Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(15-04-2013, 12:22 AM)mercedes elbo Έγραψε: Μα εγώ δεν μιλάω για διπλή μετεπιβίβαση δηλ. τοπικά Α16/Β16/Γ16 και 866. Αυτά πιστεύω ότι πρέπει να κοπούν εντελώς. Όταν λέω να 'ρθουν τα τοπικά Ελευσίνας/Ασπροπύργου Αγία Μαρίνα εννοώ τα 817, 862, 863, 855, 881 κτλ. και να υπάρχει κορμός Α16 π.χ. Όμονοια-Χαϊδάρι που θα είναι στο κέντρο άρα θα έχουμε μια μετεπιβίβαση.
Α κατάλαβα τι λες! Ναι αυτό το σκέφτηκα κι εγώ σε κάποια φάση, δεν είναι όμως σπατάλη οχημάτων και χιλιομέτρων να κάνουν ένα κάρο γραμμές το Χαϊδάρι-Ελευσίνα;
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
15-04-2013, 12:25 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-04-2013, 12:26 AM από ecoj.)
Οι οποίοι προερχόμενοι από τοπικά Ασπροπύργου και Ελευσίνας είναι 5 άνθρωποι κυριολεκτικά. Όλο αυτό με τη μετεπιβίβαση μου φαίνεται χαζό. Αν δεν θέλουν καθόλου μετεπιβίβαση ας βάλουν έναν κορμό για κάθε περιοχούλα ώστε να βρεθούμε 3000000000 γραμμές στο κέντρο και να γίνεται της π#$##@%#%#. Αλλιώς ας κοιτάξουν να δουν πως θα στέλνουν εύκολα το κόσμο στο μετρό με γραμμές όπως το 866 και να υπάρχουν και κάποιοι βασικοί κορμοί.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
Κοίταξε να δεις και η μετεπιβίβαση έχει τον τρόπο της. Και τα ΚΤΕΛ κάνουν μετεπιβίβαση στο Μαρκόπουλο αν θες να πας Πόρτο Ράφτη, αλλά δεν ανοίγει ρουθούνι! Και στα λεωφορεία τους γράφουν Αθήνα-Πόρτο Ράφτη παρακαλώ, όχι Αθήνα-Μαρκόπουλο! Και τελευταία στιγμή στο Μαρκόπουλο βγάζει ανακοίνωση ο οδηγός θα μπείτε στο δίπλα. Τόσο απλά και δε διαμαρτυρείται και κανείς! Αλλά γίνεται στον ίδιο χώρο, το τοπικό του Πόρτο Ράφτη φεύγει αμέσως μετά την επιβίβαση και δε στέλνουν τον κόσμο... στο παρακάτω δρομάκι και περίμενε σαν τον "μπιπ" μισή ώρα να περάσει το τοπικό... Ο κόσμος θέλει απλότητα και να μην του κάνεις τη ζωή δύσκολη. Και δέχεται και μια και δύο και τρεις μετεπιβιβάσεις! Στο μετρό δηλαδή γιατί δε μας ενοχλούν; Μήπως γιατί ξέρουμε πως δε θα περιμένουμε πάνω από 5 λεπτά κι ότι είμαστε σε μέρος προστατευμένο από κρύα, ζέστες και καταιγίδες;
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Στη μετεπιβίβαση της Ελευσίνας όμως θα περιμένεις πρώτα το τοπικό κάνα μισάωρο (γιατί κάθε τόσο περνάνε τα τοπικά) και μετά άλλο ένα μισάωρο το Α16 για να πας στη Κουμουνδούρου. Ενώ αν είχες τροφοδοτική σε μετρό γραμμή με νορμάλ συχνότητα θα κατέβαινες στο μετρό και θα γλείτωνες όλη αυτή τη φασαρία.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(15-04-2013, 12:25 AM)ecoj Έγραψε: Οι οποίοι προερχόμενοι από τοπικά Ασπροπύργου και Ελευσίνας είναι 5 άνθρωποι κυριολεκτικά. Όλο αυτό με τη μετεπιβίβαση μου φαίνεται χαζό. Αν δεν θέλουν καθόλου μετεπιβίβαση ας βάλουν έναν κορμό για κάθε περιοχούλα ώστε να βρεθούμε 3000000000 γραμμές στο κέντρο και να γίνεται της π#$##@%#%#. Αλλιώς ας κοιτάξουν να δουν πως θα στέλνουν εύκολα το κόσμο στο μετρό με γραμμές όπως το 866 και να υπάρχουν και κάποιοι βασικοί κορμοί.
Δεν νομίζω να πηγαίνουν τόσο χάλια από επιβατική κίνηση τα τοπικά Ελευσίνας/Ασπροπύργου. Επίσης και να 'χουν όντως τέτοια επιβατική κίνηση με το να πάνε Αγία Μαρίνα θα αναλάβουν το κομμάτι της Ελευσίνας και της ΝΕΟΑΚ κάτι που σημαίνει μεγαλύτερη επιβατική κίνηση συν το ότι θα πηγαίνει ο άλλος με τη μια μετρό και όχι όπως σήμερα που πρέπει να πάρεις τοπικό, μετά κορμό που είναι ανά 20'-30' στην καλύτερη και σε πάει είτε Κουμουνδούρου είτε Αιγάλεω και θέλεις 2 μετεπιβιβάσεις υποχρεωτικά λογικό μου φαίνεται να 'ναι ψόφιες από επιβατική κίνηση.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
15-04-2013, 01:04 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-04-2013, 01:43 AM από pvuccino.)
Καθόλου ψώφιες δεν είναι οι τοπικές της Ελευσίνας! Αλλά κατά ένα περίεργο τρόπο το μεγαλύτερο κομμάτι τους είναι ακριβώς αυτό: τοπικές μεταφορές! Μόνο το 1/3 των επιβατών καταλήγει στους κορμούς ή στις γραμμές για Πειραιά... Εγώ δεν είμαι βέβαιος πάντως ότι αξίζει να 'χεις τόσες γραμμές στη ΝΕΟΑΚ. Πόση κίνηση έχει πια; Εδώ τώρα που 'χεις 2-3 και πάλι δε γεμίζουν! (αν εξαιρέσουμε τις πολύ πρωινές ώρες που φαντάζομαι θα 'χει περισσότερο κόσμο λόγω εργοστασίων...)
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(14-04-2013, 11:48 PM)pvuccino Έγραψε: ... Όλοι οι υπόλοιποι κορμοί που δημιουργήθηκαν εκ των υστέρων ήταν "γιαλαντζί" κορμοί, γιατί αποτελούσαν απλά παλιές ακτινικές γραμμές που "κορμοποιήθηκαν!" Δεν έδιναν και δε δίνουν καμία ανταπόκριση πουθενά! Το 207 έγινε Β1, ...
Το 207 δεν είναι ο σωστός αριθμός. Το 207 μετά την αρχική επαναρίθμηση πρωτοχρησιμοποιήθηκε στο γνωστό τοπικό της Γλυφάδας.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
16-04-2013, 02:53 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-04-2013, 02:56 AM από pvuccino.)
(15-04-2013, 12:42 PM)abc Έγραψε: Το 207 δεν είναι ο σωστός αριθμός. Το 207 μετά την αρχική επαναρίθμηση πρωτοχρησιμοποιήθηκε στο γνωστό τοπικό της Γλυφάδας.
Ναι έχεις δίκιο. Το 205 θυμόμουνα, αλλά αυτό πήγαινε από Σούρμενα, όπως το τοπικό στο οποίο μετασχηματίστηκε. Απλά το Β1 όταν πρωτοδημιουργήθηκε είχε μετά τη Γλυφάδα ΑΚΡΙΒΩΣ παράλληλη διαδρομή με το 207! Τώρα στην ουσία μιμείται παλιότερη ακτινική γραμμή, την 160: Πειραιάς-Τερψιθέα!
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Όσο αφορά την Ελευσίνα και τη σύνδεση με το κέντρο υπάρχει και κάτι άλλο ενδιαφέρον: το 845. Μεγάλο μέρος του κόσμου το χρησιμοποιεί για να φτάσει στη διασταύρωση Ιερά οδού και Θηβών και από εκεί πάει στο μετρό που είναι λίγο πιο κάτω.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
Ε ναι λογικό το βρίσκω, γιατί το Α16 από μόνο του έχει τραγικές συχνότητες! Αν περάσει πρώτο το 845, γιατί να μην το πάρεις; Δεν έχεις και πολλές επιλογές από Ελευσίνα για μετρό! Εκτός κι αν πάρεις όποιο περάσει πρώτο και κατέβεις μετά τη Γέφυρα Ασπροπύργου όπου υπάρχει και το 866! Αλλιώς...