Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το Ν2 #650 που ήταν σήμερα στη γραμμή 730 το πίσω του τζάμι έχει φύγει από τη θέση του και κοπανιέται μέχρι να σπάσει. Αν όμως σπάσει υπάρχει κίνδυνος να πέσει πάνω στο πίσω αμάξι ή σε αυτούς που έχουν κάτσει πίσω πίσω. Ελπίζω να κολληθεί στη θέση του αλλιώς υπάρχει κίνδυνος σοβαρός για τραυματισμό.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(08-02-2013, 09:34 AM)Vasilis21 Έγραψε: εγω παντως προχτες που ειχαν σταση εργασιας 12:00 με 16:00 περιμενα το 608 στου ζωγραφου απο 16:30 και το πρωτο ηρθε στις 17:00 ενω ειχαν περασει δυο 230 και δυο 235
Εντύπωση μου κάνει ότι ήρθε πρώτο το 235. Γενικά σε κάθε στάση εργασίας, μιας που εμείς ασχολούμαστε, μπορούμε να υπολογίσουμε περίπου το πότε θα έρθει λεωφορείο ανάλογα με το Α/Σ που εξυπηρετει τη γραμμή.
Στην περίπτωσή σου, το 230 έρχεται από Βοτανικό, το 235 από Ελληνικό και το 608 από Ελληνικό και Ράλλη. Αφού λοιπόν ήρθε λεωφορείο του 235, σημαίνει ότι έπρεπε να εμφανιστεί και όχημα του 608 (εκείνη την ώρα, δηλ. 16:40 - 17:00 το κύκλωμα έχει τα οχήματα του Ελληνικού από Ζωγράφου και της Ράλλη από Γαλάτσι).
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Σήμερα το τελευταίο (προ στάσης εργασίας) 171 από Αγ. Δημήτριο εκτέλεσε δρομολόγιο στις 10:10, άρα τα όσα ακούγονται σε κάθε στάση εργασίας ότι την ώρα που αυτή ξεκινάει όλα τα λεωφορεία είναι στα αμαξοστάσια είναι λίγο μύθος. Διότι το 171 για να φτάσει Βάρκιζα θέλει 1 ώρα και μέχρι να πάει στο αμαξοστάσιο θέλει σίγουρα 20-30' ακόμη.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
(14-02-2013, 12:39 PM)Citaro Έγραψε: Εντύπωση μου κάνει ότι ήρθε πρώτο το 235. Γενικά σε κάθε στάση εργασίας, μιας που εμείς ασχολούμαστε, μπορούμε να υπολογίσουμε περίπου το πότε θα έρθει λεωφορείο ανάλογα με το Α/Σ που εξυπηρετει τη γραμμή.
Στην περίπτωσή σου, το 230 έρχεται από Βοτανικό, το 235 από Ελληνικό και το 608 από Ελληνικό και Ράλλη. Αφού λοιπόν ήρθε λεωφορείο του 235, σημαίνει ότι έπρεπε να εμφανιστεί και όχημα του 608 (εκείνη την ώρα, δηλ. 16:40 - 17:00 το κύκλωμα έχει τα οχήματα του Ελληνικού από Ζωγράφου και της Ράλλη από Γαλάτσι). το πρωτο 230 ηρθε στις 16:45 μαζι με 235 ενω το 608 το ειδα να ανεβαινει προς νεκροταφειο ζωγραφου για να παει αφετηρια 16:50 και ηρθε στην σταση που το περιμενα στη παπαγου στις 17:00 και φυσικα ηταν φισκα
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 58
Θέματα: 0
Εγγραφή: 06-02-2013
(14-02-2013, 01:18 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Σήμερα το τελευταίο (προ στάσης εργασίας) 171 από Αγ. Δημήτριο εκτέλεσε δρομολόγιο στις 10:10, άρα τα όσα ακούγονται σε κάθε στάση εργασίας ότι την ώρα που αυτή ξεκινάει όλα τα λεωφορεία είναι στα αμαξοστάσια είναι λίγο μύθος. Διότι το 171 για να φτάσει Βάρκιζα θέλει 1 ώρα και μέχρι να πάει στο αμαξοστάσιο θέλει σίγουρα 20-30' ακόμη. Φυσικά και είναι μύθος. Έτυχε να επιστρέφω από αεροπορικό ταξίδι στις 24/1 όταν υπήρχε ανάλογη στάση εργασίας και πήρα το Χ97 από αεροδρόμιο 10:15 ενώ η στάση ξεκινούσε στις 11:00. Γύρω στις 11:00 φτάσαμε στη Δάφνη.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Ένα άλλο ζήτημα είναι το γιατί δεν ακολουθεί και η Αθήνα το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης στο χειρισμό των απεργιών: Χθες στον ΟΑΣΘ υπήρχε 24ωρη απεργία. Ωστόσο διοίκηση και εργαζόμενοι φαίνεται ότι εκεί συνεργάζονται καλύτερα και συμφώνησαν στο να λειτουργήσει το δίκτυο του ΟΑΣΘ με προσωπικό ασφαλείας, διαθέτοντας 1-2 λεωφορεία σε κάθε γραμμή.
Εδώ στην πρωτεύουσα, όμως, αυτό που βλέπουμε σε κάθε 24ωρη απεργία είναι τα λεωφορεία να εξαφανίζονται από τους δρόμους και χιλιάδες επιβάτες να αναγκάζονται να χρυσοπληρώνουν είτε ταξί είτε βενζίνη για το ΙΧ τους.
Πόσο δύσκολο θα ήταν άραγε αν σε κάθε 24ωρη απεργία στην ΟΣΥ αποφάσισαν και εδώ οι εργαζόμενοι να διαθέσουν κάποιο αριθμό οχημάτων για να λειτουργεί το δίκτυο και να εξυπηρετείται ο κόσμος; Και το ίδιο να γίνεται και στη ΣΤΑ.ΣΥ., αντί για τα κατεβασμένα ρολά.
Η Αθήνα, μια ευρωπαϊκή πρωτεύουσα των 5 εκατ. κατοίκων, των αρκετών εκαντοντάδων (ή και χιλιάδων) τουριστών καθημερινά, των χιλιάδων επιχειρήσεων, των 9 Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων με αρκετές εκατοντάδες φοιτητές το καθένα, έχει μείνει αρκετές δεκαετίας πίσω σε αυτό το θέμα. Γιατί φαίνεται ότι και το ζήτημα της ύπαρξης προσωπικού ασφαλείας
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
(22-02-2013, 02:26 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ένα άλλο ζήτημα είναι το γιατί δεν ακολουθεί και η Αθήνα το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης στο χειρισμό των απεργιών: Χθες στον ΟΑΣΘ υπήρχε 24ωρη απεργία. Ωστόσο διοίκηση και εργαζόμενοι φαίνεται ότι εκεί συνεργάζονται καλύτερα και συμφώνησαν στο να λειτουργήσει το δίκτυο του ΟΑΣΘ με προσωπικό ασφαλείας, διαθέτοντας 1-2 λεωφορεία σε κάθε γραμμή.
Εδώ στην πρωτεύουσα, όμως, αυτό που βλέπουμε σε κάθε 24ωρη απεργία είναι τα λεωφορεία να εξαφανίζονται από τους δρόμους και χιλιάδες επιβάτες να αναγκάζονται να χρυσοπληρώνουν είτε ταξί είτε βενζίνη για το ΙΧ τους.
Πόσο δύσκολο θα ήταν άραγε αν σε κάθε 24ωρη απεργία στην ΟΣΥ αποφάσισαν και εδώ οι εργαζόμενοι να διαθέσουν κάποιο αριθμό οχημάτων για να λειτουργεί το δίκτυο και να εξυπηρετείται ο κόσμος; Και το ίδιο να γίνεται και στη ΣΤΑ.ΣΥ., αντί για τα κατεβασμένα ρολά.
Η Αθήνα, μια ευρωπαϊκή πρωτεύουσα των 5 εκατ. κατοίκων, των αρκετών εκαντοντάδων (ή και χιλιάδων) τουριστών καθημερινά, των χιλιάδων επιχειρήσεων, των 9 Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων με αρκετές εκατοντάδες φοιτητές το καθένα, έχει μείνει αρκετές δεκαετίας πίσω σε αυτό το θέμα. Γιατί φαίνεται ότι και το ζήτημα της ύπαρξης προσωπικού ασφαλείας φανταζεσαι τι εχει να γινει αν μπουν 1-2 λεοφορεια σε γραμμες τυπου 608???ποιον θα εξυπηρετουν?????
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Ναι όντως. Βάλε το 703 ή το 608 με δύο λεωφορεία. Και στην οροφή να βάζεις τον κόσμο δεν θα χωράει. Άλλα από το να μην λειτουργούν καθόλου...
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Άρθρο στη σημερινή "Ελευθεροτυπία" σχετικά με τους ελέγχους εισιτηρίων στο δίκτυο της ΟΣΥ:
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=346089
Πάντως εγώ οφείλω να πω πως όσες φορές έχω συναντήσει ελεγκτή σε λεωφορείο (ελάχιστες, αν και καθημερινός χρήστης των ΜΜΜ), πάντα εισέρχεται από τη μπροστινή πόρτα, ζητάει από τον οδηγό να κλείσει τα μηχανήματα, κρεμάει την ειδική ταυτότητα και στη συνέχεια ζητάει από το κοινό επίδειξη εισιτηρίων και καρτών. Επίσης, όσες φορές τυχαίνει να βρίσκουν άτομο χωρίς εισιτήριο/κάρτα, κόβουν κανονικά απόδειξη προστίμου από το τριπλότυπο μπλοκάκι και ούτε έχω δει να φέρονται βίαια σε κάποιον.
Το ίδιο και στο Μετρό, που την τελευταία (και μοναδική εδώ και τουλάχιστον μια 5ετία) φορά που πέτυχα ελεγκτές, στο στ. Ευαγγελισμού, είχαν όλοι ταυτότητα κρεμασμένη και η κοπέλα που της επιδείξαμε τις κάρτες μας ήταν κάτι παραπάνω από ευγενέστατη. Και φυσικά αν και η ομάδα των ελεγκτών δέχονταν λεκτικές επιθέσεις από κάποιους "έξυπνους", ενεργούσαν όπως όφειλαν και δεν απαντούσαν.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Απο τοτε που πηρε το ελληνικο ξανα εξολοκληρου το 250 παντα βγαινει με 1-2 οχηματα λιγοτερα. Σημερα το πρωι μεχρι τις 10 τουλαχιστον κυκλοφορουσαν 4 απο τα 6 που νομιζω οτι ειναι κανονικα. 166,167,168,227. Μετα το μεσημερι ειδα κ το 165... Αγνωστο βεβαια αν εφυγε καποιο αλλο. + το οτι μετα τις 6 βγαινει 1 μονο οχημα ανα 30 λεπτα περιπου
|