Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(24-09-2010, 04:59 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Έχω την εντύπωση και δέχομαι διόρθωση, (με βάση τις αναγνώσεις στο forum), ότι την εν λόγω γραμμή την ψιλο-έθαβε ο ΟΑΣΑ σε δρομολόγια. Άρα... Αν μιλάς για την 225 η διαφορά από το 220 μέχρι τον Ευαγγελισμό ήταν η δεύτερη στάση Χίλτον (κοινή με 221 και 224) η οποία καλύπτεται πολύ καλά με την πρώτη στάση Χίλτον επί την Μιχαλακοπούλου. Με εξαίρεση λοιπόν κάποιον που θέλει να πάει στο Νοσοκομείο Ευαγγελισμός όποιον εξυπηρετούσε η 225 τον καλύπτει και η 220. Δεν δέχομαι λοιπόν τον χαρακτηρισμό "θάψιμο" διότι η επιτυχία αυτής της γραμμής δεν εξαρτάται από την κάλυψη της με οχήματα.
Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
12-12-2010, 08:30 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-12-2010, 08:32 PM από aliance.)
Άμεση κατάργηση του 248 και ενσωμάτωση των οχημάτων στην 210 αμά δέιτε τα δρομολόγια είναι ότι νανε.Καλύτερα μια γραμμή με συχνότητα 15" παρα δύο γραμμές με 20-25" συχνότητα και να περνάνε και μαζι!!!!Η διαφορά είναι η οδός Θράκης στα Σούρμένα.Πιστέυω οτι με την ένωση περισευει τουλαχιστον 1 οχήμα.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
245: Στ. Πετραλώνων – Παγκράτι – Στ. Κατεχάκη
Επαναφορά της «αποτυχημένης» (πώς να μην ήταν άλλωστε με συχνότητα 45’) γραμμής, ως διαδημοτικής, συμπληρωματικής του 140 στον άξονα Παγκράτι – Κατεχάκη. Δρομολόγηση με 12μερα λεωφορεία.
Διαδρομή, από αφετηρία: Αφετηρία Θεσσαλονίκης μαζί με τρόλεϊ 15, δεξιά Δωριέων, πλατεία Μερκούρη, Κολοκοτρώνη, αριστερά Δημητρακοπούλου, δεξιά Φραντζή, αριστερά Κάρπου, συνέχεια Φιλολάου, Μισούντος, Βασ Αλεξάνδρου, δεξιά Υμηττού, συνέχεια Ούλωφ Πάλμε, Παπανδρέου, Κοκκινοπούλου, αριστερά Κανελλοπούλου, συνέχεια Κατεχάκη, δεξιά Καραθεοδωρή, δεξιά Ξενοπούλου (Τέρμα), δεξιά Μεσογείων, αριστερά Κανελλοπούλου, δεξιά Κοκκινοπούλου, δεξιά Ηφαιστίωνος, συνέχεια Σπηλιωτοπούλου, Θηβών, αριστερά Μ. Ασίας, συνέχεια Παπαδιαμαντοπούλου, αριστερά Μιχαλακοπούλου, αριστερά Ιλισσίων, δεξιά Νυμφαίου, συνέχεια Αυξεντίου, δεξιά Ούλωφ Πάλμε, συνέχεια Υμηττού, Ηλία Ηλιού, δεξιά Φραντζή, αριστερά Βεΐκου, δεξιά Κολοκοτρώνη, πλ Μερκούρη, Καλλισθένους, δεξιά Κυκλώπων, δεξιά Θεσσαλονίκης (Αφετηρία)
Μήκος νέας διαδρομής, από αφετηρία: 10700μ. από τέρμα:11.600
Μήκος παλιάς διαδρομής, κυκλική 16.300μ
Συχνότητα 15’- καθημερινές 25’ σαββατοκύριακο
Πλεονεκτήματα: η μόνη γραμμή που παρέχει εξυπηρέτηση σε όλο το μήκος της φιλολάου/Υμηττού, Σύνδεση των 3 γραμμών μετρό (στο μέλλον 4) στους σταθμούς Πετράλωνα, Ν. Κόσμος, Αγ. Ιωάννης, Κατεχάκη (και Παγράτι, Γουδή)
Μειονεκτήματα: η κίνηση στη Φιλολάου και την Κανελλοπούλου τις ώρες αιχμής
608: Γαλάτσι – Ακαδημία – Νεκροταφείο Ζωγράφου
διατήρηση όπως είναι με συχνότητα 6’-8΄ στην αιχμή και πρόταση για νυχτερινή λειτουργία, λόγω των πολλών φοιτητών που διαμένουν στην περιοχή με συχνότητα 30’, ενώ το 11 του είναι ήδη νυχτερινό θα μπορούσε να τερματίζει στο Πανεπιστήμιο ή το Σύνταγμα, λόγω της επικάλυψης της Πατησίων από το 608
235: Ζωγράφου – Στ. Ευαγγελισμός (κυκλική)
μείωση χρονοαπόστασης κατά περίπου 10’ αφού οι περισσότεροι επιβάτες το χρησιμοποιούν μέχρι τον Ευαγγελισμό.
Διαδρομή από Παπαδιαμαντοπούλου, αριστερά Βασ Σοφίας, συνέχεια Βάσ Κωνσταντίνου, δεξιά Ριζάρη δεξιά Βασ. Σοφίας συνέχεια κανονικά.
Πλεονεκτήματα: περισσότερα δρομολόγια 6,5’ αιχμή, από 7,5’
Μειονεκτήματα: οι επιβάτες προς κέντρο πρέπει να μετεπιβιβαστούν στη στάση Ιλίσσια στο 608,622
220: κατάργηση
225: Άνω Ιλίσσια – Στ. Ευαγγελισμος (κυκλική)
Ακριβώς όπως το 235
Πλεονεκτήματα: περισσότερα δρομολόγια αιχμή στα 7’ αντί για 8’
Μειονεκτήματα: οι επιβάτες προς κέντρο πρέπει να μετεπιβιβαστούν στη στάση Ιλίσσια στο 608,622
250: Πανεπιστημιούπολη – Στ. Ευαγγελισμός (κυκλική) ΣΧΟΛΙΚΗ
διατήρηση στα σημερινά δεδομένα
221: Άνω Ιλίσια - Πανεπιστημιούπολη – Στ. Ευαγγελισμός (Κυκλική)
κοινή διαδρομή με 250 από Ευφρονίου και μετά. Μέιωση χρονοαπόστασης και αύξηση συχνότητας από τα 18’ σήμερα στα 16’
230: Ακρόπολη - Ζωγράφου
διατήρηση όπως είναι και προσθήκη ενός τελευταίου δρομολογίου στις 23:40 μέχρι Στ. Αμπελοκήπων πριν αποσυρθεί το όχημα
224: Καισαριανή – Δικαστήρια
κόψιμο στα δικαστήρια,
διαδρομή από Μαυροματέων, δεξιά Ευελπίδων, τέρμα στα δικαστήρια (στάση ΓΥΣ) συνέχεια Ευελπίδων, δεξιά Μουστοξύδη, συνέχεια Μπούσγου, Βραΐλα, δεξιά Αλεξάνδρας, αριστερά Πατησίων, συνέχεια στην παλιά διαδρομή. Μείωση χρονοαπόστασης κατά 15-20’
223: Καισαριανή – Στ. Ευαγγελισμός (κυκλική)
η δημοτική συγκοινωνία της Καισαριανής πραγματοποιεί με επιτυχία αυτό το δρομολόγιο, οπότε μπορεί να μπει στην ενιαία αρίθμιση (το 223 ήταν Καισαριανή – Κάνιγγος μέχρι το 2005 νομίζω, άρα γνώριμος αριθμός για το επιβατικό κοινό).
140: Στ. Κατεχάκη – Γλυφάδα
και 047: Στ. Κατεχάκη – Πολύγωνο
Σπάσιμο του 140, επειδή λόγω τεράστιου δρομολογίου (περίπου 100 στάσεις ανά κατεύθυνση) είναι ασυνεπές, με αφετηρία (στην αφετηρια του 242-046 και τέρμα 245) στην κατευθυνση προς Γλυφάδα, και αφετηρία στο χώρο δίπλα στο μετρό Κατεχάκη (στην αφετηρία του 402) για την κατεύθυνση προς Πολύγωνο. Το 140 με συχνότητα 15’, το 047 με 20’
201: Στ. Δάφνης – Αργυρούπολη – Στ. Ελληνικού
διατήρηση στη σημερινή κατάσταση και επέκταση στο σταθμό Ελληνικό με την έλευση του μετρό
202: Στ. Δάφνης – Στ. Συγγρού - Φιξ
διατήρηση της υπάρχουσας γραμμής σαν εναλλακτική του μετρό, αφού καλύπτει διαφορετικές περιοχές
203: Καρέας – Στ. Ευαγγελισμός (κυκλική)
διαδρομή από Ριζάρη δεξιά Βασ. Σοφίας, συνέχεια Βασ. Αλεξάνδρου, δεξιά Μιχαλακοπούλου, αριστερά Μερκούρη, μείωση χρονοαπόσταση κατά περίπου 12’
204: Στρ. Σακέτα – Παγκράτι
τέρμα στην Πλ. Παγρατίου (στάση γέφυρα) στην σημερινή πιάτσα ταξί από Χρεμωνίδου αριστερά Υμηττού, αριστερά Φρύνης, συνέχεια στην παλιά διαδρομή
μείωση απόσταση κατά περίπου 5,3 χιλιόμετρα και περίπου 25’ άρα άυξηση της συχνότητας από τα 75’ στα 60’.
206: Αγ. Μαρίνα – Στ. Δάφνης (κυκλική)
διατήρηση στην υπάρχουσα κατάσταση.
209: Μεταμόρφωση – Σύνταγμα (κυκλική)
διατήρηση στη σημερινή κατάσταση
210: Στ. Άλίμου – Τερψιθέα
κόψιμο στο σταθμό του Αλίμου όταν έρθει το μετρό
212: Στ. Δάφνης – Καρέας – Αγ. Μαρίνα
απλά αλλάζω το όνομα της γραμμής, μιας και τερματίζει στην Αγ. Μαρίνα, περνώντας από Καρέα
217: Πειραιάς – Αγ. Δημήτριος
218: Πειραιάς – Υμηττός - Ηλιούπολη
229: Πειραιάς – Αγ. Δημήτριος (από Αμφιθέας)
και 232: Πειραιάς – Υμηττός - Βύρωνας
τα λεωφορεία κάνουν άσκοπες βόλτες δίπλα στο λιμάνι, τη στιγμή που υπάρχουν λεωφορεία του Ο.Λ.Π. Τέρμα στην πλ. Καραϊσκάκη
κέρδος 5,4χμ ή 17’ για τα 218-232 και 2,8χμ. ή 8’ για τα 217-229
219: Στ. Καλλιθέας – Στ. Αγ. Δημητρίου
διατήρηση στη σημερινή κατάσταση
216: Αγ. Μαρίνα – Στ. Αγ. Δημητρίου
αλλαγή διαδρομής, από Παναγούλη, αριστερά Βενιζέλου, δεξιά Πρωτόπαπα συνέχεια Παπανδρέου, πλ. Κανάρια, αριστερά Αντύπα, δεξιά Ηρώς Κωνσταντοπούλου, δεξιά Σοφοκλή Βενιζέλου, δεξιά Βουλιαγμένης, δεξιά Αγ. Κωνσταντίνου, δεξιά Αντύπα, αριστερά Παπανδρέου, συνέχεια Πρωτόπαπα, αριστερά Βενιζέλου δεξιά Παναγούλη, στη συνέχεια η παλιά διαδρομή
Κάλυψη της Πρωτόπαπα μετά τις αλλαγές στο 237
237: Άνω Ηλιούπολη – Στ. Αγ. Δημητρίου
Από Σοφοκλή Βενιζέλου συνέχεια και μετά την πλ. Εθν. Αντιστάσεως, δεξιά Βουλιαγμένης, τέρμα στο στ. Αγ. Δημητρίου μαζί με το 171,154 αναστροφή στη βουλιαγμένης αριστερά Σοφ. Βενιζέλου, πλ Εθν. Αντιστάσεως, συνέχεια η παλιά διαδρομή.
Κέρδος περίπου 1χμ. αλλά πάνω από 15’ λόγω της κίνησης στο κέντρο της Δάφνης
242: Στ. Κατεχάκη – Πολυτεχνειούπολη ΣΧΟΛΙΚΗ
διατηρείται στη σημερινή της κατάσταση
Ε90: Πειραιάς - Πανεπιστημιούπολη ΕΞΠΡΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗ
διατηρείται όπως είναι
Στα 250-242-Ε90 δωρεάν μεταφορά των φοιτητών με την επίδειξη του πάσο.
622: Γουδή – Άνω Γαλάτσι
διατήρηση όπως είναι
815: Ταύρος – Πλ. Κουμουνδούρου
και 213 Γουδή – Στ. Ευαγγελισμός (κυκλική)
σπάσιμο του 815 ώστε να μην περνάει από το κέντρο. Συχνότητα 213 στα 22’ για να περνάει εναλλάξ με το 622, η διαδρομή για Ευαγγελισμό είναι ίδια με το 235. Το 815 ανεβαίνοντας την Πειραιώς θα στρίβει δεξιά στην πλατεία Κουμουνδούρου όπου και θα τερματίζει μαζί με τα Α/Β/Γ16
054: Περισσός – Ακαδημία – Μεταμόρφωση
Επιτυχημένο δρομολόγιο, οπότε δεν το πειράζει κανένας.
732: Αγ. Φανούριος – Ακαδημία – Νέα Ελβετία
κόψιμο της διαδρομής στη Ζωοδόχο Πηγή και αντικατάσταση της από τρόλεϊ
συγκεκριμένα: από Φορμίωνος, δεξιά Καραολή και Δημητρίου, δεξιά Ν. Ελβετίας, αριστερά Κομνηνών, αριστερά Ταταούλων, (τέρμα), συνέχεια Καραολή και Δημητρίου, αριστερά Φορμίωνος
Τρόλεϊ
2: Άνω κυψέλη – Παγκράτι – Καισαριανή
διατηρείται στη σημερινή της κατάσταση
4: Άνω Κυψέλη – Αγ΄Αρτέμιος – Στ. Αγ. Ιωάννης
διατηρείται στη σημερινή κατάσταση
11: Άνω Πατήσια – Παγράτι – Ζωοδόχος Πηγή
Επέκταση από το τέρμα της Νέας Ελβετίας στην κομμένη διαδρομή του 732.
Νυχτερινά δρομολόγια από Ζωοδόχο Πηγή μέχρι Σύνταγμα ή Πανεπιστήμιο
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Αξιόλογες προτάσεις αν και έχω κάποιες ενστάσεις.
608: Συμφωνώ με την νυχτερινή λειτουργια αρκεί να υπάρχουν οχήματα. Διαφωνώ με την αραίωση στα 6'-8' στην αιχμή. Τώρα είναι ανά 5' και είναι γεμάτο.
224: Όπως είναι είναι μια χάρα δεν χρειάζεται καμία περικοπή.
217-229/218-232: Συμφωνώ με την πλ. Καραισκάκη όμως πρέπει και να ενοποιηθούν τα 218/232 σε μια γραμμή 218 Πειραιάς-Υμμητός-Ηλιούπολη με 10' συχνότητα στην αιχμή.
219: Πλέον βρισκεται στο Στ. Δάφνης
216/237: Είναι μεγάλο λάθος να βάλουμε το 237 να πηγαίνει Αγ. Δημήτριο γιατί θα μείνει ακάλυπτη όλη η Λεωφ. Ειρήνης που ουσιαστικά αυτό το κομμάτι μαζί με το κομμάτι Ανδρέα Παπανδρεου-Στ.Δάφνης δικαιολογούν την δρομολόγηση 18 μετρων σ' αυτή τη γραμμή. Γι' αυτό πιστεύω οτι πρέπει να μέινουν ως έχουν και τα δυο.
622/815: Πιστεύω ότι πρέπει να γίνουν μια γραμμή 622 Γουδή-Άνω Γαλάτσι με συχνότητα 10' στην αιχμή. Όσον αφορά τον κλάδο του 815 πιστεύω ότι πρέπει να καλυφτεί από το 838 όπως είχε πει ο παλιότερα ο Citaro https://leoforeia.gr/forum2/showthread.p...15#pid5446
11/732: Η επέκταση του 11 στην Ζωοδόχο Πηγή είναι χρονοβόρα αλλά και κοστίζει γι'αυτό προτείνω να μείνει ως έχει το 732.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
03-10-2011, 03:21 AM
για το 608 εννοείται πως θέλω την καλύτερη συχνότητα για το λεωφορείο που περνάει κάτω απ' το σπίτι μου, αλλα βλέπω στο Site του ΟΑΣΑ συχνότητα 6-8' για το χειμερινό πρόγραμμα. Όσο για τη βραδινή δρομολόγιση πιστεύω πως χρειάζονται 4 οχήματα (η διαδρομή είναι περίπου 45' ανα κατεύθυνση +15' διάλειμμα για τον οδηγό σε κάθε τέρμα)
για το 219 ζητώ συγνώμη για το ορθογραφικό λάθος βιασύνης, Στ. Καλλιθέας - Αγ. Δημήτριος λέγεται, έβαλα ένα σταθμό παραπάνω
H πρόταση του citaro για το Γουδή είναι αρκετά καινοτόμα, αλλά με προβληματίζουν οι διαφορές στη συχνότητα 051-622/815, το μεν πρώτο έχει αιχμή στα 6'-8' ενώ οι γραμμές του Γουδιού μαζί στα 11'
Σχετικά με το σταθμό της Δάφνης, απλά τον έχω μισήσει, συμφέρει να κατεβαίνεις στη Γυμναστική ακαδημία και να περπατάς μέχρι το μετρό, πας σίγουρα πιο γρήγορα... Γι' αυτό προσπαθώ να αποφύγω όσο μπορώ αυτό το σταθμό απο Ηλιούπολη, καθώς τον χρόνο που κερδίζει το 237 από το να πάει Αθήνα τον χάνει ο επιβάτης από τα φανάρια (Εθν. Αντιστάσεως και Βουλιαγμένης, και τη μετεπιβάβαση στο μετρό)
Αν και δεν είναι στον τομέα 2 αλλά αναφέρθηκε, το 051 θα μπορούσε να τερματίζει είτε στο Στ. Λαρίσσης,είτε στην Ακαδημίας στον παράδρομο που έχει αρκετό χώρο, σίγουρα πάντως η σημερινή του αφετηρία που κάνει βόλτες γύρω από την Ομόνοια είναι η πλέον λανθασμένη.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(03-10-2011, 03:21 AM)nikos1991 Έγραψε: H πρόταση του citaro για το Γουδή είναι αρκετά καινοτόμα, αλλά με προβληματίζουν οι διαφορές στη συχνότητα 051-622/815, το μεν πρώτο έχει αιχμή στα 6'-8' ενώ οι γραμμές του Γουδιού μαζί στα 11' Εγώ πιστεύω ότι πρέπει το 622 να είναι η βασική γραμμή του Γουδίου με συχνότητα 10' στην αιχμή και 12 οχήματα μαζί με το 230 και το 813 που επίσης πρέπει να πάει Γουδή με 2 οχήματα παραπάνω στην αιχμή κάτι που το έχει προτέινει και ο Citaro.
(03-10-2011, 03:21 AM)nikos1991 Έγραψε: Σχετικά με το σταθμό της Δάφνης, απλά τον έχω μισήσει, συμφέρει να κατεβαίνεις στη Γυμναστική ακαδημία και να περπατάς μέχρι το μετρό, πας σίγουρα πιο γρήγορα... Γι' αυτό προσπαθώ να αποφύγω όσο μπορώ αυτό το σταθμό απο Ηλιούπολη, καθώς τον χρόνο που κερδίζει το 237 από το να πάει Αθήνα τον χάνει ο επιβάτης από τα φανάρια (Εθν. Αντιστάσεως και Βουλιαγμένης, και τη μετεπιβάβαση στο μετρό) Αυτό το θέμα δεν απασχολεί μόνο το 237 αλλά και τα 112,201,206,212,218,232,219,816 και Χ97. Εδώ προτέινω να γίνει μια συνενόηση με τον δήμο ώστε τα φανάρια να έχουν 30'' το καθένα ανεξαρτήτως κατεύθυνσης. Επίσης για το 112 προτείνω ν αμην κάνει το Π Στ.Δάφνης-Βουλιαγμένης-Στ.Δάφνης καθώς μαξιμουμ μεταφέρει 2 άτομα. Έτσι θα εξοικονομήσει 4' απ΄τον χρόνο διαδρομής του ώστε να εκτελείται με 9λεπτα δρομολόγια στην αιχμή.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Χαίρομαι που ξανάνοιξε το θέμα ! Ας κάνω κι εγώ με τη σειρά μου ορισμένες παρεμβάσεις σε αυτά που είχα προτείνει παλαιότερα και τα οποία σας ευχαριστώ που τα διαβάσατε!
- Η ιδέα μου για την ενοποίηση των κλάδων ΚΤΕΛ - Ομόνοια και Αθήνα - Γουδί, Αθήνα - Ζωγράφου με τη δημιουργία δύο γραμμών 051 + 052 αντί για τα 051/622/815/235 δεν πιστεύω ότι με τις παρούσες άθλιες οικονομικές συνθήκες που όλοι βιώνουμε, μπορεί να προταθεί στο Υπουργείο για υλοποίηση. Και για να μην παρεξηγώ αυτό που γράφω : Και συμφέρουσα πρόταση είναι και οχήματα εξοικονομεί και καλύτερη εξυπηρέτηση παρέχει. ΑΛΛΑ τα χαϊβάνια που κυβερνούν το Ελλαδιστάν το μόνο που καταλαβαίνουν από τις συμβουλές της Τρόικας είναι να κόβουν οριζόντια και χωρίς περίσκεψη από παντού τα πάντα.
Άντε να τους τα εξηγήσεις. Θα σου πούν : έχουμε μετρό, δεν θέλουμε λεωφορεία μέσα από το κέντρο κλπ. σαχλαμάρες...
- Το Γουδί χρειάζεται 10λεπτο, όχι όμως το Α. Γαλάτσι. Με τις παρούσες συνθήκες θα ήταν προτεινόμενη μια λύση του στύλ : 622 ανά 20' και στο ενδιάμεσο 213 Γουδί - Ευαγγελισμός ανά 20'. Επιμένω ότι χρειάζεται οπωσδήποτε να ανέβει το 813 από την Αλεξάνδρας προς το Παίδων και Γουδί, γιατί μόνο του το 230 έχει "κλατάρει".
- Κατά τ' άλλα, ό,τι και να προτείνουμε, αν είναι να καταντάνε τα δρομολόγια όπως καταντήσανε αυτά του 235 (την Κυριακή 1 όχημα το πρωί και 1 όχημα μετά τις 20:30 ), καλύτερα να μην ασχολούμαστε!
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
03-10-2011, 05:18 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-10-2011, 05:23 PM από N1Ellinikou.)
Ας σχολιασω και εγω τις προτασεις του nikos1991:
- Το 245, οπως το προτεινεις, εχει ενα νοημα. Πιστευω πως θα βοηθησει καπως το ηδη κορεσμενο 4.
- 220-221-235 τοπικοποιηση μεχρι Ευαγγελισμο. Συμφωνω.
- 230: πολυπαθη γραμμη. Προτεινω να κοπει εως Ακαδημια ή Στ.Αμπελοκήπων, μιας και το κομματι Ακαδημια-Ακροπολη καλυπτεται απο το μετρο επαρκως. Ως αντικαταστατη στην Ιπποκρατους, τραβαμε το Α7 με νεα αφετηρια στον παραδρομο Ακαδημιας.
- 140: δεν το πειραζουμε, απο τα σουξε του ΟΑΣΑ (η καλυτερη βαρδια ενος οδηγου, μιας και κανει μονο 1,5 δρομολογιο και σχολαει.)
- 201: μια παναχρηστη γραμμη, απομειναρι της ''προ-μετρο εποχης'', διατηρειται ακομα μιας και περναει μπροστα απο την ΔΟΥ και Πολεοδομια Αργυρουπολης. Κατι κανει απο Ηλιουπολη, αλλα εκει ηδη υπαρχει Α4, 206, 237.
- 210: οταν με το καλο ανοιξει το μετρο, η γραμμη δεν θα εχει νοημα, μιας και οι σταθμοι Ελληνικου και Αργυρουπολης θα ειναι προσβασιμοι με τα ποδια. Ισως να διατηρηθει ''ετσι απλα για να υπαρχει'' ενα λεωφορειο απο την Γερουλανου.
- 202: μια κακοσχεδιασμενη γραμμη. Για να κανει τοπικο στη Δαφνη, πρεπει να κανει το γυρο της Βουλιαγμενης... Αμα εκανε κατ'ευθειαν Στ.Δαφνης-Στ.Συγγρου Φιξ χωρις να βγαινει Βουλιαγμενης, τοτε θα χρειαζονταν επειγοντως 12μετρα.
- 209: βοηθαει πολυ την κατασταση στο Παγκρατι (πλ.Πλαστηρα και μετα). Μεχρι την Μεταμορφωση ομως, ζητημα να φτανουν 2 ατομα, μιας και ολοι προτιμουν το 054. Προτεινω να τερματιζει στο Παγκρατι και να επικουρει τα τρολλει.
- 212: αλλη μια ''πατατα'' του ΟΑΣΑ... Απο Δαφνη προς Βυρωνα γεμιζει, αλλα απο Βυρωνα προς Στ.Δαφνης τιποτα (ουτε ατομο). Θελει επειγοντως καλυτερο σχεδιασμο και να ΜΗΝ φτανει Καρεα-Αγ.Μαρινα (τσαμπα χρονος-νεκρα χιλιομετρα)
- 217/229: καταργηση του 217, πυκνωση του 229. Το 217 διανυει μολις καποια μετρα την Αμφιθεας μεχρι να βγει Παραλιακη. Η αποσταση ειναι μικρη (πας και με τα ποδια) και υπαρχει καλυψη απο Α1-Β1-101.
- 218/232: τα μονα λεωφορεια απο τα Νοτια που φτανουν μεχρι Ακτη Βασιλειαδη. Εξυπηρετουν τα καραβια που φευγουν για Κρητη-Δωδεκανησα, ιδιως το καλοκαιρι. Μενουν ως εχουν.
- 216: καταργηση, μιας και αποτελει ''καπριτσιο'' του Δημου Ηλιουπολης. Υπαρχει και η Δημοτικη Συγκοινωνια στο κατω-κατω...
- 237-206 ως εχουν. Αλλο 18μετρο στον Αγ.Δημητριο δε χωραει...
- 219: πετυχημενη γραμμη, μενει ως εχει. Μονο να αλλαξουν οι προμετωπιδες σε ''ΣΤ.ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ-ΣΤ.ΔΑΦΝΗΣ''. Το ιδιο ισχυει και για το 816.
- Τελος, προτεινω το 247 να μετονομασθει σε ''ΑΓ.ΚΟΣΜΑΣ-ΣΤ.ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ'' για να μην υπαρχει συγχυση με το -τοπικο πλεον- 155.
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
03-10-2011, 05:41 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-10-2011, 05:41 PM από cmegas.)
Μικρή διαφωνία για τα 220-221-235: Δεν μπορούμε να φορτώσουμε κι άλλο τα 608-622-815 όμως....... Γιατί ήδη είναι γεμάτα! Εκτός αν: πυκνώσουμε τα τρόλει 3-13 (1), αν γίνει κάτι ουσιώδες με το τρόλει 7 σε όλο το μήκος Βασ. Σοφίας - Πανεπιστημίου (2), ή αν το Α5 αφήσει την Σόλωνος, και κάνει τον κλασσίκό κύκλο από Πανεπιστημίου (3).......
Βέβαια, ασκήσεις επί χάρτου κάνουμε, αν σκεφτείτε ότι κάθε μέρα σχεδόν το κέντρο κλείνει και τα δρομολόγια τινάζονται στον αέρα........... Τι να τις κάνω εγώ όλα αυτά, αν είναι τα μισά δρομολόγια να κόβονται στον Ευαγγελισμό, και τα άλλα μισά να στριμώχνονται στην Σόλωνος;;;;
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Ο συνδιασμός 3-13 έχει συγκεντροτικά συχνότητα 5' στην αιχμή, σχετικά καλή , το 7 μας έχει κάνει να το ξεχάσουμε ο,τι υπάρχει.. αιχμή στα 12'-15', ενώ το Α5 θα μπορούσε να πάει από Πανεπιστημίου, αλλά δεν νομίζω να έχει μεγάλη διαφορά, ήδη με την πρόταση μου μένουν 608,622,3,13,7 για την διαδρομή Βασ. Σοφίας-Πανεπιστημίου-Πατησίων και 224,Α5 για τη Σόλωνος, και Ε-Χ14 για την πλ.Συντάγματος. Για την Πειραιώς, που υπήρχε το 815, είναι πιο γρήγορη, η μετεπιβίβαση στο μετρό μέχρι τον Κεραμεικό.
Κάπως άκυρο αλλά μιας και το θυμήθηκα.. πόσο καιρό χρειάστηκε ο ΟΑΣΑ μετα την τετραγωνοποίηση της πλ. Ομονοίας για να σκεφτεί να κόψει τις βόλτες του 815 από Σταδίου-Αιόλου-Πανεπιστημίου-3ης Σεπτεμβρίου-Χαλκοκονδύλη-Ακαδημίας;;;
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
|