Αξιολόγηση Θέματος:
  • 17 Ψήφοι - 3.18 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1
#31
(29-12-2012, 05:09 PM)pvuccino Έγραψε: Ναι αλλά το 162 καλύπτει μόνο του όλη την Άνω Βούλα, δε γίνεται απλά να καταργηθεί! Η μόνη εναλλακτική είναι τα... πόδια και μάλιστα σε μια περιοχή με πολύ μεγάλες κλίσεις. Οι μεγαλύτεροι άνθρωποι τι θα κάνουν; Εκτός βέβαια κι αν επεκτείνουν το 154, αλλά μόνο με 12μετρο, γιατί η νταλίκα δε χωράει στα στενά. (Και ξέρουμε όλοι τι γίνεται όταν μπαίνει 12μετρο στο 154...)

Πάντως στην παλιά διαδρομή του 154 στη Βούλα που έφτανε μέχρι τη στάση Ιθάκης έμπαινε 18μετρο.
Απάντηση
#32
(31-12-2012, 02:04 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πάντως στην παλιά διαδρομή του 154 στη Βούλα που έφτανε μέχρι τη στάση Ιθάκης έμπαινε 18μετρο.

Και τώρα μπαίνει από Πειραιώς και ξαναγυρνάει προς την Δερβενακίων. Το 162 βασικά έχει μια συχνότητα ανα 60' διότι δεν το χρησιμοποιεί πολύς κόσμος. Οι περισσότεροι κάτοικοι εκεί έχουν αμάξια.
Απάντηση
#33
(31-12-2012, 02:12 PM)krikri13 Έγραψε: Και τώρα μπαίνει από Πειραιώς και ξαναγυρνάει προς την Δερβενακίων. Το 162 βασικά έχει μια συχνότητα ανα 60' διότι δεν το χρησιμοποιεί πολύς κόσμος. Οι περισσότεροι κάτοικοι εκεί έχουν αμάξια.

Σαφώς αλλά με συχνότητα ανά 55'-60' του 162 και να σε παει στην παραλία και από 'κει να πάρεις Α2 για κέντρο είναι σκέτη ταλαιπωρία και χάσιμο χρόνου γι' αυτό και έχει τόσo μικρή επιβατική κίνηση κάτι που ισχύει και για τα υπόλοιπα τοπικα Γλυφαδας-Βούλας. Η μόνη λύση είναι ο ανασχεδιασμός των γραμμών με το άνοιγμα του Στ. Ελληνικού.
Απάντηση
#34
(31-12-2012, 02:29 PM)mercedes elbo Έγραψε: Σαφώς αλλά με συχνότητα ανά 55'-60' του 162 και να σε παει στην παραλία και από 'κει να πάρεις Α2 για κέντρο είναι σκέτη ταλαιπωρία και χάσιμο χρόνου γι' αυτό και έχει τόσo μικρή επιβατική κίνηση κάτι που ισχύει και για τα υπόλοιπα τοπικα Γλυφαδας-Βούλας. Η μόνη λύση είναι ο ανασχεδιασμός των γραμμών με το άνοιγμα του Στ. Ελληνικού.

Εκεί μάλλον θα βρεθούν όλες οι γραμμές της Γλυφάδας και της Βούλας μελλοντικά!!!
Απάντηση
#35
(31-12-2012, 02:04 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πάντως στην παλιά διαδρομή του 154 στη Βούλα που έφτανε μέχρι τη στάση Ιθάκης έμπαινε 18μετρο.

Ακριβώς. Και γιατί το αλλάξανε τότε; Πιο πολύ εξυπηρετούσε πριν. Μάλλον δυσκολευόταν οι νταλίκες στην κυκλική πλατεία Ζακύνθου & Ιθάκης.
Απάντηση
#36
(31-12-2012, 11:23 PM)pvuccino Έγραψε: Ακριβώς. Και γιατί το αλλάξανε τότε; Πιο πολύ εξυπηρετούσε πριν. Μάλλον δυσκολευόταν οι νταλίκες στην κυκλική πλατεία Ζακύνθου & Ιθάκης.

Όχι δεν ήταν αυτός ο λόγος. Αυτός ήταν ο λόγος. http://www.ebdomi.com/arthra/stiles-sxol...s-154.html
Απάντηση
#37
Αμ έτσι πες μου... οι γνωστές βλακείες! Να μ' εξυπηρετεί η συγκοινωνία αλλά όχι μπροστά στο σπίτι μου! Ε ναι όμως από κάπου πρέπει να περάσει ξέρετε το ρημάδι, δεν έχει φτερά! Εμένα για χρόνια πέρναγε ο Ίκαρος, όχι απλά μπροστά απ' το σπίτι μου, αλλά στα 2 μέτρα κυριολεκτικά απ' το προσκεφάλι του κρεβατιού μου! Και Ίκαρος έτσι; Όχι GN! Που τρανταζότανε το σύμπαν και νόμιζες ότι γίνεται σεισμός! :-D Να μου πεις εγώ ήμουνα και βλαμένος και μ' άρεσε! :-Ρ Τέλος πάντων, αφού έχουν τόοοσο πια μεγάλο πρόβλημα, ασ' τους να πορεύονται με το 162. Που περνάει όταν... και όποτε...
Απάντηση
#38
Αυτό ακριβώς και σε μένα. Ίκαροι πέρναγαν έξω από το σπίτι όταν ήμουν μικρός και χάλαγαν τον κόσμο άλλα δεν με πείραξε. Δεν με ενοχλούσε ποτέ όμως και ούτε άλλαξε κανείς κανένα δρομολόγιο για αυτό το λόγο. Για τα περί αρθρωτού και Midi τι να πω; Πρέπει να υπάρχει οργάνωση και τάξη στο που θα περνάει τι. Πολύς κόσμος χρειάζεται αρθρωτό. Άδειο το λεωφορείο τότε Midi. Βέβαια τα 18μετρα δεν χωράνε παντού οπότε άντε γεια.
Απάντηση
#39
Εντάξει μην τρελαθούμε, δεν έχει τόσο κόσμο το Πανόραμα για να θέλει αρθωτό. Midi κι αυτό με το ζόρι! Απλά το συγκεκριμένο αρθρωτό επειδή είναι σε μια γραμμή με μεγάλη κίνηση, έχει και πιο αξιοπρεπείς συχνότητες. Ενώ το midi που πάει και... Βούλα (κι όχι σε κάποιο σταθμό μετρό) περνάει όοοποτε το θυμηθεί!
Απάντηση
#40
Βέβαια πάντα υπάρχουν και τα 12μετρα. Δηλαδή κάτι ενδιάμεσο. Από αρθρωτό δεν πηδάς σε Midi.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.948 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 408.248 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.721 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.930 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 689.815 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.776 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.920 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.982 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.490 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.645 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)