Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(25-11-2012, 02:16 PM)ecoj Έγραψε: Καλήμερα είμαι νέο μέλος.
Μια ερώτηση. Γιατί δεν κόβεται το Χ63 που πηγαινόρχεται άδειο και να χρησιμοποιηθούν τα λεωφορεία σε γραμμές που έχουν πρόβλημα και γεμίζουν πολύ όπως το 845 που από τότε που κόπηκε το 802 είναι πάντα υπεργεμισμένο. Επίσης το 703 έχει συνέχεια πρόβλημα γιατί πίχτρα ότι και να γίνει. Επίσης το Β15 περνάει κολλητά με το Α15 σχεδόν πάντα με αποτέλεσμα να είναι άδειο μιας και τον κόσμο τον μαζεύει το Α15 το οποίο έχει συχνό δρομολόγιο και καινούρια λεωφορεία Citelis. Το Β15 έχει 2πορτα αεροδρομικά Ν2 και καμιά φορά Citelis. Να πειραχτούν λίγο τα δρομολόγιο του Β15 για να μην περνάει κολλητά με το Α15. Και κάτι ακόμα: Γιατί όλα τα Citelis είναι στα Λιόσια σε όλες τις γραμμές πλην του Β12 πού είναι η πιο χρήσιμη και έχει κάτι σαράβαλα αρθρωτά Volvo που τα λυπάσαι να τα βλέπεις σε τέτοιο χάλι και Ν2. Στα τοπικά το Λιοσίων δεν μπορούν να πάνε Midi που έχουν παραμαζευτεί στον Άγιο Αντώνιο σε γραμμές που χρειάζονται μεγαλύτερα όπως το 892 ή το 731;
Καλησπέρα! Πάμε μία μία τις ερωτήσεις σου.
Κατά τη γνώμη μου το Χ63 δεν πρέπει να κοπεί, απλά να πηγαίνει μέχρι Ελευσίνα και όχι πάνω στα βουνά. Με αυτόν τον τρόπο θα φτιαχτεί πολύ η συχνότητά του και θα ξαναγεμίσει. Στο 703 έχουν μειωθεί τα δρομολόγια από το 8-10' αιχμή στα 12' (15-15-10-15-10), άρα καταλαβαίεις πως γεμίζει. Οι γκαζιέρες είναι στα Λιόσια και την Ανθούσα, γιατί μόνο εκεί υπάρχουν υποδομές. Τα Λιόσια έχουν πάρει τις καινούριες (Citelis) ενώ η Ανθούσα κρατάει τις παλιές (Agora). Το Β12 έχει τα σαράβαλα όπως λες επειδή χωράνε 50 επιπλέον επιβάτες ανά όχημα (τα Ν2 είναι από σπόντα, επειδή τα Volvo είναι σαράβαλα). Στο 892 και το 731 θα μπορούσε να μπει citelis. Το δύσκολο είναι το αντίθετο. Τα midi δεν υπάρχουν σε αφθονία, ενώ εδρεύουν σε Βοτανικό, Πειραιά και Ελληνικό. Άρα μέχρι να ανέβουν Άνω Λιόσια για να πιάσουν δουλεία....
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 3.179
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Για να μην βγω off topic στο θέμα των νέων σταθμών, είπα να ανανεώσω τη λίστα που είχα κάνει πριν 1,5 χρόνο. Οι προτάσεις παραμένουν κατά βάση ίδιες με τις εξής αλλαγές:
201: http://goo.gl/maps/RqJkB
204: το ξαναλέω για τοπικό στο Παγκράτι.. Αναστροφή στην Υμηττού
212: την ονομάζω γραμμή ταξί:
Πού πάτε κύριε;
Ηλιούπολη.
Δεν σας πειράζει να πάρουμε αυτόν που πάει Υμηττό, Βύρωνα και Καρέα;
Λοιπόν τώρα που το ξαναβλέπω μπορεί να κοπεί στον Καρέα στο τέρμα του 203. Το υπόλοιπο τμήμα μπορεί να το πάρει η 226.
Οπότε 212: http://goo.gl/maps/zgG59
και η επιστροφή http://goo.gl/maps/HGxkP
Αντίστοιχα το νεό 226 θα γίνει: http://goo.gl/maps/aKNtt
237: όπως είναι σήμερα
732, 4: όπως είναι σήμερα
210: όπως είναι σήμερα
και πάμε τώρα στα 217,218,229,232
ένωση σε 2 γραμμές
217: Πειραιάς - Στ. Δάφνης (μέσω Αγ. Δημητρίου)
http://goo.gl/maps/8Kmdz
http://goo.gl/maps/Po6vl
218: Πειραιάς - Στ. Δάφνης (μέσω Καλλιθέας)
http://goo.gl/maps/nvtx9
http://goo.gl/maps/wn2gH
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(06-02-2013, 07:51 PM)nikos1991 Έγραψε: Για να μην βγω off topic στο θέμα των νέων σταθμών, είπα να ανανεώσω τη λίστα που είχα κάνει πριν 1,5 χρόνο. Οι προτάσεις παραμένουν κατά βάση ίδιες με τις εξής αλλαγές:
201: http://goo.gl/maps/RqJkB
204: το ξαναλέω για τοπικό στο Παγκράτι.. Αναστροφή στην Υμηττού
212: την ονομάζω γραμμή ταξί:
Πού πάτε κύριε;
Ηλιούπολη.
Δεν σας πειράζει να πάρουμε αυτόν που πάει Υμηττό, Βύρωνα και Καρέα;
Λοιπόν τώρα που το ξαναβλέπω μπορεί να κοπεί στον Καρέα στο τέρμα του 203. Το υπόλοιπο τμήμα μπορεί να το πάρει η 226.
Οπότε 212: http://goo.gl/maps/zgG59
και η επιστροφή http://goo.gl/maps/HGxkP
Αντίστοιχα το νεό 226 θα γίνει: http://goo.gl/maps/aKNtt
237: όπως είναι σήμερα
732, 4: όπως είναι σήμερα
210: όπως είναι σήμερα
και πάμε τώρα στα 217,218,229,232
ένωση σε 2 γραμμές
217: Πειραιάς - Στ. Δάφνης (μέσω Αγ. Δημητρίου)
http://goo.gl/maps/8Kmdz
http://goo.gl/maps/Po6vl
218: Πειραιάς - Στ. Δάφνης (μέσω Καλλιθέας)
http://goo.gl/maps/nvtx9
http://goo.gl/maps/wn2gH
201: Πιστεύω ότι θα έχει την επιβατική κίνηση που είχε πριν πάει το 237 Δάφνη δηλαδή 2-3 άτομα.
204/212: Κόψιμο και τροποποιήση 212 ώστε να περνάει απ' το Νεκροταφείο Βύρωνα. Οπότε παίρνει ένα ο΄χημα παραπάνω το 212 και μπορεί να πυκνώσει στά 15'-20'. Επίσης, πρέπει να φτιαχτεί η διαδρομή προς Δάφνη για να μην κάνει οχτάρια και να πηγαίνει όπως το 232.
226: Δεν νομίζω να κάνει τίποτα από επιβατική κίνηση και δεν υπάρχουν και οχήματα.
218: Δάφνη δεν μπορεί να πάει γιατί δεν χωράει πουθενά όποτε ας μείνει στην Ηλιούπολη και Βύρωνα. Ούτως ή άλλως τα 218/232 είναι απ' τα καλά συγκροτήματα.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Επί των σχολίων-προτάσεων του mercedes elbo:
201: Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πληροφορήσω πως το 201 ειδικά στην αιχμή δεν έχει 2-3 επιβάτες, αλλά κινείται με ένα γεμάτο solaris.
Αν με τη λειτουργία του στ. Ηλιούπολης συνεχίζει να μην υπάρχει λεωφορειακή γραμμή που να διατρέχει όλη τη Σοφ. Βενιζέλου (έναν από τους πιο κεντρικούς δρόμους της πόλης), τότε να μείνει το 201 και να πηγαίνει στο στ. Ηλιούπολης αντί για Δάφνη.
Αν πάλι δημιουργηθεί κάποια τέτοια γραμμή, τότε η Σοφ. Βενιζέλου θα καλύπτεται, η Ηρ. Πολυτεχνείου εξυπηρετείται από το 237 και το υπόλοιπο κομμάτι από Α4 ή άλλες γραμμές. Οπότε τότε τρώει ένα delete και μπαίνει κάπου αλλού το ένα όχημα που δρομολογείται σήμερα στο 201.
204/212: Ναι στην κατάργηση του 204, αρκεί το νέο 212 να έχει στάση κοντά στον κόμβο Σακέτα, διότι εξυπηρετεί κατά βάση τα στρατόπεδα της περιοχής, το ΕΚΕΜΣ και βεβαίως όσους θέλουν να επισκεφθούν τον Κουταλά.
218: Συμφωνώ απόλυτα. Δε χωράει άλλο λεωφορείο στη Δάφνη. Ήδη είναι πάρα πολλά τα λεωφορεία. Συνολικά 13 γραμμές, εκ των οποίων οι 6 είναι κυκλικές ή διέρχονται απλά από το σταθμό (206-237-218-232-112-141) και οι υπόλοιπες 7 (201-131-212-Χ97-219-816-202) είναι με αφετηρία ή τέρμα εκεί. Και βεβαίως δεν προβλέπεται να φύγει κάποια απ' αυτές τις γραμμές από εκεί με την επικείμενη αναδιάρθρωση λόγω των επεκτάσεων του Μετρό.
226: Καταρχάς, το ότι δε θα έχει επιβατική κίνηση δε μπορεί να το πει κανείς με σιγουριά. Κάποιος που μένει στην Αγ. Μαύρα ή ακόμη και κοντά στην κεντρική πλατεία της Ηλιούπολης ή επί της Σοφ. Βενιζέλου στο κομμάτι που εξυπηρετείται από το 201 ή το Α4 γιατί να μην προτιμήσει να πάρει το λεωφορείο που θα τον πάει ταχύτατα σε έναν κοντινό σταθμό και να κάνει την πολλαπλάσια ώρα για να φτάσει Δάφνη;
Μ' έναν πρόχειρο υπολογισμό από Αγ. Μαύρα (αφ. 206-216, τέρμα 212) μέχρι το στ. Ηλιούπολης απαιτούνται 15-20' και άλλα τόσα για την επιστροφή. Άρα με 2 λεωφορεία έχουμε συχνότητα γύρω στα 20'.
Βεβαίως το ερώτημα είναι που θα βρεθούν τα οχήματα; Αν δε μας περισσεύουν με τις περικοπές, τότε απλά αλλάζουμε τη διαδρομή του 216 σε κάτι πιο συμφέρον, ενσωματώνουμε σ' αυτό και το λεωφορείο του 201 κι έχουμε πλέον μια γραμμή που να συνδέει ταχύτατα το ένα άκρο της πόλης με το άλλο και βεβαίως με το νέο σταθμό του Μετρό και με καλές συχνότητες. Άρα γιατί να μην το προτιμά ο κόσμος;
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Μαριε να σε διορθωσω σε καποια: πρωτον το 201 εχει κατα βαση 2 οχηματα και για λιγες ωρες και 3. Επισης αγια μαυρα-στ ηλιουπολης δεν νομιζω πως θα θελει πανω απο 10 λεπτα
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(09-02-2013, 02:34 AM)georgio Έγραψε: Μαριε να σε διορθωσω σε καποια: πρωτον το 201 εχει κατα βαση 2 οχηματα και για λιγες ωρες και 3. Επισης αγια μαυρα-στ ηλιουπολης δεν νομιζω πως θα θελει πανω απο 10 λεπτα Δεν το αποκλείω. Απλά την τελευταία φορά που είχε τύχει να πάρω 201, αν και σε ώρα αιχμής, εντούτοις ήμασταν 50' στο στ. Δάφνης και περιμέναμε λεωφορείο. Το δικαιολογώ μόνο ως προς το ότι ήταν παραμονή Χριστουγέννων, αν και ήταν μεσημέρι και τα άλλα τοπικά της Ηλιούπολης (237, 206) περνούσαν με κανονική συχνότητα.
Αν είναι 2 τα οχήματα, τότε 1 μπορεί να πάει στο νέο 216 και 1 στο 237. Και η νέα γραμμή στη Σοφ. Βενιζέλου θα έχει άριστη εξυπηρέτηση και θα βελτιωθούν και τα δρομολόγια σε μια βασική γραμμή της πόλης, όπως το 237. Ή εναλλακτικά μπορούμε να διατηρήσουμε τον αριθμό των λεωφορείων που έχει σήμερα το 216 και στη νέα διαδρομή και να στείλουμε από το 201 το ένα όχημα στο 237 και το δεύτερο όπου αλλού υπάρχει έλλειμμα.
Όσο για τη διάρκεια της διαδρομής Αγ. Μαύρα - Στ. Ηλιούπολης, μπορεί να είναι και 10', αλλά βάζω και κάτι παραπάνω για να είμαστε καλυμμένοι. Και πάλι η Σοφ. Βενιζέλου δεν είναι δρόμος που να κινδυνεύει να κολλήσει κάπου το λεωφορείο (με εξαίρεση την κεντρική πλατεία).
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Μια καλή λύση για το 250 δε θα ήταν να μεταφέρονταν η αφετηρία κάτω από τη Θεολογική, περίπου εκεί που κάνει διάλειμμα το Ε90;
Θα μπορούσε έτσι να γίνει και η εξής τροποποίηση: Το 250 από τη νέα του αφετηρία θα κάνει τον κύκλο της μικρής πλατείας που υπάρχει στο ύψος της Πύλης της Καισαριανής, θα περνάει από τη σήραγγα κάτω από τη Θεολογική και θα πηγαίνει αντίστροφα από την πορεία που έχει σήμερα, κάνοντας επιβίβαση των επιβατών που έχουν κατεύθυνση τον Ευαγγελισμό και στην επιστροφή θα κάνει τη σημερινή διαδρομή έως τη Θεολογική όπου και θα είναι το τέρμα/αφετηρία.
Ακούω τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας...
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(11-06-2013, 09:55 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μια καλή λύση για το 250 δε θα ήταν να μεταφέρονταν η αφετηρία κάτω από τη Θεολογική, περίπου εκεί που κάνει διάλειμμα το Ε90;
Δεν κατάλαβα, σε ποιο σημείο ακριβώς αναφέρεσαι; (δεν ξέρω και που κάνει διάλειμμα το Ε90) Στη στρογγυλή πλατεία;
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(11-06-2013, 11:42 PM)pvuccino Έγραψε: Δεν κατάλαβα, σε ποιο σημείο ακριβώς αναφέρεσαι; (δεν ξέρω και που κάνει διάλειμμα το Ε90) Στη στρογγυλή πλατεία;
Όχι. Κάνει μεταξύ της στάσης της Θεολογικής και της σήραγγας.
|