Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Σήμερα το μεσημέρι είχε γκαζιέρα στο 235. Ενδεχομένως επειδή γινόταν χάος στο κέντρο και είχαν μπλοκάρει τα λεωφορεία να έβαλαν καμία του 220/221 να κάνει δρομολόγιο του 235 μπας και εξυπηρετηθεί ο κόσμος.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Λογικο ακουγεται και ισως πρεπει να γινουν ενα κυκλωμα 220/221/235. Και μπραβο σε οποιον το σκεφτηκε
Δημοσιεύσεις: 3.200
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
17-03-2013, 09:23 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-03-2013, 09:24 PM από ecoj.)
Το Σάββατο είχε και αρθρωτό στο 12 άλλα ο πανικός στον Άγιο Αντώνιο δεν σώθηκε. Το Α13 έμεινε με Citelis και χωρίς πύκνωση με αποτέλεσμα να ανεβαίνουν κάτι παραπάνω από πίχτρα στην Αθήνα και μάλιστα σε μερικές στάσεις κατά μήκος της Λένορμαν δεν σταμάταγαν γιατί δεν χώραγαν να βάλουν άλλους. Για τέτοιο χάλι μιλάμε.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(17-03-2013, 09:23 PM)ecoj Έγραψε: Το Σάββατο είχε και αρθρωτό στο 12 άλλα ο πανικός στον Άγιο Αντώνιο δεν σώθηκε. Το Α13 έμεινε με Citelis και χωρίς πύκνωση με αποτέλεσμα να ανεβαίνουν κάτι παραπάνω από πίχτρα στην Αθήνα και μάλιστα σε μερικές στάσεις κατά μήκος της Λένορμαν δεν σταμάταγαν γιατί δεν χώραγαν να βάλουν άλλους. Για τέτοιο χάλι μιλάμε.
Είχε μειωμένη κίνηση και το Μετρό. Οι περισσότεροι πρέπει να προτίμησαν τα λεωφορεία, γιατί και στο Μεταξουργείο περίμενα ότι θα γίνεται χαμός, αλλά τελικά είχε συνηθισμένη επιβατική κίνηση Σαββάτου κάποια στιγμή που χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω το Μετρό. Κακό σημάδι αυτό για τη ΣΤΑΣΥ, διότι αποδομεί την εμπιστοσύνη που δείχνει ο κόσμος.
Από την άλλη, όμως, δεν κατανοώ γιατί αυτό το ΣΚ δεν πύκνωσαν τα δρομολόγια στο Α13 και στο 12. Μάλλον στον ΟΑΣΑ νομίζουν ακόμη ότι το 3ήμερο της Καθαράς Δευτέρας αδειάζει η Αθήνα.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Η πυκνωση σημαίνει κοψιμο λεωφορειων απο αλλες γραμμες;
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(18-03-2013, 03:16 AM)georgio Έγραψε: Η πυκνωση σημαίνει κοψιμο λεωφορειων απο αλλες γραμμες;
Η πύκνωση που είχε γίνει την προηγούμενη φορά, τουλάχιστον απ' όσο έγινε γνωστό από τον ΟΑΣΑ, ήταν εφαρμογή προγράμματος καθημερινής το Σαββατοκύριακο, με ενδεχόμενη περαιτέρω ενίσχυση αν υπήρχε αυξημένη επιβατική κίνηση (σιγά μην έγινε). Άρα δεν είναι το πρόβλημα τόσο πολύ τα οχήματα (δεν αφαιρούνται από πουθενά), όσο το προσωπικό. Γιατί μην ξεχνάμε ότι ειδικά τις Κυριακές υπάρχουν και γραμμές που ξεκινούν ακόμη και στις 9 το πρωί και άλλες που σταματάνε αρκετά νωρίς το βράδυ για να εξοικονομούν βάρδιες.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Ουσιαστικα αυτο εννοουσα. Οι παραπανω βαρδιες γινονται με υπερωριες ή κοβονται δρομολογια απο αλλες γραμμες;
Δημοσιεύσεις: 3.200
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Πρώτη φορά είδα το Α4 με Ν1.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Απο περυσι εχει καθε μερα 2-3 Ν1 την ημέρα
Δημοσιεύσεις: 3.200
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
19-03-2013, 03:49 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-03-2013, 03:59 PM από ecoj.)
Μόνο η Α2 και η Ε22 δεν παίρνουν ποτέ Ν1;
Γιατί οι Α3, Β3 έχουν σίγουρα και Ν1 καθημερινά ενώ η Β2 έχει μόνο Ν1 μιας και GN είναι πολύ σπάνιο πια στη συγκεκριμένη γραμμή.
Και στην Α5 έχω πετύχει Ν1. 12μετρα βλέπεις παντού πλέον. Τις GN τι τις κάνουν; Τις τρώνε;