11-05-2013, 02:12 AM
Άντε και στο Ε22 τώρα που θα πάει και Ελληνικό!
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013
|
11-05-2013, 02:12 AM
Άντε και στο Ε22 τώρα που θα πάει και Ελληνικό!
11-05-2013, 09:25 AM
Καλά είναι συλλεκτική η φωτογραφία αυτή.
Σύντομο συμπέρασμα: Το Ελληνικό μπορεί να στείλει ότι να 'ναι όπου να 'ναι.
16-05-2013, 02:05 PM
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231248623
Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για τις «έξυπνες» στάσεις του ΟΑΣΑ
Είπα να πάρω το 216 απο στάση Περικλέους προς Βουλιαγμένης σήμερα, και περίμενα το δρομολόγιο των 11.10 απο Αγ.Μαρίνα.
11.17 εμφανίστηκε το όχημα του Δήμου Ηλιούπολης με τον αριθμό 1 Αγία Μαρίνα-Μετρό Αγ.Δημήτριος. Επιβιβάστηκα σ αυτό γιατί με ψιλοβόλευε. Απο πίσω ακριβώς έστριψε και το 216 με Midi. OK ας κατέβω στην επόμενη Στάση Λότσου για να το πάρω. Μόλις βγήκαμε στη Λ.Ειρήνης παρενεβλήθη ένα άλλο όχημα του Δήμου Ηλιούπολης με τον αρ. 1 Άνω Ηλιούπολη-Μετρό Αγ.Δημήτριος και απο πίσω το 237! Στη Στάση Λότσου που κατέβηκα δημιουργήθηκε κυκλοφοριακό κομφούζιο με τα 4 λεωφορεία στη σειρά!! Δεν είχα φωτογραφική μηχανή να πάρω το κομβόι, αλλά κάθε μέρα στις 11.20 αυτό πιστεύω να γίνεται. Το επόμενο λεωφορείο βέβαια το βλέπεις με το...κυάλι!!
Κλασικά. Παντού αυτά γίνονται και δεν φταίει ο ΟΑΣΑ για να είμαστε σωστοί. Το κυκλοφοριακό φταίει.
Στη Θηβών το μεσημέρι στο ρεύμα προς Άγιους Ανάργυρους να περιμένει ο κόσμος το 703 και αυτό να μην έρχεται. Προς Πειραιά να έχουν περάσει 2 Solaris. Μισή ώρα σχεδόν και επιτέλους φτάνει μια Volvo. Πανικός και ο κόσμος δεν χωράει να μπει μέσα. Νεύρα, φασαρία και τελικά στοιβάζονται όσοι πιο πολλοί μπορούν με κάποιους να μένουν έξω. 5 λεπτά μετά έρχεται σχεδόν άδεια μια Solaris η οποία μέχρι το τέρμα θα έχει φτάσει πίσω από τη Volvo. Τι να πεις τώρα; Και δεν διορθώνεται αυτό κιόλας μιας και μοιάζει αδύνατο να ρυθμίσεις το κυκλοφοριακό στη Θηβών.
23-05-2013, 04:17 PM
(23-05-2013, 02:18 PM)ecoj Έγραψε: Κλασικά. Παντού αυτά γίνονται και δεν φταίει ο ΟΑΣΑ για να είμαστε σωστοί. Το κυκλοφοριακό φταίει. Δεν φταίει μόνο το κυκλοφοριακό, το οποίο, για να λέμε αλήθεια, υπάρχει αλλά δεν έχει καμία σχέση με αυτό που είχαμε πριν 5 χρόνια. Φταίει ΠΟΛΥ ο προγραμματισμός των δρομολογίων. Έχεις φερ' ειπείν, γραμμές παράλληλες (3/13, Α7/550). Γιατί δεν δρομολογούνται σωστά και εναλλάξ; Γιατί περιμένεις 15 - 20' τρόλλεϋ στην Ακαδημίας και μετά σκάνε μαζί το 3 και το 13; Γιατί περιμένεις στους Αμπελοκήπους το 3, το 7 ή το 13 και αφού περάσει 20λεπτο έρχονται μαζί το 3 με το 13 και καπάκι ξεκινάει για ...υγιεινό περίπατο το 7, που στεκόταν κανά δεκάλεπτο άπραγο στη στάση; Παράδειγμα Σάββατου μεσημέρι : Αναχώρηση από Ψυχικό το 13 στις 12:10 12:25 12:45 Αναχώρηση από Γηροκομείο το 3 12:10 12:25 12:45. Διέλευση το 13 από Γηροκομείο 12:14 12:29 12:49. Δηλαδή η χρονοαπόσταση (με τηρούμενο τον προγαμματισμό) είναι 4/11/4/16/4... Φυσικά, μέχρι τα τρόλλεϋ να φτάσουν Κολιάτσου, η χρονοαπόσταση θα έχει γίνει 0/15/0 (2 ταυτόχρονα) /20/0 (πάλι 2 ταυτόχρονα). Φταίει το κυκλοφοριακό;
23-05-2013, 04:19 PM
Ναι αλλα στην ηλιουπολη μετά τις 9 δεν υπαρχει κυκλοφοριακο πρόβλημα. Φταίει ο δημος ηλιουπολης που βαζει τη δημοτικη συγκοινωνια μαζι με τα δρομολογια του οασα. Τους εχω παρει τηλεφωνο και τους λεω να ξεκιναει του δημου 5-6 λεπτα μετα αλλιώς δεν εχει νοημα η δημοτικη συγκοινωνια και με εχουν γραψει κανονικά!
23-05-2013, 07:52 PM
(23-05-2013, 04:17 PM)Citaro Έγραψε: Δεν φταίει μόνο το κυκλοφοριακό, το οποίο, για να λέμε αλήθεια, υπάρχει αλλά δεν έχει καμία σχέση με αυτό που είχαμε πριν 5 χρόνια. Το κυκλοφοριακό που οφείλεται στα αυτοκίνητα δεν έχει μειωθεί ιδιαίτερα. Απλά σε αρκετούς κεντρικούς οδικούς άξονες έχουν μειωθεί πολύ τα διερχόμενα λεωφορεία σε σχέση με πριν 5 χρόνια. Π.χ. Ηλιουπόλεως/Βουλιαγμένης. Μέχρι και τον Ιούνιο του 2010 είχαμε τις ώρες αιχμής: Από 12μετρα: 057: 6/ώρα 103: 4/ώρα 108: 3/ώρα 111: 3/ώρα 155: 4/ώρα 206: 6/ώρα 208: 6/ώρα Β4: 3/ώρα Σύνολο: 35/ώρα 35*12=420 μέτρα Από 18μετρα: 237: 7/ώρα Α3/Β3: 7/ώρα Α4: 4/ώρα Σύνολο: 18/ώρα 18*18=324 μέτρα Οπότε συνολικά είχαμε 744 μέτρα μόνο απ' τα λεωφορεία ανά ώρα στην Βουλιαγμένης στο τμήμα Σύνταγμα-Δάφνη. Ενώ σήμερα έχουμε: Α3/Β3: 5/ώρα A4: 5/ώρα Σύνολο: 10/ώρα 10*18=180 μέτρα Οπότε σήμερα συνολικά έχουμε μόλις 180 μέτρα ανά ώρα που καταλαμβάνονται απ' τα λεωφορεία. Δηλαδή πάνω από μισό χιλιόμετρο (564 μέτρα) έχει απελευθερωθεί μόνο απ' την τοπικοποιήση των πρώην ακτινικών συνεπώς είναι λογικό να έχει αποσυμφωρηθεί η Βουλιαγμένης πλέον. Όσον αφορά τα τρόλλεϋ μπορούν μερικά να συγχωνευθούν π.χ. 1 με 5 και 3 με 13 ώστε να έχουμε καλές συχνότητες και να μην περνάνε μαζί. Για το Α7/550 λίγο δύσκολο να συγχρονιστούν καθώς δεν μπορεί να υπολογιστεί εύκολα το πόσο χρόνο θα κάνει από Παλαιό Φάληρο μέχρι Αμπελόκηπους ή Στουρνάρη-Αμπελόκηποι.
Τα ίδια χάλια πάλι σήμερα μεσημέρι (15:30 περίπου) στον Άγιο Αντώνιο. Τρία 12 κατέβηκαν από την Αθήνα στη σειρά και ανάμεσα τους είχε μπλεχτεί και ένα Α13. Προς Αθήνα από την άλλη πρώτα πέρασε ένα 12 μετά δύο Α13 (το δεύτερο με 18μετρο Solaris) και μετά πάλι 12 και όλα αυτά σε διάστημα ούτε δέκα λεπτών.
Φυσικά 822 και 823 εμφανίζονται μαζί όπως και τα 730 και 821 και καλά τα δύο πρώτα έχουν καλές συχνότητες άλλα τα δύο δεύτερα έλεος φτάνουν και το μισάωρο να εμφανιστούν. (23-05-2013, 07:52 PM)mercedes elbo Έγραψε: Για το Α7/550 λίγο δύσκολο να συγχρονιστούν καθώς δεν μπορεί να υπολογιστεί εύκολα το [undefined=undefined]πόσο χρόνο θα κάνει από Παλαιό Φάληρο μέχρι Αμπελόκηπους ή Στουρνάρη-Αμπελόκηποι.[/undefined] Αν εξαιρέσεις τις ώρες 07:30 - 09:30, που γενικά δημιουργείται χάος λόγω τροχονόμων και αυξημένης κίνησης, η εμπειρία λέει ότι μέσα στη μέρα : 550 από Τροκαντερό μέχρι στάση Αμπελόκηποι = 33-36' Α7 από Κάνιγγος μέχρι Αμπελόκηποι = 17-20' , λογικά από Στουρνάρη θα θέλει 24-26'. Δεν είναι ζητούμενο να συγχρονιστούν τη μέρα απόλυτα, αρκεί να γίνει μια προσπάθεια κατά προσέγγιση (π.χ Α7 από Στουρνάρη 12:00 12:12 12:24 με διέλευση Αμπελόκηποι 12:26 12:38 12:50 και 550 από Τροκαντερό 11:44 11:56 12:08 με διέλευση Αμπελόκηποι 12:20 12:32 12:44). Ας γινόταν αυτό, να έβλεπαν πώς περπατάει και να έκαναν παρεμβάσεις ώστε να πετύχουν το συντονισμό. Οι χρόνοι διέλευσης είναι εμπειρικά προβλέψιμοι σε όλες τις γραμμές. Πχ στο 622 η διέλευση από Ακαδημία είναι 24-27' μετά την αναχώρηση από Γαλάτσι, ενώ το 815 διέρχεται στα 20'-24' από Ακαδημία, ξεκινώντας από Ταύρο. Το 608 θέλει +-31-34' Γαλάτσι - Ακαδημία, το ίδιο και το 732 ερχόμενο από Αγ. Φανούριο. Ο συγχρονισμός είναι απαραίτητος τις ώρες με κακές συχνότητες (βράδυ, Σάββατο, Κυριακή). Ειδικά από Κηφισιά είναι εφικτός και τις λοιπές ώρες αφού έχουν κοινή αφετηρία και μπορούν να φεύγουν εναλλάξ. |
|