι, με 12' αιχμή) 10 οχήματα
12 : Περιστέρι - Ζάππειο - Παγκράτι - Ν. Ελβετία (επέκταση και ανάληψη του κλάδου Βύρωνα, με 8' στην αιχμή και 12μετρα) 20 οχήματα
13 : ΚΟΨΙΜΟ
14 : Ν. Φιλαδέλφεια - Πατησίων - Λ. Αλεξάνδρας - Ν. Ψυχικό (ανάληψη του κλάδου Φιλαδέλφειας από το "3" και του κλάδου Ν. Ψυχικού από το "13" - στην αιχμή 9' με 18μετρα) 14 οχήματα
15 : Πολύγωνο - Δικαστήρια - Καλλιθέα - Μοσχάτο (ανάληψη του κλάδου Ομόνοια - Μοσχάτο από το "1" - 12' στην αιχμή) 12 οχήματα
Τα υπόλοιπα ώς έχουν καθώς τα μεν 16, 17, 20 είναι το δίκτυο του Πειραιά, τα 18/19, 21, 24 και 25 είναι γραμμές εκτός της φιλοσοφίας του "κλασικού" δικτύου (διακεντρικές γραμμές σύνδεσης της παλιάς Αθήνας) και δεν υπάρχει λόγος τροποποίησής τους.
Με το σχήμα που προτείνω αφήνω λιγότερες, αλλά καλύτερες γραμμές. Πχ στο 3 θα έχουμε επιτέλους μια καλή συχνότητα και όχι το φαινόμενο να έρχονται μαζί το 3 και το 13 και μετά να αφήνουν κενά 15λεπτα.