Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(19-03-2013, 03:49 PM)ecoj Έγραψε: Μόνο η Α2 και η Ε22 δεν παίρνουν ποτέ Ν1;
Γιατί οι Α3, Β3 έχουν σίγουρα και Ν1 καθημερινά ενώ η Β2 έχει μόνο Ν1 μιας και GN είναι πολύ σπάνιο πια στη συγκεκριμένη γραμμή.
Και στην Α5 έχω πετύχει Ν1. 12μετρα βλέπεις παντού πλέον. Τις GN τι τις κάνουν; Τις τρώνε;
Ε22, Α2 και 608 είναι οι γραμμές που δεν παίρνουν ποτέ 12μετρό. Και το 040 που παίρνει πολύ σπάνια. Οι GN πολλές φορές δεν επαρκούν και μπαίνει η εφεδρεά τους που είναι Ν1, ενώ άλλες φορές μπορεί να μην υπάρχει οδηγός για 18μετρο.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
19-03-2013, 06:45 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-03-2013, 06:49 PM από ecoj.)
Tα 550, Α1; Στα δυτικά προάστια το μόνο που βλέπεις μόνο με 18μετρο είναι το 703. Για το 843 δεν είμαι απόλυτα σίγουρος. Επίσης οι Χ97, Χ96 έχουν μόνιμα 18μετρο. Στα Α10, Β9, Β10, Β12 παίζουν και Ν2 σίγουρα ενώ για τα Α7, Β18, Γ18 να πω δεν είμαι σίγουρος αν και νομίζω έχουν παίξει και εκεί 12μετρα έστω και σπάνια. Άρα: Α2, Ε22, 608, 703, Χ95, Χ96 έχουν βρέξει χιονίσει 18μετρο. Ποιες άλλες είναι μόνιμα με 18μετρο; Και η τρόλεϊ 10 σχεδόν πάντα 18μετρο έχει αν και έχει πάρει 12μετρο.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Το προβλημα με τα 18μετρα (του ελληνικου τουλαχιστον) δεν ειναι οτι δεν υπαρχουν αλλα περνανε πλεον ελαχιστα οχηματα απο κτεο λογω κοστους(αυτο μου είπε ενας οδηγος). Γι αυτο σε γραμμες που ειχαν νταλικες (237,β2) βλεπουμε μονο Ν1. Και στις α3,β3,α4 2-3 σιγουρα στην καθεμια. Καποια δρομολογια καλώς εκτελουνται με Ν1 (το 237 για παραδειγμα αντε να χρειαζεται 2 νταλικες στην αιχμη αλλά βγαινει και με Ν1. Σε αλλα δρομολογια βεβαια γινεται σαρδελοποιηση..)
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
19-03-2013, 09:51 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-03-2013, 10:11 PM από pvuccino.)
(19-03-2013, 06:45 PM)ecoj Έγραψε: Tα 550, Α1; Στα δυτικά προάστια το μόνο που βλέπεις μόνο με 18μετρο είναι το 703. Για το 843 δεν είμαι απόλυτα σίγουρος. Επίσης οι Χ97, Χ96 έχουν μόνιμα 18μετρο. Στα Α10, Β9, Β10, Β12 παίζουν και Ν2 σίγουρα ενώ για τα Α7, Β18, Γ18 να πω δεν είμαι σίγουρος αν και νομίζω έχουν παίξει και εκεί 12μετρα έστω και σπάνια. Άρα: Α2, Ε22, 608, 703, Χ95, Χ96 έχουν βρέξει χιονίσει 18μετρο. Ποιες άλλες είναι μόνιμα με 18μετρο; Και η τρόλεϊ 10 σχεδόν πάντα 18μετρο έχει αν και έχει πάρει 12μετρο. Στο Α1 τώρα μόλις, πριν καμιά ώρα είδα Ν1!! Το 10 έχει στάνταρ 18μετρα, το ίδιο και το 550. (η μόνη φορά που είχα δει 12μετρο στο 550 ήταν στους Ολυμπιακούς που έμπαινε γενικά ό,τι να 'ναι!) Στα Α10/Β10 πάααρα πολύ σπάνια μπαίνει Ν2, γιατί γίνεται χαμός από κοσμο! Στα Β9, Β12 που είναι πιο χαλαρά τα πράγματα μπαίνουν πιο συχνά. Β18/Γ18 συχνότατα, και μάλιστα λόγω έλλειψης οχημάτων οι οδηγοί της Ράλλη παίρνουν Irisbus από το γειτονικό αμαξοστάσιο του Πειραιά. Και τα 703/843 είναι ΠΑΝΤΑ με 18μετρο (και σχεδόν ΠΑΝΤΑ με solaris) αν εξαιρέσουμε μια μικρή περίοδο πέρσι το καλοκαίρι που είχαν μπει κανα 2 Irisbus Diesel και σ' αυτές τις γραμμές.
Επίσης τον τελευταίο καιρό, αποκλειστικά με 18μετρα λειτουργούν και τα τρόλλεϋ 6 και 14! (αν και δε βλέπω το λόγο... ειδικά το 6 άδειο πάει, άδειο έρχεται!)
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(19-03-2013, 03:29 PM)ecoj Έγραψε: Πρώτη φορά είδα το Α4 με Ν1. Συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια. Και να δεις τι γίνονταν στις απεργίες του Μετρό το Νοέμβρη του '12 και τον περασμένο Γενάρη, που έβαζαν Ν1 και από Ακαδημία μέχρι να φτάσει στον Άγιο Δημήτριο γίνονταν της οσίας σαρδέλας!
Όπως είπε και ο georgio, καθημερινά μπαίνουν N1 στο Α4, όπως και σε όλα τ' άλλα που αναφέρθηκαν (Α3/Β3, Β2).
(19-03-2013, 06:45 PM)ecoj Έγραψε: Επίσης οι Χ97, Χ96 έχουν μόνιμα 18μετρο. Η Χ96 όπως και η Χ95 έχουν σταθερά 18μετρα Solaris. Στο Χ97 μπαίνουν και 12μετρα αρκετές φορές. Και λογικό το βλέπω, γιατί η κίνηση στη γραμμή είναι σχετικά χαμηλή όποτε το Μετρό προς Αεροδρόμιο λειτουργεί κανονικά.
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
(17-03-2013, 11:45 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Είχε μειωμένη κίνηση και το Μετρό. Οι περισσότεροι πρέπει να προτίμησαν τα λεωφορεία, γιατί και στο Μεταξουργείο περίμενα ότι θα γίνεται χαμός, αλλά τελικά είχε συνηθισμένη επιβατική κίνηση Σαββάτου κάποια στιγμή που χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω το Μετρό. Κακό σημάδι αυτό για τη ΣΤΑΣΥ, διότι αποδομεί την εμπιστοσύνη που δείχνει ο κόσμος.
Από την άλλη, όμως, δεν κατανοώ γιατί αυτό το ΣΚ δεν πύκνωσαν τα δρομολόγια στο Α13 και στο 12. Μάλλον στον ΟΑΣΑ νομίζουν ακόμη ότι το 3ήμερο της Καθαράς Δευτέρας αδειάζει η Αθήνα.
Εδώ δεν πύκνωσαν το 608, που για Άλσος Βεϊκου πήγαινε τίγκα και πολλοί προτιμούσαν τα 054 και 5/13 για να εξυπηρετηθούν...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(19-03-2013, 11:25 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια. Και να δεις τι γίνονταν στις απεργίες του Μετρό το Νοέμβρη του '12 και τον περασμένο Γενάρη, που έβαζαν Ν1 και από Ακαδημία μέχρι να φτάσει στον Άγιο Δημήτριο γίνονταν της οσίας σαρδέλας!
Όπως είπε και ο georgio, καθημερινά μπαίνουν N1 στο Α4, όπως και σε όλα τ' άλλα που αναφέρθηκαν (Α3/Β3, Β2).
Η Χ96 όπως και η Χ95 έχουν σταθερά 18μετρα Solaris. Στο Χ97 μπαίνουν και 12μετρα αρκετές φορές. Και λογικό το βλέπω, γιατί η κίνηση στη γραμμή είναι σχετικά χαμηλή όποτε το Μετρό προς Αεροδρόμιο λειτουργεί κανονικά.
Λάθος έγραψα. Εννοούσα Χ95 και όχι Χ97. Τα άλλα οκ. Το Χ97 φυσικά και παίρνει συχνά 12μετρο.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(19-03-2013, 09:51 PM)pvuccino Έγραψε: Στο Α1 τώρα μόλις, πριν καμιά ώρα είδα Ν1!! Το 10 έχει στάνταρ 18μετρα, το ίδιο και το 550. (η μόνη φορά που είχα δει 12μετρο στο 550 ήταν στους Ολυμπιακούς που έμπαινε γενικά ό,τι να 'ναι!) Στα Α10/Β10 πάααρα πολύ σπάνια μπαίνει Ν2, γιατί γίνεται χαμός από κοσμο! Στα Β9, Β12 που είναι πιο χαλαρά τα πράγματα μπαίνουν πιο συχνά. Β18/Γ18 συχνότατα, και μάλιστα λόγω έλλειψης οχημάτων οι οδηγοί της Ράλλη παίρνουν Irisbus από το γειτονικό αμαξοστάσιο του Πειραιά. Και τα 703/843 είναι ΠΑΝΤΑ με 18μετρο (και σχεδόν ΠΑΝΤΑ με solaris) αν εξαιρέσουμε μια μικρή περίοδο πέρσι το καλοκαίρι που είχαν μπει κανα 2 Irisbus Diesel και σ' αυτές τις γραμμές.
Επίσης τον τελευταίο καιρό, αποκλειστικά με 18μετρα λειτουργούν και τα τρόλλεϋ 6 και 14! (αν και δε βλέπω το λόγο... ειδικά το 6 άδειο πάει, άδειο έρχεται!) Στο 6 λογικό είναι να μην έχει και ιδιαίτερη κίνηση καθώς η Αχαρνών είναι ένα σκέτο γκέτο λαθρομεταναστών. Καλύτερα να κοπούν Β9-Γ9 στα Άνω Πατήσια ως τοπικά και να ενισχύθει λίγο το 6 ώστε να καλύψει το όποιο κενό δημιουργηθεί. Έτσι τα Β9-Γ9 και θα βελτιώσουν τις συχνότητές τους χωρια που από το Β9 ίσως να μπορούμε να εξοικονομήσουμε και 18μετρα λόγω μεγαλύτερης συχνότητας.
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
20-03-2013, 01:29 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-03-2013, 01:31 AM από ecoj.)
(19-03-2013, 09:51 PM)pvuccino Έγραψε: Στο Α1 τώρα μόλις, πριν καμιά ώρα είδα Ν1!! Το 10 έχει στάνταρ 18μετρα, το ίδιο και το 550. (η μόνη φορά που είχα δει 12μετρο στο 550 ήταν στους Ολυμπιακούς που έμπαινε γενικά ό,τι να 'ναι!) Στα Α10/Β10 πάααρα πολύ σπάνια μπαίνει Ν2, γιατί γίνεται χαμός από κοσμο! Στα Β9, Β12 που είναι πιο χαλαρά τα πράγματα μπαίνουν πιο συχνά. Β18/Γ18 συχνότατα, και μάλιστα λόγω έλλειψης οχημάτων οι οδηγοί της Ράλλη παίρνουν Irisbus από το γειτονικό αμαξοστάσιο του Πειραιά. Και τα 703/843 είναι ΠΑΝΤΑ με 18μετρο (και σχεδόν ΠΑΝΤΑ με solaris) αν εξαιρέσουμε μια μικρή περίοδο πέρσι το καλοκαίρι που είχαν μπει κανα 2 Irisbus Diesel και σ' αυτές τις γραμμές.
Επίσης τον τελευταίο καιρό, αποκλειστικά με 18μετρα λειτουργούν και τα τρόλλεϋ 6 και 14! (αν και δε βλέπω το λόγο... ειδικά το 6 άδειο πάει, άδειο έρχεται!) ΤΡΌΛΕΪ: Η 10 ήταν όντως η μόνη με σχεδόν αποκλειστικά 18μετρα αν και 1-2 12μετρα δεν θα έβλαπταν πιστεύω. Τώρα για τις 6, 14 έχεις δίκιο και μου κάνει εντύπωση. Μάλιστα ενδιαφέρον είναι ότι η 3 έχει λιγότερα 18μετρα πλέον και είναι εμφανές και μάλιστα 3 έχει περισσότερο κόσμο από την 6.
ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ: Το 703 δεν αντέχει χωρίς 18μετρο και λογικό μιας και διασχίζει όλη τη Θηβών και καθημερινά είχε μία Volvo τουλάχιστο άλλα τώρα μάλλον την έκοψαν και έμειναν μόνο Solaris (το ίδιο και για το 843 λογικά). Το 550 και αυτό έχει πάρα πολύ κόσμο άρα δεν πάει κάτι άλλο και άσε που ταξιδεύουν κάθε πρωί να φτάσουν τα λεωφορεία στη Κηφισιά. Και η 040 που έχει σχεδόν πάντα 18μετρο έχει κάνει εμφάνιση με Ν2. Τα Α10/Β10 είναι άθλιες γραμμές και πολλοί αποφεύγουν να βρίσκονται στο πίσω μέρος του λεωφορείου και για αυτό γίνεται της τρελής μπροστά. Το Β12 έχει τουλάχιστο 1 Ν2 κάθε Σάββατο.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(20-03-2013, 01:17 AM)mercedes elbo Έγραψε: Στο 6 λογικό είναι να μην έχει και ιδιαίτερη κίνηση καθώς η Αχαρνών είναι ένα σκέτο γκέτο λαθρομεταναστών. Καλύτερα να κοπούν Β9-Γ9 στα Άνω Πατήσια ως τοπικά και να ενισχύθει λίγο το 6 ώστε να καλύψει το όποιο κενό δημιουργηθεί. Έτσι τα Β9-Γ9 και θα βελτιώσουν τις συχνότητές τους χωρια που από το Β9 ίσως να μπορούμε να εξοικονομήσουμε και 18μετρα λόγω μεγαλύτερης συχνότητας. Συμφωνώ απολύτως! Γιατί το 6 ναι μεν είναι άδειο, αλλά οι νταλίκες του Β9 γεμίζουν! Κρίμα δεν είναι; (και κυρίως εφ' όσον υπάρχει μεγαλύτερη επάρκεια σε νταλικοτρόλλεϋ; ) Εγώ μη σου πω και στον Περισσό θα τα 'στελνα τα τοπικά αν υπάρχει χώρος! Με διέλευση από Ν.Φιλαδέλφεια φυσικά και ανταπόκριση με το 6. Ίσως μάλιστα τότε το Β9 να μη χρειαζόταν πια 18μετρο και να πέρναγε και πιο άνετα απ' τα στενάκια της Κάτω Κηφισιάς! Επίσης και η Πατησίων είναι γκέτο λαθρομεταναστών, αλλά τα τρόλλεϋ γεμίζουν ασφυκτικά! Να υποθέσω ότι οι μαύροι προτιμούν τα ΜΜΜ, ενώ οι Πακιστανοί όχι;
|