Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(27-04-2013, 04:18 PM)pvuccino Έγραψε: Eγώ πάντως θα το έκοβα εντελώς το 204 και θα 'βαζα μια γραμμή (σχεδόν express) από Σταθμό Κατεχάκη. Γρήγορα, εύκολα και απλά. Η οποία δε θα μπλέκει μέσα από Παγκράτια, Βύρωνες κτλ. και θα μπορεί να λειτουργεί τις ώρες που έχει ανάγκη το στρατόπεδο χωρίς να ανακατεύεται με την τοπική συγκοινωνία. (πόσα οχήματα πια θ' απασχολεί; 1-2; ) Και τα οχήματα του 204 να πάνε στο 203 που έχει ανάγκη. Το Νεκροταφείο μπορεί να εξυπηρετείται (και με καλύτερες συχνότητες) από το 212, όπως είπε και κάποιος άλλος πριν λίγο. Γιατί και με συγχώνευση 203/204 θα θέλει ο άλλος για να φτάσει Καρέα 3,5 ώρες!!
Όμως που θα βρούμε οχήματα γι' αυτή τη νέα γραμμή και στην τελική πόσοι είναι οι επιβάτες που έχουν ως προορισμό αποκλειστικά το στρατόπεδο του Σακέτα? Πιστεύω, πως είτε με τροποποιήση του 212 είτε του 203 που ήδη το κάνει έστω και για ένα δρομολόγιο θα πετυχαίναμε πολύ καλή κάλυψη και του νεκροταφείου και του στρατοπέδου και δεν θα έχουμε οχήματα να πηγαίνουν άδεια.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
Μα ακριβώς επειδή έχει λίγο κόσμο χρειαζόμαστε ξεχωριστή γραμμή! Γιατί αυτή η γραμμή θα μπορεί να έχει δρομολόγια ΜΟΝΟ και ΟΠΟΤΕ χρειάζεται, σε ώρες που θα καθορίσει το στρατόπεδο! (κάτι σαν το 836) Εννοείται πως δε λέω να 'ναι γραμμή με κανονικές συχνότητες, δεν έχει και νόημα άλλωστε. Και αυτός είναι κι ένας απ' τους λόγους που δεν πιστεύω στη συγχώνευση 203/204. Γιατί να 'χεις κάθε 15 λεπτά λεωφορείο στο στρατόπεδο; Στο νεκροταφείο μπορεί να χρειάζονται, αλλά στο στρατόπεδο; Άδεια θα πηγαίνουν, άδεια θα 'ρχονται και θα τρώνε και χρόνο από το δρομολόγιο του Καρέα! Ίσως θα μπορούσε να γίνει, αλλά σε συγκεκριμένα δρομολόγια, όχι όλα. Που και πάλι θα 'ναι τεράστιο μακαρόνι! Μην κοιτάς στις 6:10 που είναι οι δρόμοι άδειοι, για κάτσε να κάνεις σε ώρα αιχμής 203+204 κυκλικό κι άμα κάνεις λιγότερο από 2,5 ώρες να μου τρυπήσεις τη μύτη!
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Αλήθεια μιας και το πες και ξέρεις, τα 801 και 836 ποιος είναι ο ρόλος τους;
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(27-04-2013, 10:05 PM)pvuccino Έγραψε: Μα ακριβώς επειδή έχει λίγο κόσμο χρειαζόμαστε ξεχωριστή γραμμή! Γιατί αυτή η γραμμή θα μπορεί να έχει δρομολόγια ΜΟΝΟ και ΟΠΟΤΕ χρειάζεται, σε ώρες που θα καθορίσει το στρατόπεδο! (κάτι σαν το 836) Εννοείται πως δε λέω να 'ναι γραμμή με κανονικές συχνότητες, δεν έχει και νόημα άλλωστε. Και αυτός είναι κι ένας απ' τους λόγους που δεν πιστεύω στη συγχώνευση 203/204. Γιατί να 'χεις κάθε 15 λεπτά λεωφορείο στο στρατόπεδο; Στο νεκροταφείο μπορεί να χρειάζονται, αλλά στο στρατόπεδο; Άδεια θα πηγαίνουν, άδεια θα 'ρχονται και θα τρώνε και χρόνο από το δρομολόγιο του Καρέα! Ίσως θα μπορούσε να γίνει, αλλά σε συγκεκριμένα δρομολόγια, όχι όλα. Που και πάλι θα 'ναι τεράστιο μακαρόνι! Μην κοιτάς στις 6:10 που είναι οι δρόμοι άδειοι, για κάτσε να κάνεις σε ώρα αιχμής 203+204 κυκλικό κι άμα κάνεις λιγότερο από 2,5 ώρες να μου τρυπήσεις τη μύτη!
Όμως η γραμμή που θα περνάει από νεκροταφείο θα περνάει και απ' τη στάση Αεροπορίας που είναι σχεδόν στα φανάρια της Κατεχάκη οπότε όποιος θέλει για το στρατόπεδο περνάει απέναντι και έφτασε. Δεν χρειάζεται έξτρα γραμμή. Η Παλάσκα έχει έξτρα γραμμές γιατί είναι μακριά απ' όλες τις γραμμές και δεν υπάρχει άλλος τρόπος πρόσβασης με συγκοινωνία.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(27-04-2013, 10:54 PM)mercedes elbo Έγραψε: Όμως η γραμμή που θα περνάει από νεκροταφείο θα περνάει και απ' τη στάση Αεροπορίας που είναι σχεδόν στα φανάρια της Κατεχάκη οπότε όποιος θέλει για το στρατόπεδο περνάει απέναντι και έφτασε. Δεν χρειάζεται έξτρα γραμμή. Κατ' αρχάς η στάση Αεροπορίας είναι μετά τα φανάρια της Κατεχάκη, όπως πάμε για το Στρατόπεδο. Η γραμμή που λες θα στρίβει δεξιά στην Κατεχάκη προς Καρέα, άρα δε θα προσεγγίζει τη στάση. Η στάση ακριβώς πριν τα φανάρια είναι η "2η νεκροταφείου," αυτήν θα εννοείς μάλλον. Κατά δεύτερον μαζί σου, αλλά δε νομίζω ότι θ' αρέσει στους στρατιωτικούς η ιδέα ότι θα το κάνουν ποδαράτο απ' την Κατεχάκη... Δεν είναι τυχαίο που όλες οι γραμμές που εξυπηρετούν στρατόπεδα σε αφήνουν ΑΚΡΙΒΩΣ στην πύλη! (για να μην πούμε για τα 801/836 που μπαίνουνε και μέσα...)
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Ο mercedes elbo προφανώς μπερδεύτηκε κοιτώντας το χάρτη που έχει ο ΟΑΣΑ στην αντίστοιχη σελίδα της γραμμής, ο οποίος δείχνει τη στάση ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ σε λάθος θέση.
@pvuccino: Από τη στιγμή που υπάρχουν για να εξυπηρετούν αυτές τις ανάγκες, οφείλουν να έχουν στάση μπροστά στην πύλη. Κι όμως, στην περίπτωση της 204 η στάση έχει κάποια απόσταση από την πύλη του στρατοπέδου της Αεροπορίας, κι ας έχει αυτό το όνομα.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
28-04-2013, 02:06 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-04-2013, 02:07 AM από pvuccino.)
(28-04-2013, 01:35 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Από τη στιγμή που υπάρχουν για να εξυπηρετούν αυτές τις ανάγκες, οφείλουν να έχουν στάση μπροστά στην πύλη. Κι όμως, στην περίπτωση της 204 η στάση έχει κάποια απόσταση από την πύλη του στρατοπέδου της Αεροπορίας, κι ας έχει αυτό το όνομα. Ναι όντως, έχεις δίκιο σ' αυτό. Κι επίσης απ' ό,τι θυμάμαι απ' το φανταρικό μου υπάρχουν κι άλλες στρατιωτικές εγκαταστάσεις εκεί (τα αρχικά ΑΣΔΑ έρχονται στο μυαλό μου, αν και δεν είμαι βέβαιος τι σημαίνουν ούτε αν είναι σίγουρα εκεί) κι όμως μόνο το στρατόπεδο Σακετά εξυπηρετείται ΑΚΡΙΒΩΣ στην πύλη! Αλλά για να 'ναι έτσι τόσα χρόνια, κάποιος λόγος θα υπάρχει!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(28-04-2013, 02:06 AM)pvuccino Έγραψε: Ναι όντως, έχεις δίκιο σ' αυτό. Κι επίσης απ' ό,τι θυμάμαι απ' το φανταρικό μου υπάρχουν κι άλλες στρατιωτικές εγκαταστάσεις εκεί (τα αρχικά ΑΣΔΑ έρχονται στο μυαλό μου, αν και δεν είμαι βέβαιος τι σημαίνουν ούτε αν είναι σίγουρα εκεί) κι όμως μόνο το στρατόπεδο Σακετά εξυπηρετείται ΑΚΡΙΒΩΣ στην πύλη! Αλλά για να 'ναι έτσι τόσα χρόνια, κάποιος λόγος θα υπάρχει!
Είναι το Κέντρο Διακριβώσεων της ΥΠΗΔ της Πολεμικής Αεροπορίας, η μονάδα της Αερονομίας Αθηνών, το ΕΚΕΜΣ και η Σχολή Αξιωματικών Νοσηλευτικής.
Επίσης, μην παραβλέπουμε το ότι στην ίδια περιοχή βρίσκεται και το κέντρο του Κουταλά. Εκτός το ότι είναι ένας χώρος που μπορεί να έλκει τους φυσιολάτρες, έχει και αθλητικό κέντρο, που σημαίνει ότι θα υπάρχουν και μικρά παιδιά που θα πηγαίνουν για να αθληθούν εκεί.
Τι θα κάνουμε λοιπόν με όλους αυτούς (στρατιώτες, παιδιά, φυσιολάτρες); Θα τους κόψουμε το 204 και θα τους πούμε κατεβείτε στο Νεκροταφείο και περάστε την Κατεχάκη για να φτάσετε εκεί; Θα είναι θέμα χρόνου να υπάρξει ο πρώτος θάνατος. Και μην πείτε ότι είναι υπερβολές. Είδαμε τι γίνονταν και στην Κηφισίας, μέχρι να κατασκευαστούν οι πεζογέφυρες.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
Καλά μην τρελαινόμαστε κιόλας! Έχει φανάρι στο σημείο αν θέλουν οι πεζοί να περάσουν! Τι είναι προτιμότερο, να περιμένουν 5 λεπτά (και πολλά λέω) ν' ανάψει το φανάρι ή να περιμένουν μία ώρα και για το 204; Άσε που μεταξύ μας δε νομίζω να κάνουν ούτε το ένα ούτε το άλλο οι φυσιολάτρες! Θα παίρνουν απλά τη (φυσιολατρικότατη) αμαξάρα τους, θα παρκάρουν μες στο δάσος κανονικά κι άσε το 204 να χτυπιέται!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(28-04-2013, 08:33 AM)pvuccino Έγραψε: Καλά μην τρελαινόμαστε κιόλας! Έχει φανάρι στο σημείο αν θέλουν οι πεζοί να περάσουν! Τι είναι προτιμότερο, να περιμένουν 5 λεπτά (και πολλά λέω) ν' ανάψει το φανάρι ή να περιμένουν μία ώρα και για το 204; Άσε που μεταξύ μας δε νομίζω να κάνουν ούτε το ένα ούτε το άλλο οι φυσιολάτρες! Θα παίρνουν απλά τη (φυσιολατρικότατη) αμαξάρα τους, θα παρκάρουν μες στο δάσος κανονικά κι άσε το 204 να χτυπιέται!
Μέσα στο συγκρότημα του Κουταλά, αν θυμάμαι καλά, δεν επιτρέπεται να μπουν αυτοκίνητα. Όσο αφορά τη διάβαση της Κατεχάκη, και στην Κηφισιάς είχε φανάρια, αλλά σκοτώθηκε και παιδί περνώντας το δρόμο και γι' αυτό πλήρωσαν τα ιδιωτικά σχολεία για να φτιαχτούν πεζογέφυρες. Και στην Κατεχάκη, στο κόμβο του Καρέα, υπάρχουν φανάρια, αλλά ο Δήμος Βύρωνα έφτιαξε και πεζογέφυρα για να περνάνε με ασφάλεια οι μαθητές στην απέναντι πλευρά που είναι τα σχολεία.
|