Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2011
(01-10-2011, 12:27 AM)mercedes elbo Έγραψε: Eίχαν δεν έιχανε το έκαναν πάλι το θαύμα τους στο site του ΟΑΣΑ.
220 http://www.oasa.gr/xmap.php?id=p220
3,12 στις 7 το πρωι http://www.oasa.gr/xmap.php?id=p3http://www.oasa.gr/xmap.php?id=p12

μάλλον στο 220 αλλάζουν τις γκαζιέρες με μηχανάκια... Δεν δικαιολογείται τέτοια συχνότητα.. μάλλον αλλάζαν τα δρομολόγια και ξεχάσαν να βγάλουν τα παλιά... Δεν μπορώ να πιστέψω 14 δρομολόγια την ώρα, τη στιγμή που το 608 έχει 10 (από 13 κάποτε...)
Στο 3 θέλω να πιστέψω πως τα παραπάνω δρομολόγια είναι απο αμαξοστάσιο και ξέχασαν να το γράψουν στις εξαιρέσεις
Το 12 τώρα έγινε μεταμεσονύχτιο το Σάββατο; Και γιατί αφού κλέβει τη διαδρομή του 790;
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Γειά χαρά.
Ξέρετε τι γίνεται με τα δρομολόγια του 219;
Το χρησιμοποιώ καθημερινά και παρατηρώ ότι τα δρομολόγια από Καλλιθέα προς Αγ. Δημήτριο, δεν έχουν καμία σχέση με το site του ΟΑΣΑ (http://www.oasa.gr/xmap.php?id=p219)
Μόνο μία φορά τις τελευταίες δύο εβδομάδες έχει εκτελεστεί το δρομολόγιο των 08:25.
Υποθέτω ότι ήταν αργοπορημένο το δρομολόγιο των 08:05. Το επόμενο δρομολόγιο είναι των 08:40.
Φυσικά δεν χρειάζεται να αναφέρω ότι ο κόσμος στοιβάζεται στο ανερχόμενο (από Μοσχάτο) 218, το οποίο μετά την πλ. Κύπρου (Καλλιθέα) είναι πλέων πίτα..
Κατα τις 8 το απογευμα που περασα απο Μεσογειων ειδα οτι το Β5 τερματιζε στην ΕΡΤ και εκανε αναστροφη στο Σταυρο σαν εκτος υπηρεσιας απο και μεχρι εκει. Επισης ολα τα αεροδρομιακα solaris φευγαν απο Εθνικη Αμυνα σαν Χ94 και δεν βγαιναν Χ95.
(17-11-2011, 11:02 PM)meganium Έγραψε: Κατα τις 8 το απογευμα που περασα απο Μεσογειων ειδα οτι το Β5 τερματιζε στην ΕΡΤ και εκανε αναστροφη στο Σταυρο σαν εκτος υπηρεσιας απο και μεχρι εκει. Επισης ολα τα αεροδρομιακα solaris φευγαν απο Εθνικη Αμυνα σαν Χ94 και δεν βγαιναν Χ95.

Για το Χ95 είναι λογικό καθώς κάτω από τους Αμπελοκήπους ήταν κλειστοί οι δρόμοι.
Για το Β5 μαντεύω ότι επειδή έκλεισε η Αλεξάνδρας και στην ουσία πήγαινε μόνο μέχρι Αμπελοκήπους (αν έφτανε μέχρι εκεί), τα κατέβαζαν από Πλ. Αγ. Παρασκευής μέχρι ΕΡΤ για να έχουν χώρο για άραγμα, αφού έκαναν μόνο το μισό δρομολόγιο και λογικά θα είχαν πολύ κενό τα οχήματα μέχρι την επόμενη αναχώρηση.
(17-11-2011, 11:56 PM)Citaro Έγραψε: Για το Χ95 είναι λογικό καθώς κάτω από τους Αμπελοκήπους ήταν κλειστοί οι δρόμοι.
Για το Β5 μαντεύω ότι επειδή έκλεισε η Αλεξάνδρας και στην ουσία πήγαινε μόνο μέχρι Αμπελοκήπους (αν έφτανε μέχρι εκεί), τα κατέβαζαν από Πλ. Αγ. Παρασκευής μέχρι ΕΡΤ για να έχουν χώρο για άραγμα, αφού έκαναν μόνο το μισό δρομολόγιο και λογικά θα είχαν πολύ κενό τα οχήματα μέχρι την επόμενη αναχώρηση.
Καλά δεν καταλαβαίνω γιατί αυτά τα οχήματα που κάθονταν δεν τα βάζαν κανονικά με μειωμένο χρόνο διαδρομής ώστε να πυκνώσουν τα δρομολόγια?
(18-11-2011, 01:41 AM)mercedes elbo Έγραψε: Καλά δεν καταλαβαίνω γιατί αυτά τα οχήματα που κάθονταν δεν τα βάζαν κανονικά με μειωμένο χρόνο διαδρομής ώστε να πυκνώσουν τα δρομολόγια?

Γιατί αν υπήρχε λογική απάντηση και τα βάζανε στην κυκλοφορία, θα ζούσαμε στη Σουηδία και όχι στο κ@λοχανίο μας που λέγεται Ελλάδα !

Ποιός να τα βάλει και ποιός να ενδιαφερθεί; Ο σταθμάρχης/νεάντερταλ με το στυλό και το τσιγάρο, ή μήπως η ...τηλεματική; Αφού για να μάθει ο σταθμάρχης που βρίσκονται τα οχήματα πρέπει να τους πάρει έναν - έναν στο κινητό.

Και άντε και έδιωξε δυό - τρία οχήματα με απόσταση πενταλέπτου. Αν τα επόμενα δεν έρθουν (κλείστηκαν, μπλόκαραν κλπ.) και κάνει κενό;

Πες ότι τα ξεπεράσαμε όλα αυτά. Και αν σχολάει ο οδηγός και το όχημα αντί να βρίσκεται στο τέρμα είναι κάπου ... στους Αμπελοκήπους; Ο οδηγός θα απαιτήσει να το κλείσει και να το πάει μέσα. Ο σταθμάρχης δεν μπορεί να δικαιολογήσει υπερωρία και έτσι γίνεται το μπάχαλο ...
(18-11-2011, 02:53 PM)Citaro Έγραψε: Γιατί αν υπήρχε λογική απάντηση και τα βάζανε στην κυκλοφορία, θα ζούσαμε στη Σουηδία και όχι στο κ@λοχανίο μας που λέγεται Ελλάδα !

Ποιός να τα βάλει και ποιός να ενδιαφερθεί; Ο σταθμάρχης/νεάντερταλ με το στυλό και το τσιγάρο, ή μήπως η ...τηλεματική; Αφού για να μάθει ο σταθμάρχης που βρίσκονται τα οχήματα πρέπει να τους πάρει έναν - έναν στο κινητό.

Και άντε και έδιωξε δυό - τρία οχήματα με απόσταση πενταλέπτου. Αν τα επόμενα δεν έρθουν (κλείστηκαν, μπλόκαραν κλπ.) και κάνει κενό;

Πες ότι τα ξεπεράσαμε όλα αυτά. Και αν σχολάει ο οδηγός και το όχημα αντί να βρίσκεται στο τέρμα είναι κάπου ... στους Αμπελοκήπους; Ο οδηγός θα απαιτήσει να το κλείσει και να το πάει μέσα. Ο σταθμάρχης δεν μπορεί να δικαιολογήσει υπερωρία και έτσι γίνεται το μπάχαλο ...
Συμφωνώ 100% με όλα τα παραπάνω που λες και πιστεύω ότι για τέτοιες περιπτώσεις δεν πρέπει να κάνει ο σταθμάρχης ότι του κατέβει, άλλα να υπάρχει σχέδιο για τέτοιες περιπτώσεις (που πλέον μόνο απρόοπτες δεν είναι) που θα περιλαμβάμνει κανονικά τα δρομολόγια που πρέπει να γίνουν.
Δύο εως τρία χρόνια πρίν, το Β5 το στέλνανε από Γαλατσίου-Βεϊκου-Καποδιστρίου κλπ, ώστε να μην κόβονται τα δρομολόγια. Το έχω δει με τα μάτια μου γεμάτο με κόσμο. Πλέον, ο ΟΑΣΑ δεν ξέρουμε κατά πόσον ενδιαφέρεται για την εξυπηρέτηση του κοινού.

Η Αθήνα, είναι γεμάτη δρόμους. Σχέδιο χρειάζεται και τα δρομολόγια θα γίνονται ως εκεί που είναι δυνατόν ή και στο σύνολο της διαδρομής τους, έστω και τροποποιημένα. Δε θα μπορούσαν π.χ. να στέλνουν το Β5 μέχρι Άνω Πατήσια τουλάχιστον να παίρνει ο κόσμος τον ΗΣΑΠ και το Α7 να διέρχεται κυκλικό από το σταθμό ΕΙΡΗΝΗ με επιβίβαση/αποβίβαση στο σταθμό;
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Αν υπάχρει κάποιος που χρησιμοποιεί λεωφορείο από τον σταθμό Κάντζας, να ξέρει ότι το μοναδικό λεωφορείο που εξυπηρετεί το σταθμό, το 324, πλέον έχει ανα μία ώρα δρομολόγιο.
(01-12-2011, 07:51 PM)meganium Έγραψε: Αν υπάχρει κάποιος που χρησιμοποιεί λεωφορείο από τον σταθμό Κάντζας, να ξέρει ότι το μοναδικό λεωφορείο που εξυπηρετεί το σταθμό, το 324, πλέον έχει ανα μία ώρα δρομολόγιο.

Καλύτερα από το ανά 65 λεπτά της 624 Sad


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 592 81.120 26-11-2024, 05:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 103.888 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 75.215 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 218.453 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 59.046 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 140.156 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 144.167 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.613 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.406 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.753 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)